Материалдар / Сынып жетекші журналы 2023-2024 жылғы соңғы журнал

Сынып жетекші журналы 2023-2024 жылғы соңғы журнал

Материал туралы қысқаша түсінік
2023-2024 жыл сынып журнал құндылықтарымен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2024
439
3 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІНЕ
АРНАЛҒАН

ЖУРНАЛ
2023-2024 оқу жылы

1

«КЕЛІСЕМІН»
ДТІЖО орынбасары:

«БЕКІТЕМІН»
Мектеп директоры:

---------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------

СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІНЕ АРНАЛҒАН

ЖУРНАЛ
2023-2024 оқу жылы
Сынып _________

Сынып жетекші:_____________

2

СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІНЕ ҚАТЫСТЫ МӘЛІМЕТТЕР
1.Аты-жөн____________________________________________________________
2.Туған күні, айы, жылы________________________________________________
3.Білімі_______________________________________________________________
4.Бітірген оқу орны____________________________________________________
5.Мамандығы_________________________________________________________
6.Жалпы пед өтілі______________________________________________________
7.Пед.өтілі____________________________________________________________
8.Санаты_____________________________________________________________
9.Марапатты___________________________________________________________
10.Мекен-жайы________________________________________________________
11.Сымтетігі__________________________________________________________
Мектеп әкімшілігі туралы мәлімет

1

Қызметі
Мектеп директоры

2

Директордың оқу ісі
жөніндегі орынбасары

3

Директордың тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары

4

Директордың шаруашылық
ісі жөніндегі орынбасары

5

Педагог- психолог

6

Әлеуметтік педагог

7

Аға тәлімгер

Аты-жөні

3

Сымтетігі

Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие
тұжырымдамасын жүзеге асыру аясындағы 2023-2024 оқу жылына арналған
1-11 сыныбына арналған тәрбие жұмысының жоспары
«Біртұтас тәрбие бағдарламасы» – ұлттық, адами құндылықтарға негізделген.
Бұл құжатта білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысын толыққанды жүзеге асыру
үшін білім алушылардың бойында қалыптастырылуы тиіс құндылықтар мен
тәрбиенің мақсаты, міндеттері айқындалады. Жалпыадамзаттық және ұлттық
құндылықтарды бойына сіңірген, әлемдік озық білімді игерген саналы азаматты
тәрбиелеу мақсаты көзделеді.
«Біртұтас тәрбие бағдарламасының» мақсаты:
Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген еңбекқор,
адал, саналы, жасампаз азаматты тәрбиелеу.
Міндеттері:
1.Ата-ананың өсиетін тыңдауға,
отбасы татулығы мен берекесін
қадірлеуге,перзенттік парызын өтеуге тәрбиелеу.
2.Ұлттық мұраны қастерлеуге, қазақ тілін, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге,
татулық, келісім, ынтымақ және ел бірлігін сақтауға, отаншылдық пен
мемлекетшілдікке тәрбиелеу.
3.Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге, абыройлыболуға, ар-ұждан, намыс,
жауапкершілік, мейірімділік, қамқорлық пен
әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу және құқықтық мәдениетін
қалыптастыру.
4.Денсаулықты қадірлеуге, салауатты өмір салтын ұстануға, ойдың тазалығын
және эмоционалды тұрақтылыққа баулу.
5.Табиғатқа, табиғи мұраға ұқыптылықпен қарауға және табиғи ресурстарды
үнемді әрі тиімді қолдануға тәрбиелеу және еңбекқорлыққа баулу.
Күтілетін нәтиже:
1.Ата-анасын сыйлайды, перзенттік парызын түсінеді, «қарашаңырақ», «жеті
ата», «тектілік» ұғымдарының маңызын бағалайды, отбасы татулығы мен берекесін
қадірлейді.
2.Отаншыл, мемлекетшіл, намысшыл, халқына адал қызмет етуді, мемлекет
тәуелсіздігін және елі мен жерінің тұтастығын қорғауды борышым деп санайды
жәнеұлттық мәдениетті құрметтейді, салт-дәстүрлерді біледі, оны сақтайды.
3.Әр ісіне, қадамына жауапкершілікпен қарайды, әдепті және мейірімді,
сөзінеберік, ісіне адал, кішіге ізет, үлкенге құрмет көрсетеді, ар-ұятты жоғары
бағалайды.
4.Жан мен тән тазалығын сақтайды, дұрыс тамақтану мәдениетін түсінеді,
эмоционалды жай-күйін басқарады.
5.Тұратын үйін, ауласын, қаласын таза ұстайды, қоғамдық орынға және
қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарайды, табиғатқа жанашыр және туған жердің

4

қайталанбас ерекшелігін және оныңбірегей болмысын таниды және адал еңбекті
жоғары бағалайды.
Ұлттық құндылықтар: ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ, АР-ҰЯТ, ТАЛАП.
Ұлттық мүдде құндылығы:
-Қазақстан мемлекеттілігіннығайтуға атсалысу;
-Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруғабелсенді үлес қосу;
-Ұлттық мұраға ұқыпты қарау; Қазақ тілінің қолдануаясын кеңейту;
-Қазақстан мүддесінеқызмет етуге ұмтылу;
-Қоғам игілігі үшінқызмет ету; Қазақстанның қауіпсіздігін қамтамасызетуге дайын
болу;
-Ұлттық мәдениеттідәріптеу;
Күтілетін нәтижесі:
-Отаншыл, мемлекетшіл жәненамысшыл
-Мемлекеттік рәміздердіқадірлейді
-Елінің тарихын құрметтейді
-Ұлттық мирасты, мәдениеттідәріптейді
-Құқықтық және экологиялықмәдениеті жоғары
-Ар-ұят құндылығы: Академиялық адалдық қағидатын қолдау;
-Адал еңбекті құрметтеу;
-Сөзіне берік, ісіне адал болу;
-Халқына адал қызмет ету
-Әдеп нормаларын ұстану;
-Шешім қабылдай білу жәнежауапкершілікті сезіну;
-Достарына, сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болу, мейірімділіктаныту;
- Өзін отбасының, сыныптың, мектептің, қоғамның, Отанның бір мүшесі екенін
сезіну.
Күтілетін нәтижесі:
-Ар-ұят, адалдықты жоғарыбағалайды;
-Сөзіне берік, ісіне жауапкершілік танытады;
-Ата-анасына сүйіспеншілікпенқарайды;
-Достарын, сыныптастарынсыйлайды;
-Кішіге ізет, үлкенге құрметкөрсетеді.
Талап құндылығы:
-Сыни және креативті ойлау;
-Жеке және командаменжұмыс істей білу;
-Білуге, жаңаны тануғақұштар болу;
-Физикалық белсенді болу;
-Салауатты өмір салтынұстану;
-Технологиялық және цифрлық дағдылардыілгерілету;
-Дұрыс қарым-қатынасорната білу;
-Уақыт пен қаржынытиімді жоспарлау.
Күтілетін нәтижесі:
-Жан мен тән тазалығынсақтайды;
-Дұрыс тамақтану мәдениетінтүсінеді;
-Қоршаған орта тазалығынсақтайды;
-Ақпараттық, медиа жәнеқаржылық сауаттылық;Ізденімпаз, жасампаз
тұлға,тәрбиенің кешенді жоспарын іске асыруда балалардың жас ерекшеліктер.
5

Сынып жетекшісінің циклограммасы
Күн сайынғы міндеті:
• Сынып журналына сабақта жоқ оқушыларды белгілейді
• Сыныптағы кезекшілікті бақылауды жүзеге асырады
• Оқушылардың киім киісін және олардың ауыстырып киетін аяқ киімі болуын бақылап отырады
• Сыныптың өзін- өзі басқару ұйымдарына және мектептің өзін- өзі басқару ұйымдарының
өкілдеріне педагогикалық көмек көрсетеді
Апта сайынғы міндеті
Оқушылардың күнделіктерін тексереді;
Пән мұғалімдерінің сынып журналын жүргізуін бақылап отырады;
Сынып сағатын және жарты сағаттық шаралардан ақпарат беру, өзара байланыста болу үшін
өткізіп тұрады;
Мектеп ішіндегі бекітіліп берілген сыныптың санитарлық жағдайын бақылап отырады;
Ай сайынғы міндеті:
• Сынып ұжымының мектеп істеріне қатысуын ұйымдастырады;
•Жолда жүру ережесі және қауіпсіздік техникасы мен тіршілік қауіпсіздігі бойынша жоспарлы
нұсқама жөніндегі сабақтарды өткізеді;
• Кабинетке және сыныпқа бекітіліп берген аумаққа тазалық жұмысын жүргізеді;
• Мектептегі кештер және басқа іс -шаралар кезінде кезекшілік етеді;( кестеге сәйкес)
• Өз сыныбындағы педагогикалық қамқорлықты талап ететін оқушыларды үйірмелерге,
секцияларға басқа бірлестіктерге қатысуын бақылайды:
Тоқсан бойындағы міндеті:
Оқушылардың денсаулығын сақтау жөніндегі медицина қызметкерлері ұсынымдарын
орындалуын ұйымдастыру;
Сыныптың мектеп бойынша кезекшілігін ұйымдастырып отырады;
Мектеп оқулықтарының жағдайын бақылап отырады;
Ата -аналар жиналысын өткізеді;
Сынып жетекшілердің семинарларына,өзге де сынып жетекшінің іс -шараларына қатысады;
Сынып оқушыларының мектеп ережесін орындауын қадағалайды:
Демалыс уақытындағы міндеті
Сынып жетекшілері әдістемелік бірлестігінің демалыс кезіндегі жұмыстарына қатысады;
Өзін -өзі басқару ұйымдарымен, қоғамдық бірлестіктермен,оқушылар белсенділерімен,
ата -аналарымен бірлесіп өз сыныбында демалыс кезінде іс- шаралар ұйымдастырады:
Оқу жылының аяғындағы міндеті:
Сынып белсенділерімен бірге оқу жылындағы сынып қорытындысын шығару; Сыныптағы оқутәрбие қорытындысына талдау жасап, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарына есеп
тапсырады; Мектеп берген оқулықтарды кітапханаға тапсыртады; Сынып ішін жөндеу жұмысын
ұйымдастырады; Қазіргі қоғамымызда болашақ ұрпақты тәрбиелеуде әр ұстаз өз шеберлігін оқу–
тәрбие үрдісінде жаңа педагогикалық технологияны жетік меңгерумен қатар шығармашылықпен
жұмыс жүргізуге тиіс. Жас шыбық иілуге қандай икемді болса, жас бала да тәрбиені қабылдауға
солай бейім. Сондықтан ұрпақ жайындағы озық ұлттық мұраны бүгінгі оқу– тәрбие үрдісіне
ендіру аса маңызды. “Ел боламын десең, бесігіңді түзе”- деп заманымыздың заңғар жазушысы
М. Әуезов айтқандай, ел болашағы- жасөспірімдердің саналы да өнегелі тәрбиесіне тікелей
байланысты. Осы қағиданы, ережелерді жүзеге асырғанда біз болашағымызға зор сеніммен
қараймыз
6

Сынып жетекшісі қызметінің міндеттері :
• Сынып ұжымын қалыптастыру және дамыту
• Тұлғаны дамытып, әрбір білім алушының өзін танытуы әрі қайталанбас ерекшелігін сақтай
отырып психолгиялық педагогикалық жағдай тудыру
• Оқушылардың шығармашылық іс- әрекетін қалыптастыру
• Сыныптағы жүйелік жұмысты ұйымдастыру
• Білім алушылардың бойында адамгершілік құндылықтар мен рухани бағдарларды қалыптастыру
• Салауатты өмір салтын қалыптастыру
• Білім алушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғау
Сынып жетекшісінің негізгі қызметіне мыналар жатады :
• Сынып жетекшісінің қызметін ұйымдастыру
• Сынып ұжымының оқу ісін ұйымдастыру
• Сыныптың сабақтан тыс уақыттағы өмірін ұйымдастыру
• Оқушылардың жеке басын зерделей түсіну
• Оқушыларды әлеуметтік қорғау
• Ата- аналармен жұмыс
Сынып жетекшінің лауазымдық міндеттері:
Журналды жүргізуге;
Оқушылардың жеке істерін жүргізіп, жай- күйін бақылап отырады;
Сынып ұжымын ұйымдастырады: тапсырмаларды бөледі, белсенділермен жұмыс істейді,
оқушыларға бағыт береді;
Оқушылардың ақыл -ой қызметін ұйымдастыруда психологты шақырады;
Оқушыларға мамандық таңдауға көмектеседі;
Әлеуметтік жағдайын зерттеп есепке алады;
Оқушылардың денсаулығын нығайту үшін спорт шараларына тартады;
Ата- аналармен дербес жұмыс жүргізеді;
Қабілетті балалардың ой- өрісінің өсуіне жағдай жасау:
Сынып жетекшісі нені білуі тиіс:
Қазақстан Республикасының “Білім туралы” Заңын;
Бала құқықтары жөніндегі Конвенцияны;
Балалардың жас ерекшелігіне қатысты педагогиканы, психологияны, валеологияны, мектеп
гигиенасын, әлеуметтік педагогиканы;
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін;
Педагогикалық әдеп пен шеберлікті;
Еңбек заңнамасының негіздерін білуі тиіс:
Оқу жылының басындағы міндеті:
Сыныптағы оқушылардың тізімін жасап, сынып журналын рәсімдейді;
Мектеп кітапханасынан кітап алуды ұйымдастырады;
Оқушылардың отбасы жағдайындағы тәрбиесін зерделейді;
Жарты немесе бір жылға арнап сыныптың ұжымдық жоспарын ұйымдастыру;
Жылдық тәрбие жоспарын жасап, тәрбие орынбасарына тапсырады:

7

2022-2023 оқу жылындағы тәрбие жұмысына сараптама (талдау)
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
2023-2024 оқу жылындағы тәрбие жұмысының мақсаты міндеттері
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________

8

Сыныпта сабақ беретін пән мұғалімдері туралы мәлімет


Пәні

Аты-жөні

Мекен-жайы

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22

Сынып белсенділері

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Қызметі

Аты-жөні

9

Телефоны



Ұлты

Оқушылардың ұлттық құрамы
Туған
жылдары
ұл
қыз
ұл
қыз

ұл

қыз

1
2
3
4
5
6
Күні
Дүйсенбі
Сейсенбі
Сәрсенбі
Бейсенбі
Жұма
Сенбі

Сынып бойынша кезекшілік кестесі
Кезекшілердің аты- жөні

Сынып оқушылары туралы жалпы мәлімет


Оқушылардың
аты- жөні

Туған күні,
айы, жылы

Туу туралы
куәлік
номері

ЖСН

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
10

Қоғамдық
жұмысы

Аудандық,
мектепішілік
жетістіктері

Тұратын
көшесі,
үй №

Оқушылардың жасына, жынысына қарай бөліну есебі

Туған
жылдары

Жынысы

ТОҚСАН
ІІ
ІІІ

І

ІҮ

Ұл бала
Қыз бала
БАРЛЫҒЫ
Ұл бала
Қыз бала
БАРЛЫҒЫ
Ұл бала
Қыз бала
БАРЛЫҒЫ
Оқушылардың әлеуметтік картасы
Сынып жетекшісі
р/с

Карта атаулары

1

Тұл жетімдер,атаанасының
қамқорлығынсыз қалған

2

Жартылай жетім
отбасындағы

3

Әлеуметтік аз
қамтылған отбасындағы/
АСП/

4

Өгей әкемен тұратын

5

Өгей анамен тұратын

6

Балалар үйінен асырап
алынған
Ата-әжесінің қолында
қалған/ата-анасы жұмыс
бабымен вахтаға
кеткендер сенім хат
алынған ба?/
Жалдамалы жұмысшы
отбасындағы/жалдамалы
малшы/
Өте ауқатты отбасында

7

8

9

сыныбы
Оқушы
саны

11

Оқушының аты-жөні

Ескерту

10

Діни нанымда өмір
сүретін отбасындағы

11

Жайсыз
отбасындағы/әкесі мен
анасы алкагольдік
ішімдікке салынғандар/
Себепсіз сабаққа
қатыспайтын

12

13

Рейдтерде анықталған

14

Қылмыстық
іске/сотталған/тартылған

15

Көп балалы отбасы
/5-8 балалы/

16

Созылмалы ауруы бар
/Д есептегі/

17

Жалдамалы пәтерде
тұратын отбасы

18

Заңды ажырасқан
отбасы

19

Оралман
отбасы/қандастар/

20

Заңды жеке құжаты жоқ
оқушы

21

Мінезі тұйық/көп
сөйлемейтін,ортамен
байланысы төмен,
оқшауланған/оқушы
Мінезі
жеңіл/қызықанды,
ашуланғыш,жылдам/оқу
шы
Көшбасшы/ұйымдастыру
шы,
дарынды,көпшіл/ оқушы
Жалғыз басты ана /Ф 4/

22

23

24

12

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28

13

Қатысатын
үйірмесі

Денсаулығы

Оқушылардың аты-жөні

Отбасындағы
бала саны



Психологиялы
қ
тип түрі

Сынып оқушылар туралы мәлімет

Сынып оқушыларының ата-аналары туралы мәлімет


Оқушының
аты-жөні

Ата-анасының аты-жөні

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28

14

Жұмыс орны,
қызметі

Телефоны

Қауіпсіздік ережелері
I
Мектепке келе жатқанда және мектептен қайтқанда өмір қауіпсіздік ережелерін сақтау
1.Оқушының уйден мектепке дейінгі жолдың маршруты сызылу керек.
2.Оқушы уйден шыққан соң ешқайда бұрылмай,мектепке келуі керек.
3.Мектептен қайтқанда бірден уйге бару керек.Мұғалімнің және ата ананың рұқсатынсыз еш
жерге себепсіз бұрылып кетпеу керек.
4.Көше ережесін есте сақтау қажет.Арнайы тротуар жолмен жүру,қозғалысы көп көшеден өткенде
қауіпсіздік ережелерді ұмытпау.
5.Көлік жүретін жолда ойнауға қатаң тиым салынады.
II Мектептегі оқушылардың мектеп ішінде жүрген кездегі,сабақ үстіндегі,үзіліс кезіндегі
өмір қауіпсіздік ережелері
1.Оқу бөлмелеріне мұғалімнің рұқсатынсыз кіруге болмайды.
2.Мектеп ішіндегі баспалдақпен көтерілгенде,төмен түскенде жүгірмей,секірмей,сырғанамай түсу
керек.
3.Мектеп ішінде жай жүру,жүгірмей біреумен қақтығыспай жүру және терезені рұқсатсыз ашуға
болмайды.
4.Мектепке суық қаруларды (пышақ,өткір кесіп кететін заттар,мылтық,атылатын жарылатын
үшкір заттарды,электронды темекі сияқты зиянды заттарды) әкелуге мүлдем рұқсат жоқ.
5.Электр нүктелеріне жоламау,бұрамау,темір заттарды электр нүктелеріне тықпау.
6.Сабақ үстінде қалам сапты (ручканы) т.б үшкір заттарды абайлап ұстау,бір-біріне лақтырмау
керек және терезені рұқсатсыз ашуға болмайды.
III Еңбек және дене тәрбиесі химия физика сабағындағы қауіпсіздік ережелері
1.Инемен тіккен кезде инені тіспен тістемеу
2.Қайшымен жұмыс істеген кезде үшкір жағын ұстамау
3.Пышақпен еңбек сабағында көкеніс турағанда абай болу
4.Дене тәрбиесі сабағында секірмеу,турникке тартылу кезінде абай болу
5.Пән сабақтарына қатысты приборлармен қолданыс кезінде мұқият болу ережесі бойынша
қолдану қажет
IV Сенбілік кезіндегі оқушылардың қауіпсіздік ережелері
1.Жолды кесіп өткенде жол ережесін қатаң сақтау.
2.Жұмыс құралын пайдалануда қауіпсіздікті сақтау.
3.Рұқсатсыз және дара кетпеу.
4.Мектеп учаскасінда қоғамдық және сыртқы жұмыстарға көмек жасаған кезде жұмыс киіммен
келуі керек.
V Күз мезгіліндегі оқушылардың өмір қауіпсіздік ережелері
1.Мектепке жылы киініп келу және аяқ киімді кептіріп жүру,ауыспалы аяқ киім болуы қажет
2.Қашықтықтан оқытылу кезінде балалар мектепке баратындай күн тәртібіне дағдылану
қажетсіздер.
3.Өрттен сақтан,өрт тілсіз жау,суға шомылмау.Компьютермен және интернет желісімен жұмыс
істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолдану қажет.
4.Компьютермен интенет желісін сіз өзіңізге қатысты оқу сабақ уақытында пайдаланып
қана,қалған программаларына ата-ананың рұқсатынсыз кірмеу керексіз.
5.Күзгі демалыс кезінде өз бетімен тауға,өзен жағасына кетпе,ата-ананың рұқсатынсыз бөтен
жерге қыдырмайсыз.
6.Күзгі суық жаңбырдан,құбылмалы ауа-райынан сақтан.
7.Ұлт азаттық мерекелерге қатыспа.
VI Қыс мезгіліндегі оқушылардың өмір қауіпсіздік ережесі
1.Көк мұз,сырғанақ кезінде жолда абайлап жүр.
2.Жолда,машина жүретін жолда сырғанамау.
15

3.Шатырдын астында тұрмау.
4.Өзен бетінде жатқан жұқа мұзда сырғанама.
5.Қар көшкінінен сақ бол.
6.Тұмаудан сақтану,алдын ала сақтану шараларын білу.
7.Жаңа жыл шыршасының айналасында қауіпсіздік ережесін сақтау,оттық және тез жарылатын
заттарды шыршаның жанына әкелмеу.
8.Шетелдік пиротехникалық жарылығш заттарды пайдаланбау керек.
9.Өрт болған жағдайда мектептің шығар есігінен сабыр сақтап шығу.
VII Көктем мезгіліндегі оқушылардың өмір қауіпсіздік ережесі
1.Жаңбыр,нөсерден сақтан.
2.Найзағайдан сақтан.
3.Ата-ананың рұқсатынсыз саяхатқа барма.
4.Улы жәндіктерден,улы саңырауқұлақтарды жемеу және сақтану.
VIII Жаз мезгіліндегі оқушылардың өмір қауіпсіздік ережесі
1.Шөп шабу кезіндегі улы жәндіктермен өсімдіктерден,үшкір заттардан (орақ т.б) сақтан.
2.Суға шомылғанда қауіпсіздік ережелерін сақтау,суда тұншыққан кезде алғашқы көмек көрсете
білу.
3.Ата-ананың рұқсатынсыз саяхатқа шықпау керек.
4.Шөп шабу кезінде трактордың тіркесіне отырмау,көліктерге жармаспау керек.
VIII Жазғы,күзгі,қысқы,көктемгі демалыс кезіндегі оқушылардың өмір қауіпсіздік
ережесі
1.Топтық табиғат аясына және аудан орталығына,қалаға саяхатқа ата-ананың қадағалауынсыз
шықпау керек.
2.Суға шомылғанда қауіпсіздік ережелерін сақтау,суда тұншыққан кезде алғашқы көмек көрсете
білу.
3.Мектеп жасындағы балаларға ата-ананың қадағалауынсыз автокөлік жүргізуге болмайды.
4.Шөп шабу кезіндегі улы жәндіктермен өсімдіктерден.үшкір заттардан (орақ т.б) сақтану қажет.
5.Көше ережесін есте сақтау керек.Арнайы жолда жүру,қозғалысы көп көшеден өткенде қауіпсізді
сақтау.
6.Мектеп акт залында кештер,кездесулер,өткізген кезде оқушылар қауіпсіздік ережелеріе қатаң
сақтауы тиіс.
7.Жаңа жыл мерекеге қатысқан кеғзде барлық қауіпсіздік ережесін,электр қауіпсіздігін сақтау
керек.
8.Тез жанғыш заттарды,өткір заттарды мектеп қабырғасына әкелуге мүлдем болмайды және қатаң
тиым салынады.
9.Жазғы,күзгі,қысқы,көктемгі демалыс кезіндегі оқушылар ата-анасының рұқсатынсыз еш жаққа
шықпауы тиіс және сол кездерде жолда жүру ережелерін,өмір қауіпсіздік ережесін,өрт
қауіпсіздігін,электр қауіпсіздігін қатаң сақтау тиіс.
Осы жоғарыдағы аталған ереженің барлығын әр оқушының білуі міндетті.

16

Ережелермен танысқан оқушылар:
р/с

Оқушының аты-жөні

Танысқан күні

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28

17

Танысқандағы
жөніндегі қолы

Сынып жиналысының жоспары
КҮН ТӘРТІБІНДЕГІ МӘСЕЛЕЛЕР

ЖАУАПТЫ

І жиналыс
1
2
3
ІІ жиналыс
1
2
3
ІІІ жиналыс
1
2
3
ІҮ жиналыс
1
2
3
Ү жиналыс
1
2
3
Тексерілді.
ДТІЖО:

........................................

18

МЕРЗІМІ

20…- 20… оқу жылының ІY тоқсанындағы
сыныппен атқарылған іс – шаралар туралы
МӘЛІМЕТ
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________

19

Сынып ата-аналар комитетінің құрамы

1
2
3
4
5

Аты-жөні

Міндеті

Туған жылы

Комитет төрағасы
Төраға орынбасары
Комитет мүшесі
Комитет мүшесі
Комитет мүшесі
Ата-аналар комитетінің жылдық жоспары



Жүргізілетін жұмыс

Мерзімі

Тексерілді.
ДТІЖО :

........................................

20

Жауапты

Сынып ата-аналар жиналысының жылдық жоспары
КҮН ТӘРТІБІНДЕГІ МӘСЕЛЕЛЕР

ЖАУАПТЫ

І жиналыс
1

Баяндама:

Өткен оқу жылы туралы ата-аналар комитетінің
есебі және комитеттің жаңа құрамын сайлау
3 Оқушылардың жаңа оқу жылында оқулықтармен
жабдықталуы туралы
4 Әр түрлі мәселелер
ІІ жиналыс
1 Баяндама:

2

2

І тоқсан қорытындысы туралы сынып жетекшінің
есебі

3
4
ІІІ жиналыс
1 Баяндама:

2

ІІ тоқсан қорытындысы туралы сынып жетекшінің
есебі

3
4
ІҮ жиналыс
1 Баяндама:

2

ІІІ тоқсан қорытындысы туралы сынып
жетекшінің есебі

3
4
Ү жиналыс
1 Баяндама:

2 ІҮ тоқсан қорытындысы туралы сынып жетекшінің
есебі

3

Тексерілді.
ДТІЖО

орынбасары:

___________
21

________________________

МЕРЗІМІ

Ата-аналар жиналысының № 1 хаттамасы
«_______»

_______

20_____ж

Қатысқандар:_____________
Қатыспағандар:___________

КҮН ТӘРТІБІ:
1.Баяндама:.__________________________________________________________
2. Өткен оқу жылы туралы ата-аналар комитетінің есебі және комитеттің жаңа құрамын сайлау;
3. Оқушылардың жаңа оқу жылында оқулықтармен жабдықталуы туралы;
4.Әртүрлі мәселелер.

Тыңдалды:_______________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
ҚАУЛЫ:
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Жиналыс төрағасы: ____________
Хатшысы:
____________

____________________________
___________________________
22

Ата-аналар жиналысының № 2 хаттамасы

«_______»

_______

20_____ж

Қатысқандар:_____________
Қатыспағандар:___________

КҮН ТӘРТІБІ:
1.____________________________________________________________________
2.____________________________________________________________________
3.____________________________________________________________________
Тыңдалды:
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
ҚАУЛЫ:
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Жиналыс төрағасы:____________
____________________________
Хатшысы:____________ ____________________________

23

Ата-аналар жиналысының № 3 хаттамасы

«_______»

_______

20_____ж

Қатысқандар:_____________
Қатыспағандар:___________

КҮН ТӘРТІБІ:
1.____________________________________________________________________
2.____________________________________________________________________
3.____________________________________________________________________
Тыңдалды:
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
ҚАУЛЫ:
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Жиналыс төрағасы: ____________
Хатшысы:
____________

____________________________
____________________________

Ата-аналар жиналысының № 4 хаттамасы
24

«_______»

_______

20_____ж

Қатысқандар:_____________
Қатыспағандар:___________

КҮН ТӘРТІБІ:
1.____________________________________________________________________
2.____________________________________________________________________
3.____________________________________________________________________
Тыңдалды:
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
ҚАУЛЫ:
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Жиналыс төрағасы:____________
____________________________
Хатшысы:____________ ____________________________

Ата-аналар жиналысының № 5 хаттамасы

25

«_______»

_______

20_____ж

Қатысқандар:_____________
Қатыспағандар:___________

КҮН ТӘРТІБІ:
1.____________________________________________________________________
2.____________________________________________________________________
3.____________________________________________________________________
Тыңдалды:
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
ҚАУЛЫ:
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Жиналыс төрағасы: ____________
Хатшысы:
____________

____________________________
____________________________

26

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің төрағалығымен 04.09.2023 жылы өткен
№28 кеңестің хаттамалық тапсырмасын орындау мақсатында шыққан аудандық білім
бөлімінің 2023 жылғы 11 қазандағы «Ата-аналарды білім беру ұйымдарында
педагогикалық қолдау орталығын құру туралы» бұйрығы аясында Адамның үйлесімді
дамуы ұлттық институтының ғылыми-әдістемелік кеңесі ұсынған (15.08.2023 жылғы № 4
хаттама) Білім беру ұйымдарында ата-аналарды педагогикалық қолдау бойынша
нұсқаулық.- Алматы: АҮДҰИ, 2023. – 228б. ережелер бойынша жұмыстар атқарылуы тиіс
АТА-АНАЛАРДЫ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
БОЙЫНША НҰСҚАУЛЫҚ
I. КІРІСПЕ
Кез-келген елдегі жағдайдың шынайы өлшемі – балаларға қаншалықты қамқорлық
жасалуы, олардың денсаулығы мен қорғалуы, материалдық әл-ауқаты, білімі және әлеуметтенуі.
2022 жылы Халықаралық балаларды қорғау күніне орайластырылған сөзінде Қазақстан
Республикасының Президенті Қ.Ж.Тоқаев мемлекеттік саясаттың балалық шақты қолдауды басты
назарда ұстайтынын атап өтті: «... әлемде балалардың бақыты мен күлкісінен маңызды ештеңе
жоқ. Өскелең ұрпақтың жан-жақты дамуы үшін қолайлы жағдайлар жасау әрқашан біздің
мемлекетіміздің басты міндеттерінің бірі болды» [zakon.kz, 2022].
Қазіргі уақытта кез-келген мемлекеттің даму деңгейінің негізгі көрсеткіші ретінде
анықталған адамның әл-ауқаты [Stiglitz, 2009], біздің республикамыздың ұлттық білім беру
жүйесін дамытудың стратегиялық бағдарына айналды [Қазақстан Республикасының Президенті,
2022].
Адамның әл-ауқаты қоғам мен мемлекет дамуының әмбебап индикаторы ретінде әртүрлі
аспектілерде қарастырылады. Дүниежүзілік Денсаулық сақтау ұйымы денсаулықты адамның
физикалық, психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатының жағдайы ретінде сипаттайды
[Дүниежүзілік Денсаулық сақтау Ұйымының Жарғысы (Конституциясы), 2005].
Әл-ауқат ұғымы білім беру сапасымен қамтамасыз етілген танымдық аспектіні де қамтиды.
2015 жылы оқушылардың қабілетін бағалау жөніндегі халықаралық PISA бағдарламасы аясында
жүргізілген ауқымды зерттеуде оқушылар әл-ауқатының негізгі объективті және субъективті
көрсеткіштері анықталды: физикалық денсаулық, біл
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!