Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы «Ананың аялы алақаны» челленджі Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 25- САБАҚ 8 -сыныптар: «Өзіңіз туралы жеке ақпаратты беру қауіп» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
-Оқушыларға ананың қамқорлығы мен мейірімі туралы түсінік беру. - Оқушыларға теміржол өтпелерінен өту ережелерін үйрету -Ізгілікке, құрметке, жауапкершілікке тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты : |
Сабақтың мақсаты: интернет желісінде жеке ақпаратты беру және өз деректерін қорғау тәуекелдерін тану дағдыларын дамыту. |
|
|
Қауіпсіздік міндеті: |
Негізгі міндеттер: 1. Жеке ақпараттың не екенін түсіндіріңіз. 2. Жеке ақпаратты беруге байланысты тәуекелдер жиынтығын қарастырыңыз. 3. Балаларды өз деректерін қорғауға және қауіпті жағдайлардан аулақ болуға үйрету. |
|
|
Дәйексөз |
«Тәуелсіздік – тәтті сөз ғана емес, ұлттық жауапкершілік» |
|
|
Құндылық |
Тәуелсіздік және отаншылдық айы |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу. - Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. - Психологиялық ахуал қалыптастыру. - Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелерді түсіндіру. |
- Мұғаліммен амандасады. - Сабаққа дайындалады. - Тыңдайды, сұрақтарға жауап береді. |
Компьютер
|
|
Сабақ басы (10 мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ № 5 САБАҚ. «ӨЗІҢІЗ ТУРАЛЫ ЖЕКЕ АҚПАРАТТЫ ТАРАТУДЫҢ ҚАУПІ» Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 минутқа дейін) - Жеке ақпараттың не екенін талқылау (аты-жөні, мекенжайы, телефон нөмірі, әлеуметтік желілердегі аккаунттардан, ата-аналардың және олардың банктік карталарынан және т.б.). 2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) - Жеке ақпаратты беруге байланысты тәуекелдерді қарау (кибербуллинг, алаяқтық және т.б.). 1-мысал: Қайырлы күн! Менің атым Айдана, мен 14 жастамын. Жақында біреу менің «В Контакте» аккаунтымды бұзып, менің атымнан әдепсіз суреттерді жариялай бастады. Мен өз парақшама кіруді қалпына келтіріп, құпия сөзді өзгерттім, бірақ кеш болды. Айтыңызшы, мен қалай әрекет етемін? Достарымның сенімін қалай қайтаруға болады? 1-мысалға жауап: Бұл жағдайда біз оның беделіне нұқсан келтірмеу үшін оқушының аккаунтын бұзамыз. Бұл жағдайда келесі әрекеттерді ұсынуға болады: - Басқа онлайн ресурстардағы тіркелгі құпия сөзді өзгерту. - Барлық жағымсыз хабарламаларды өз парақшаңыздан жойыңыз. - Пост жазу арқылы оқырмандардан кешірім сұраңыз. - Жақын достарыңызбен жеке сөйлесуге тырысыңыз және оларға жағдайды түсіндіріңіз. Мұндай проблеманы болдырмау үшін келесі қадамдарды орындау керек: ➢ Күрделі құпия сөздерді және екі сатылы жүйені қолданыңыз. ➢ Аутентификация. ➢ Интернетке кіру жүзеге асырылатын барлық құрылғыларға антивирустық бағдарламаларды орнату. ➢ Басқа біреудің компьютерінен тіркелгіге кіру кезінде сақтық ережелерін сақтау туралы ереже. ➢ Жалған беттерге тап болған кезде мінез-құлық ережелерін сақтау. 2-мысал: Сәлеметсіз бе! Менің атым Анар, мен 15 жастамын. Жақында мен бір жігітпен әлеуметтік желіде таныстым. Ол менің досымның танысы және маған қызықты болып көрінді. Біз сөйлесе бастадық, бізде көптеген ұқсастықтар бар екен. Біз бір-бірімізге өзіміз туралы, қайда оқитынымыз, саяхаттайтынымыз туралы айттық. Бірде ол кездесуді ұсынды. Мен аздап қорқып, одан бас тарттым. Ол менің қайда оқитынымды және қайда тұратынымды білетінін айтты, мектептен үйге барар жолда күтемін деп уәде берді. Мен мұның рас екенін білмеймін немесе ол мені қорқытты. Мен шынымен қорқамын. Енді жалғыз, досымсыз, мен мектепке бармаймын. Айтыңызшы, мен не істесем екен?
3. Қорытынды - Сабақты қорытындылау. - Интернеттегі негізгі қауіпсіздік ережелерін қайталау.
|
2-мысалға жауап: Бұл жағдайда келесі әрекеттерді ұсынуға болады: ➢ Жазбалар тарихын мұқият оқып шығыңыз және бопсалаушыға қандай жеке ақпарат түсуі мүмкін екенін түсініңіз. ➢ Жалпы байланыстарды мұқият зерттеп, бопсалаушы туралы қандай ақпаратты білуі мүмкін екенін түсіну. ➢ Ересектерге (ата-аналарға, педагогтерге) хат алмасу тарихын айту немесе көрсету, олар мектеп оқушысын қорғау үшін, құқық қорғау органдарына жүгінуге дейін әрекет ете алады. ➢ Егер бопсалаушы қайтадан байланысқа шықса, оған барлық әрекет туралы хабарлаңыз және оны «қара тізімге» жіберіңіз. Мұндай жағдаяттарды болдырмау үшін келесі қадамдарды орындау керек: Бейтаныс адамдарды достар санатына қосу және олармен достарыңның достары болса да, олармен хат алмасуда сақ болу. Бейтаныс адамдарға жеке ақпаратты бермеңіз. Ол зиянсыз болып көрінсе де, оны жәбірленушіге қарсы оңай қолдануға болады.
|
Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/file/d/1ou77LrAHJzojQmPW6LvJzm2jflG6F_S8/view https://youtu.be/aXHFFLadiSg?si=xatjhG-9vN3pN2MH |
|
Ортасы (30 мин) |
"Ананың мейірімі дегеніміз не?" "Анаң саған қалай қамқорлық жасайды?" "Қоғамдық көлікте өзіңді қалай ұстау керек?" Оқушылардың жауаптары тыңдалады.
8 наурыз – Халықаралық әйелдер күні – аналарды, әжелерді, апалар мен әпкелерді құрметтеу күні. Бұл мейрамда балалар аналарына алғыс айтып, жылы сөздер айтып, сыйлықтар дайындайды.
Ана – өмірдің шуағы, мейірім мен махаббаттың символы. Ананың қамқорлығы мен сүйіспеншілігі әр баланың жүрегінде ерекше орын алады.
Міне, ана туралы ұлы тұлғалардың айтқан қанатты сөздері және оларды талдау: 1.«Ананың аялы алақаны» челленджі «Ана – өмірдің шуағы» (Ғабит Мүсірепов) 2. «Ана махаббаты – адамзатқа берілген ұлы күш» (Мұхтар Әуезов) 3. «Ананың көңілі – балада, баланың көңілі – далада» (Халық мақалы) -Ана туралы өлең немесе ән айту (мысалы, "Ана туралы жыр"). Шығармашылық жұмыс:
|
Оқушылар сұраққа жауап береді
Оқушылар тыңдайды
«Ананың аялы алақаны» челленджіне қатысады Бұл сөз ана мейірімінің, жылулығының шексіз екенін көрсетеді.....
Шығармашылық тапсырманы орындау |
|
|
Соңы
(2 мин)
|
Рефлексия: "Анаңа бүгін қандай жылы сөз айтқың келеді?" "Бүгін сабақтан не үйрендің?" |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сынып жетекшіге қажет
Сынып жетекшіге қажет
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы «Ананың аялы алақаны» челленджі Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 25- САБАҚ 8 -сыныптар: «Өзіңіз туралы жеке ақпаратты беру қауіп» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
-Оқушыларға ананың қамқорлығы мен мейірімі туралы түсінік беру. - Оқушыларға теміржол өтпелерінен өту ережелерін үйрету -Ізгілікке, құрметке, жауапкершілікке тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты : |
Сабақтың мақсаты: интернет желісінде жеке ақпаратты беру және өз деректерін қорғау тәуекелдерін тану дағдыларын дамыту. |
|
|
Қауіпсіздік міндеті: |
Негізгі міндеттер: 1. Жеке ақпараттың не екенін түсіндіріңіз. 2. Жеке ақпаратты беруге байланысты тәуекелдер жиынтығын қарастырыңыз. 3. Балаларды өз деректерін қорғауға және қауіпті жағдайлардан аулақ болуға үйрету. |
|
|
Дәйексөз |
«Тәуелсіздік – тәтті сөз ғана емес, ұлттық жауапкершілік» |
|
|
Құндылық |
Тәуелсіздік және отаншылдық айы |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу. - Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. - Психологиялық ахуал қалыптастыру. - Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелерді түсіндіру. |
- Мұғаліммен амандасады. - Сабаққа дайындалады. - Тыңдайды, сұрақтарға жауап береді. |
Компьютер
|
|
Сабақ басы (10 мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ № 5 САБАҚ. «ӨЗІҢІЗ ТУРАЛЫ ЖЕКЕ АҚПАРАТТЫ ТАРАТУДЫҢ ҚАУПІ» Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 минутқа дейін) - Жеке ақпараттың не екенін талқылау (аты-жөні, мекенжайы, телефон нөмірі, әлеуметтік желілердегі аккаунттардан, ата-аналардың және олардың банктік карталарынан және т.б.). 2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) - Жеке ақпаратты беруге байланысты тәуекелдерді қарау (кибербуллинг, алаяқтық және т.б.). 1-мысал: Қайырлы күн! Менің атым Айдана, мен 14 жастамын. Жақында біреу менің «В Контакте» аккаунтымды бұзып, менің атымнан әдепсіз суреттерді жариялай бастады. Мен өз парақшама кіруді қалпына келтіріп, құпия сөзді өзгерттім, бірақ кеш болды. Айтыңызшы, мен қалай әрекет етемін? Достарымның сенімін қалай қайтаруға болады? 1-мысалға жауап: Бұл жағдайда біз оның беделіне нұқсан келтірмеу үшін оқушының аккаунтын бұзамыз. Бұл жағдайда келесі әрекеттерді ұсынуға болады: - Басқа онлайн ресурстардағы тіркелгі құпия сөзді өзгерту. - Барлық жағымсыз хабарламаларды өз парақшаңыздан жойыңыз. - Пост жазу арқылы оқырмандардан кешірім сұраңыз. - Жақын достарыңызбен жеке сөйлесуге тырысыңыз және оларға жағдайды түсіндіріңіз. Мұндай проблеманы болдырмау үшін келесі қадамдарды орындау керек: ➢ Күрделі құпия сөздерді және екі сатылы жүйені қолданыңыз. ➢ Аутентификация. ➢ Интернетке кіру жүзеге асырылатын барлық құрылғыларға антивирустық бағдарламаларды орнату. ➢ Басқа біреудің компьютерінен тіркелгіге кіру кезінде сақтық ережелерін сақтау туралы ереже. ➢ Жалған беттерге тап болған кезде мінез-құлық ережелерін сақтау. 2-мысал: Сәлеметсіз бе! Менің атым Анар, мен 15 жастамын. Жақында мен бір жігітпен әлеуметтік желіде таныстым. Ол менің досымның танысы және маған қызықты болып көрінді. Біз сөйлесе бастадық, бізде көптеген ұқсастықтар бар екен. Біз бір-бірімізге өзіміз туралы, қайда оқитынымыз, саяхаттайтынымыз туралы айттық. Бірде ол кездесуді ұсынды. Мен аздап қорқып, одан бас тарттым. Ол менің қайда оқитынымды және қайда тұратынымды білетінін айтты, мектептен үйге барар жолда күтемін деп уәде берді. Мен мұның рас екенін білмеймін немесе ол мені қорқытты. Мен шынымен қорқамын. Енді жалғыз, досымсыз, мен мектепке бармаймын. Айтыңызшы, мен не істесем екен?
3. Қорытынды - Сабақты қорытындылау. - Интернеттегі негізгі қауіпсіздік ережелерін қайталау.
|
2-мысалға жауап: Бұл жағдайда келесі әрекеттерді ұсынуға болады: ➢ Жазбалар тарихын мұқият оқып шығыңыз және бопсалаушыға қандай жеке ақпарат түсуі мүмкін екенін түсініңіз. ➢ Жалпы байланыстарды мұқият зерттеп, бопсалаушы туралы қандай ақпаратты білуі мүмкін екенін түсіну. ➢ Ересектерге (ата-аналарға, педагогтерге) хат алмасу тарихын айту немесе көрсету, олар мектеп оқушысын қорғау үшін, құқық қорғау органдарына жүгінуге дейін әрекет ете алады. ➢ Егер бопсалаушы қайтадан байланысқа шықса, оған барлық әрекет туралы хабарлаңыз және оны «қара тізімге» жіберіңіз. Мұндай жағдаяттарды болдырмау үшін келесі қадамдарды орындау керек: Бейтаныс адамдарды достар санатына қосу және олармен достарыңның достары болса да, олармен хат алмасуда сақ болу. Бейтаныс адамдарға жеке ақпаратты бермеңіз. Ол зиянсыз болып көрінсе де, оны жәбірленушіге қарсы оңай қолдануға болады.
|
Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/file/d/1ou77LrAHJzojQmPW6LvJzm2jflG6F_S8/view https://youtu.be/aXHFFLadiSg?si=xatjhG-9vN3pN2MH |
|
Ортасы (30 мин) |
"Ананың мейірімі дегеніміз не?" "Анаң саған қалай қамқорлық жасайды?" "Қоғамдық көлікте өзіңді қалай ұстау керек?" Оқушылардың жауаптары тыңдалады.
8 наурыз – Халықаралық әйелдер күні – аналарды, әжелерді, апалар мен әпкелерді құрметтеу күні. Бұл мейрамда балалар аналарына алғыс айтып, жылы сөздер айтып, сыйлықтар дайындайды.
Ана – өмірдің шуағы, мейірім мен махаббаттың символы. Ананың қамқорлығы мен сүйіспеншілігі әр баланың жүрегінде ерекше орын алады.
Міне, ана туралы ұлы тұлғалардың айтқан қанатты сөздері және оларды талдау: 1.«Ананың аялы алақаны» челленджі «Ана – өмірдің шуағы» (Ғабит Мүсірепов) 2. «Ана махаббаты – адамзатқа берілген ұлы күш» (Мұхтар Әуезов) 3. «Ананың көңілі – балада, баланың көңілі – далада» (Халық мақалы) -Ана туралы өлең немесе ән айту (мысалы, "Ана туралы жыр"). Шығармашылық жұмыс:
|
Оқушылар сұраққа жауап береді
Оқушылар тыңдайды
«Ананың аялы алақаны» челленджіне қатысады Бұл сөз ана мейірімінің, жылулығының шексіз екенін көрсетеді.....
Шығармашылық тапсырманы орындау |
|
|
Соңы
(2 мин)
|
Рефлексия: "Анаңа бүгін қандай жылы сөз айтқың келеді?" "Бүгін сабақтан не үйрендің?" |
|
шағым қалдыра аласыз













