Сынып жетекшіге қажет

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Сынып жетекшіге қажет

Материал туралы қысқаша түсінік
Ананың аялы алақанын сездіретін материал
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар

Тәрбие сағаты


Күні


Сынып жетекші:


Сынып:



Сабақтың тақырыбы:

Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы «Ананың аялы алақаны» челленджі

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

25- САБАҚ

8 -сыныптар: «Өзіңіз туралы жеке ақпаратты беру қауіп»

Сабақтың мақсаты:

-Оқушыларға ананың қамқорлығы мен мейірімі туралы түсінік беру.

- Оқушыларға теміржол өтпелерінен өту ережелерін үйрету

-Ізгілікке, құрметке, жауапкершілікке тәрбиелеу.

Қауіпсіздік мақсаты :

Сабақтың мақсаты: интернет желісінде жеке ақпаратты беру және өз деректерін қорғау тәуекелдерін тану дағдыларын дамыту.

Қауіпсіздік міндеті:

Негізгі міндеттер:

1. Жеке ақпараттың не екенін түсіндіріңіз.

2. Жеке ақпаратты беруге байланысты тәуекелдер жиынтығын қарастырыңыз.

3. Балаларды өз деректерін қорғауға және қауіпті жағдайлардан аулақ болуға үйрету.

Дәйексөз

«Тәуелсіздік – тәтті сөз ғана емес, ұлттық жауапкершілік»

Құндылық

Тәуелсіздік және отаншылдық айы

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру кезеңі (3 мин)


Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу.

- Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

- Психологиялық ахуал қалыптастыру.

- Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелерді түсіндіру.

- Мұғаліммен амандасады.

- Сабаққа дайындалады.

- Тыңдайды, сұрақтарға жауап береді.

Компьютер





Сабақ басы (10 мин)












ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ

5 САБАҚ. «ӨЗІҢІЗ ТУРАЛЫ ЖЕКЕ АҚПАРАТТЫ ТАРАТУДЫҢ ҚАУПІ»

Сабақтың барысы

1. Кіріспе (2 минутқа дейін)

- Жеке ақпараттың не екенін талқылау (аты-жөні, мекенжайы, телефон нөмірі, әлеуметтік желілердегі аккаунттардан, ата-аналардың және олардың банктік карталарынан және т.б.).

2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)

- Жеке ақпаратты беруге байланысты тәуекелдерді қарау (кибербуллинг, алаяқтық және т.б.).

1-мысал:

Қайырлы күн! Менің атым Айдана, мен 14 жастамын. Жақында біреу менің «В

Контакте» аккаунтымды бұзып, менің атымнан әдепсіз суреттерді жариялай бастады.

Мен өз парақшама кіруді қалпына келтіріп, құпия сөзді өзгерттім, бірақ кеш болды. Айтыңызшы, мен қалай әрекет етемін? Достарымның сенімін қалай қайтаруға болады?

1-мысалға жауап:

Бұл жағдайда біз оның беделіне нұқсан келтірмеу үшін оқушының аккаунтын бұзамыз. Бұл жағдайда келесі әрекеттерді ұсынуға болады:

- Басқа онлайн ресурстардағы тіркелгі құпия сөзді өзгерту.

- Барлық жағымсыз хабарламаларды өз парақшаңыздан жойыңыз.

- Пост жазу арқылы оқырмандардан кешірім сұраңыз.

- Жақын достарыңызбен жеке сөйлесуге тырысыңыз және оларға жағдайды түсіндіріңіз.

Мұндай проблеманы болдырмау үшін келесі қадамдарды орындау керек: Күрделі құпия сөздерді және екі сатылы жүйені қолданыңыз.

Аутентификация.

Интернетке кіру жүзеге асырылатын барлық құрылғыларға антивирустық бағдарламаларды орнату.

Басқа біреудің компьютерінен тіркелгіге кіру кезінде сақтық ережелерін сақтау туралы ереже.

Жалған беттерге тап болған кезде мінез-құлық ережелерін сақтау.

2-мысал:

Сәлеметсіз бе! Менің атым Анар, мен 15 жастамын. Жақында мен бір жігітпен әлеуметтік желіде таныстым. Ол менің досымның танысы және маған қызықты болып көрінді. Біз сөйлесе бастадық, бізде көптеген ұқсастықтар бар екен. Біз бір-бірімізге өзіміз туралы, қайда оқитынымыз, саяхаттайтынымыз туралы айттық. Бірде ол кездесуді ұсынды. Мен аздап қорқып, одан бас тарттым. Ол менің қайда оқитынымды және қайда тұратынымды білетінін айтты, мектептен үйге барар жолда күтемін деп уәде берді. Мен мұның рас екенін білмеймін немесе ол мені қорқытты. Мен шынымен қорқамын. Енді жалғыз, досымсыз, мен мектепке бармаймын. Айтыңызшы, мен не істесем екен?


3. Қорытынды

- Сабақты қорытындылау.

- Интернеттегі негізгі қауіпсіздік ережелерін қайталау.


2-мысалға жауап:

Бұл жағдайда келесі әрекеттерді ұсынуға болады:

Жазбалар тарихын мұқият оқып шығыңыз және бопсалаушыға қандай жеке ақпарат түсуі мүмкін екенін түсініңіз.

Жалпы байланыстарды мұқият зерттеп, бопсалаушы туралы қандай ақпаратты білуі мүмкін екенін түсіну.

Ересектерге (ата-аналарға, педагогтерге) хат алмасу тарихын айту немесе көрсету, олар мектеп оқушысын қорғау үшін, құқық қорғау органдарына жүгінуге дейін әрекет ете алады.

Егер бопсалаушы қайтадан байланысқа шықса, оған барлық әрекет туралы хабарлаңыз және оны «қара тізімге» жіберіңіз.

Мұндай жағдаяттарды болдырмау үшін келесі қадамдарды орындау керек:

Бейтаныс адамдарды достар санатына қосу және олармен достарыңның достары болса да, олармен хат алмасуда сақ болу. Бейтаныс адамдарға жеке ақпаратты бермеңіз. Ол зиянсыз болып көрінсе де, оны жәбірленушіге қарсы оңай қолдануға болады.











Пайдалы сілтемелер:


https://drive.google.com/file/d/1ou77LrAHJzojQmPW6LvJzm2jflG6F_S8/view



https://youtu.be/aXHFFLadiSg?si=xatjhG-9vN3pN2MH


Ортасы (30 мин)



"Ананың мейірімі дегеніміз не?"

"Анаң саған қалай қамқорлық жасайды?"

"Қоғамдық көлікте өзіңді қалай ұстау керек?"

Оқушылардың жауаптары тыңдалады.


8 наурыз – Халықаралық әйелдер күні – аналарды, әжелерді, апалар мен әпкелерді құрметтеу күні. Бұл мейрамда балалар аналарына алғыс айтып, жылы сөздер айтып, сыйлықтар дайындайды.


Ана – өмірдің шуағы, мейірім мен махаббаттың символы. Ананың қамқорлығы мен сүйіспеншілігі әр баланың жүрегінде ерекше орын алады.


Міне, ана туралы ұлы тұлғалардың айтқан қанатты сөздері және оларды талдау:

1.«Ананың аялы алақаны» челленджі

«Ана – өмірдің шуағы» (Ғабит Мүсірепов)

2. «Ана махаббаты – адамзатқа берілген ұлы күш» (Мұхтар Әуезов)

3. «Ананың көңілі – балада, баланың көңілі – далада» (Халық мақалы)

-Ана туралы өлең немесе ән айту (мысалы, "Ана туралы жыр").

Шығармашылық жұмыс:


  • Эссе немесе әңгіме жазу: «Анамның алақаны – мейірімнің символы».


  • Анаға видео құттықтау дайындау.


  • Челленджге қатысу: өз жұмысын #АнаныңАялыАлақаны хэштегімен жариялау.



Оқушылар сұраққа жауап береді



Оқушылар тыңдайды







«Ананың аялы алақаны» челленджіне қатысады

Бұл сөз ана мейірімінің, жылулығының шексіз екенін көрсетеді.....







Шығармашылық тапсырманы орындау











Соңы


(2 мин)




Рефлексия:

"Анаңа бүгін қандай жылы сөз айтқың келеді?"

"Бүгін сабақтан не үйрендің?"


презентация























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.04.2025
118
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі