Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сынып жетекшісіне арналған сынып журналы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түркістан облысы Түркістан қаласы
Қағидамыз – әділдік,
тірегіміз – жауапкершілік,
мақсатымыз – өрлеу
Қ.Тоқаев
Мектеп атауы ___________________________________
1-4 сынып
жетекшілеріне
арналған сынып
ЖУРНАЛЫ
2024-2025 оқу жылы
___ «___» сынып жетекшісі __________________________
Тәрбие жұмысының бағдарламасын жаңарту бойынша Қазақстан
Республикасы Президентінің 2024 жылғы 15 наурыздағы Ұлттық құрылтай
отырысында берілген тапсырмалар хаттамасының 5 -тармағына сәйкес,
«Қазақстан Республикасының Оқу-Ағарту Министрлігінің» 30.07.2024 жылғы
№ 194 бұйрығымен бекітілді.
«БІРТҰТАС ТӘРБИЕ БАҒДАРЛАМАСЫ»
Мемлекет Басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев Ұлттық құрылтайдың «Әділетті Қазақстан –
Адал азамат» атты екінші отырысындағы тапсырмасына сәйкес 2023 жылы «Біртұтас тәрбие»
бағдарламасы әзірленіп, барлық білім беру ұйымдарына енгізілді.
Қазақстан Республикасының Президенті Қ. Тоқаев 2024 жылы Ұлттық құрылтайдың
«Адал адам – Адал еңбек – Адал табыс» атты үшінші отырысындағы тапсырмасына сәйкес
Біртұтас тәрбие бағдарламасының мазмұны жаңартылды.
Еліміздің болашақтағы негізгі сұлбасын «Әділетті Қазақстан – Адал азамат – Озық ойлы
ұлт» деген үштаған ұғым арқылы сипаттады. Үштаған – бір-бірінен бастау алатын және өзара
тығыз байланысты ұғымдар, ел ішінде заң мен тәртіпті қатаң сақтауды қамтамасыз етуді
саясатымыздың тұғырлы қағидатына айналдыратын мықты демократиялық институттары мен
дамыған құқықтық жүйесі бар әділетті мемлекетті құрудың шарты және еліміздің жаңғыруы мен
әрі қарай дамуының стратегиялық бағдарын айқындайды. Бұл «Біртұтас тәрбие»
бағдарламасының басты идеясына айналды.
Бағдарламаның мақсаты:
қазақстандық мәдениет құндылықтары негізінде азаматтық жауапкершілік пен
патриотизм, парасаттылық
пен адалдық, ар-ұждан, рухани-адамгершілік қасиеттерін бойына сіңірген, үйлесімді
дамыған тұлға қалыптастыру.
Бағдарламаның міндеттері:
Рухани-адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу:
отанға, өз халқына, оның тарихы мен мәдениетіне деген сүйіспеншілікті қалыптастыру;
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздерін құрметтеуге тәрбиелеу;
адалдық, әділдік, мейірімділік, ар-ұят пен қамқорлық, қайырымдылық және басқа да
адамдық қасиеттерді дамыту;
табиғатқа және қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу.
Азаматтық жауапкершілік пен патриотизмді дамыту:
елінің жетістіктері үшін мақтаныш сезімін ұялату;
отбасы, қоғам және мемлекет алдындағы өз міндеттеріне саналы көзқарас қалыптастыру;
өз құқығы мен бостандығы, сондай-ақ басқа адамдардың құқықтары мен бостандықтарын
қорғауға дайын
болуға баулу;
әлеуметтік маңызы бар қызметке белсенді қатысуға тәрбиелеу.
Парасаттылық пен адалдықты қалыптастыру:
басқалармен қарым-қатынаста адал әрі әділ болуға және әдептілік нормаларын ұстануға
тәрбиелеу;
өз іс-әрекеттері мен сөздері үшін жауапкершілікті түсінуге тәрбиелеу;
еңбексүйгіштік пен өзін-өзі жетілдіруге деген ұмтылысын қалыптастыру;
біреудің еңбегі мен мүлкін құрметтеуге тәрбиелеу.
Білім алушының жеке басының үйлесімді дамуы үшін жағдай жасау:
әрбір білім алушыны тәрбиелеу мен оқытуда даралау мен саралау тәсілдемелерін
қамтамасыз ету;
білім беру ортасында жағымды психологиялық-педагогикалық ахуал қалыптастыру.
Бағдарлама мазмұны:
Білім алушылардың бойында құндылықтарды дамыту білім беру ұйымдарының оқу-
тәрбие процесі жағдайында жүйелі ұйымдастырылады.
Бұл міндетті іске асыру білім беру мазмұны, сынып сағаттары мен сыныптан тыс іс-
шаралары арқылы жүзеге асырылады.
Тәрбие парадигмасын жаңарту
(Қазақстан Республикасы Президентінің Ұлттық құрылтайда сөйлеген сөзіне сәйкес)
ТӘУЕЛСІЗДІК ПЕН ОТАНШЫЛДЫҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ
КК
Компонент
Сипаттамасы Жеке қасиеттер
Тәуелсіздікті түсіну
және құрметтеу
Тәуелсіздіктің маңыздылығын түсіну:
-Тәуелсіздік жолындағы жетістіктер
тарихын білу;
- мәдени мұраны құрметтеу;
-ел дамуындағы тәуелсіздіктің рөлін түсіну
Тарихты білу, ұлттық
мәдениетті құрметтеу,
білімге ұмтылу.
Патриотизм - Отанға сүйіспеншілік;
- ел өміріне белсенді қатысу;
- ел мүдделерін қорғау;
ел жетістіктері үшін мақтаныш.
Бастамашылық,
белсенділік
Жауапкершілік Отанның мүддесі үшін әрекет ету:
- ел игілігінің жеке мүдделерден
басымдығы;
- елдің болашағы үшін жауапкершілікті
түсіну;
қоғамның дамуына қосқан үлес қосу.
Жауапкершілік
Егемендікті
қорғауға дайындық
Әлемдік сын-тегеуріндер жағдайында елді
қорғау қабілеті:
- батылдық пен шешім қабылдағыштық;
шешімдердің жылдамдығы мен
салмақтылығы
Батылдық, шешімділік,
шешім жылдамдығы,
стратегиялық ойлау
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ
КК
Компонент
Сипаттамасы Жеке қасиеттер
Ұжымдық сана
Ортақ мақсаттар мен мүдделер туралы
хабардар болу:
- жеке және қоғамдық мүдделер арасындағы
байланысты түсіну;
- ел мен қоғамның тағдырымен өз тағдыры
арасындағы сабақтастықты түсіну;
ортақ мақсаттарға жету үшін өзгелермен
бірлесіп іс-әрекет етудің маңызын бағалау
Стратегиялық ойлау /
командалық рух,
ұйымшылдық қабілет
Өзара сыйластық
Пікірлер мен мәдениеттің әртүрлілігін
құрметтеу:
- адамдар арасындағы айырмашылықтарды
қабылдау;
- басқа көзқарастарға төзімділік таныту;
диалогқа және ымыраға келуге дайын болу.
Айырмашылықтарды
құрметтеу, төзімділік,
жаңаға ашықтық.
Қолдау және өзара
көмек
Басқаларға көмектесуге дайын болу:
- қиын жағдайға тап болған адамдарға
жанашырлық таныту;
- мұқтаж жандарға риясыз көмек көрсетуге
ниетті болу;
волонтерлік қызметке қатысу.
Эмпатия, жанашырлық,
Сындарлы диалог
және
ынтымақтастық
Ынтымақтастық қабілеті:
- тиімді қарым-қатынас орнату;
- командада жұмыс істей білу;
барлық тараптарға тиімді шешімдерді
іздеуге дайын болу.
Қарым-қатынас,
дипломатия, ашықтық
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ
КК
Компонент
Сипаттамасы Жеке қасиеттер
Заң алдындағы теңдік
Қоғамның барлық мүшелерінің заңды
сақтауы:
- заң және құқық нормаларын білу;
- оларды бұзғаны үшін әділеттілікке және
жазаның бұлтартпастығына сенімділік
таныту;
- өз құқықтарын заңды жолмен қорғауға
дайын болу
Ереже мен заңды
құрметтеу, заңға бағыну,
жауапкершілік.
Шығармашылық
плюрализм
Қоғамдағы конструктивті өзара әрекеттесуді
қолдау:
әртүрлі көзқарастар мен сенімдерге
құрметпен қарау;
диалогқа және келісімге келу жолдарын
іздеуге дайын болу;
Ашықтық, сындарлы
диалогқа қабілеттілік
Жеке тәртіп Өзін-өзі ұйымдастыру және жауапкершілік:
- өз уақытын пен ресурстарын басқару
мүмкіндігі;
- уәделер мен келісімдерді орындау;
өз міндеттеріне жауапкершілікпен қарау.
Тәртіп, әдептілік,
ұқыптылық
Қиын жағдайлардағы
тәртіп
Қиын жағдайларда сабырлылық пен тәртіпті
сақтау:
- нұсқаулыққа сәйкес әрекет ете білу;
қиын жағдайда басқаларға көмектесуге дайын
болу.
стреске төзімділік, өзін-
өзі ұстай білу, сабырлық,
байсалдылық.
ӘДІЛДІК ПЕН ЖАУАПКЕРШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ
КК
Компонент
Сипаттамасы Жеке қасиеттер
Құқықтардың тең
бөлінуі
Өмірдің барлық салаларындағы әділеттілік:
- қоғамның барлық мүшелеріне тең құқық пен
мүмкіндіктерді қамтамасыз ету;
- кемсітушілік пен теңсіздікке жол бермеу;
- білім алуға, денсаулық сақтауға және басқа
да әлеуметтік игіліктерге қолжетімді болуын
қамтамасыз ету;
- игілік пен ресурстарды әділ бөлу;
- адамның қадір-қасиеті мен жеке бас
бостандығын құрметтеу;
Адалдық, объективтілік,
риясыздық.
Міндеттерге
жауапкершілікпен
қарау
Өз міндеттерін саналы түрде орындау:
- өзінің, отбасының, басқа адамдардың, қоғам
мен мемлекет алдындағы өз міндеттерін
орындаудың маңыздылығын түсіну;
- өз іс-әрекеті үшін жауапкершілікті түсіну;
еңбекке және оқуға деген саналы көзқарас.
Тәртіп, мақсатқа
талпынушылық, өзін-өзі
бақылау.
Құқықтық мәдениет Заң мен адам құқықтарын құрметтеу:
- заң және өз құқығы мен міндеттерін білу;
- басқа адамдардың заңды мүдделерін,
құқықтары мен еркіндіктерін құрметтеу;
- құқықтық білімді өмірде қолдана білу;
Байсалдылық,
парасаттылық, заңға
бағынушылық,
басқаларды құрметтеу,
өзгенің пікірін құрметтеу
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ
КК
Компонент
Сипаттамасы Жеке қасиеттер
Білім мен дамуға
ұмтылу
Білім мен дағдының құндылығын түсіну:
- табысқа жету үшін білім мен өздігінен білім алудың
маңыздылығын түсіну;
- өзін-өзі жетілдіруге ұмтылу;
- жаңа білімді және дағдыларды меңгеруге ұмтылу;
- мақсат қоя білу және оған қол жеткізу;
- өз қателіктерінен сабақ алу қабілеті.
Мақсатқа талпынушылық,
табандылық,
қызығушылық.
Бастамашылдық және
мүмкіндіктерді
пайдалану
Белсенді өмірлік ұстаным:
- өз бетінше мақсат қоя білу және оларға қол жеткізу;
- өз дағдылары мен құзыреттерін дамыту үшін түрлі
мүмкіндіктерді өз бетінше тауып, пайдалана білу;
- жұмысты орындау үшін жауапкершілікті өз мойнына
алуға дайын болу;
- қиындықтар мен кедергілерді жеңуге деген
сенімділік.
Іскерлік, өзін-өзі
ынталандыру
Жұмысқа
жауапкершілікпен
қарау
Өз міндеттерін саналы түрде орындау:
- өз кәсібіне адал көзқарас;
- өз жұмысының нәтижесіне жауапкершілікті сезіну;
- ортақ іске үлес қосу.
ұқыптылық, табандылық
Ұтқырлық және
өзгерістерге дайын
болу
Жаңа мүмкіндіктерге ашықтық:
- білім алу немесе жұмыс істеу үшін басқа қалаға,
облысқа немесе елге қоныс аударуға дайын болу;
- өмір сүрудің және еңбек етудің жаңа жағдайларына
бейімделу мүмкіндігі;
- ой-өрісті және мәдени тәжірибені кеңейту;
- өзгерістерге позитивті көзқарас.
Бейімділік, икемділік,
жаңашылдыққа ашықтық.
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ
КК
Компонент
Сипаттамасы Жеке қасиеттер
Шығармашылық ойлау Жаңа идеяларды тудыру қабілеті:
- проблемаларды шешудегі стандартты емес тәсіл;
- ассоциативті ойлау және заттар арасындағы жаңа
байланыстарды көре білу қабілеті;
- тәуекелге және сәтсіздікке дайын болу.
Жасампаздық, қиял, білуге
құмарлық.
Кәсіпкерлік бастама Идеяларды іске асыру ниеті:
- мақсат қоя білу және оған қол жеткізу;
- өзіне жауапкершілік алуға дайын болу;
- іскерлік және мақсатқа талпынушылық.
Бастамашылдық,
жауапкершілік, табандылық
Инновациялық ойлау Проблемаларды шешудің жаңа тәсілдерін іздеу:
- стандарттан тыс ойлау және әдеттегі
әрекеттерінің шеңберінен шыға білу қабілеті;
- ақпарат пен шабыттың жаңа көздерін іздеу;
- өзгерістер мен жаңашылдыққа дайын болу.
Жаңалыққа ашықтық, сыни
тұрғыдан ойлау,
аналитикалық ойлау.
Цифрлық сауаттылық Заманауи технологиялармен жұмыс істей білу:
- цифрлық технологиялардың даму мүмкіндіктері
мен болашағын түсіну;
- цифрлық құралдармен жұмыс істей білу;
- инновациялық өнімдер мен қызметтерді құруға
және пайдалануға белсенді қатысу.
Цифрлық сауаттылық,
бейімділік, білімге
құштарлық.
Инновациялар үшін
әлеуметтік
жауапкершілік
Инновацияның этикалық және құқықтық
аспектілері:
- жаңа технологияларды енгізудің ықтимал
салдарын түсіну;
- инновацияларды пайдалануға жауапкершілікпен
қарау;
- технологияны дамытуға қатысты талқылаулар
мен шешімдер қабылдауға қатысу.
Әлеуметтік жауапкершілік,
болжағыштық, этикаға
сәйкестік.
Жобалар
Жобалар – бұл білім беру мен қоғамның әртүрлі аспектілерін жақсартуға, білім
алушыларды, ата-аналарды,педагогтерді профилактикалық іс-шараларға тарту арқылы
жеке құндылықтарды қалыптастыруға бағытталған білім беру бастамалары
Әр айдың іс-шаралары :
күнделікті
• «Менің Қазақстаным» – оқу аптасының басында бірінші сабақта білім алушылар
Қазақстан Республикасының Әнұранын орындайды
• «Апта дәйексөздері» – бүкіл білім беру ұйымның оқу және оқудан тыс іс-әрекетінің
лейтмотиві ретінде қызмет ететін мақал-мәтелдер, халық даналығы, көрнекті тұлғалардың
ұлағатты сөздері. Аптаның дәйексөздері ақпараттық стендтерде, Led-экрандарда, сынып
тақталарында және т.б. орналастырылады.
• «Қауіпсіздік сабағы» – жол қозғалысы ережелерін, өмір қауіпсіздігі негіздерін зерделеу,
білім алушылардың жеке қауіпсіздігін, қауіпсіз мінез-құлқын және т.б. сақтауы туралы сынып
сағаты шеңберінде 10 минут ақпарат беру немесе әңгіме өткізу
• «Ұлттық ойын – ұлт қазынасы» – үзіліс кезінде білім алушылардың бос уақытын ойын
түрінде ұйымдастыру – асық, тоғызқұмалақ, бес тас және т.б.
• «Өнегелі 15 минут» – ата-аналардың баласымен мінезқұлық және адамгершілік туралы
күнделікті 15 минут жеке әңгімелесуі.
• «Үнемді тұтыну» – суды, тамақты, энергияны тұтыну бойынша күнделікті табиғи
ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыру: жадынамалар, нұсқаулықтар мен парақшалар
әзірлеу
• «Күй күмбірі» – қоңыраудың орнына күйді пайдалану, сондай-ақ үлкен үзіліс кезінде
күй тыңдау апта сайын.
апта сайын:
• «Менің Қазақстаным» – оқу аптасының басында бірінші сабақта білім
алушы- лар Қазақстан Республикасының Әнұранын орындайды
• «Апта дәйексөздері» – бүкіл білім беру ұйымның оқу және оқудан тыс іс-әре-
кетінің лейтмотиві ретінде қызмет ететін мақал-мәтелдер, халық даналығы, көрнекті
тұлғалардың ұлағатты сөздері. Аптаның дәйексөздері ақпараттық стендтерде, Led-
экрандарда, сынып тақталарында және т.б. орналастырыла- ды.
• «Қауіпсіздік сабағы» – жол қозғалысы ережелерін, өмір қауіпсіздігі негіздерін
зерделеу, білім алушылардың жеке қауіпсіздігін, қауіпсіз мінез-құлқын және т.б. сақтауы
туралы сынып сағаты шеңберінде 10 минут ақпарат беру немесе әңгіме өткізу.
жыл сайын:
• «ДосболLIKE» – буллингтің/әлімжеттіктің алдын алу және тиімді әрекет ету
үшін жағдай жасау бойынша акциялар өткізу.
• «Әншуақ» – білім алушылар арасында қазақ тіліндегі әндерді насихаттауға
бағытталған балалар әндері фестивалін өткізу.
• «Ақындар айтысы» – Республика күнін мерекелеу қарсаңында жас ақындар-
дың сайыстарын өткізу.
Сынып жетекшісінің міндеттері
1. Салауатты өмір салтына ынталандыру;
2. Сыныпта достық ортаны, өзара түсіністікті құру;
3. Білім алушылардың басқаларға деген жауапкершілігін, ұжымда жұмыс
істей білуге баулу;
4. Ата-аналар жиналысын өткізу (педагогикалық консилиумдар,
тренингтер, әңгімелер, ата-аналарға (басқа да заңды өкілдерге) арналған
консультациялар);
5. Білім алушылардың оқу жетістіктері және ішкі тәртіп ережелерін
сақтау мәселелері бойынша ата-аналармен өзара әрекеттесу;
6. Аптасына бір рет сынып сағаттарын өткізу.
Сынып жетекшісі нені білуі тиіс?
1. Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамалырын;
2. Балалар құқығы туралы Конвенцияны;
3. Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін;
4. Педагогика, психология, Этнопедагогиканы, мектеп гигиенасын;
5. Педагогикалық әдепті;
6. Тәрбие жұмысының әдістемесі мен теориясын;
7. Сынып тәрбие жұмысының жоспарын жасай білуді;
8. Тәрбиелік іс-шараларды ұйымдастыра алуы: әңгіме, пікірталас,
экскурсия, сынып кештері, сынып сағаттары;
9. Ата-аналар жиналыстарын ұйымдастыру және өткізуді;
10.Психологиялық- педагогикалық тестілерді, анкеталарды,
сауалнамаларды өз жұмысында тиімді пайдалана алуды;
Сынып жетекшісінің іс-қағаздарымен есеп беруі
1. Сынып журналы;
2. Сынып жетекшісіне арналған журнал;
3. Тәрбиелік іс-шаралар мен баяндамалар жинағы
4. Оқушылардың жеке құжаттары;
Сынып жетекшісінің циклограммасы
Күнделікті атқаратын қызметі:
1. Сабаққа кешігіп келген оқушылармен жұмыс;
2. Мектепке келмеген, сабаққа қатыспай жүрген оқушылардың
себептерін анықтау;
3. Оқушылардың тамақтануын ұйымдастыру;
4. Сыныптың кезекшілігін ұйымдастыру;
5. Оқушылармен жеке-дара жұмыс.
Апта сайын:
1. Оқушылардың күнделіктерін тексеру;
2. Жоспар бойынша сыныппен іс-шара өткізу;
3. Ата-аналармен жұмыс (нақты жағдайларға байланысты);
4. Пән мұғалімдерімен жұмыс (нақты жағдайларға байланысты);
5. Оқушылар ауырғанда алған анықтамасы бойынша мектеп дәрігерімен
кездесу.
Ай сайын:
1. Өз сыныбындағы сабақтарға қатысу;
2. Мектеп психологімен кездесу;
3. Ата-аналар комитетімен кездесу;
4. Сынып жетекшілері жиналысына қатысу.
Тоқсан сайын:
1. Тоқсандық бойынша сынып журналын толтыру;
2. Ата-аналар жиналысын өткізу.
Жылына 1 рет:
1. Ашық іс-шара өткізу;
2. Оқушылардың жеке құжаттарын толтыру.
Сынып жетекшісінің істеуге құқы жоқ:
1. Оқушының намысын қорлауға, қосалқы ат қойып кемітуге, т.б.;
2. Оқу бағасын оқушыны жазалау үшін пайдалануға;
3. Оқушының сеңгіштігін пайдаланып, уәдесінде тұрмай, әдейі қате
бағдар беруге;
4. Оқушының отбасын, туысқандарын оқушыны жазалау мақсатында
пайдалануға;
5. Әріптестерін сыртынан жамандауға, беделін түсіруге;
6. Мектептен тыс уақытта оқушыларды жеке басының жұмысына
пайдалануға.
1 Аты-жөні
2 Туған жылы
3 Білімі, дәрежесі
4 Мамандығы
5 Жалпы еңбек өтілі
6 Пед өтілі
7 Санаты
8 Ұлты
9 Мекен жайы
10 Сымтетігі
№ Қызметі Аты-жөні
1 Мектеп директоры
2 Директордың оқу ісі жөніндегі
орынбасары
3 Директордың тәрбие ісі жөніндегі
орынбасары
4 Директордың шаруашылық ісі жөніндегі
орынбасары
5 Педагог-психолог
6 Әлеуметтік педагог
7 Кітапханашы
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
Сынып жетекші _____________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
Сынып жетекші __________________________________
Оқушының аты-жөні
Туған күні,
айы, жылы
Мекен жайы
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
Сынып жетекшісі _________________________________
№ Аты-жөні Көп балалы Жартылай
жетім
Қамқоршысы
бар балалар
1
2
3
4
5
6
№ Аты-жөні Мекеме атауы Бөлім
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Тоқсан
Сабақ
№
Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма
І
1
2
3
4
5
6
7
ІІ
1
2
3
4
5
6
7
ІІІ
1
2
3
4
5
6
7
ІV
1
2
3
4
5
6
7
Сабақ
реті
І-ауысым ІІ-ауысым
1 сабақ ------ -------
2 сабақ ------ -------
3 сабақ ------ -------
4 сабақ ------ -------
5 сабақ ------ -------
6 сабақ ------
№ Қызметі Аты-жөні
1 Топ басшысы
2 Оқу секторы
3 Тазалық секторы
4 Қыздар секторы
5 Ұлдар секторы
6 Мәдениет секторы
7 Спорт секторы
Күні Кезекшінің аты-жөні
Дүйсенбі
Сейсенбі
Сәрсенбі
Бейсенбі
Жұма
___ _сынып
№ Пән аттары Мұғалімнің аты жөні Телефоны
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
___ ___сынып Топқа бөлу
№ 1 топ № 2 топ
1 1
2 2
3 3
4 4
5 5
6 6
7 7
8 8
9 9
10 10
11 11
12 12
13 13
№ Аты-жөні Қиындығы
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
№ Тақырыбы Мерзімі
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Мақсаты: Сыныптағы әрбір қыз баланы ибалылық сақтауға баулу, құқықтық,
адамгершілік, имандылық, эстетикалық тәбие беру.
Айы Іс-шара тақырыбы Күні
Қыркүйек Ұл бала мен қыз бала сыйластығы»
Қазан «Сен өз құқығыңды білесің бе?»
Қараша Шеше көрген тон пішер
Желтоқсан Қыз бала гигиенасымен таныстыру
Қаңтар Маған өмір керек, мен өмірге керекпін
Ақпан «Кешкі сәнді көйлектер» жәрмеңкесі
Наурыз Шаш сәндеу үлгілері
Сәуір «Әсемдік әркімге жарасады»
Мамыр «Қыздарға кеңес»
Мақсаты: Ер балалар арасында зиянды әдеттердің алдын алу, спорттық іс-шараларға қатыстыру
арқылы салауатты өмір сүру салтын насихаттау, өскелең жас ұрпақтың бойында патриоттық
білім мен өзін-өзі жетілдіруге тәрбиелеу.Міндеттері: — Қазақстан халқының тілін, мәдениетін,
тарихын білу негізінде өскелең жас ұрпақтың бойында рухани-адамгершілік әлеуетті
қалыптастыру;
Айы Іс-шара тақырыбы Күні
Қыркүйек «Ұл бала мен қыз бала сыйластығы»
Қазан "Жігітке жеті өнер де аз"
Қараша Ұлдарға өсиет
Желтоқсан Тәуелсіздік таңының жұлдызымыз»
Қаңтар «Ұл бала» туралы мақал –нақыл сөздер
Ақпан «Маған өмір керек, мен өмірге керекпін»
Наурыз «Ұлдарға кеңес»
Сәуір «Мықты болсаң, жеңіп көр»
Мамыр "Ұлы Жеңіс туралы..."
№ Ата-анасы Телефоны Мекен жайы
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
Сынып жетекшісі:
Тоқсан Тақырыбы Күні
І
ІІ
ІІІ
ІV
№ Аты-жөні Отбасының
құрамы
Қандай
көмек қажет
Қандай көмек
көрсетілді
1
2
3
4
5
№ Аты-жөні Міндеті Мекен жайы
1
2
3
4
5
№ Жүргізілетін жұмыстар Мерзімі Орындалу
туралы
1 Оқушылардың үйін аралап, ата-аналармен
байланыс жасау. Жаңа оқу жылына дайындығын
тексеру
Тамыз
2
Ата-аналар
жиналысын
өткізу
Оқу жылының
басында
Қыркүйек
І тоқсан Қараша
ІІ тоқсан Қаңтар
ІІІ тоқсан Наурыз
ІV тоқсан Мамыр
3 Ата-аналар комитетін сайлау Қыркүйек
4 Мектепте «Ашық есік» күнін
ұйымдастыру
Үнемі
5 Оқушылардың үйін аралау Кезінде
6 Мектеп, ата-ана, оқушы
арасындағы байланысты
нығайту (Ата-анамен байланыс
дәптері)
Үнемі
7 Ата-аналарға мастер-класс,
тренингтер ұйымдастыру
Тоқсан сайын
8 Үлгілі ата-аналармен тәжірибе
алмасу
Жыл бойы
№ Жүргізілетін жұмыс Мерзімі Жауапты
1
2
3
4
5
6
7
8
«Жеке қауіпсіздік» тақырыбына әзірленген сабақтар
МАҚСАТ: БАЛАЛАРДЫ КҮНДЕЛІКТІ ӨМІРІНДЕ ҚАУІПСІЗДІККЕ ЫҚПАЛ
ЕТЕТІН ДАҒДЫЛАРҒА ҮЙРЕТУ ЖӘНЕ ЖЕКЕ ҚОРҒАНЫСҚА САНАЛЫ,
ЖАУАПТЫ КӨЗҚАРАСТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫНЫҢ ТҮРІ СЫНЫП/ТОП САБЫҚТЫҢ САНЫ
БАРЛЫҒЫ 130
Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары үшін
20 сабақ, оның ішінде:
4-5 жас 10
5-6 жас 10
Орта білім беру және техникалық кәсіптік білім
беру ұйымдары үшін:
110 сабақ, соның ішінде:
1 сынып 10
2 сынып 10
3 сынып 10
4 сынып 10
5 сынып 10
6 сынып 10
7 сынып 10
8 сынып 10
9 сынып / 1 курс 10
10 сынып / 2 курс 10
11 сынып 10
__ «__» сынып тәрбие жоспары мен қауіпсіздік сабағы
Біртұтас тәрбие бағдарламасы
9 - 11 сыныптардың сынып сағаттарының жұмыс жоспары
Қыркүйек – еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы
1 қыркүйек – «Білім күні»
5 қыркүйек – Қазақстан халқы тілдері күні
Қыркүйектің екінші жексенбісі – Отбасы күні
Қыркүйектің үшінші жексенбісі – Аналар күні
Қыркүйектің соңғы жексенбісі – Еңбек күні
№ Тәрбие құндылықтары
бойынша іс- шара
тақырыптары
Аяқтау нысаны Жауаптылар Орындау
мерзімі
І тоқсан
1-апта дәйексөзі: Білім – қымбат қазына, қанағат тұтпа азына (Мұзафар Әлімбаев)
02-06.09.2024ж.
1 1 қыркүйек -Білім күні.
«Мектебім – мейірім мекені!»
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 1-САБАҚ:
9- сыныптар: «Жедел жәрдем
нөмірлері және сенім
телефондары»
10–сыныптар: «Жедел қызмет
телефон нөмірлері»
11- сыныптар:«Жедел қызмет
нөмерлері»
Сынып сағаты
Сынып жетекшісі 02.09.24ж
.
2-апта дәйексөзі: Жанұям – қорғаным, ата-анам – тірегім!
09-13.09.2024ж.
2 «Мен және менің отбасым» /
Жол қауіпсіздігі
«Жүргіншілер қауіпсіздігі»
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 2-САБАҚ:
9- сыныптар: «Қауіпті хобби
және серуендеу орындары»
10–сыныптар: «Өз
құқықтарыңыз бен
міндеттеріңізді білу
құқықбұзушылықтардан аулақ
болуға қалай көмектеседі?»
11- сыныптар:«Іс- шараларда
қауіпсіз ортаны сақтау сіздің
әрекеттеріңіз»
Сынып сағаты
Сынып жетекшісі 09.09.24ж
.
3-апта дәйексөзі: Ақырын жүріп анық бас, еңбегің кетпес далаға! (Абай)
16-20.09.2024ж.
3 «Буллингтен қорған!»
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
Сынып сағаты
Сынып жетекшісі 16.09.24ж
.
№ 3-САБАҚ:
9- сыныптар: «Жанжалдың
нәтижесі үшін жауапкершілік»
10–сыныптар: «Табыстың
күмәнді түрлері, қалай
алаяқтардың тұзағына түспеуге
болады?»
11- сыныптар:«Қауіпсіз
қаржылық оперцияларды
жүргізу ережелері. Қаржылық
пирамидалардың қауіп»
4-апта дәйексөзі: Еңбек – жай ғана қызмет емес, адам болмысының айнасы.(Абай)
23-27.09.24ж.
4 «Еңбегі адал жас өрен»
жобасы
«Еңбек түбі береке»
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 4-САБАҚ
9- сыныптар: «Ата -аналарға
деген сенім өмірде маңызды
шешімдер қабылдауға қалай
әсер етеді»
10–сыныптар: «Бейтаныс
адамдарға жеке фотосуреттерді
жіберу қауіп»
11- сыныптар:«Қауіпсіз еңбек
жағдайларын қалай қамтамасыз
ету керек?»
Сынып сағаты
Сынып жетекшісі 23.09.24ж
.
Қазан айы – тәуелсіздік және отаншылдық
1 қазан – Халықаралық қарттар күні
5 қазан – Мұғалімдер күні
24 қазан – Кітапханашылар күні
25 қазан – Республика күні
1-апта дәйексөзі: Ел-жұртымның бақыты аталатын,
Сөнбесін мәңгі сенің, Отан, атың!
30.09-04.10.24ж.
5 «Қамқор» жобасы
«Қоғамға қызмет ету»
волонтерлық қызмет.
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 5-САБАҚ
9- сыныптар: «Егер сіз желіде
қорқытуға тап болсаңыз»
10–сыныптар: «Көліктегі
қауіпсіз мінез -құлық:
автомобиль, автобус, пойыз,
ұшақ»
11- сыныптар:«Әрекетсіздік
пен серіктестік үшін
жауапкершілік»
Сынып сағаты
Сынып жетекшісі 30.09.24ж..
2-апта дәйексөзі: Туған жердей жер болмас, туған елдей ел болмас!
07-11.10.24ж.
6 «ЖҚЕ негізгі түсініктері мен
терминдері» /
«Даналық ұстаздан »
челленджі
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 6-САБАҚ
9- сыныптар: «Желідегі
фейктер үшін жауапкершілік»
10–сыныптар: «Жасанды
интеллект адамнан асып түсе
ала ма, одан қорқу керек пе?»
11- сыныптар:«Төтенше
жағдайларда әрекет ете білу»
Сынып сағаты
Сынып жетекшісі
07.10.24ж.
3-апта дәйексөзі: Отанды сүю – отбасынан басталады!
14-18.10.24ж.
7 «Цифрлық әлемде қауіпсіз
қадам»
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 7-САБАҚ
9- сыныптар: «Зиян келтіруі
мүмкін ұсыныстарды нақты
және батыл түрде
қабылдамауды қалай үйренуге
болады»
10–сыныптар: «Жалған
ақпаратты, оның ішінде желіде
таратқаны үшін жауапкершілік»
11- сыныптар:«Секталардың
ықпалына қалай түспеуге
болады?»
Сынып сағаты
Сынып жетекшісі
14.10.24ж.
4-апта дәйексөзі: Отаным – алтын бесігім!
21-24.10.24ж.
8 «Еңбегі адал жас өрен»
жобасы
Ұлттық мереке 25 қазан –
«Республика күні»
«Тарихы сырлы, ертеңі нұрлы
ғажап ел!»
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 8-САБАҚ
9- сыныптар: «Күмәнді
жағдайларда азғыруды қалай
жеңуге және дұрыс таңдау
жасауға болады»
10–сыныптар: «Онлайн
ойындардың қауіптілігі және
интернетке тәуелділік»
11- сыныптар:«Шынайы
достық пен жалған достықты
ажырату»
Сынып сағаты
Сынып жетекшісі
21.10.24ж.
ІІ тоқсан