(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
03.03.2025 |
|
|
Сынып: 11 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Алғыс ізгі ниет |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға алғыс айту, ризашылық білдірудің маңыздылығын түсіндіру. Жақсы қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Құрмет, ізгілік, мейірімділік сияқты адами құндылықтарды дамыту. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ҚАУІПСІЗ ЕҢБЕК ЖАҒДАЙЛАРЫН ҚАЛАЙ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КЕРЕК?» |
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: қауіпсіз еңбек туралы ақпарат беру, оны қамтамасыз ету |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
ІІ. Кіріспе бөлім Мұғалім әңгімесі: Балалар, сендерге өмірлеріңде кімдер көмектесті? Кімге алғыс айтқыларың келеді? Бүгінгі сабақта біз «Алғыс» деген сөздің мағынасын түсініп, оны қалай білдіруге болатынын үйренеміз. Қызықты дерек: Қазақ халқында «Рақмет» сөзі парсы тілінен аударғанда «рақым ету, мейірім көрсету» деген мағынаны білдіреді. |
1-тапсырма: «Алғыс хат» Оқушыларға арнайы қағаздар таратылады. Олар ата-аналарына, мұғалімдеріне, достарына немесе басқа жақын адамдарына алғыс хатын жазады. Кейін оқушылар өз алғыс хаттарын оқиды. |
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Әңгімелеу (Тақырыптық әңгіме)Мұғалім: Бір күні кішкентай бала базарға барып, сатушыдан нан сатып алады. Нанды алған соң ол «Рақмет!» деп айтып, күлімсіреп кетіп қалады. Сатушы да оған алғыс айтып, қайырымдылық жасағысы келіп кетеді. Сол күні ол бір кедей адамға нан беріп, оны қуантады. Осылайша, бір ғана алғыс сөзінен көптеген ізгі істер бастау алады. Сұрақтар: Бала неге алғыс айтты? Егер бала алғыс айтпағанда, сатушының көңіл-күйі қалай болар еді? Алғыс айту адамдарға қалай әсер етеді?
|
2-тапсырма: «Жақсы сөз - жанға қуат» Тақтаға «Алғыс сөздер» жазылған қағаздар ілінеді (рахмет, көп рақмет, сізге алғысым шексіз, рақымет, ілтипатыңызға рақмет, т.б.). Оқушылар осы сөздерді пайдаланып, әртүрлі жағдаяттарға сәйкес сөйлемдер құрайды. |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
«Алғыс – адамның жүрегінен шығатын ең жылы сөздердің бірі» деген қорытынды жасалады. Оқушыларға сұрақ:
V. РефлексияОқушылар бүгінгі сабақ туралы өз әсерлерін «Смайлик әдісі» арқылы білдіреді (қуанышты, бейтарап, көңілсіз смайликтерден таңдайды). Сабақты «Жүректен жүрекке» шеңберімен аяқтау: балалар шеңберге тұрып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. |
3-тапсырма: «Кімге алғыс айтар едің?» Оқушыларға келесі сұрақтар қойылады: Мұғалімге қандай алғыс білдірер едің? Анаңа қандай алғыс айтар едің? Досыңа қандай ризашылық білдірер едің? |
|
презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ҚАУІПСІЗ ЕҢБЕК ЖАҒДАЙЛАРЫН ҚАЛАЙ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КЕРЕК?»Сабақтың мақсаты: қауіпсіз еңбек туралы ақпарат беру, оны қамтамасыз ету жолдарымен таныстыру. Негізгі міндеттері:
Материалдар мен ресурстар: Еңбек кодексі. Инфографика жасауға арналған ватмандар, маркерлер, суреттер. Сабақтың барысы
Қауіпсіз еңбек жағдайлары – адамның негізгі құқықтарының бірі және «Қауіпсіз еңбек» ұғымының ажырамас бөлігі. Халықаралық еңбек ұйымы еңбекті қорғауды, еңбек стандарттарын, әлеуметтік диалогті, қызметкерлердің осал санаттарын әлеуметтік қорғауды дамыта отырып, лайықты еңбек қағидаттарын қалыптастырады. Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау талаптарын орындамау кәсіпорындардың экономикалық әл-ауқатына нұқсан келтіреді, оның тұрақты даму стратегиясына және жалпы алғанда ел экономикасына кері әсер етеді.
Еңбек қауіпсіздігі – еңбек қызметі процесінде жұмыскерлерге зиянды және (немесе) қауіпті өндірістік факторлардың әсерін болғызбайтын іс-шаралар кешенімен қамтамасыз етілген, жұмыскерлердің қорғалуының жай-күйі. Кәсіпорындағы еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау (бұдан әрі – ЕҚжЕҚ) жағдайлары ҚР Еңбек Кодексімен реттеледі. Еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз етудің негізгі принциптері:
Еңбекті қорғау – құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, ұйымдастырушылықтехникалық, санитариялық-эпидемиологиялық, емдеу-профилактикалық, оңалту және өзге де іс-шаралар мен құралдарды қамтитын, еңбек қызметі процесінде жұмыскерлердің өмірі мен денсаулығының қауіпсіздігін қамтамасыз ету жүйесі. Еңбек шартын жасасқан кезде жұмыскер өз еңбек функциясын қандай еңбек жағдайында атқаратыны және бұл жұмыс оның денсаулығына, өміріне қандай зиян тигізетіні туралы толық мәлімет алып, жұмыс орнында қауіпсіздік талаптарына қатысты жүргізілген аттестация қорытындысымен толық танысуға құқылы. Жұмыскер мен жұмыс беруші еңбек шартын жасасқан кезде екі тарап та өзара келісу негізіндегі әдісті қолдана алады. Жұмыс беруші нақты өз талаптарына сәйкес келетін жұмыскерді қабылдауға құқылы, ал жұмыскер көрсеткен қызметі үшін өзіне тиімді еңбекақы төлеуді талап етуге құқылы. Жұмыскердің құқықтары мен міндеттері Еңбек кодексінің 22-бабында ескерілген. Еңбек қатынастарына түскен әр адам осы заңды мұқият оқып шықса, өзіне жақсы. 3.Қорытынды. Сабақты қорытындылау, еңбек тақырыбына мақал- мәтелдер айту: Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/DpMSqGKZBno?si=OhIfjkuMghn-2-vr https://youtu.be/DpMSqGKZBno?si=H4966mKInWa91l_R |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сынып сағаты 11-сынып ҚМЖ Алғыс ізгі ниет
Сынып сағаты 11-сынып ҚМЖ Алғыс ізгі ниет
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
03.03.2025 |
|
|
Сынып: 11 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Алғыс ізгі ниет |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға алғыс айту, ризашылық білдірудің маңыздылығын түсіндіру. Жақсы қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Құрмет, ізгілік, мейірімділік сияқты адами құндылықтарды дамыту. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ҚАУІПСІЗ ЕҢБЕК ЖАҒДАЙЛАРЫН ҚАЛАЙ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КЕРЕК?» |
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: қауіпсіз еңбек туралы ақпарат беру, оны қамтамасыз ету |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
ІІ. Кіріспе бөлім Мұғалім әңгімесі: Балалар, сендерге өмірлеріңде кімдер көмектесті? Кімге алғыс айтқыларың келеді? Бүгінгі сабақта біз «Алғыс» деген сөздің мағынасын түсініп, оны қалай білдіруге болатынын үйренеміз. Қызықты дерек: Қазақ халқында «Рақмет» сөзі парсы тілінен аударғанда «рақым ету, мейірім көрсету» деген мағынаны білдіреді. |
1-тапсырма: «Алғыс хат» Оқушыларға арнайы қағаздар таратылады. Олар ата-аналарына, мұғалімдеріне, достарына немесе басқа жақын адамдарына алғыс хатын жазады. Кейін оқушылар өз алғыс хаттарын оқиды. |
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Әңгімелеу (Тақырыптық әңгіме)Мұғалім: Бір күні кішкентай бала базарға барып, сатушыдан нан сатып алады. Нанды алған соң ол «Рақмет!» деп айтып, күлімсіреп кетіп қалады. Сатушы да оған алғыс айтып, қайырымдылық жасағысы келіп кетеді. Сол күні ол бір кедей адамға нан беріп, оны қуантады. Осылайша, бір ғана алғыс сөзінен көптеген ізгі істер бастау алады. Сұрақтар: Бала неге алғыс айтты? Егер бала алғыс айтпағанда, сатушының көңіл-күйі қалай болар еді? Алғыс айту адамдарға қалай әсер етеді?
|
2-тапсырма: «Жақсы сөз - жанға қуат» Тақтаға «Алғыс сөздер» жазылған қағаздар ілінеді (рахмет, көп рақмет, сізге алғысым шексіз, рақымет, ілтипатыңызға рақмет, т.б.). Оқушылар осы сөздерді пайдаланып, әртүрлі жағдаяттарға сәйкес сөйлемдер құрайды. |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
«Алғыс – адамның жүрегінен шығатын ең жылы сөздердің бірі» деген қорытынды жасалады. Оқушыларға сұрақ:
V. РефлексияОқушылар бүгінгі сабақ туралы өз әсерлерін «Смайлик әдісі» арқылы білдіреді (қуанышты, бейтарап, көңілсіз смайликтерден таңдайды). Сабақты «Жүректен жүрекке» шеңберімен аяқтау: балалар шеңберге тұрып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. |
3-тапсырма: «Кімге алғыс айтар едің?» Оқушыларға келесі сұрақтар қойылады: Мұғалімге қандай алғыс білдірер едің? Анаңа қандай алғыс айтар едің? Досыңа қандай ризашылық білдірер едің? |
|
презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ҚАУІПСІЗ ЕҢБЕК ЖАҒДАЙЛАРЫН ҚАЛАЙ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КЕРЕК?»Сабақтың мақсаты: қауіпсіз еңбек туралы ақпарат беру, оны қамтамасыз ету жолдарымен таныстыру. Негізгі міндеттері:
Материалдар мен ресурстар: Еңбек кодексі. Инфографика жасауға арналған ватмандар, маркерлер, суреттер. Сабақтың барысы
Қауіпсіз еңбек жағдайлары – адамның негізгі құқықтарының бірі және «Қауіпсіз еңбек» ұғымының ажырамас бөлігі. Халықаралық еңбек ұйымы еңбекті қорғауды, еңбек стандарттарын, әлеуметтік диалогті, қызметкерлердің осал санаттарын әлеуметтік қорғауды дамыта отырып, лайықты еңбек қағидаттарын қалыптастырады. Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау талаптарын орындамау кәсіпорындардың экономикалық әл-ауқатына нұқсан келтіреді, оның тұрақты даму стратегиясына және жалпы алғанда ел экономикасына кері әсер етеді.
Еңбек қауіпсіздігі – еңбек қызметі процесінде жұмыскерлерге зиянды және (немесе) қауіпті өндірістік факторлардың әсерін болғызбайтын іс-шаралар кешенімен қамтамасыз етілген, жұмыскерлердің қорғалуының жай-күйі. Кәсіпорындағы еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау (бұдан әрі – ЕҚжЕҚ) жағдайлары ҚР Еңбек Кодексімен реттеледі. Еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз етудің негізгі принциптері:
Еңбекті қорғау – құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, ұйымдастырушылықтехникалық, санитариялық-эпидемиологиялық, емдеу-профилактикалық, оңалту және өзге де іс-шаралар мен құралдарды қамтитын, еңбек қызметі процесінде жұмыскерлердің өмірі мен денсаулығының қауіпсіздігін қамтамасыз ету жүйесі. Еңбек шартын жасасқан кезде жұмыскер өз еңбек функциясын қандай еңбек жағдайында атқаратыны және бұл жұмыс оның денсаулығына, өміріне қандай зиян тигізетіні туралы толық мәлімет алып, жұмыс орнында қауіпсіздік талаптарына қатысты жүргізілген аттестация қорытындысымен толық танысуға құқылы. Жұмыскер мен жұмыс беруші еңбек шартын жасасқан кезде екі тарап та өзара келісу негізіндегі әдісті қолдана алады. Жұмыс беруші нақты өз талаптарына сәйкес келетін жұмыскерді қабылдауға құқылы, ал жұмыскер көрсеткен қызметі үшін өзіне тиімді еңбекақы төлеуді талап етуге құқылы. Жұмыскердің құқықтары мен міндеттері Еңбек кодексінің 22-бабында ескерілген. Еңбек қатынастарына түскен әр адам осы заңды мұқият оқып шықса, өзіне жақсы. 3.Қорытынды. Сабақты қорытындылау, еңбек тақырыбына мақал- мәтелдер айту: Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/DpMSqGKZBno?si=OhIfjkuMghn-2-vr https://youtu.be/DpMSqGKZBno?si=H4966mKInWa91l_R |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













