Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Тәртіп-тәрбие бастауы» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 23-САБАҚ 3- сыныптар: «Не жөнінде үндемей қалуға және ата – аналардан жасыруға болмайды?» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға тәртіп пен тәрбие ұғымдарын түсіндіріп, олардың өмірдегі маңыздылығын ұғындыру. Тәртіпті болуға, жауапкершілікке, сыйластыққа тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты : |
Балаларды буллингіге және психологиялық немесе физикалық зорлық-зомбылыққа қарсы тұруға үйрету. Сабақтың барысы |
|
|
Дәйексөз |
«Жаңашылдық – заман талабы» |
|
|
Құндылық |
Жасампаздық және жаңашылдық |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі - Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. - Психологиялық ахуал қалыптастыру. - Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелерді түсіндіру. - "Тәртіп дегеніміз не?" - «Тәрбие дегеніміз не?» «Олардың қандай байланысы бар?» деген сұрақ қойып, ой шақыру. - Оқушылардың жауаптарын тыңдап, олардың түсініктерін толықтыру.
|
- Мұғаліммен амандасады. - Сабаққа дайындалады. - Тыңдайды, сұрақтарға жауап береді. |
Компьютер
|
|
Сабақ басы (10 мин)
|
№ 3 САБАҚ. «НЕ ЖӨНІНДЕ ҮНДЕМЕЙ ҚАЛУҒА ЖӘНЕ АТА- АНАЛАРДАН ЖАСЫРУҒА БОЛМАЙДЫ? 1. Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй орнату (1-2 мин). 2. Мақсат қою. Тақырыпты анықтау Бейнежазбаны қарау. Сабақ тақырыбын анықтау. - Бейнежазбадан не білдіңдер? Не айтар едіңдер? Сабақтың мақсаты: буллинг пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұруға үйрету. 3. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау - Г.Х.Андерсеннің «Ұсқынсыз үйрек» ертегісін еске түсірейік. -Ертегінің қай бөлігінде буллинг пен зорлық-зомбылықты байқауға болады? 4. Негізгі бөлім. Оқу мақсатын орындау шешімдері (6 минут). -Үйрекке неге әлімжеттік жасады? -Үйректің қателігі неде? Оны ренжітпес үшін не істеуі керек еді? -Балалардың бір қиындыққа тап болғанын, біреудің оларды ренжіткенін атааналарынан жасырған жағдай кездесті ме? -Осы әңгімемізден қандай қорытынды шығаруға болады? 5. Бекіту. -Әлімжеттікке ұшыраған балаға қандай кеңес айтар едің? |
- Оқушылар жеке ойларын айтады. - Өзара пікір алмасады.
|
Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/AdGoe5qeIco |
|
Ортасы (30 мин) |
Тәртіп – адамның өзін-өзі басқаруы, қоғамда белгіленген ережелер мен нормаларды сақтау қабілеті. Ал тәрбие – адамның мінез-құлқын, әдептілігін, мәдениетін қалыптастыратын ұзақ процесс. Тәрбиелі
адам әдептілік, сыпайылық, жауапкершілік сияқты қасиеттерді бойына
сіңіреді.
? Жағдаяттарды талдау: Оқушыларға әртүрлі жағдаяттар беріледі, олар сол жағдайға тәртіп пен тәрбиенің әсерін түсіндіреді. Мысалдар: Мектепте бір оқушы сабақ кезінде айқайлап сөйлейді. Бұл тәртіпке сай ма? Оны қалай түзетуге болады? Бір бала үлкендерге орын бермейді. Бұл қандай қасиет? Оны тәрбиемен байланыстыруға бола ма? Бір оқушы өз заттарын ұқыпты ұстайды. Бұл тәртіп пе, әлде тәрбие ме?
Қоғамда өзін қалай ұстау керек? Мектепте Отбасында Қоғамдық орындарда
«Тәрбие ережелері» ? Әр топ «Тәрбиелі адамның 5 ережесін» жазады. Оқушылар өздерінің ойынша, ең маңызды ережелерді талқылайды. Кейін әр топ өз ережелерін таныстырады. Мысал: Әдепті болу – үлкендерді сыйлау. Әрдайым шындықты айту. Үлкендер мен кішілерге көмектесу. Тазалықты сақтау. Жауапкершілікті болу. |
олар сол жағдайға тәртіп пен тәрбиенің әсерін түсіндіреді.
Мектепте Мұғалімдер мен сыныптастарға құрмет көрсету. Сабаққа кешікпеу, оқу құралдарын ұқыпты ұстау. Мектеп ережелерін сақтау. Отбасында Ата-ананың айтқанын тыңдау. Үй жұмыстарын орындау, үлкендерге көмектесу. Іні-қарындастарға қамқор болу. Қоғамдық орындарда Қоғамдық көлікте үлкендерге орын беру. Қоқысты арнайы орындарға тастау. Қоғамдық орындарда айқайламау, өзгелердің тыныштығын бұзбау. |
|
|
Соңы
(2 мин)
|
Қорытынды. Рефлексия Сөйлемдерді толықтыр: -Бүгінгі сабақтан мен ............... білдім. -Егер мен бір қиын жағдайға ұшырасам, онда мен міндетті түрде……………… -Егер мен басқалардың біреуді ренжіткенін көрсем, онда…… «Әлімжеттікке жол жоқ!» тақырыбында сурет сал. Жақсы әдеттер бізді тәрбиелі, сыйлы, ақылды етеді. Жаман әдеттерден аулақ болу керек, өйткені олар бізге және қоршаған ортаға зиян тигізеді. Әрдайым жақсы әдеттерді таңдап, үлгілі азамат болуға тырысайық! |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сынып сағаты 3 сынып қмжсы Тәртіп тәрбие бастауы
Сынып сағаты 3 сынып қмжсы Тәртіп тәрбие бастауы
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Тәртіп-тәрбие бастауы» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 23-САБАҚ 3- сыныптар: «Не жөнінде үндемей қалуға және ата – аналардан жасыруға болмайды?» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға тәртіп пен тәрбие ұғымдарын түсіндіріп, олардың өмірдегі маңыздылығын ұғындыру. Тәртіпті болуға, жауапкершілікке, сыйластыққа тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты : |
Балаларды буллингіге және психологиялық немесе физикалық зорлық-зомбылыққа қарсы тұруға үйрету. Сабақтың барысы |
|
|
Дәйексөз |
«Жаңашылдық – заман талабы» |
|
|
Құндылық |
Жасампаздық және жаңашылдық |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі - Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. - Психологиялық ахуал қалыптастыру. - Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелерді түсіндіру. - "Тәртіп дегеніміз не?" - «Тәрбие дегеніміз не?» «Олардың қандай байланысы бар?» деген сұрақ қойып, ой шақыру. - Оқушылардың жауаптарын тыңдап, олардың түсініктерін толықтыру.
|
- Мұғаліммен амандасады. - Сабаққа дайындалады. - Тыңдайды, сұрақтарға жауап береді. |
Компьютер
|
|
Сабақ басы (10 мин)
|
№ 3 САБАҚ. «НЕ ЖӨНІНДЕ ҮНДЕМЕЙ ҚАЛУҒА ЖӘНЕ АТА- АНАЛАРДАН ЖАСЫРУҒА БОЛМАЙДЫ? 1. Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй орнату (1-2 мин). 2. Мақсат қою. Тақырыпты анықтау Бейнежазбаны қарау. Сабақ тақырыбын анықтау. - Бейнежазбадан не білдіңдер? Не айтар едіңдер? Сабақтың мақсаты: буллинг пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұруға үйрету. 3. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау - Г.Х.Андерсеннің «Ұсқынсыз үйрек» ертегісін еске түсірейік. -Ертегінің қай бөлігінде буллинг пен зорлық-зомбылықты байқауға болады? 4. Негізгі бөлім. Оқу мақсатын орындау шешімдері (6 минут). -Үйрекке неге әлімжеттік жасады? -Үйректің қателігі неде? Оны ренжітпес үшін не істеуі керек еді? -Балалардың бір қиындыққа тап болғанын, біреудің оларды ренжіткенін атааналарынан жасырған жағдай кездесті ме? -Осы әңгімемізден қандай қорытынды шығаруға болады? 5. Бекіту. -Әлімжеттікке ұшыраған балаға қандай кеңес айтар едің? |
- Оқушылар жеке ойларын айтады. - Өзара пікір алмасады.
|
Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/AdGoe5qeIco |
|
Ортасы (30 мин) |
Тәртіп – адамның өзін-өзі басқаруы, қоғамда белгіленген ережелер мен нормаларды сақтау қабілеті. Ал тәрбие – адамның мінез-құлқын, әдептілігін, мәдениетін қалыптастыратын ұзақ процесс. Тәрбиелі
адам әдептілік, сыпайылық, жауапкершілік сияқты қасиеттерді бойына
сіңіреді.
? Жағдаяттарды талдау: Оқушыларға әртүрлі жағдаяттар беріледі, олар сол жағдайға тәртіп пен тәрбиенің әсерін түсіндіреді. Мысалдар: Мектепте бір оқушы сабақ кезінде айқайлап сөйлейді. Бұл тәртіпке сай ма? Оны қалай түзетуге болады? Бір бала үлкендерге орын бермейді. Бұл қандай қасиет? Оны тәрбиемен байланыстыруға бола ма? Бір оқушы өз заттарын ұқыпты ұстайды. Бұл тәртіп пе, әлде тәрбие ме?
Қоғамда өзін қалай ұстау керек? Мектепте Отбасында Қоғамдық орындарда
«Тәрбие ережелері» ? Әр топ «Тәрбиелі адамның 5 ережесін» жазады. Оқушылар өздерінің ойынша, ең маңызды ережелерді талқылайды. Кейін әр топ өз ережелерін таныстырады. Мысал: Әдепті болу – үлкендерді сыйлау. Әрдайым шындықты айту. Үлкендер мен кішілерге көмектесу. Тазалықты сақтау. Жауапкершілікті болу. |
олар сол жағдайға тәртіп пен тәрбиенің әсерін түсіндіреді.
Мектепте Мұғалімдер мен сыныптастарға құрмет көрсету. Сабаққа кешікпеу, оқу құралдарын ұқыпты ұстау. Мектеп ережелерін сақтау. Отбасында Ата-ананың айтқанын тыңдау. Үй жұмыстарын орындау, үлкендерге көмектесу. Іні-қарындастарға қамқор болу. Қоғамдық орындарда Қоғамдық көлікте үлкендерге орын беру. Қоқысты арнайы орындарға тастау. Қоғамдық орындарда айқайламау, өзгелердің тыныштығын бұзбау. |
|
|
Соңы
(2 мин)
|
Қорытынды. Рефлексия Сөйлемдерді толықтыр: -Бүгінгі сабақтан мен ............... білдім. -Егер мен бір қиын жағдайға ұшырасам, онда мен міндетті түрде……………… -Егер мен басқалардың біреуді ренжіткенін көрсем, онда…… «Әлімжеттікке жол жоқ!» тақырыбында сурет сал. Жақсы әдеттер бізді тәрбиелі, сыйлы, ақылды етеді. Жаман әдеттерден аулақ болу керек, өйткені олар бізге және қоршаған ортаға зиян тигізеді. Әрдайым жақсы әдеттерді таңдап, үлгілі азамат болуға тырысайық! |
|
|
шағым қалдыра аласыз














