Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын түсіндіру Психологиялық
дайындық:
«Әр бала – тұлға» атты қысқа
мотивациялық әңгіме.
Оқушыларға
сұрақтар:
«Құқық деген
не?»
«Балалар қандай құқықтарға
ие?»
Тақырыпты
таныстыру:
Мұғалім сабақтың тақырыбын
жариялап, құқықтардың әр адам өміріндегі маңызын
түсіндіреді.
Негізгі
бөлім
1. Балалардың негізгі
құқықтарын түсіндіру:
Өмір сүру және дамуға
құқығы
Отбасыда тәрбиеленуге
құқығы
Білім алуға
құқығы
Денсаулықты сақтауға
құқығы
Қауіпсіз ортада өмір сүруге
құқығы
Еркін пікір білдіруге және
ақпарат алуға құқығы
Зорлық-зомбылықтан қорғануға
құқығы
Демалуға және бос уақытын
тиімді өткізуге құқығы
Балалардың
міндеттері
Заңдарға және үлкендерге
құрмет көрсету.
Басқа адамдардың құқықтарын
бұзбау
Білім алуға және өз
қауіпсіздігін сақтауға жауапкершілікпен
қарау.
Қоғамдық тәртіпті
сақтау. Құқық бұзылған жағдайда не
істеу керек?
Ата-анаға, мұғалімге немесе
сенімді ересектерге айту.
Құқық қорғау органдарына
немесе әлеуметтік қызметтерге жүгіну.
111 сенім телефонына немесе
басқа да көмек көрсету ұйымдарына
хабарласу.
Топтық
жұмыс:
1-топ: Балалар құқықтарының түрлерін
постер жасап таныстырады.
2-топ: Құқық бұзылған жағдайда әрекет
ету алгоритмін жасайды.
3-топ: «Менің міндеттерім»
тақырыбында қысқа эссе жазады.
Ситуациялық
тапсырмалар:
Мұғалім әртүрлі жағдайларды
сипаттап береді, оқушылар өз құқықтарын қалай қорғайтынын
талқылайды.
«Дұрыс-бұрыс»
ойыны – мұғалім құқықтар мен
міндеттер туралы бірнеше тұжырым оқиды, оқушылар олардың дұрыс
немесе бұрыс екенін анықтайды.
Қорытынды
бөлім
1.
Рефлексия:
«Менің құқығым...» әдісі –
оқушылар сабақтан алған негізгі ойларын
айтады.
2.
Қорытындылау:
Мұғалім сабақты
түйіндеп, әр адамның өз құқықтарын білуі және қорғауы маңызды
екенін түсіндіреді.
|
Презентация
Тақырыптық
бейнероликтер.
Балалар құқықтары туралы
плакаттар.
ҚР Конституциясынан және Бала
құқықтары туралы конвенциядан үзінділер.
Бейнероликтер, ситуациялық
тапсырмалар.
).
Видеоматериал
Жазу құралдары мен
блокноттар.
|