|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
04.11.2024 |
|
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақ тақырыбы |
Адал азамат адал еңбек адал табыс |
|
|
Мақсаты |
Адалдық пен еңбексүйгіштіктің жарқын болашақ кепілі екенін түсіндіру. Адал еңбекпен өмір сүрудің маңыздылығын үйрету |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«Денсаулықты сақтайтын әдеттер» |
|
|
Мақсаты |
Денсаулықтың маңыздылығы мен оған келтіріліп жатқан зиянымыз туралы түсінік беру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Жұлдызды бестік Оқушылармен жағымды атмосфера туындату мақсатындағы сәлемдесу тәсілін қолдану. Сабақты «Адам болам десеңіз» өлеңін оқып бастау. Оқушыларға өлеңдегі адалдық пен жауапкершілікке қатысты сөздерді жазғызу. Сұрақ жауап алаңы:
Ой қозғау Адалдық адамның бойындағы ең асыл қасиеттердің бірі. Адал адам ортасына сыйлы, қоғамға пайдалы болмақ. Абайдың «Толық адам» ілімінің негізі де осында. Абай өзінің бір сөзінде "Ұят кімде болса, иман сонда" деген хадисті келтіреді. Ал солұятдеген не өзі? Біздіңбойымызда бар ма? Болса, қандайісімізгеұяламыз? Осы "ұят" дегенұғымныңшеңберіндеАбайғасүйеніпәңгімеөрбітіпкөрейік. Надандықтыңұяты Абай: "Бірұят бар – надандықтыңұяты, жас бала сөзайтуданұялғансекілді, жақсыадамныңалдынажазықсыз-ақәншейінбарыпжолығысуданұялғансекілді" дейді. Шынында да, өзікінәңболмаса, ешкімніңалдындажазықтыболмасаң, болмайтынжердеқысылып, қызара кету – надандықтыңкөрінісі. Ол есейіп ер жетсе де, әліішкіжасыесейеқоймаған, өзі ел алдындаұялатындайісжасамаса да, артындаынжықтығыбасымырақкелетінсипат. Абай оны "Не шариғатқатеріс, не ақылғатерісжазығыжоқболса да, надандықтанбойынкерістендіріп, шешілмегендікқылып, ұялмаснәрседенұялғанмұндайұятшынұялуемес – ақымақтық, жамандық" депбір-аққайырады. Надандық, жамандық, ақымақтықдеуінің де жөні бар. Мысалы, бір адам өзініңауруынайналасынанжасырса, олұяттанемес. Ол надандықтан. Айтсын, емделсін. |
Еңбекқорлық пен адалдықтың тазалығын «Толық адам» концепциясын негізге ала отырып өз ойларын қысқаша эссе форматында баяндау. |
|
Адалдық алақаны |
|
Сабақтың ортасы |
Адал еңбекке қатысты мақал мәтелдер ойынын ұсынады Ағаш модельін жасап шығулары керек |
Ең көп мақал жинаған топтардан бір спике шығып өз еңбек ағашын қорғайды |
|
|
|
Сабақтың соңы |
Оқушыларға сұрақтар қойылады Адал еңбек иесі деп кіммі айтар едіңіз Адалдықтың мәні неде |
Оқушылар өз ой пікірлерін қағазға жазады |
|
Кері байланыс қорапшасы |
|
Қауіпсіздік сабағы |
Денсаулықты сақтайтын әдеттерді күнделікті өмірде қалыптастыру адамға ұзақ әрі сапалы өмір сүруге көмектеседі. Мұндай әдеттер физикалық және психикалық денсаулықты нығайтып, энергияны арттыруға және түрлі аурулардың алдын алуға ықпал етеді. Денсаулықсақтайтыннегізгіәдеттер
Қорытынды «Өркен» институты постерлерімен жұмыс |
|
|
Чек лист толтыру |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сынып сағаты. Адал азамат адал еңбек адал табыс
Сынып сағаты. Адал азамат адал еңбек адал табыс
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
04.11.2024 |
|
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақ тақырыбы |
Адал азамат адал еңбек адал табыс |
|
|
Мақсаты |
Адалдық пен еңбексүйгіштіктің жарқын болашақ кепілі екенін түсіндіру. Адал еңбекпен өмір сүрудің маңыздылығын үйрету |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«Денсаулықты сақтайтын әдеттер» |
|
|
Мақсаты |
Денсаулықтың маңыздылығы мен оған келтіріліп жатқан зиянымыз туралы түсінік беру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Жұлдызды бестік Оқушылармен жағымды атмосфера туындату мақсатындағы сәлемдесу тәсілін қолдану. Сабақты «Адам болам десеңіз» өлеңін оқып бастау. Оқушыларға өлеңдегі адалдық пен жауапкершілікке қатысты сөздерді жазғызу. Сұрақ жауап алаңы:
Ой қозғау Адалдық адамның бойындағы ең асыл қасиеттердің бірі. Адал адам ортасына сыйлы, қоғамға пайдалы болмақ. Абайдың «Толық адам» ілімінің негізі де осында. Абай өзінің бір сөзінде "Ұят кімде болса, иман сонда" деген хадисті келтіреді. Ал солұятдеген не өзі? Біздіңбойымызда бар ма? Болса, қандайісімізгеұяламыз? Осы "ұят" дегенұғымныңшеңберіндеАбайғасүйеніпәңгімеөрбітіпкөрейік. Надандықтыңұяты Абай: "Бірұят бар – надандықтыңұяты, жас бала сөзайтуданұялғансекілді, жақсыадамныңалдынажазықсыз-ақәншейінбарыпжолығысуданұялғансекілді" дейді. Шынында да, өзікінәңболмаса, ешкімніңалдындажазықтыболмасаң, болмайтынжердеқысылып, қызара кету – надандықтыңкөрінісі. Ол есейіп ер жетсе де, әліішкіжасыесейеқоймаған, өзі ел алдындаұялатындайісжасамаса да, артындаынжықтығыбасымырақкелетінсипат. Абай оны "Не шариғатқатеріс, не ақылғатерісжазығыжоқболса да, надандықтанбойынкерістендіріп, шешілмегендікқылып, ұялмаснәрседенұялғанмұндайұятшынұялуемес – ақымақтық, жамандық" депбір-аққайырады. Надандық, жамандық, ақымақтықдеуінің де жөні бар. Мысалы, бір адам өзініңауруынайналасынанжасырса, олұяттанемес. Ол надандықтан. Айтсын, емделсін. |
Еңбекқорлық пен адалдықтың тазалығын «Толық адам» концепциясын негізге ала отырып өз ойларын қысқаша эссе форматында баяндау. |
|
Адалдық алақаны |
|
Сабақтың ортасы |
Адал еңбекке қатысты мақал мәтелдер ойынын ұсынады Ағаш модельін жасап шығулары керек |
Ең көп мақал жинаған топтардан бір спике шығып өз еңбек ағашын қорғайды |
|
|
|
Сабақтың соңы |
Оқушыларға сұрақтар қойылады Адал еңбек иесі деп кіммі айтар едіңіз Адалдықтың мәні неде |
Оқушылар өз ой пікірлерін қағазға жазады |
|
Кері байланыс қорапшасы |
|
Қауіпсіздік сабағы |
Денсаулықты сақтайтын әдеттерді күнделікті өмірде қалыптастыру адамға ұзақ әрі сапалы өмір сүруге көмектеседі. Мұндай әдеттер физикалық және психикалық денсаулықты нығайтып, энергияны арттыруға және түрлі аурулардың алдын алуға ықпал етеді. Денсаулықсақтайтыннегізгіәдеттер
Қорытынды «Өркен» институты постерлерімен жұмыс |
|
|
Чек лист толтыру |
шағым қалдыра аласыз













