Сынып сағаты
(Жұмыстың атауы)
Семей қаласы білім бөлімі «ММ №19 орта білім беретін мектеп» КММ 3 «А» сынып
(Өтетін орын)
Жолда жүру ережесін білемізбе?
(Жұмыстың тақырыбы)
ОРЫНДАҒАН:
Талғатбек Е.С
Семей
Күні:
Уақыты:
Сынып жетекшісінің қолы:
Сабақтың
тақырыбы: Жолда жүру
ережесін білеміз бе?
Сабақтың
мақсаты:
1.Оқушылардың жолда жүру ережесі, жол белгілерінің түрлері
жайында
білімдерін толықтыру.
2. Жол қауіпсіздік ережелерін есте сақтауға, орындауға баулу. Ой – өрісін
дамытып, түсініктерін кеңейту.
3.Оқушыларды көшеде дұрыс жүріп- тұруға, жол ережесін сақтауға
тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Бағдаршам, жол белгілері салынған
суреттер
Сабақтың жүру
барысы:
1. Ұйымдастыру
кезеңі: 1. Оқушыларды үш топқа
бөлу.
(Бағдаршам көздеріне сәйкес қызыл, сары, жасыл дөңгелекшелер арқылы бөлу)
2. Сұрақ- жауап1 топқа: Жол ережесі дегеніміз не?
2 топқа: Жол ережесін не үшін білуіміз керек?
3 топқа: Жол ережесін қалай сақтаймыз?
Мұғалім: —
Ал енді
«Жолда жүру ережесін білеміз бе?» атты сынып сағатымызды
бастаймыз.
ІІ. Негізгі
бөлім:
1. «Ой
қозғау»
Жұмбақтар
1.Ала
таяқ ұстаған,
Жол тәртібін
нұсқаған.
Өміріңді
күзеткен,
Ысқырықпен
түзеткен. (Жол
полициясы)
2.Көше бойлап
аяңдайды,
Адам тасып
аялайды.
(Автобус)
3. Көліктің
қаншасын үстінен
өткізген,
Іргеден
басталып, алысқа
жеткізген.
(Жол)
4. Жоқ өзінде
бас та, ауызда да, құлақ
та,
Бақырайған үш
көзі бар бірақ та.
(Бағдаршам)
5.
Арқаным бар тым
ұзын,
Ала-алмайсың бір
үзім.
Табыңдаршы,
балалар,
Бұл жұмбақтың
шешуін. (Жол)
6. Өзі сөйлей
білмейді,
Бірақ «Тоқта, жүр!»
дейді.
(Бағдаршам)
Сұрақ: — Бағдаршам деген
не?
— Ол қандай қызмет
атқарады?
2. « Кел, танысайық!» айдары
Мұғалім: Бағдаршам өмірімізді жазымнан сақтандыратын көмекшіміз. Баршамызға оның сырын біліп, тілін алу керек.
Бағдаршам
— жол элементтерінің ішіндегі ең ерте қолданыла бастағаны.
Қазір бағдаршамның жасы жүзден асып кетті. Оның кескін келбеті де
құрылысы да әлденеше рет жаңарды. Ол жол қозғалысына қатысушыларға
өз жарығымен бағыт
сілтейді.
Біздің
еліміздің қала, ауылдарына бәріне ортақ көше қатынас ережесі
енгізілген. Бұл ережені оқушылар да, үлкендер де, яғни барлық көлік
жүргізетін жүргізушілер де бұлжытпай орындауы
керек.
Сұрақ: — Балалар, сендер көшеде жүру
ережесін білесіңдер ме ?
— Жиек жол деген
не? (Адамдар жаяу жүретін көше жиегіндегі тар
жол)
— Жаяу адамға қай жермен жүруге болмайды? (Көлік
жүретін көшенің ортасымен жүруге рұқсат
етілмейді)
Суретті бояу Бағдаршам
Хормен:
Қызыл
көзін ашқанда,
Сынық сүйем баспа
алға!
Сары көзін
ашқанда,
Қарап қалма
аспанға!
Жасыл көзін
ашқанда,
Өте бергін,
жасқанба!
( Әр топ оқушылары
бағдаршам сигналдарын қолдарына ұстап, кезегі келгенде көрсетіп
тұрады)
Қызыл –
Тоқта!
Сары – Сақтан!
Жасыл – Жол
ашық!
3. «Жол белгілерін білеміз бе?»
(Оқушыларды жол белгілерімен толық таныстыру)
Сергіту сәті: Қызыл : оң қолымызды жоғары көтереміз.
Сары: сол қолымызды жоғары көтереміз
Жасыл: шапалақтаймыз
4. Топтық тапсырма: Жол белгілерінің суретін салу, қорғау.
5. «Жол тәртібін білейік, Аман-есен жүрейік!»
Сұрақ-жауап:
1.
Жолаушылар дегеніміз
кімдер?
Кез — келген көлік түрін пайдаланатын
адамдар.
2. Бағдаршам
дегеніміз не?
Бағдаршам автомат жүйесіне қосылған үш көзді
аспап. Жол қозғалысын
реттейді..
3. Көшеде
бағдаршам болмаса не істеу
керек?
Өз көзіне сену
керек, жол ортасына жеткенше, әуелі сол жаққа қара, ортасынан асқан
соң, оң жаққа мойныңды
бұр
5.
Қандай көліктің түрлеріне бағдаршамның қызыл жарығына жүруге рұқсат
етеді?
Жедел жәрдем, полиция, өрт сөндіру
машинасы.
6. Жолаушы таситын қоғамдық көліктерді қай жерден күтеді? Аялдамада
7.
Жақындап қалған көліктің алдынан жүгіру неліктен
қауіпті?
Жүргізуші көлікті тоқтата алмай, адам өміріне
қауіп төнеді.
8. Полиция, жедел
жәрдем, өрт сөндірушілер көліктері өтіп кеткенше күтіп
тұру міндетті ме? Иә,
міндетті.
9. Жолда қай жерден өту керек?
Жаяу жүргіншілер өтпесі белгісі қойылған жерден.
6. Көшеде жүру тәртібіне байланысты бейнеролик көрсету
ІІІ. Қорытындылау.
Оқушылардан жол ережесі туралы не білдік, не үйрендік, сынып сағаты ұнадыма? әр оқушы стикерларға өз ойларын жазып, тақтадағы көрнекілікке жабыстыру.
Сонымен бүгінгі тәрбие сағатымыз аяқталды, жолда абай болайық, сауболыңыздар!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сынып сағаты: Жолда жүру ережесін білемізбе?
Сынып сағаты: Жолда жүру ережесін білемізбе?
Сынып сағаты
(Жұмыстың атауы)
Семей қаласы білім бөлімі «ММ №19 орта білім беретін мектеп» КММ 3 «А» сынып
(Өтетін орын)
Жолда жүру ережесін білемізбе?
(Жұмыстың тақырыбы)
ОРЫНДАҒАН:
Талғатбек Е.С
Семей
Күні:
Уақыты:
Сынып жетекшісінің қолы:
Сабақтың
тақырыбы: Жолда жүру
ережесін білеміз бе?
Сабақтың
мақсаты:
1.Оқушылардың жолда жүру ережесі, жол белгілерінің түрлері
жайында
білімдерін толықтыру.
2. Жол қауіпсіздік ережелерін есте сақтауға, орындауға баулу. Ой – өрісін
дамытып, түсініктерін кеңейту.
3.Оқушыларды көшеде дұрыс жүріп- тұруға, жол ережесін сақтауға
тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Бағдаршам, жол белгілері салынған
суреттер
Сабақтың жүру
барысы:
1. Ұйымдастыру
кезеңі: 1. Оқушыларды үш топқа
бөлу.
(Бағдаршам көздеріне сәйкес қызыл, сары, жасыл дөңгелекшелер арқылы бөлу)
2. Сұрақ- жауап1 топқа: Жол ережесі дегеніміз не?
2 топқа: Жол ережесін не үшін білуіміз керек?
3 топқа: Жол ережесін қалай сақтаймыз?
Мұғалім: —
Ал енді
«Жолда жүру ережесін білеміз бе?» атты сынып сағатымызды
бастаймыз.
ІІ. Негізгі
бөлім:
1. «Ой
қозғау»
Жұмбақтар
1.Ала
таяқ ұстаған,
Жол тәртібін
нұсқаған.
Өміріңді
күзеткен,
Ысқырықпен
түзеткен. (Жол
полициясы)
2.Көше бойлап
аяңдайды,
Адам тасып
аялайды.
(Автобус)
3. Көліктің
қаншасын үстінен
өткізген,
Іргеден
басталып, алысқа
жеткізген.
(Жол)
4. Жоқ өзінде
бас та, ауызда да, құлақ
та,
Бақырайған үш
көзі бар бірақ та.
(Бағдаршам)
5.
Арқаным бар тым
ұзын,
Ала-алмайсың бір
үзім.
Табыңдаршы,
балалар,
Бұл жұмбақтың
шешуін. (Жол)
6. Өзі сөйлей
білмейді,
Бірақ «Тоқта, жүр!»
дейді.
(Бағдаршам)
Сұрақ: — Бағдаршам деген
не?
— Ол қандай қызмет
атқарады?
2. « Кел, танысайық!» айдары
Мұғалім: Бағдаршам өмірімізді жазымнан сақтандыратын көмекшіміз. Баршамызға оның сырын біліп, тілін алу керек.
Бағдаршам
— жол элементтерінің ішіндегі ең ерте қолданыла бастағаны.
Қазір бағдаршамның жасы жүзден асып кетті. Оның кескін келбеті де
құрылысы да әлденеше рет жаңарды. Ол жол қозғалысына қатысушыларға
өз жарығымен бағыт
сілтейді.
Біздің
еліміздің қала, ауылдарына бәріне ортақ көше қатынас ережесі
енгізілген. Бұл ережені оқушылар да, үлкендер де, яғни барлық көлік
жүргізетін жүргізушілер де бұлжытпай орындауы
керек.
Сұрақ: — Балалар, сендер көшеде жүру
ережесін білесіңдер ме ?
— Жиек жол деген
не? (Адамдар жаяу жүретін көше жиегіндегі тар
жол)
— Жаяу адамға қай жермен жүруге болмайды? (Көлік
жүретін көшенің ортасымен жүруге рұқсат
етілмейді)
Суретті бояу Бағдаршам
Хормен:
Қызыл
көзін ашқанда,
Сынық сүйем баспа
алға!
Сары көзін
ашқанда,
Қарап қалма
аспанға!
Жасыл көзін
ашқанда,
Өте бергін,
жасқанба!
( Әр топ оқушылары
бағдаршам сигналдарын қолдарына ұстап, кезегі келгенде көрсетіп
тұрады)
Қызыл –
Тоқта!
Сары – Сақтан!
Жасыл – Жол
ашық!
3. «Жол белгілерін білеміз бе?»
(Оқушыларды жол белгілерімен толық таныстыру)
Сергіту сәті: Қызыл : оң қолымызды жоғары көтереміз.
Сары: сол қолымызды жоғары көтереміз
Жасыл: шапалақтаймыз
4. Топтық тапсырма: Жол белгілерінің суретін салу, қорғау.
5. «Жол тәртібін білейік, Аман-есен жүрейік!»
Сұрақ-жауап:
1.
Жолаушылар дегеніміз
кімдер?
Кез — келген көлік түрін пайдаланатын
адамдар.
2. Бағдаршам
дегеніміз не?
Бағдаршам автомат жүйесіне қосылған үш көзді
аспап. Жол қозғалысын
реттейді..
3. Көшеде
бағдаршам болмаса не істеу
керек?
Өз көзіне сену
керек, жол ортасына жеткенше, әуелі сол жаққа қара, ортасынан асқан
соң, оң жаққа мойныңды
бұр
5.
Қандай көліктің түрлеріне бағдаршамның қызыл жарығына жүруге рұқсат
етеді?
Жедел жәрдем, полиция, өрт сөндіру
машинасы.
6. Жолаушы таситын қоғамдық көліктерді қай жерден күтеді? Аялдамада
7.
Жақындап қалған көліктің алдынан жүгіру неліктен
қауіпті?
Жүргізуші көлікті тоқтата алмай, адам өміріне
қауіп төнеді.
8. Полиция, жедел
жәрдем, өрт сөндірушілер көліктері өтіп кеткенше күтіп
тұру міндетті ме? Иә,
міндетті.
9. Жолда қай жерден өту керек?
Жаяу жүргіншілер өтпесі белгісі қойылған жерден.
6. Көшеде жүру тәртібіне байланысты бейнеролик көрсету
ІІІ. Қорытындылау.
Оқушылардан жол ережесі туралы не білдік, не үйрендік, сынып сағаты ұнадыма? әр оқушы стикерларға өз ойларын жазып, тақтадағы көрнекілікке жабыстыру.
Сонымен бүгінгі тәрбие сағатымыз аяқталды, жолда абай болайық, сауболыңыздар!
шағым қалдыра аласыз













