Тәрбие сағат жоспары Сынып жетекші:Г.Онбаева Тексерілді: С.Жиенкулова
|
Тақырыбы: «Ана тілім айбыным» |
||||
|
Күні: 17.09.18ж |
||||
|
Мақсаты |
Күтілетін нәтиже |
|||
|
1.Оқушыларды өз
ана тілінің қадір-қасиетін біліп, өз ана тілінің көркемдігін
сезініп, сөз құдіретін түсініп, оның адам өміріндегі маңызын ұғуға
үйрету. |
Өз туған тілі түсініктері қалыптасады. Әр ортада өздерін жан жақты жетілдіре алады өз ойларын айта алады. Бір бірін сыйлауға бауырмашылыққа үйренеді. |
|||
|
Қолданылатын ресурстар: |
Мультимедиялық тақта, бейнетаспа, нақыл сөздер, мақал-мәтелдер т.б.с |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
(миға шабул жасау,сыни тұрғыда ойлауға үйрету әдісі) |
|||
|
Сабақты ұйымдастыру Сыныптың психологиялық ахуалын құру, топқа бөлу шеберлігі. |
Отан,тіл,туған жер сөздерімен топқа біріктіру. Ана тілі - адам болып жаралғаннан бері жан дүниесінің айнасы, өсіп - өніп, түрлене беретін, мәңгі құламайтын бәйтерегі. Ана тілі жүректінің терең сырларын, халық тарихының барлық кезеңдерін, жанның барлық толқындарын ұрпақтан - ұрпаққа сақтап отыратын қазына, - деп мұғалім оқушыларға ой тастайды. |
|||
|
Кезеңдері |
Берілетін тапсырмалар |
Бағалау критерийлері |
Жұмыс түрі |
|
|
Үй та тапсырмасын сұрау. Синтез, жинақтау деңгейіндегі тапсырмалар. |
«Ой қозғау» әдісі өткен сабақты еске түсіру. |
Қалыптастырушы бағалау. Мадақтау және басбармақ |
Жеке жұмыс |
|
|
Жаңа сабақ. Мазмұнын ашатын топтық, жұптық тапсырмалар беру. Рухани адамгершілік,имандылық, салт-дәстүр |
« Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу.Адамның жан қазынасын қалай түсінеміз?Тілді қадірлеу дегеніміз не? (көрермендерге сұрақ беріліп, пікірлесуге мүмкіндік жасалады). |
Мадақтау және басбармақ |
Топтық жұмыс |
|
|
Үйге тапсырма Синтез, жинақтау деңгейіндегі Қызықтыратын, өз қалауымен ізденетін тапсырма беру. (эссе, шығарма жазу дәлелімен) |
«Қызықты микрафон» ойыны арқылы жаңа сабақты пысықтау. 1.Адамдарға тіл не үшін қажет? 2.Тіл туралы қандай өлеңдерді білесің? 3.Тіл болмаса не болады?Тілді қастірлеу дегеніміз не? |
Мадақтау және басбармақ |
Жеке жұмыс |
|
|
Бағалау. Критериалды түрде |
Қалыптастырушы бағалау Мадақтау, басбармақ |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сынып тәрбие сағаты Ана тілім айбыным
Сынып тәрбие сағаты Ана тілім айбыным
Тәрбие сағат жоспары Сынып жетекші:Г.Онбаева Тексерілді: С.Жиенкулова
|
Тақырыбы: «Ана тілім айбыным» |
||||
|
Күні: 17.09.18ж |
||||
|
Мақсаты |
Күтілетін нәтиже |
|||
|
1.Оқушыларды өз
ана тілінің қадір-қасиетін біліп, өз ана тілінің көркемдігін
сезініп, сөз құдіретін түсініп, оның адам өміріндегі маңызын ұғуға
үйрету. |
Өз туған тілі түсініктері қалыптасады. Әр ортада өздерін жан жақты жетілдіре алады өз ойларын айта алады. Бір бірін сыйлауға бауырмашылыққа үйренеді. |
|||
|
Қолданылатын ресурстар: |
Мультимедиялық тақта, бейнетаспа, нақыл сөздер, мақал-мәтелдер т.б.с |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
(миға шабул жасау,сыни тұрғыда ойлауға үйрету әдісі) |
|||
|
Сабақты ұйымдастыру Сыныптың психологиялық ахуалын құру, топқа бөлу шеберлігі. |
Отан,тіл,туған жер сөздерімен топқа біріктіру. Ана тілі - адам болып жаралғаннан бері жан дүниесінің айнасы, өсіп - өніп, түрлене беретін, мәңгі құламайтын бәйтерегі. Ана тілі жүректінің терең сырларын, халық тарихының барлық кезеңдерін, жанның барлық толқындарын ұрпақтан - ұрпаққа сақтап отыратын қазына, - деп мұғалім оқушыларға ой тастайды. |
|||
|
Кезеңдері |
Берілетін тапсырмалар |
Бағалау критерийлері |
Жұмыс түрі |
|
|
Үй та тапсырмасын сұрау. Синтез, жинақтау деңгейіндегі тапсырмалар. |
«Ой қозғау» әдісі өткен сабақты еске түсіру. |
Қалыптастырушы бағалау. Мадақтау және басбармақ |
Жеке жұмыс |
|
|
Жаңа сабақ. Мазмұнын ашатын топтық, жұптық тапсырмалар беру. Рухани адамгершілік,имандылық, салт-дәстүр |
« Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу.Адамның жан қазынасын қалай түсінеміз?Тілді қадірлеу дегеніміз не? (көрермендерге сұрақ беріліп, пікірлесуге мүмкіндік жасалады). |
Мадақтау және басбармақ |
Топтық жұмыс |
|
|
Үйге тапсырма Синтез, жинақтау деңгейіндегі Қызықтыратын, өз қалауымен ізденетін тапсырма беру. (эссе, шығарма жазу дәлелімен) |
«Қызықты микрафон» ойыны арқылы жаңа сабақты пысықтау. 1.Адамдарға тіл не үшін қажет? 2.Тіл туралы қандай өлеңдерді білесің? 3.Тіл болмаса не болады?Тілді қастірлеу дегеніміз не? |
Мадақтау және басбармақ |
Жеке жұмыс |
|
|
Бағалау. Критериалды түрде |
Қалыптастырушы бағалау Мадақтау, басбармақ |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













