Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
сынып Таулар сыры
Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі мен әдебиет мұғалімдері үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
15 Қырқүйек 2018
1578
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Мектеп: «Жітіқара ауданы әкімдігінің білім бөлімі» ММ «Гимназия» КММ | ||
Сабақ тақырыбы: 3 бөлім, «Таулар сыры» « Оқжетпес» | ||
Күні: 29.06.2018 жыл | Мұғалімнің есімі: Есенгельдина Мария Кеулмжаевна | |
Сынып: 6 | Қатысқандар саны: 12 | Қатыспағандар саны:- |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: | 6.2.6.12 Тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру. | |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: аудио мәтіннен «кубизм» әдісі арқылы оқушылар тірек сөздерді табады.Оқушылардың басым бөлігі: аудио мәтіндегі тірек сөздер қолданып, «фишбоун» әдісі арқылы сөйлем құрайды.Кейбір оқушылар: «Галерия» әдісі бойынша оқушылар сюжетті суреттердің желісі бойынша өз сөздерімен әңгіме құрастырып айтады. | |
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) | Барлығы:-Аудио мәтінді тыңдап, тірек сөздерді табады. Басым бөлігі: -Аудио мәтіндегі тірек сөздерді қолданып, сөйлем құрайды.Кейбірі: -Аудио мәтінге байланысты сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырып айтады. | |
Тілдік мақсаттар | Тілдік дағдылар: Айтылым, Тыңдалым | |
Пән лексикасы және терминология: Диалог, әңгіме және кластер құрастыруда қажетті сөз тіркестері;Менің ойымша;Менің пікірімше;Қорыта келгенде; | ||
Құндылықтарды дарыту | «Мәңгілік Ел» құндылығы:Өз елін, табиғатын құрметтеуге, Топтық,жұптық жұмыстарда бір-бірін сыйлауға құрметтеуге дәріптеу. | |
Пәнаралық байланыстар | География, орыс тілі | |
АКТ қолдану дағдылары | Оқжетпес тауы туралы аңыз бейне жазба материал. | |
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім | «Сен маған, мен саған» әдісі арқылы«Қарқаралы тауы» тақырыбын қайталау. | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Басталуы5-7 минут | Сәлемдесу, бүгінгі сабақта оқушылардың алдыңғы сабақтағы кері байланыстары бойынша тапсырмаларды өз қалауы бойынша орындайтыны және топтық жұмыстарда пікірталас ұйымдастыра алу қабілеттерін көрсетуге арналған тапсырмалар болатыны айтылады. Сабақ мақсаты, тақырыбы таныстырылады. Психологиялық ахуал «Таудағы жаңбыр» әдісіОқушылар, сіздер биік таудың басына шығуға дайынсыздар ма?Ендеше ережемен таныс болыңыздар. Ереже: Біріңіздің артынан біріңіз соңдарыңыздан сағат тілімен дөңгелек істеп тұрыңыздар. Тауға шыққалы жатырмыз деп көз алдарыңызға келтіріңіздер. Бүгін ауа райы бір қалыпта, сендердің тауға шығатындай күн екен. Ендеше тауға шығып жатырмыз (Алдында тұрған балаға сәттілік тілеңіз).Кенет күнді бұлт басты (арқамызды қолымызбен басамыз).Жел қозғала бастады (Бір-біріміздің қолымыздан ұстап, бір орында қозғаламыз).Кенeт нөсeр жaңбыр жaуды(қолымызбен тамшылағандай саусақ ұшымен арқаларыңызды соғу керексіздер).Тaу бaсындaғы ауa рaйы тыныштaлды. (Жақсы тілектер айтамыз.) Үй жұмысы: «Сен маған, мен саған» әдісі арқылы үй жұмысын пысықтаймын.Қарқаралы тауы қай жерде орналасқан?Жауабы:Баянауылдың оңтүстігінде орналасқан.Қарқаралы несімен ерекшеленеді?Жауабы:Таңғажайып пішіндегі жартастар, көлдер мен шағын батпақтарымен ерекшеленеді.Баянауыл тауларында қандай жартастар кездеседі?Жауабы:«Шайтантас», «Тас бас», «Жалмауыз кемпір». «Саяхат әдісі» әдісі арқылы топқа бөлу .Олай болса бүгінгі сабағымыз Оқжетпес тауына арналмақ. Ендеше қазір бәріміз Оқжетпес тауына саяхатқа шығамыз Саяхатқа шығуымыз үшін Біздер: Оқжетпес, Тау, Қарқаралы тобы болып үш топқа бөлінеміз . Үш топтан үш топ басшыларын таңдауымыз қажет. Топ басшыларына бағыт көрсетуші, жүк тасушы, аспазшы қажет Өздеріңізге көмекшілеріңізді таңдап алыңыздар. Таңдап алған болсаңыздар ал енді саяхатымызды бастаймыз.Оқжетпес тауыОқжетпес ҚарақаралыОй шақыру: «Оқжетпес» тауы (бейнежазба) көрсетемін.Миға шабуыл: «Сұрақ менен жауап сізден» әдісі бейнежазбаға байланысты сұрақтар қоямын.Бейнематериалдан не көрдіңіздер? (Оқжетпес тауы туралы аңыз).Оқжетпес тауы сіздерге ұнады ма? (иә, бізге қатты ұнады).Жазғы демалыста Оқжетпес тауын көргілеріңіз келеді ме?(Жазғы демалыста Оқжетпес тауын міндетті түрде көргім келеді). | https://www.youtube.com/watch?v=HwcFHpkOc6w https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c9/Каркаралинский_заповедник.JPG/1600px-Каркаралинский_заповедник.JPG |
Ортасы6.2.6.12 Тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру.10-15 минут 5 минут 10 минут | Айтылымның басы Жеке жұмыс. Аудиомәтін тыңдау «Оқжетпес» пайда болу аңызыБурабай көлінің жағасында орналасқан Оқжетпес тауы Бурабайдағы ең танымал жерлердің бірі. Бурабай дейтін елді-мекенде кезінде Оқжетпес атты баһадүр өмір сүрген. Оқжетпес туа салып күн сайын емес сағат сайын өсіп, жетіле берген. Тіпті бойы тоқтаусыз өскен. Бала күнінде далада ойын қуып жүрсе, қасындағы балалардың атқан садағы оның кеудесіне әрең жеткен. Бойы ұзын өзі батырдың тірі кезінде елден абыройы асқақ болады. Жаугершілік заман келіп, күн артынан күн өтіп жаумен шайқасады. Әр күн сайын жаудың бетін қайтарып, елін аман сақтап отырған. Жарақат алса жарасын сол көлдің бойында емдеп, Бурабайдың ауасымен тыныстаған. Дәл сондай күннің бірінде жауға қарсы соғысады. Соғыс ұзақ күндерге созылады. Жаудың беті қайтар емес. Тіпті жау санында есеп жоқ. Айларға созылған соғыстың салдарынан Оқжетпес шаршап, түнде тынығып жатқан кезінде жау тыңшылары сырын біліп, үстінен бас салады. Бірақ алып денелі батыр оған да көнбей орнынан сілкіне тұрып тағы соғысады. Тек ең ақырында әлі кетіп, ақыры демі бітті-ау деген кезде, Оқжетпес қатты дауысымен: « Уа, Тәңірім! Мен жау қолынан өлтіріп, ұятқа қалдырғанша тасқа айналдыр» десе керек, лезде аспан айналып жерге түскендей күй тұнып, Оқжетпес сол жерде жартасқа айналып кеткен. Тауға саяхатымызды бастаймыз.Жеке жұмыс 1 Тапсырма «Кубизм» әдісін қолданып оқушылар аудиомәтінді тыңдайды. аудиомәтіннен тірек сөздерді тауып айт, тірек сөздерден сөйлем құра.Тірек сөздерден сөйлем құрап жаз. Әрбір кубиктарда тірек сөздер жазылып тұрады сол тірек сөздерден сөйлем құрап жазу.Тірек сөздер: Көл, Ең танымал, аңыз әңгімелер, садақ, тұтқын қыз, Оқжетпес, Жұмбақтас,Үлгі: Бурабай көлі, Оқжетпес тауы, соғыс, Таудың басы, Жұмбақтас.Үлгі: Оқжетпес тауы Бурабай көлінің жағасында орналасқан.Менің ойымша Бурабайдағы ең танымал жердің бірі.Менің ойымша Оқжетпес туралы аңыздар көп.Менің пікірімше Батыр жауларымен айқасады.Қорыта келгенде осылайша Жұмбақтас пайда болды.Дискриптор: Кері байланыс:«Бір сөзбен» әдісі оқушыларға сұрақтар қоямын олар бір сөзбен жауап береді яғни иә немесе жоқ деген сөзбен.Оқжетпес тауы Бурабайда орналасқан.Жауабы: иәОқжетпес тауының маңында орман кездеспейді.Жауабы: жоқ.Батыр көп қыдырды.Жауабы: жоқ.Батыр құдайдан тасқа айналдыруын тіледі ме?.Жауабы: иә. Айтылымның ортасыЖұптық жұмыс Тапсырма. «Фишбоун» әдісіОқушыларға балық қаңқасын тақтаға іліп қоямынБалық басына аудиомәтіндегі бас кейіпкерді табу.Балық сүйегінің үстіне аудио мәтіннің қайда болғанын айту.Балық астына Батыр не істеді?.Балықтың соңына қорытындысын айтады. Үлгі:Басы:Оқжетпес деген алып дүниеге келді.Ортасы:Жаугершілік заман туды.Ортасы:Құдайға жалбарынды.Соңы: Оқжетпес деген жартасқа айналды. Дискриптор Кері байланыс:«Жапондық бағалау» әдісі арқылы кері байланыс орнатамын.Оқушылар тапсырманы орындау кезінде айтылған жауаптармен келісетінін келіспейтінін білдіреді. Үлгі: Бірінші сұрақпен келіссе қолын көтереді. Дұрыс дегенді білдіреді.Екінші оқушы Менің көз қарасым басқа мен басқаша ойлаймын десе қолын көлтіреді.Үшінші қол жауап дұрыс емес себебі Оқжетпес Бурабай маңында орналасқан деп жауап беруі мүмкін. Сол кезде қолын осылай көтереді. Оқушылардың сөйлеу дағдыларын жетілдіру мақсатында кері байланыс орнатамын.Айтылымның соңыТоптық жұмыс «Галерия» әдісі Оқушыларға тақырыпқа байланысты суреттер беремін суреттердің артында тірек сөздер жазылады, сол сөздер арқылы суреттерді оқушылар сөйлетуі керек. 1 топ Оқжетпес тобы Әңгіме құрайды.2 топ Тау тобы кластер құрайды. 3 топ Қарқаралы тобы Диалог құрайды.1 топ Берілген тірек сөздер арқылы әңгіме құрап айтыңдар.Оқушыларға берілетін тірек сөздер: Табиғат, Оқжетпес алып Тау, Көл, Ағаш, Орман, сұлулық. Үлгі:1 топ әңгіме құраңдарОқжетпес тауы өте әдемі тау. Оқжетпес тауы Бурабай көлінің жанында орналасқан. Оқжетпес тауының маңында қалың орман бар, орманда қарағай мен қайың өседі. Көлдің маңында тұрған Қарағай мен қайың ағаштары табиғатқа ерекше сұлулық береді.Оқжетпес тауы Бурабай көлінің жағасында орналасқан. Оқжетпес тауы Ең биік тау болып саналады. Таудың жан-жағы ну ормандар бар. Қалың ормандары ерекше сұлулық береді. Таудың жанындағы көліменен ерекшеленеді. Оқжетпес тауының ерекше көрінісі табиғаттың сұлулығын аша түседі.2 топ кластер құраңдарТірек сөздер: Оқжетпес,Бурабай, тау, сұлу, табиғат, орман, көл, көрініс. Үлгі: 3 топ Диалог құруТірек сөздер: Оқжетпес тауы, Бурабай көлі, Биік, әсем, Қалың орман, Таңғажайып көрініс Үлгі: Арман, сен Оқжетпес тауы туралы білесің бе?Иә,білемін. Ол Бурабай көлінің жағасында орналасқан.Сен ол тауды көрдің бе?Жоқ көрген жоқпын, бірақ ол тауды көруге міндетті түрде биыл барамын.Табиғаты қандай?Табиғаты өте әсем.Орманы бар ма?Оқжетпес тауының жан-жағы қалың орманымен, әдемі көлімен таңғажайып көрініс беріп тұр. Дискриптор Кері байланыс«Кері байланыс сэндвичі немесе мадақтау сэндвичі» әдісі Үлгі:1 бөлік-позитивті коментарий не ұнады?Жауабы:Оқжетпес туралы аңыз ұнады2 бөлік-сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек?Жауабы: Оқжетпес тауы туралы екі-үш аңыз білуді3 бөлік – келешекке арналған коментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы Жауабы: Оқжетпес туралы қосымша ақпарат табуға тырысамынҮй жұмысы: Оқжетпес тауы мен Қарқаралы тауы туралы вендиаграмма толтыру. | https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/08c3/0004c3b2-ced67ce0/img13.jpg http://sabaq.kz/wp-content/uploads/2016/02/Сұраулы-сөйлем.jpg https://arhivurokov.ru/multiurok/e/2/b/e2b6cd7540acac87ffe97ee04421161aa55c02e3/img6.jpg https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/04b2/00052149-c440114a/img11.jpg www.tolekova.jimdo.com http://youtube.com/watch?v=rzzX26xgJAY https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/01e7/0005458e-2f307217/img14.jpg https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/120f/0000c1d6-1883d51d/640/img11.jpg |
Аяқталуы 3-5 минут | Тауға саяхатымыз аяқталуға жақын «Тұтқын қыздың сиқырлы сандығы» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын. Сандық ішінде оқушылар бүгінгі сабақта нені түсінгендерін нені түсінбегендерін, бүгінгі сабаққа ұсыныстарын жазып қалдырады. Балалар, сиқырлы сандыққа бүгінгі сабақ жайлы өз ойларыңызды жазып қалдырыңыздар нені түсінгендеріңізді/түсінбегендеріңізді, ұсыныстарыңыз болса қалдырып кетіңіздер. Келесі сабақта нені ескеру керек екенін анықтау мақсатында жүргіземін. | https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/0c8d/0004db04-5d5bfb6f/img3.jpg |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? | Барлық оқушылар: аудио мәтіннен «кубизм» әдісі арқылы оқушылар тірек сөздерді табады.1 Тапсырма «Кубизм» әдісін қолданып оқушылар аудиомәтінді тыңдайды. аудиомәтіннен тірек сөздерді тауып айт, тірек сөздерден сөйлем құра.Тірек сөздерден сөйлем құрап жаз. Әрбір кубиктарда тірек сөздер жазылып тұрады сол тірек сөздерден сөйлем құрап жазу.Тірек сөздер: Көл, Ең танымал, аңыз әңгімелер, садақ, тұтқын қыз, Оқжетпес, Жұмбақтас, 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |