Материалдар / Сыныпта қолданылатын сөздер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сыныпта қолданылатын сөздер

Материал туралы қысқаша түсінік
Сыныпта қолданылатын сөздер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2020
428
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

Выражения и фразы для управления классом во время урока.
Английский язык Казахский язык Русский язык
I. EVERYDAY CLASSROOM
ROUTINES:
BEGINNING, RUNNING AND
ENDING THE LESSON
I. КҮНДЕЛІКТІ САБАҚТЫН
БАСЫНДА, ОРТАСЫНДА , СОҢЫНДА
СЫНЫПТА ҚОЛДАНЫЛАТЫН
СӨЗДЕР :
I. ПОВСЕДНЕВНЫЕ
ВЫРАЖЕНИЯ В КЛАССЕ:
НАЧАЛО, ХОД И ЗАВЕРШЕНИЕ
УРОКА
1. Entering the classroom. Meeting 1. Сыныпқа кіру. Кездесу. 1. Входя в класс. Встреча.

1. Let's go inside.

1. Қане ішке кірейік.

1. Заходите.
2. Lets' go into the classroom. 2. Сыныпқа кірейік . 2. Проходите в класс.
3. Go on in. 3. Ішке кіріңіз . 3. Проходите.
4. Go in and sit down. 4. Ішке кіріп отырыңыз. 4. Заходите и присаживайтесь.
5. I'll open 'unlock the door and let
you in.
5. Мен есікті ашып сізді кіргізейін.

5. Я открою дверь и впущу вас

6. Come in and take your seat.

6. Ішке кіріп орныңызға отырыңыз.

6. Приходите и присаживайте на своё
место.
7. Close the door behind you.

7. Өзіңізден кейін есікті жабыңыз./
Есікті жауып кетіңізші.
7. Закройте за собой дверь.

8. You can leave the door open.

8. Есік ашық қалдыруыңызға болады.

8. Вы можете оставить дверь
открытой.
9. Please don't bang/slam the door.

9. Есікті қатты тарс еткізбеңізші /
серппеңізші.
9. Пожалуйста, не стучите / хлопайте
дверью.
10. Hurry up so that I can start the
lesson.
10. Мен сабақты бастаймын, тездетіңіз.

10. Поспешите, я начинаю урок.

11. I'm your new (sub) teacher. 11. Мен сіздердің жаңа (пән)
мұғалімдеріңізбін.
11. Я ваш новый учитель.
Everyday greetings Күнделікті сәлем алысу / сәлемдесу.

Повседневные приветствия


Page 2

1. How are you getting on?
2. How are things?
1. Қалыңыз қалай?

2. Жағыдайыңыз калай?
1. Как поживаете(-ешь)?
2. Как дела?
3. How's everyone feeling today? 3. Бүгін өздеріңізді қалай сезінесіздер? 3. Как вы сегодня чувтвуете себя?
4. How's it going? 4. Жұмысыңыз калай жүріп жатыр? 4. Как дела?
5. That's good/nice to hear. 5. Мұны естігеніме қуаныштымын. 5. Приятно слышать это.
6. I'm glad/sorry/happy/pleased
To hear that.
6. Мұны естігенім(е) ризамын /өкінішті
/бақыттымын/разымын.
6. Я рад/мне жаль/счастлив/доволен
слышать это.
7. I hope you all had a good/
enjoyable/relaxing holiday/break.


7. Мен сендерді жақсы / қызықты /ерікті
(рахат) мейрам / демалыс өткіздіңдер
деп үміттенемін.

7. Надеюсь вы все хорошо/с
удовольствием/отдохнули на
выходных/каникулах/хорошо
провели перерыв
8. I hope you've had/you're having a
nice/good day so far.
8. Мен сендерді әдемі /жақсы күн
өткіздіңдер / өткізіп жатсындар деп
ойлаймын.
8. Надеюсь вы хорошо провели этот
день.

Taking the register Қабылдауда Заполняя журнал
1. I have to take/check attendance. 1. Мен келушілер санын алуым / 1. Я должен проверить посещаемость.
2. I'll mark/check/take the register.

2. тексеруім керек .

2. Я отмечу / проверю / посещаемость в
журнале.
3. I'm going to call your names /the
roll.
3. Мен тізімді белгілеймін/ тексеремін /
қабылдаймын.
3. Я назыву вас по именам.

4. Who's missing/away/not here
today?
4. Мен сіздердің есімдеріңізді / тізімді
атаймын / оқимын.
4. Кого сегодня нет/ кто сегодн
отсутствует?

5. Anybody whose name I haven't
called?
5. Бүгін кім жок ?

5. Есть ещ имена, которые я не назвал?

6. Did I miss anybody out? Where's
Mary this morning? Is she absent
or just late?
6. Мен кімді атамай кеттім?


6. Я никого не пропустил? Где Мэри? Она
отсутствует или просто опаздывает?

7. Was anybody missing last time?

7. Мен біреуді қалдырып кеткен жоқпын
ба? Бүгін Мэри қайда? Ол бүгін
7. Кто-нибудь отсутствовал на последнем
уроке?


Page 3

болмай ма әлде кешігіп келе ме?
8. What was the matter?

9. Why weren't you here last time?

8. Өткен жолы кім болмады?

9. Не болды ?/ Мәселе неде ?

8. По какой причине?

9. Почему ты отсутствовал на последнем
занятии?
10. So everybody is here except... 10. Неге сіз өткен сабақта болмадыңыз? 10. Итак, все здесь, кроме ...
Dealing with lateness Кешігушімен байланыс жасау.

Работа с опоздавшими

1. What have you been doing?
1. Не істедіңіз? 1. Чем ты занимался?
2. Why are you late? 2. Неге кешіктіңіз? 2. Почему ты опоздал?
3. That's alright. Sit down and we can
start.
3. Жарайды/ жақсы . Отырыңыз ,
бастайық.
3. Все в порядке. Сядьте и мы можем
начать.
4. Let's go on with the lesson. Please
hurry up and sit down. Try to be
here on time next lesson.

4. Қане сабақты жалғастырайық.
Өтінемін жылдамдатып отырыңыз.
Келесі сабақта уақытында келуге
тырысыңыз.
4. Давайте продолжим урок. Пожалуйста,
присаживайтесь. Постарайтесь не опоздать
на следующий урок.

5. Don't let it become a habit. Let it
be the last time.

5. Әдетке айналдырмаңыз. Осы ақырғы
рет болсын.

5.Не позволяйте опоздания стать
привычкой. Пусть это будет в последний
раз.
6. You're early for a change. Let's get
back to what we were doing.
6. Сізге озгеруге әлі ерте. Біздің не
істегенімізге қайта оралайық.
6. Ещё есть время до перемены. Давайте
вернемся к тому, что мы делаем.
Getting down to work

Жұмысты бастау.

Приступая к работе

1. It's time to start our (sub)
lesson.
1. Сабақты бастайық.

1. Пора начинать наш урок.

2. Now we can get down to
work.
2. Қазір біз жұмысымызды бастай
аламыз.
2. Теперь мы можем приступить к работе.


Page 4

3. I'm waiting to start. 3. Мен ... бастауды күтіп тұрмын. 3. Я жду, чтобы начать.
4. I'm looking forward to
seeing what you can do this
lesson.
4. Мына сабақта не істей
алатындарыңызды тағатсыздана
кутемін.
4. Я с нетерпением жду, чтобы увидеть то,
что вы сможете сделать на этом уроке.

5. Stop talking now so that we
can start.
5. Сөзді қазір тоқтатсаңыздар ғана
бастай аламыз.
5. Перестаньте разговаривать, чтобы мы
могли начать.
6. Settle down, everybody. 6. Барлығымыз тынышталамыз. 6. Успокаиваемся.
7. I'm glad to see you're ready
to work.
7. Жұмысқа дайын екендеріңізді
көргеніме қуаныштымын.
7. Я рад видеть, что вы готовы к работе.

8. Is everybody ready to do
their best today?
8. Бүгін бәрін орындауға дайынсыздар
ма?
8. Все ли готовы сделать всё возможное?
2. Running a lesson Starting something
new
2. Сабақтың ортасы. Жаңа тақырыпты
бастау.
2. Ход урока. Начиная что-то новое

1. Let's change/switch over to... The
next part of the lesson will be...
Let's turn to...

1. Қане .... өзгертейік / ауысайық.
Сабақтың келесі бөлігі ... болады.
Қане ... ашайық .

1. Давайте перейдём к / переключимся на ...
В следующей части урока мы ... Давайте
обратимся к ...
2. Right, everyone. 2. Бәріңіздікі дұрыс. 2. Правильно, все.
3. Stop working now and pay
attention.
3. Жұмысты тоқтатып мында назар
аударамыз.
3. Прекратите работать и обратите
внимание.
4. Now we'll do 4. Енді бастаймыз 4. Теперь мы будем делать
5. Now let's have a look at exercise
13. -
;
Moving on, let's ...
5. Қане 13 жаттығуға қарайық . - Әрі
қарай жалғастырайық , қане ...

5. Теперь давайте посмотрим на
упражнение 13; Двигаемся дальше, давайте
Making things clear Нақтылау Проясняя некоторые моменты

1. You can spend 10 minutes on this.

1. Мына жұмысқа 10 минут уакыт
беріледі.
1. У вас есть 10 минут на это.


Page 5

2. You'll have to stop in 5 minutes '
time
2. Сіздер 5 минуттан соң
тоқтатуларыңыз керек.
2. Вы должны закончить через 5 минут

3. Are there any questions? 3. Сұрақ бар ма? 3. Есть ли вопросы?
4. Have you all got that? 4. Бәрі түсінікті ме? 4. Вы все поняли?
5. Shall 1 go over the instructions
again?
5. Мен барлық ережелерді тағы қайталап
шығайын ба?
5. Есть необходим объяснить задание
снова?
6. Off you go. You can start 6. Қане бастаңыз . Бастаңыздар. 6. Приступайте. Вы можете начинать
Sequencing activities Іс - әрекеттің реті

Последовательность действий

1. At first, let's run through... To
begin with, we'll check your
homework.
1. Біріншіден , қане ... қарап шығайық .
... бастау үшін үй тапсырмасын
тексеріп шығайын.
1. Сначала, давайте пройдёмся по ... Для
начала, мы проверим домашнее задание.

2. To continue/to go on with,.. And
now for something different.
2. ... жалғастыру / қарап шығу . Енді
басқа / өзге нәрсе орындаймыз.
2. Для продолжения /, чтобы продолжить, ..
А теперь что-то другое.
3. Finally today I want you to ... Last
but not least...
3. Сонымен бүгін мен сендердің ....
қалаймын. Сонымен ең маңыздысы ....
3. И наконец я хочу, чтобы вы ...
Последнее, но не менее ...
4. To finish off with, you can do... 4. Мұны аяқтау үшін сіздер .... істей
аласыздар.
4. Чтобы закончить с, вы можете сделать ...
Checking progress Жетістіктерді тексеру Проверка в процессе работы
1. Is there anyone who needs help?

1. Қайсыңызға көмек керек?

1. Есть кто-нибудь, кто нуждается в
помощи?
2. Who can't manage on his/her//their
own?
2. Кім өзі орындай алмай отыр? 2. Кто не может справиться
самостоятельно?
3. How far have you got? What's the
problem?
4.
3. Қаншалықты орындадыңыздар? Не
жағдай / Қандай қиындық бар?
3. Как далеко ты продвинулся? В чем
проблема?


Page 6

5. Is there anything the matter?
Which task are you on? Who's
finding this difficult?
4. Қиындық бар ма ?Қай тапсырмада
отырсыз? Кім қиындықты тауып
отыр?
4. Есть проблемы в чём-нибудь? Н каком
ты задании? Для кого это трудно?
Stopping Тоқтату Остановка
1. Ok, everybody. 2 more minutes

1. Жарайды. тағы 2 минут.

1. Хорошо. Еще 2 минуты
2. You'll have to finish in a minute.

2. 1 минуттың ішінде бітірулеріңіз
керек.
2. Вы должны закончить через минуту.

3. Are you done/though? 3. Аяқтадыңыздар ма? 3. Вы сделали?
4. Have you done / completed /
managed everything?
4. Аяктадыңыздарма / орындадыңыздар
/ кім толық аяқтады?
4. Вы сделали / завершили / справились со
всем?
5. That's enough for now. 5. Әзіргіе осы жеткілікті. 5. Этого достаточно.
6. Finish off now. 6. Қазір аяқтаңыздар. 6. Зканчиваем.
7. Your time is up now. 7. Уақыттарыңыз аяқталды. 7. Ваше время истекло.
3. Ending a lesson
Checking the time
3. Сабақтың соңы . Уақытты тексеру.

3. Завершение урока
Проверка времени

1. Could you tell me the time please?

1. Маған уақытты айтып жібересіз бе?


1. Не могли бы вы сказать мне который час,
пожалуйста?
2. What time do you make it? 2. Қанша уақытта істедіңіз? 2. Когда ты это сделаешь?
3. The bell hasn't gone yet.
We're/We've almost finished. We
have an extra five minutes.
3. Қоңырау әлі соғылған жоқ. Біз
аяқтадық/ біз әлдеқашан аяқтап
қойдық. Бізде қосымша 5 минут бар.
3.Звонок ещё не прозвенел. Мы уже/ почти
закончили. У нас есть дополнительные пять
минут.
4. We have 2-3 minutes in hand/to
spare
4. Біздің әлі 2-3 минутымыз бар.

4. У нас есть 2-3 минуты в запасе

5. Carry on with the exercise for the
rest of the lesson.
5. Жаттығуды басқа сабақта аяқтайсыз.

5. Времея выполнения этого задания до
конца урока.
6. Just finish the exercise and you can
go
6. Тек осы жаттығуды аяқтаңыз сосон
баруыңызға болады.
6. Просто закончите упражнение, и вы
можете идти.


Page 7


7. We seem to have finished a few
minutes earlier.
7. Біз бірнеше минут бұрын бітірген
сияқтымыз.
7. Мне кажется, мы закончили несколько
минут назад.
Setting homework Үй тапсырмасын беру. Домашнее задание
1. This ... is your homework for...


1. Мына ... сіздердің ....(-не , -ге ,-де ) үй
тапсырмаларыңыз .

1. Ваше домашнее задание ...

2. Before the next lesson I'd like you
to...
2. Келесі сабақтың алдында мен
сіздердің ... қалаймын.
2. К следующему уроку я бы хотел, чтобы
вы ...
3. Finish this off at home.

3. Бұны үйде аяқтайсыздар.

3. Оставшиеся упражнения это ваше
домашнее задание.
4. Do the rest of the exercises as your
homework.
5.
4. Қалганын үй тапсырмасы ретінде
қарастырыңыздар.
5.
4. Оставшиеся упражнения это ваше
домашнее задание.

6. I'll go through/over it with you next
time.
6. Мен бұны келесі сабақта қайталап
өтемін / аяқтаймын.
5. Я пройдём это с вами в следующий раз.
7. You can expect a test on it in the
near future/at the next lesson.
7. Осы бойынша жақында / келесі
сабақта тест жазамыз.


6. Вы можете рассчитывать на тест на эту
тему в ближайшее время / на следующем
уроке.
8. Remember your homework. 8. Үй тапсырмасын естеріңізде
сақтаңыздар.

7. Запомните ваше домашнее задание.

Stopping work Жұмысты тоқтату. Остановка работы


Page 8

1. I make it almost time. We'll have to
finish/stop here/there. We have no
more time for anything else.


1. Мен бұны уақытымен орындаймын.
біз осы жерде аяқтауымыз /
тоқтатуымыз керек. Әрі қарай
орындауға бізде уақыт жоқ .

1. Время истекло. Мы должны закончить /
остановиться здесь / там. У нас больше нет
времени ни на что другое.

2. It's time for us to stop. 2. Біздерге тоқтататын уақыт болды. 2. Пора заканчивать.
3. Let me just remind you/recap/go
over what we've done.

3. маған тек естеріңізге салуға/ не
істегендерімізді қарап шығуға рұсат
етіңіздер
3. Позвольте мне напомнить вам / сделать
вывод / перейти к
тому, что мы сделали.
4. Let's just review today'slesson.

4. Қане бүгінгі сабақты қайталап
шығайық.
4. Давайте просто сделаем обзор
сегодняшнего урока.
5. We'll finish off this exercise at the
next lesson.
5. Біз бұл жаттығуды келесі сабақта
аяқтаймыз.
5. Мызакончим это упражнение на
следующем уроке.
6. You can go. 6. Бара берулеріңізге болады. 6. Вы можете идти.
Making announcements Назарларын аудару (хабарлама жасау ) Объявления
1. Just a moment/minute/second,
please!

1. Өтінемін қане бір минут/ секунд !


1. Минуточку / минутку / секундочку,
пожалуйста!
2. Stay where you are for a moment.

2. Қазір қай жерде отырсыз/ тұрсыз , сол
жерде болыңыз.
2. Оставайтесь на своих местах.

3. Don't go rushing off. 1 have some
announcements to make before you
go. There's been a change of...
Please remember/don't forget...
Please pay attention.
3. Асықпаңыз. Сіздер бастамас бұрын
менің айтарым бар. Бұл жерде ...
өзгеріс болған . Өтінемін ... есте
сақтаңыздар/ ұмытпаңыздар. Өтінемін
назар аударыңыздар.
3. Не спешите. Я должен сделать
объявления, прежде чем вы пойдете. Там
было изменение ... Пожалуйста, запомните,
/ не забудьте ... Пожалуйста, обратите
внимание.
4. Just hold on for a minute. 4. Бір минутқа тоса тұрыңыздар. 4. Задержись на минуту.
Saying goodbye. Clearing the class Қоштасу . Сыныпты тазалау.

Прощаясь. Уборка класса


Page 9

1. See you soon! See you next class!
So long! Cheerio!
1. Кездескенше күн жақсы ! Келесі
сабақта кездескенше! Сау
болыңыздар! Амандықта кездесейік!
1. До скорой встречи! Увидимся на
следующем занятии! Пока!


2. We'll meet again the same time
next week.
2. Біз келесі аптада тағы осы уақытта
кездесеміз.
2. Мы встретимся снова то же время на
следующей неделе.
3. The next time we meet will be ... 3. Келесі жолы біз .... кездесеміз. 3. В следующий раз мы встретимся ...
4. Enjoy your holiday!

4. Демалыстарыңызды жақсы
өткізіңіздер.
4. Приятного отдыха!

5. Enjoy the rest of your day! 5. Күндеріңізді жақсы өткізіңіздер. 5. Приятного дня!
6. Not so much noise, please. 6. Өтінемін қатты шуламаңыздар! 6. Не шумите, пожалуйста.
7. Make sure you haven't forgotten
anything.
7. Ешнарсе умытып кетпеңіздер.

7. Убедитесь, что вы ничего не забыли.

8. Straighten the desks, please. 8. Өтінемін парталарды түзетіңіздер! 8. Поправьте парту, пожалуйста.
II. INVOLVING THE LEARNERS
.GETTING STUDENTS TO JOIN
IN, CLASSROOM ETIQUETTE,
CONFIRMING AND
ENCOURAGING
ОҚУШЫЛАРДЫ ҚАТЫСТЫРУ.
ОҚУШЫЛАРДЫ СЫНЫПТА ӨЗІН -
ӨЗІ ҰСТАУҒА ШАҚЫРУ, ҚАДАҒАЛАУ
, МАДАҚТАУ.
II. ВКЛЮЧАЯ УЧАЩИХСЯ
ВПРОЦЕСС.
ПРИЗЫВАЯ УЧАЩИХСЯ
ПРИСОЕДИНИТЬСЯ, ЭТИКЕТ
В КЛАССЕ,
ПОДТВЕРЖДЕНИЕ И
ПООЩРЕНИЕ
1.Getting students to join in Taking
part


1. Оқушылардың қатысулары


1.Призывая учащихся
присоединиться/участвовать

1. Can you hear
alright/clearly/properly?
1. Жақсы / анық / дұрыс ести алып
тұрсыз ба?
1. Вы хорошо слышите / четко?


Page 10

2. If you can't hear, come a bit nearer. 2. Егер жақсы ести алмай турсңыз
кішкене жакындааңыз.
2. Если вы не слышите, подойдите
поближе.

3. Can you see the board? 3. Тақтадағын көріп турсыз ба? 3. Вам видна доска?
4. Have you all got a sheet of paper? 4. Бәріңізде бір бет қағаз бар ма? 4. Вы все получили по листу бумаги?
5. Has everybody got everything they
need?
5. Қажет еткен заттарыңыз түгел бар ма?

5.Все ли получили всё необходимое?

6. Is there anybody without a
textbook?
6. Кітапсыз отырған оқушы бар ма?

6. Есть ли кто-нибудь без учебника?

7. Is the picture in focus? 7. Суретке қарадыңыздар ма? 7. Видно ли вам изображение?
8. Any improvement? 8. Қандай жетістіктер бар? 8. Так лучше?
Taking turns

Кезектік

В порядке очереди

1. In turn, starting with ... 1. Кезекпен ... дан(мен, пен) бастаңыз 1. По очереди, начиная с ...
2. One after the other, please. One by
one.
2. Өтінемін , біріңнен соң бірің. Кезек –
кезек.
2. Один за другим, пожалуйста. Один за
другим.
3. It's your turn, Tom. 3. Том , сіздің кезегіңіз. 3. Теперь ваша очередь, Том.
4. Next, please. 4. өтінемін , келесі. 4. Следующий, пожалуйста.
5. Whose turn is it next? 5. Келесі кімнің кезегі. 5. Чья очередь?
6. Anybody else? 6. Тағы кім? 6. Кто-нибудь еще?
7. Have I missed/forgotten anybody?
You did it last time. Let someone
else have a turn. Not all together at
once/at the same time.
7. Мен ешкімді ұмытып кеткен жоқпын
ба ? Сіздер оны кейінірек істейсіздер.
Басқаға да біреуге кезек беріңіздер.
Бәріңіз бірақ жауап бермеңіздер/
хормен жауап бермеңіздер.
7. Я никого не забыл/пропустил? Ты
сделала это в последний раз. Пусть кто-
нибудь ещё сделает. Не все вместе сразу / в
то же время.
Student choices Студенттердің таңдауы.

Выбор учащихся

1. Who wants to come out? Who
would like to go first? Who wants
to start?
1. Кімнің шыққысы келеді? Кімнің
бірінші болғысы келеді? кімнің
бастағысы келеді?
1. Кто хочет выйти? Кто хотел бы пойти
первым? Кто хочет начать?


Page 11

2. Who wants to come to the board
and write it? Any volunteers?
2. Кім тақтаға шығып жазғысы келеді?
Өз еріктерімен шығатындар бар ма?
2. Кто хочет выйти к доске и записать?
Любой доброволец?
3. Anybody willing to clean the
board? Which team do you want to
be in? You can pick/choose. Which
subject do you want to work on?
Find yourself a partner.
3. Тақтаны өшіріп берсеңіздер ме? Қай
топта болғыңыз келеді? Сіз таңдай
аласыз. Сіз қай тақырыппен (пәнмен)
жұмыс істегенді қалайсыз? Өзіңізге
серіктес табыңыз.

3. Есть желающие стереть с доски? В какой
команде вы хотите быть? Вы можете
выбрать. Над чем вы хотите работать?
Найди себе партнера.
Working in groups Топта жұмыс істеу.

Работа в группах

1. Get into groups. Three students
in/to each group.

1. Топқа бөлінейік. Әр топта 3 оқушыдан
болсын.
1. Поделитесь на группы. Трое учащихся в /
в каждой группе.
2. For this activity I'd like you to
work in fours. I'll divide/split the
class up into ... groups. Work
together with a friend/your
neighbour/the person next to you.
Has everybody got a partner?
Could you work with Liza today?
Work by yourself ( yourselves).
Try to work independently.

2. Бұл жұмыс үшін сіздердің төртен жұмыс
істегендеріңізді қалаймын. Мен сыныпты ...
топқа бөлейін. Досыңызбен / көршіңізбен /
жаныңызда отырған оқушымен бірге
жұмыс істеңіз. Барлықтарыңыздың
серіктеріңіз бар ма? Лизамен жумыс жасай
алдыңыз ба? Өзіңіз (өздеріңіз) жұмыс
жасаңыздар. Жеке / өз беттеріңізбен жұмыс
істеңіздер істеуге тырысыңыздар. .

2. Для этого задания я хотел бы чтобы вы
работали в группах по четверо. Я буду
делить / разделять класс на группы.
Работайте вместе с соклассником / соседом
/ человеком рядом с вами. У всех есть пара?
Могли бы вы работать с Лизой сегодня? Р
Поботаем самостоятельно. Постарайтесь.
2. Classroom etiquetteBirthdays and
holidays
Сыныптағы этикет. Туған күн және
мейрамдар.
2. Этикет в калассе. Дни рождения и
праздники
1. What's the date today? What's
special about today? Many happy
returns (of the day), Tessa.

1. Бүгін нешесі? Бүгінгі күн несімен
маңызды? (Осы күнге ) жақсылықтар
тілейміз , Тесса.

1. Какое сегодня число? Что особенного
сегодня? Много счастливых моментов
(дня), Тесса.
2. Peter has his birthday today. 2. Бүгін Питердің туған күні. 2. У Питера сегодня день рождения.


Page 12

3. I'd like to wish you all a very
happy holiday.
3. Мен сіздердің барлығыңызға бақытты
мейрам тілеймін.
3. Я хотел бы пожелать всем вам
счастливого праздника.
4. Enjoy your Christmas! Thanks,
same to you. Likewise, thanks.
You, too. And you!
4. Рождествоны жақсы қарсы
алыңыздар! Рахмет сізге де ! Сіз де ,
рахмет. Сізге де. Сіз де!
4. Наслаждайтесь Рождеством! Спасибо,
вам того же. И вам тогоже, спасибо. Ты
тоже. И вы!
Wishes
1. Best of luck!
Тілектер

1. Саттілік тілейміз!
Пожелания

1. Желаем удачи!
2. Break a leg! 2. саттілік тілейміз! 2. Ни пуха ни пера!
3. I hope you win/do well. 3. сіз жеңіске жетед деп/ бәрі жақсы
болад деп сенемін.
3. Я надеюсь, что вы выиграете / сделаете
хорошо.
4. Congratulations! 4. Кқттықтаймыз! 4. Поздравляем!
5. Good job! 5. Жақсы жұмыс ! 5. Хорошая работа!
6. Way to go! 6. Осы бетіңізден таймаңыз! 6. Так держать!
7. I think we should congratulate
Matti on winning ...
7. Біз Маттиді ... жеңісімен құттықтау
керекпіз деп ойлаймын.
7. Я думаю, что мы должны поздравить с
победой Матти ...
8. I'd like to offer my congratulations
to you all on passing the exam.
8. Бәріңізге емтихандарыңызды
тапсырыруларыңызға тілектеспін.
8. Я хотел бы поздравить всех вас со сдачей
экзамена.
9. Better luck next time! 9. Келесіде жолыңыз болады / болсын!

9. В следующий раз повезет!
Thanking
1. Many thanks. 'Thanks a lot/a
million. Thanks for the idea.
Thanks all the same.
Алғыс білдіру.

1. Көп рахмет. Көп –көп рахмет.
Ойыңызға рахмет. Сіздерге де рахмет.

Благодарность

1. Большое спасибо / Большое спасибо.
Спасибо за идею. Спасибо всем.

2. There you are. Take this. Thanks
for helping.
2. Сіз мұндасыз . Мінекей алыңыз.
Көмегіңізге рахмет.

2. Там у вас есть. Возьмите это. Спасибо за
помощь.


Page 13

3. It was very nice/kind/good of you
to help, thank you. I really
appreciate it. I'm grateful for your
help.
3. Өз тарапыңыздан жақсылықпен /
мейірімділікпен көмек көрсеткеніңізге
рахмет. Бұны мен шынымен
бағалаймын. Сіздің көмегіңізге
ризамын.
3. Это было очень мило/приятно, что вы
оказали помощь, спасибо. Я действительно
ценю это. Я благодарен за вашу помощь.
Apologizing and not catching what
someone has said
1. I'm terribly/awfully/very/so sorry
about that!
Кешірім сұрау немесе біреудің айтқанын
ұқпай қалу
1. Маған бұл үшін оте өкінішті/ мен
үшін өте өкінішті.
Извинение и недопонимание

1. Мне ужасно / очень жаль!

2. I beg your pardon. 2. Кешіріңіз өтінемін. 2. Простите.
3. It doesn't matter. 3. Ештене етпейді. 3. Это не имеет значения.
4. It's alright/ok. 4. Бәрі жақсы / ок . 4. Все в порядке.
5. No damage/harm done. 5. Ешқандай жамандық болған жоқ. 5. Все в порядке.
6. Sorry? What? What was that? 6. Кешіріңіз? не ? Не болды ? 6. Простите? Что? Что это было?
7. Excuse me? 7. Кешіріңіз ? 7. Простите?
8. Oh, dear, that's a pity! 8. о , қымбаттым, өкінішті! 8. О боже, мне очень жаль!
9. What a pity/shame. 9. Қандай өкінішті / ұят. 9. Как жаль / как стыдно.

Leaving the classroom

1. Would you excuse me for a
while/moment? I'll be back in a
moment
Сыныптан шығу.

1. Бір минутка кешіріңізші. мен бір
минуттан соң келемін.

Покидая класс

1. Извините, мне нужно отлучиться на
минутку? Я вернусь через минутку.

2. Carry on with the exercise while
I'm away.
2. Мен келгенше осы жаттыгуды
орындай турыныздар.
2. Выполняйте это упражнение, пока я не
вернусь.
3. I'll leave you to it. 3. Мен сіздерге оны қалдырамын. 3. Я оставлю вас с этим.
4. Could you step aside please?

4. Шеткері тұра тұрасыз ба?

4. Не могли бы вы отойти в сторону,
пожалуйста?
5. Mind out the way. Make room for
another seat.
5. Жолды / шешімді ойланып алыңыз.
Баска отыратын жер тауып алыңыз.

5. Подготовьте класс для следующего
занятия.


Page 14

3. Confirming and encouraging
Saying yes
1. Good/Fine/Right.
Құптау мен мадақтау. Келісу .


1. Жақсы/ Жақсы /Дұрыс.
3. Подтверждение и поощрение.


1. Хорошо/прекрасно / правильно.
2. You're quite right. 2. Сіздікі өте дұрыс. 2. Вы совершенно правы.
3. Right you are! Correct. 3. Сіздікі дұрыс! Дұрыс! 3. Вы правы!
4. That's very good. 4. Өте жақсы. 4. Это очень хорошо.
5. Excellent/brilliant/fantastic. 5. Өте жақсы / Тамаша / Ғажап. 5. Отлично / блестяще / фантастически.
6. Nice/Good work! 6. Жақсы / Жақсы жұмыс. 6. Отлично / Хорошая работа!
7. Nicely done. 7. Жақсы орындалды. 7. Выполнено отлично.
8. You did a good job there. 8. Бұл жерде тамаша жұмыс жасадыңыз . 8. Вы проделали хорошую работу.
9. You managed very well. 9. Сіз өте жақсы орындадыңыз. 9. Вы справились очень хорошо.
10. I was pleased with the way you did
this exercise.


10. Сіздің тапсырманы орындаған
жолыңыз маған ұнады.
10. Я доволен тем, как вы сделали это
упражнение.
Encouraging
1. That's almost it.
Мадақтау / Ынталандыру.

1. Дәлірек.
Поощрение

1. Это почти то самое.
2. You're nearly there. 2. Мақсатқа жақындап қалдыңыз. 2. Ты близок к решению.
3. You were almost right that time. 3. жаңа сіз шындыққа шақ қалдыңыз. 3. Ты был близок тогда.
4. You're so close.
5. Good-'nice try.
4. Жақындадыңыз.
5. Жақсы / Бағытыңыз жаман емес.
4. Ты очень близко.
5. Хорошая/ отличная попытка.
6. Have another go/look. 6. Тағы да тырысып көріңіз. 6. Есть еще один шанс.
7. Do your best. 7. Бәрін қарастырып көріңіз. 7. Сделайте все возможное.
8. Think about it again. 8. Бұл туралы тағы ойланып көріңіз. 8. Подумайте об этом еще раз.
9. Are you sure? 9. Сіз сенімдісіз бе ? 9. Вы уверены?
10. There's no need to hurry. 10. Асығыстық жасамаңыз. 10. У вас нет необходимости спешить.
11. That's a lot better. 11. Мынауыңыз кішкене дұрыс.

11. Это намного лучше.


Page 15

Saying no
1. Not really.
Келіспеу.

1. Шынымен жоқ.
Отказ

1. Не совсем так.
2. Unfortunately not. 2. Өкінішке орай жоқ. 2. К сожалению, нет.
3. I'm afraid that's not quite right. 3. Бұл мүлдем дұрыс емес деп ойлаймын 3. Я боюсь, что это не совсем верно.
4. Good try, but not quite right. 4. Жақсы , бірақ өте дұрыс деп
ойламаймын.
4. Хорошая попытка, но не совсем верно.

5. Not exactly. 5. Олай емес. 5. Не совсем так.
6. It depends. Could be. 6. Көбіне байланысты. Мүмкін. 6. Это зависит от многого. Может быть.
7. It might be, I suppose. 7. Мүмкін , мен солай ойлаймын. 7. Это возможно, я полагаю.
8. Nice try anyway. 8. Жақсы талпыныс. 8. В любом случае это отличная попытка.
9. You tried your best. 9. Жақсы жұмыс жасадыңыз. 9. Вы старались изо всех сил.
10. Don't worry about it. You learn
through/from your mistakes.
10. Бұл жөнінде алаңдамаңыз.
Қателіктеріңізді түзеу арқылы
үйренесіз.

10. Не беспокойтесь об этом. Вы учите на
своих ошибках.
Complaining
1. Try harder.
Шағымдану.

1. Тағы тырысып көріңіз.
Жалобы.

1. Старайтесь лучше.
2. You can do this! 2. Сіз бұны орындай аласыз. 2. Вы можете сделать это!
3. A bit more effort, please! 3. Тағы кішкене тырысыңыз! 3.Немного больше усилий, пожалуйста!
4. Come on with you! 4. Қане, бірге! 4. Давай с тобой!
5. Is that the best you can do?
6. I know you're capable of better
work.

5. Ең жақсы жұмысыңыз осы ма?
6. Сіздің бұдан да жақсы жұмыс істеуге
шамаңыз бар.

5. Это лучшее, что вы можете сделать?
6. Я знаю, что вы способны лучшие работы.
7. In future I want you to bring your
textbook/copybook.
7. Алдағы уақытта маған кітабыңызды /
дәптеріңізді алып келіңіз.
7. В будущем я хочу, чтобы вы принесли
свой учебник / тетрадь.
8. From now on I would expect you
to do your homework on time.

8. Қазірден бастап сіздің үй
тапсырмасын уақытымен орындайды
деп үміттенемін .
8. С этого момента я ожидал бы вы сделать
свою домашнюю работу вовремя.


Page 16

9. There will be no interrupting from
now on.
9. Қазірден бастап ешқандай сөзге
араласу / бөліп жіберу болмасын.


9. Там не будет прерывания с этого
момента.
III MANAGING THE CLASSROOM
Managing the physical environment,
managing the learning environment,
using the classroom creatively
ІІІ СЫНЫПТЫ БАСҚАРУ. Сыныптың
шығармашылығы арқылы физикалық
ортаны, оқу процессін басқару.
III УПРАВЛЕНИЕ классом
Управление физической средой,
управление учебной средой, креативно
используя учебный класс
1. Managing the physical environment
Keeping the classroom comfortable
1. It's very warm/stuffy in
the classroom today, isn't
it? Please close the
window. Could you open
the door? Let's keep the
door open.
Физикалық ортаны басқару.
Сыныптың жайлылығын сақтау.
1. Бүгін сынып ыстық / өте ыстық ,солай
ма? Өтінемін терезені жабыңыз.
Есікті ашып жібересіз бе? Өтінемін
есік ашық тұра берсінші.


1. Управление физической средой
Комфортная среда в классе
1. Это очень тепло/душно в классе сегодня,
не так ли? Пожалуйста, закройте окно. Не
могли бы вы открыть дверь? Давайте
оставим дверь открытой.


2. Is the sunlight reflecting
on the board?
2. Күн сәулесі тақтаға түсіп тұр ма?

2. Солнечный свет отражается на доске?

3. Is the sun blinding/dazzling
you? How about drawing the
curtains? Please, let the blinds
up/down.


3. Сізге күн түсіп тұр ма ? Пердені
жауып қойғанға қалай қарайсыз?
Өтінемін жалюзиді жоғары көтеруге /
төмен түсіруге рұқсат етіңізші.
3. Не ослепляет ли вас солнце? Может
задвинуть шторы? Пожалуйста, сдвиньте
жалюзи вверх / вниз.

4. That feels much better. That's
an improvement

4. Осы жақсы . Осылай жақсы екен.


4. Так намного лучше. Так гораздо лучше.

Keeping the classroom safe Сыныптағы тазалық . Безопасность в классе.
1. Please put your things under your
desk.
1. Заттарыңызды партаның астына
қойыңыз.
1. Пожалуйста, уберите ваши вещи под
парту.


Page 17

2. Don't leave your bag lying in the
way/aisle. Tuck your chair under
the table.
2. Сөмкеңізді жолға / жүретін жерге
тасамаңыз. Орындығыңызды партаның
астына қарай жинаңыз.
2. Не оставляйте сумку лежать в проходе.
Придвиньте стул к парте.

3. Don't lean back on your chair.
Mind! Look out! Watch out! This
looks really untidy. Do pick the
rubbish off the floor.

3. Орындықта отырып артқа қарай
шалқаймаңыз. Ойланыныңыз!
Абайлаңыз! Байқаңыз! Шашылып
жатыр. Жердегі қоқыстарды жинап
алмайсыз ба?
3. Не откидывайтесь на стуле. Осторожно!
Это очень неопрятно. Поднимите мусор с
пола.


4. Let's try to sort out the classroom
before we start.
4. Бастамас бұрын сыныпты ретке келтіріп
алайық.
4. Давайте попробуем привести в порядок
класс, прежде чем мы начнем.
Making space
1. We need a large space in the
middle/centre of the classroom.
Please find yourself a
spot/place.
Орын таңдау.

1. Бізге сыныптын ортасынан үлкен
орын керек. Қане өздеріңіз орынтауып
алыңыздар.

Оформление пространства

1. Нам нужно больше пространства в
середине / центре класса. Пожалуйста,
займите своё место / свои места.

2. Everybody spread out.

2. барлығыныз тараңыздар.

2.Рассаживаемся.

3. Please leave some space for
your neighbour as well.

3. Көршіңізге орын қалдырып қойыңыз.


3. Пожалуйста, оставьте немного места для
своего соседа.

4. Each group needs its own space.


4. Әр топтың өзінің орыны болу керек. 4. Каждая группа необходимо собственное
пространство.
Moving around the classroom
1. Sit down, please. Take your
seats. Sit properly.
Сыныптағы қозғалыс.

1. Отырыңыз. Орныңызға отырыңыз.
Түзу отырыңыз.
Передвижение по классу.

1. Присаживайтесь, пожалуйста.
Займите свои места.
2. Please stand by the board. 2. Тақтаға шығыңыз. 2. Пожалуйста, выйдите к доске.
3. Stand facing the class 3. Сыныпқа қарап тұрыңыз. 3. Встаньте лицом к классу.


Page 18

4. Come over/up/out here 4. Мына жерге келіңіз/ шығыңыз. 4. Подойдите сюда.
5. Come to the back of the class. 5. Сыныптың арт жағына барыңыз. 5. Встаньте позади класса.
6. Return to your own place. 6. Өз орныңызға барыңыз. 6. Вернитесь на свое место.
7. Go back to your seat. 7. Орныңызға барыңыз. 7. Вернитесь на свое место.
8. Bring out what you have done. 8. Не орындағаныңызды маған әкеңіз. 8. Принесите то, что вы сделали.
9. Bring your work to me to check-
look at.
9. Жұмысыңызды маған тексеруге
әкеңіз.
9. Принесите вашу работу мне на
проверку, посмотреть.
10. I'll circulate round the class to see
how you're going.
10. Қалай орындап жатқандарыңызды
карап шығамын.
10. Я буду ходить по классу, чтобы
посмотреть, как вы работаете.
Moving furniture Заттарды(мебель) жылжыту.

Перемещение мебели

1. Today we'll have a change. 1. Бүгін біз біраз өзгеріс енгіземіз. 1. Сегодня у нас будут изменения.
2. We need to move the tables I
around.
2. Мен турған жердегі столдарды
жылжытуымыз керек.
2. Мы должны поставить парты по кругу.

3. 1 want you to move you chairs
to the front/to the back ;
3. Орындықтарыңызды алға / арқа
жылжытыңыздар.
3. Я хочу, чтобы вы переместили ваши
стулья вперёд/назад;
4. Please help me to move the
TV set.
4. Телевизорды жылжытуға көмектесіп
жіберіңізші.
4. Пожалуйста, помогите мне переместить
телевизор.
5. I Put the desks in their original
rows.
5. Мен парталарды өз орынына
койамын.
5. Я поставил парты в исходное положение.

6. Put everything back where it
belongs.
6. Әр нәрсені өз орындарына қойыңыз.
7.
6. Поставьте всё в исходное положение.

7. Please make sure the desks are
straight.
8. Парталардың түзу тұрғанына көз
жеткізіңіз.

7. Пожалуйста, убедитесь, что парты стоят
прямо.

Hands and gesture Қолмен ымдау. Руки и жесты
1. Put your hands up please.
2.
1. Қолыңызды алдыға қойыңыз.

1. Поднимите руки, пожалуйста.


Page 19

3. Please raise your hand Hands right
up if you know the answer.
Always the same hand up!

2. Өтінемін қолдарыңызды көтеріңіздер.
Жауабын білсеңіздер қолдарыңызды
көтеріңіздер.Әрдайым сол
оқушылардың қолдары!
2. Пожалуйста, поднимите вверх правую
руку, если вы знаете ответ. Всегда одну и
ту же руку!

4. Thank you, put your hands down
again/now Put your hand up if you
have any questions. Please nod
your head if you understand
3. Рахмет қолдарыңызды тағы / қазір
түсіріңіздер. Егер сұрақтарыңыз
болмаса қолдарыңызды қойыңыздар.
Егер түсінсеңіздер бастарыңызды
изеңіздер.
3. Спасибо, опустите руку. Поднимите
руку, если у вас есть вопросы. Пожалуйста,
кивайте головой, если вы понимаете
Different learner types Әр түрлі типтегі оқушылар.

Различные стили обучения учащихся

1. Do you remember better when you
read a text or listen to a lecture?

1. Сіздер текст оқығанда / лекция
тыңдағанда жақсы есте сақтайсыздар
ма?
1. Вы запоминаете лучше, когда вы читаете
текст или слушаете лекцию?

2. Is it easier for you to work with
the written text or to be 'hands-
on'?
2. Сіздерге жазбаша мәтінмен / ауызша
жұмыс істеген жеңілірек пе?

2. Для вас легче работать с письменным
текстом или делать что-то своими руками?

3. Do you know what a visual, audio,
kinesthetic learner is like? If you
are ... type, how would you
approach the following task?

3. Сіз көзбен шолып байқай алатын/
тыңдау арқылы / кинестикалық
оқушылар қандай болатынын білесіз
бе? Егер сіз ..... типтегі болсаңыз
келесі тапсырманы қалай орындар
едіңіз?
3. Вы знаете кто такой визуал, аудиал,
кинестет? Если вы ... тип, как бы вы
подошли к решению следующей задачи?
Gaining attention Назар аудару.

Привлечение внимания

1. There's too much noise. I can't hear
for this noise/racket/din.
1. Мына жер өте шулы. Мен шуылдан
естимей турмын.
1. Слишком шумно. Я не слышу ничего из-
за этого шума.
2. Keep your voices down. Quieted
down/quiet now, please.

2. Дауыстарыңды азайтыңдар.
Тынышталыңыздар / тыныштық
сақтаңыздар.
2. Потише. Успокойтесь / тише,
пожалуйста.


Page 20

3. I'm waiting for absolute quiet.

3. Толық тынышталғандарыңызды күтіп
тұрмын.
3. Я жду абсолютной тишины.

4. No talking/chatting now. Stand/be
still please.
4. Сөйлеспейміз / Сөйлемеңіздер. Тағы
біраз тынышталыңыздар.
4. Никаких разговоров. Успокойтесь,
пожалуйста.
5. Look this way now. 5. Мында қараңыздар. 5. Посмотрите сюда.
6. Look at/towards the board 6. Тақтаға қараңыздар. 6. Посмотрите на доску.
7. Turn to face me please. 7. Маған қараңыздар. 7. Повернитесь ко мне, пожалуйста.
8. Face the front and listen carefully.

8. Алдарыңызға қарап, мені мұқият
тыңдаңыздар.
8. Посмотрите на меня и послушайте
внимательно.
9. Turn/switch off your mobile
phones before we start.

9. Бастамас бұрын мобильді
телефондарыңызды сөндіріп
қойыңыздар.
9. Выключите мобильные телефоны,
прежде чем мы начнем.
Giving instructions Нұсқау беру . Давая указания
1. Please listen to the instructions. 1. Нұсқаулықты мұқият тындаңыздар. 1. Пожалуйста, послушайте инструкцию.
2. Listen so that you know what to
do.
2. Не істеу керектеріңізді мұқият тыңдап
алыңыздар.
2. Слушайте, чтобы вы знали, что делать.

3. You need to pay attention to what
is being said now. Listen up!
3. Қазіргі айтылып жатқандарға назар
аударып отырыңыздар.Тыңдаңыздар.
3. Вы должны обратить внимание на то, о
чём говорится сейчас. Слушайте!
4. Let me recap what you have
to do.
4. Не істеу керек екендеріңізді айтуға
рұқсат етіңіздер.
4. Позвольте мне резюмировать то, что вы
должны сделать.
5. Did everyone catch/get that? Were
the instructions/was that clear? Are
you following?
5. Барлықтарыңыз түсіндіңіздер ме?
Нұсқау бәріңізге түсінікті ме? Қарап
отырсыздар ма?
5. Все ли вы уловили? Инструкции были
понятными? Вы следите?

6. I've written the instructions on the
board.
6. Нұсқауды тақтаға жазып қоямын.

6. Я написал инструкцию на доске.

7. Can you repeat the instructions
please?

7. Нұсқаулықты қайталап жібересіз бе?


7. Можете ли вы повторить инструкции,
пожалуйста?


Page 21

Coping with problems Мәселені шешу. Решение проблем
1. That'll do. That's enough of that/ 1. Осы жетеді. Жеткілікті. 1. Этого достаточно.
2. Stop everything please. Settle
down.
2. Тоқтатыңыздар! Тынышталыңыздар!

2. Остановитесь. Успокойтесь.

3. No more interruptions please. 3. Бір - бірлеріңізді бөлмеңіздер! 3. Не перебивайте больше, пожалуйста.
4. Don't waste time.

4. Уақыттарыңызды алмаңыздар!/
Уақыттарыңызды босқа өткізбеңіздер!
4. Не тратьте время напрасно.

5. Behave yourselves! 5. Өзіңізді дұрыс ұстаңыз! 5. Успокойтесь!
6. Don't distract your neighbour. 6. Көршіңізді алаңдатпаңыз. 6. Не отвлекайте вашего соседа.
7. No copying from your neighbour. 7. Көршіңізден көшірмеңіз! 7. Не списывайте у соседа.
8. Work on your own/by yourself.

8. Өзіңіз жұмыс істеңіз./ Өз бетіңізбен
жұмыс істеңіз.
8. Работайте самостоятельно.

9. Please ask me if you have any
questions.
9. Егер сұрақтарыңыз болса маған
қойыңыздар.
9. Пожалуйста, спрашивайте, если у вас
есть какие-либо вопросы.
10. What's going on at the back of the
class?
10. Сыныптың арт жағында не боп
жатыр?
10. Что происходит в задней части класса?

11. If you go on like this, you'll have to
change places.
11. Егер осылай істейтін болсаңыз ,
орыңызды ауыстыруға тура келеді.
11. Если вы собираетесь продолжать в
таком же духе, вам придется поменяться
местами.
Playing games Ойын ойнау Игры

1. How about a quiz? 1. Сұрақ – жауапқа қалай қарайсыздар? 1. Как насчёт викторины?
2. Arrange yourselves into teams.

2. Өз араларыңызда топтарға
бөлініңіздер.
2. Разделитесь на команды.

3. Let me tell you the rules

3. Ойынның ережесін айтайын / айтуға
рұқсат етіңіздер.
3. Позвольте мне объяснить вам
правила
4. There are some simple rules to
follow.
4. Мындай қарапайым ережелерді есте
сақтау керек.
4. Есть несколько простых правил,
которым надо следовать.


Page 22

5. Everybody ready? Shall we begin?

5. Барлықтарыңыз дайынсыңыздар ма?
Бастаймыз ба?
5. Все готовы? Начнем?

6. We've run out of time. Game over!

6. Біздің уақытымыз аяқталды. Ойын
аяқталды.
6. Время вышло. Игра окончена!

Preparing and organizing displays Диспейлер дайындау және ұйымдастыру. Подготовка и организация дисплеев
1. Your task is to produce a
display/poster.
1. Сіздердің тапсырмаларыңыз
дисплейлер дайындау.
1. Ваша задача заключается в создании
дисплея / плакат.
2. What kind of information should
you include?
2. Қандай ақпаратты қосасыздар?

2. Какую информацию вы должны
включать?
3. What are the most important
points to present?
3. Қандай ең маңызды жайттарды
көрсетесіздер / айтасыздар.
3. Каковы наиболее важные моменты,
которые присутствуют?
4. Come up with your ideas. What
is the message you want to get
across?
4. Ойларыңызды жеткізіңіздер .
Қандай хабарлама / жаңалық айтасыздар?

4. Приходите с вашим IDE. Что такое
сообщение, которое вы хотите
донести?
5. Please collect the equipment we will
need.

5. Бізге қажетті құралдарды жинақтап
алыңыздар.

5. Пожалуйста, соберите
оборудование, нам оно понадобится.

Using objects Құралдарды қолдану Используя предметы
1. I've brought something to show
you. I've brought something to
show you.
1. Мен сізге бін нәрсе көрсетейін деп
әкелдім.

1. Я принес кое-что чтобы показать вам.


2. Have a close look at it. Study it
carefully/closely
2. Анықтап қараңызшы. Анықтап / терең
зерттеңізші.
2. Внимательно посмотреть на это. Изучите
его внимательно
3. What do you notice about this
object/item?
3. Мына құралдан нені байқадыңыз.

3. Что вы можете отметить в этом
предмете/объекте?
4. Good suggestion/idea. 4. Жақсы ұсыныс / ой екен. 4. Хорошее предложение / идея.
5. What job/person uses it/them? 5. Бұны қандай жұмыста / қандай адам
қолдана алады?
5. Для чего человек использует его? Где он
применяется?


Page 23

6. Where would you find an object
like this?


6. Бұндай құралды / затты қайдан табуға
болады.
6. Где бы вы могли найти такой предмет,
как этот?
Using the classroom creatively Сыныпты белсендіру. Использование класса творчески

1. Have a close look at it. Study it
carefully/closely

1. Анықтап қараңызшы. Анықтап / терең
зерттеңізші.

1. Внимательно посмотреть на это.
Изучите его внимательно
2. What do you notice about this
object/item?
2. Мына құралдан нені байқадыңыз.

2. Что вы можете отметить в этом
предмете/объекте?
3. Good suggestion/idea.

3. Жақсы ұсыныс / ой екен.

3. Хорошее предложение / идея.

4. What job/person uses it/them?

4. Бұны қандай жұмыста / қандай адам
қолдана алады?
4. Для чего человек использует его? Где он
применяется?
5. Where would you find an object
like this?

5. Бұндай құралды / затты қайдан табуға
болады.
5. Где бы вы могли найти такой предмет,
как этот?
IV.WORKING WITH THE
TEXTBOOK
USING THE TEXTBOOK, USING
THE BASIC TEXT, MANAGING
EXERCISES
ОҚУ КІТАБЫМЕН ЖҰМЫС.
ОҚУ КІТАБЫН, НЕГІЗГІ МӘТІНДІ
ҚОЛДАНУ , ЖАТТЫҒУЛАРДЫ
ОРЫНДАУ.
IV. РАБОТА С УЧЕБНИКОМ
ИСПОЛЬЗУЯ УЧЕБНИК, ИСПОЛЬЗУЯ
ТЕКСТ, РАБОТА С УПРАЖНЕНИЯМИ
1. Using the textbook Distributing
Pass these handouts to the back. Pass
Оқу кітабын қолдану.

Мына үлестірмелі материалдарды артқа
1. Использование учебника
Распределение
Передайте этот раздаточный материал


Page 24

these handouts out/round, please. One
each, please. They are for you to keep.
You can write on them. You don't need to
hand them in. One book between two
please. Could you share one worksheet
between two?
Could you help give these out please?
жіберіңіз. Мына үлестірмелі материалдарды
таратыңыз / айналдыра таратыңыз.
Әрқайсыңызға бір – бірден. Мынаны
өзіңізге алыңыз. Бұнда жазуыңызға болады.
Мында жібермей – ақ қойыңыз. Екеуара бір
кітап болсын. Екеуіңіз бір жұмыс бетіне
орындайсыздар ма? Мынаны әперіп
жіберіңізші/ көмектесіп жіберіңізші.
назад. Передайте этот раздаточный
материал каждому по одному, пожалуйста.
Вы можете оставить их себе. Вы можете
писать на них. Вам не нужно сдавать их.
Одна книга на двоих. Не могли бы вы
работать с карточкой вдвоём?
Не могли бы вы помочь раздать это
пожалуйста?
Checking

Тексеру.

Проверка

1. Have you all got a copy of the
exercise/test?
1. Барлықтарыңыз мына жаттығуды /
тестті көшіріп алдыңыздар ма?
1. Вы все получили копию
упражнения / теста?
2. Anybody without a copy? 2. Ешкім көшіре алмай қалған жоқ па? 2. Никто не остался без копии?
3. Don't leave it at home next time.

3. Бұны келесі жолы үйлеріңізге
қалдырып кетпеңіздер.
3. Не оставляйте его дома в следующий раз.

4. Make sure you bring it on Friday.

4. Естеріңізде болсын жұма күні
әкелесіздер.
4. Не забудьте принести его в пятницу.

5. I'll make extra copies for you two.
Did you all remember your
textbook?
5. Сіз екеулеріңіз үшін тағы көшірме
жасаймын. Барлықтарыңыз оқу
кітаптарыңызды есте сақтадыңыздар
ма?
5. Я сделаю дополнительные копии для вас
двоих. Вы не забыли ваш учебник?
Opening the textbook Оқу кітабын ашу.

Открывая учебник

1. Could you get out your notebooks?
Books out, please. Open your
books at page 45. Turn to/look at
page 29. Look at exercise 5 on
page 112. Take/Have a look at the
diagram on page 37.
1. Дәптерлеріңізді аласыздар ма?
Кітаптарыңызды алыңыздар .45 бетті
ашыңыздар. 29 бетті ашыңыздар /
қараңыздар. 112 беттегі 5 – жаттығуға
қараңыздар. 37 беттегі кестеге
қараңыздар / назар аударыңыздар.

1. Не могли бы вы взять ваши теради?
Возьмите учебники, пожалуйста. Откройте
учебники на стр. 45. Обратимся к /
посмотрите на стр. 29. Посмотрите на
упражнение 5 на стр. 112. Обратите
внимание на диаграмму на стр. 37.


Page 25


2. Write the answers down.
Copydown the ...

2. Жауабын жазыңыздар. .... көшіріп
алыңыздар.



2. Запишите ответы. Перепишите ...
Turning pages Бетті ашу. Перелистывая страницы
1. Turn (over) to the next page please
1. Келесі бетті ашыңыздар.

1. Перелиснице на следующую страницу,
пожалуйста.
2. Turn over the page. Next page,
please. Turn on/forward three
pages. Turn back to the previous
page.
2. бетті ашыңыздар. Келесі бет. Үш бет
ашыіңыз. Алдыңғы бетті ашыңыз.


3. Переверните страницу. Следующая
страница, пожалуйста. Переверните
вперед на три страницы. Вернитесь к
предыдущей странице.

3. You can refer to page 92. It's
about/'around the middle of the
book

3. 92 бетті ашасыз ба ? Ол кітаптың
ортасы.

3. Вы можете обратиться к странице 92.
Это примерно середина книги
Finding the place Орынды / қай жер екенін табу.

Поиск места

1. Have you all found the place?

1. Барлықтарыңыз орындарыңызды
таптыңыздар ма?
1. Вы все нашли место?

2. Do you know where we are?

2. Біздің қайда екенімізді білесіздер ме?

2. Знаете ли вы, где мы находимся?

3. We're looking at the exercise 13 on
page 9. Have a look at section 3,
line 2. The paragraph beginning
with ...
3. Біз 9 беттегі 13 жаттығуға қарап
отырмыз. 3 бөлімнің 2 жолына
қараңыз. Параграф .... басталады.


3. Мы смотрим на упражнение 13 на стр. 9.
Обратите внимание на раздел 3, строка 2. В
этом пункте, начиная с ...


Page 26


Closing and collecting Жабу / жинақталу. Закрытие и сбор
1. All books closed please.

1. Барлықтарыңыз кітаптарыңызды
жауып қойыңыздар.


1. Закройте все учебники, пожалуйста.

2. Collect the homework. Pile the
books on my desk please. Leave
your works on my table.

2. Үй тапсырмаларын жинап беріңіздер.
Кітаптарыңызды менің үстеліме
жинаңыздар. Жұмыстарыңызды менің
үстеліме қойыңыздар.
2. Сдайте домашнее задание. Положите
тетради ко мне на стол, пожалуйста.
Оставьте ваши работы на моем столе.

3. Make sure you put your test in the
right pile. Put the books down.
3. Тесттеріріңізді менің үстеліме
ұмытпай қалдырып
кетіңіздер.Кітаптарыңызды
қойыңыздар.

3. Убедитесь, что вы ложите работы на
правильное место. Положите книги.
2. Using the basic text Introducing the
text
Мәтінмен жұмыс. Мәтінмен таныстыру.

Использование основного текста Вводим
текст
1. Today we'll read about...

1. Бугін біз .... туралы оқимыз.

1. Сегодня мы будем читать о ...
2. I'll give you some background
information about...
2. Мен сіздерге …. туралы қосымша
мәлімет берейін .
2. Я дам вам некоторые основные сведения
о ...
3. What do you know about...?
4. What is the text about?
3. ... туралы не білесіздер?
4. Мәтін не жайлы ?
3. Что вы знаете о ...?
4. Что такое текст о?


Page 27

5. The text will give you the
foundation for...
5. Мәтін сіздерге ... үшін негіз болады.

5.Текст даст вам основу для ...

6. The text is connected with... 6. Мәтін ... байланыстырады. 6.Текст связан с ...
Basic reading
1. Read the passage silently.
Оқылым негізі

1. Іштей оқып шығыңыздар.
Основное чтение

1. Прочитайте отрывок про себя.
2. Familiarize yourselves with the
text.
2. Мәтінмен танысып шығыңыздар.

2. Ознакомитесь с текстом.

3. Study the chapter by yourself. 3. Тарауды өздеріңіз оқып шығыңыздар. 3. Изучите главу самостоятельно.
4. Have a look at the next section.

4. Келесі бөлімге қараңыздар.

4. Обратите внимание на следующий
раздел.
5. Read it through quickly to get the
main ideas.
5. Негізгі ойды білу үшін жылдам
мәтінді қарап шығыңыздар.
5. Прочтите его быстро, чтобы понять
основную идею.
6. Skim the text (through). 6. Мәтінді қарап шығыңыздар. 6. Просмотрите текст
Checking understanding
1. Do you understand everything?
Was/Is everything clear?
Түсінгендерін тексеру.

1. Бір нәрсе түсіне алдыңыздар ма ?
Барлығы түсінікті ме түсінікті болды
ма?
Проверка понимания

1. Вы все поняли? Все ли было
понятно/всё понятно?

2. Let me ask you some questions
on/about this passage.

2. Мен сіздерге тарау бойынша біраз
сұрақтар қояйын.

2. Позвольте мне задать вам несколько
вопросов об этом отрывке.


Page 28

3. Can you briefly summarize the
main idea?
3. Негізгі ойды қысқаша айтып бере
аласыздар ма?

3. Можете ли вы кратко рассказать
основную идею?

4. I'll just check how well you've
understood.
4. Қазір сіздердің қаншалықты жақсы
түсінгендеріңізді тексеріп көрейік.
4. Я просто проверю, насколько хорошо вы
поняли.
5. Has anybody got anything to ask
about?
5. Кімнің сурағы бар?

5. Хочет ли кто-нибудь что-нибудт
спросить?
6. Would you like anything
explained?
6. Түсіндіріп жібересіздер ме?

6. Хотели бы вы что бы ячто-нибудь
объяснил/объяснила?
Looking at details Егжей – тегжейлі карап шығу Вдаваясь в подробности
1. Let's look at the text in more detail.
1. Қане мәтінді егжей – тегжейлі қарап
шығайық .
1. Давайте рассмотрим текст более
подробно.
2. Notice how ... is presented in the
text.
2. ... қалай берілгеніне назар
аударыңыздар.

3. Обратите внимание, как ...
представлены в тексте.

3. Look out for examples of... 3. ... мысалға қараңыздар. 3. Обратите внимание на примеры ...
4. I'd like to point out some
interesting things. Pay attention to
...
4. Мен сіздерге бірнеше қызық
жайттарды айтайын / көрсетейін.
Мынаған (...) назар аударыңыздар.

4. Я хотел бы отметить некоторые
интересные факты/вещи. Обратите
внимание на...


Page 29

Managing exercises
Setting an exercise
1. Try exercise 6. I want you to do
exercise. I'd like you to write the
answers to exercise 9b. That's the
way we'll do it. The point of this
exercise is to ...
Жаттығулар орындау . Жаттығулар беру.


1. 6 жаттығуды орындап көріңіз.
Жаттығу орындаңыз. 9b жаттығуына
жауап жазыңыз. Мынау біз орындаған
жолдары. Мына жаттығудың негізі ...

Управление упражнениями
Инструкция к упражнению.

1. Выполнпите упражнение 6. Я хочу,
чтобы ты выполнил упражнение. Я бы
хотел, чтобы написать ответы к
упражнению 9b. Вот так мы это сделаем.
Цель этого упражнения состоит в ...
2. I would like you to do it in the
following way. What we shall do is
this. Let's do the way we did it last
time.

2. Мына жолмен шығарғандарыңыз /
орындағандарыңыз дұрыс деп
ойлаймын. Сіздердің не істеу
керектеріңіз – мынау. Өткен жолғы
әдіспен орындайық.
2. Я бы хотел, чтобы вы это выполнили
следующим образом. Что мы будем делать
это... Давайте сделаем также, как мы
делали это в прошлый раз.

3. You can leave 1С out. 3. 1С тастап кетулеріңізге болады. 3. Вы можете оставить/не выполнять 1С.
Writing and copying
1. Do the exercises/tests in your
notebooks. Do the exercise in
writing/in written form.
Жазу мен көшіру.

1. Мына жаттығуды / тестті
дәптерлеріңізге орындаңыздар. Мына
жаттығуды жазбаша орындаңыздар.
Письмо и переписывание

1. Выполните упражнения / тесты в ваших
тетрадях. Делайте упражнение в
письменном виде в / в письменной форме.
2. Copy this down off7from the
board.
2. Мынаны тақтадан көшіріп алыңыздар.

2. Перепишите это с доски.

3. Take/put/write/get/copy this down
in your exercise books.
3. Мынаны дәптерлеріңізге белгілеп
/жазып / көшіріп алыңыздар.
3. Запишите это в ваши тетради.


Page 30

4. Write/copy it out neatly/tidily at
home. Rewrite it at home. Try not
to scribble.
4. Оны уйде әдемі / таза жазыңыздар/
көшіріңіздер. Уйде қайтадан
жазыңыздар. Тастап кетпеіңздер.
4. Запишите это аккуратно дома.
Перепишите это дома. Старайтесь писать
опрятно.
Starting to check an exercise
1. You all seem to have finished, so...
Жаттығуды тексеруді бастау.
1. Барлықтарыңыз аяқтағанға
ұқсайсыздар, сонымен ...
Начиная проверку упражнения

1. Кажется, все вы закончили, так что ...
2. It looks as if you are all more or
less ready.
2. Сіздерге қарасам барлықтарыңыз
дайынсыздар / дайын емес
сияқтысыздар.
2. Кажется, все более или менее готовы.


3. You've probably had enough time
on this.
3. Сіздердің бұған азғантай ғана
уақыттарыңыз бар.
3.Кажется, было достаточно времени на
это.
4. Let's see how you did/went/got on.

4. Қане қалай орындап/ жасап
жатырсыздар.
4. Давайте посмотрим, как вы сделали /
справились.
5. I wonder how you did/managed.

5. Қалай орындайды екенсіздер.

5. Мне интересно, как вы
выполнили/справились.
6. Let's go through this exercise. 6. Мына жаттығуды қарап шығайық 6. Давайте проделаем эти упражнением.
7. Let's check the answers. 7. Жауабын тексеріп шығайық . 7. Давайте проверим ответы.
8. Let's run through the answers
quickly.
8. Жауаптарын жылдам қарап шығайық .

8. Давайте быстро рассмотрим ответы.

9. Let's go through the exercise/... on
the board.

9. Мына жаттығуларды қарап шығайық /
тақтадағы жаттығуларды
қарастырайық
9. Давайте рассмотрим это упражнение на
доске.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!