Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Сыныптан тыс іс шара "Жанарлар әлеміне саяхат" бастауыш сыныптарға арналған
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Сыныптан тыс іс шара "Жанарлар әлеміне саяхат" бастауыш сыныптарға арналған
Материал туралы қысқаша түсінік
Сыныптан тыс іс шара. Оқушылардың жануарлар туралы түсініктерін кеңейту, сайыстың шарттары арқылы оқушылардың білімдерін бекіту. Табиғатты жан-жануарларды қорғауға бірін-бірі сыйлауға тыңдауға тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдер: топпен жұмыс, сұрақ-жауап, карточкамен жұмыс, интерактивті тақта.Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған. Бұл сыныптан тыс іс шара оқушылардың қызығушылықтарын оятып белсенділіктерін арттырады. Бұл іс шара сайыс түрінде берілген. Сайыс бес кезеңнен құрастырылған. 1- кезең Арыстанның тапсырмасы. Таныстыру (топтың аты, ұраны). 2-кезең Араның тапсы рмасы «Өткел» — капитандар сайысы. «Ертегідегі жануарлар» 3.кезең Бұғының тапсырмасы. 4- кезең Керіктің тапсырмасы «Жұмбақтар шешу». 5-кезең Көбелектің тапсырмасы «Кім тапқыр?»
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
С.Сатыбалдин атындағы жалпы орта білім беретін мектеп.
«Жануарлар әлеміне саяхат»Тәрбиелік іс шара (сайыс)
Өткізген: Бастауыш сынып мұғалімі Шакенова Ш.К.
2016-2017 оқу жылы.Тақырыбы: «Жануарлар әлеміне саяхат»Мақсаты:Оқушылардың жануарлар туралы түсініктерін кеңейту, сайыстың шарттары арқылы оқушылардың білімдерін бекіту. Табиғатты жан-жануарларды қорғауға бірін-бірі сыйлауға тыңдауға тәрбиелеу.Әдіс-тәсілдер:топпен жұмыс, сұрақ-жауап, карточкамен жұмыс, интерактивті тақта.Көрнекіліктер:Ұйымдастыру кезеңі:«Допты қағып ал» ойыны арқылы бір-біріне жақсы тілектер айту. Оқушылар «Түстер» арқылы топқа бөлінеді.
Қызыл жасыл сары1. Сары түс-жеңілдік пен қуанышты, нұр сәулені білдіреді. Қуаныштың , күн шапағатының нышаны. Сары түс адамды болашаққа бағыттайды, жаңалыққа талпындырады, дамушылыққа құштар етеді. Өзгерісті жиі қалап тұрады.2. Қызыл түс-адамның энергияға толы екенін көрсетеді. Өмірлік күшті белсенділікті, нәтиже, сәттілікке қол жеткізу үшін барлық мүмкін болған талпынысты, бейімділікті жеңіске деген жігерді, құлшынысты білдіреді. Бұл түсті таңдағандар –кез келген қиындыққа мойын ұсынбайтын, күрескер батыл адамдар. 3. Жасыл түс-еркіндікке деген жігерлік, табандылықты, мақсаткерлікті, өзімшшілдікті, «Мен» деп өзіне жоғары баға берушілікті білдіреді. Бұл түсті таңдағандар айналасындағы адамдардан мақтаулар, жақсы пікірлер күтетін адамдар. Жануарлар әлемі үлкен, кейбір жануарларды біз білеміз, кейбіреуін білмейміз. Ал осы жануарлар туралы нені білесіңдер, тексерейік сол себепті сайысымызды бастайық.Баға берер топтарға,Қара қылды қылышпен қақ жаруға.Әділқазы алқасын біз сайлайық,Жүлдегерді таңдап бүгін алуға.Енді бүгінгі сайысымызды саралап, таразылап, сайысқа қатысушыларымыздың білімдерін тамашалап, әділ бағасын беретін әділқазылар алқасымен танысайық. (Әділқазылар алқасымен таныстыру)Сайыс бағдаршам түстері арқылы бағаланады.Жасыл түс-5Сары түс-4Қызыл түс-3Бүгінгі сайысымыздың кезеңдерімен таныстырып өтейін1- кезеңАрыстанның тапсырмасыТаныстыру (топтың аты, ұраны)2-кезең Араның тапсырмасы «Өткел» — капитандар сайысы3.кезең Бұғының тапсырмасы «Ертегідегі жануарлар» 4- кезеңКеріктің тапсырмасы«Жұмбақтар шешу»5-кезеңКөбелектің тапсырмасы«Кім тапқыр?»
кезең Таныстыру (топтың аты, ұраны, белгі)
Әр топ өзін таныстырады.2-кезең «Өткел» — капитандар сайысыІ топқа арналған тапсырмалар.1. Жануарлар патшасы (арыстан)2. Ең үлкен жануар (піл)3. Не арқасымен алма жинайды? (кірпі)4.Жануарларды зертейтін ғылым қалай аталады? (жануартану)5.Бұл жануар Қазақстанда жоқ. Біз оны Африкада, Ніл өзенінде көре аламыз (қолтырауын)6. Шағып алған соң араға не болады? (Өзі өледі?)7. Пингвин құс па, әлде құс емес пе? (құс)8. Қазақстанда неше қорық бар? (9)9. Өрмекшінің неше аяғы бар? (8)10. Адамға ұқсайды, бірақ адам емес, банандарды жақсы көреді (маймыл)ІІ топқа арналған тапсырмалар.1. Адамдардан қорықпайды, орманда мекендейді. Бурабайда бар. (тиін)2. Орман санитары (қасқыр)3. Қыста қатты ұйқыға кетеді, балды жақсы көреді (аю)4. Ең биік жануар, мойны ұзын (керік)5.Қай құс барлық құстан биік ұшады? (қыран)6. Жануарлардың жүнінін түсуін қалай атайды? (түлеу)7. Ең жылдам жануар? (гепард)8. Қай жануар көп уақытын жердің астында өткізеді?(көртышқан)9. Дүние жүзіндегі ең үлкен құс? (түйеқұс)10. Қай құс жұмыртқасын басқа ұяға тастап кетеді?ІІІ топқа арналған тапсырмалар.
Қандай құсты орман дәрігері деп атайды? (Тоқылдақ)
Ең таза жануар? (борсық)
Ең сезгіш мұрын неде? (көбелек)
Үйрек, тауық, қаз, әтеш? (үй құстары)
Бұғы әр қыста не жоғалтады? (мүйізін)
Не басын төмен салбыратып ұйықтайды? (жарғанат)
Жылдың қай мезгілінде тұманды байқауға болады?
Көктемнің келгенін қай құстың ұшып келгені білдіреді? (Ұзақ)
Пілдің Отаны ? (Үндістан)
Суда жүретін ең үлкен жануар не? (кит)
3.кезең «Ертегідегі жануарлар» интербелсенді тақтадан көрсетілген жануарлардың суретіне байланысты ертегі ойлап шығару.1.Аленушканың інісі неге айналды? (Лақ)2.Үш басты жануар?(Айдаһар)1.Қасқыр лақтарға ненің өлеңін айтады? (Ешкінің)2.Түлкі: - балықты құйрығыммен ұстадым – деп нені алдады? (Қасқырды)1.Қай ертегіде барлық аң бір үйге сыйып кетеді? (Үйшікей)2. Жылдан құр қалған жануар? (Түйе)4- кезең«Жұмбақтар шешу»І топқажұмбақтар1.Басына өскен тарбиып,Жапырақсыз бұтағы.Алады одан қан құйып.Емге шипа бұл дағы. (Бұғы)2. Тiк жардай түстi,ШұбатылғанТұмсығы күштi.Таситын жүктi,Бұл қандай мықты? (Пiл)3.Үні ғажап дүлдүл,Бақта сайрар (бұлбұл)4.Ерiншектi,Емiншектi,Аямайды,Қаламайды,Шағады.Мұны кiм табады? (Ара)Тастамайды бiр елi,Үйiн сүйреп жүредi. (Тасбақа)ІІ топқа жұмбақтар1.Түрi жылқы бейнесi,Жолақ-жолақ жейдесi. (Зебр)2.Қара ала тоны бар,Аңдардыңол краны.Оны сен де танып ал,Серейiп кептұрады. (Жираф)3.Сабы жоққамшы,Ешкiмге ұсынба,Уы бар бiр тамшы,Тiлiнiң ұшында. (Жылан)4. Мойыны сұрақ белгісі? (Аққу)5. Қанды сорып сүлiктей,Ызыңдап кеп шағады,Бұлқандайбүлiк дой? (Сона)ІІІ топқажұмбақтар1.Тастан-тасқа секiредi,Қалқиып қос құлағы,Ойын болып көкiрегi,Аула оның тұрағы. (Лақ)2.Қалдырмай баласын бiр елi,Қалтаға салып-ап жүредi. (Кенгуру)3.Ерiксе,Құйрығымен ойнайды.Зерiксе,Ұйқыға бiр тоймайды. (Мысық)4. Шарлап келіп даланы, Үйіме үй салады?(қарлығаш)5. Топырақпен көң астын,Қопарып ем.Жыбырлаған кен аштым. (Жауын құрт)5-кезең «Кім тапқыр?» Бұл кезеңде балалар сурет бойынша тапсырмаларды орындайды. Карточкада берілген әріптерден сөздер құрастырады.Әрбір қатардағы әріптерден сөз құрастырыңдар.Қ Т О У Н Л А Ы Р Ы (Қолтырауын)А Қ А Б (Бақа)Л Н Е И І К (Инелік)Л Ұ У (Ұлу) Е Н К У Г Р У (Кенгуру)Қорытынды.Әр топтың ұпай санын есептеп, жеңімпаздарды анықтау.
Ашық сабақтан көріністерҰйымдастыру кезеңі Оқушыларды топқа бөлу
1- кезең топтардың таныстырулары
2-кезең «Өткел» — капитандар сайысы
3.кезең «Ертегідегі жануарлар» топтар сурет бойынша ертегі құрастыруда
5-кезең «Кім тапқыр?» атты кезеңінде балалар өз білімдерін көрсетуде.
Қорытынды бөлімде оқушылар өздеріне ұнаған кейпкерлеріне тілектерін жазып жабысырады.
Топтардың марапатаулары «Арыстандар» тобы І орын, «Барыстар» тобы ІІ орын, «Қасқырлар» тобы ІІІ орын.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз