Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сыныптан тыс сабақ. "Физикалық сайыс"
Материал туралы қысқаша түсінік
Сайыстың барысы:
І. Сырлы сауалдар.
ІІ. Ғажайып сандықша.
ІІІ. Мақал мәтелдер. (Сәйкестендіру).
ІV.Тұлғалар. (Ғалымдардың аты жасырылады)
V.Тіліңмен жүгірме,біліміңмен жүгір.(Жұмбақтардың шешуін тауып,физика тілімен түсіндірілуі керек)
VI. Не? Қайда? Қашан? (математика және физика,информатика бойынша түрліше сұрақтар қойылады.)
VII. «Cөз тапқанға» сайыскерлерге әріптер беріледі,сұрақтарға сол әріптерден басталатын сөзбен жауап берулері қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1506
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы: Физика әлеміне саяхат.Сабақтың мақсаты:
Сайысымызды бастамас бұрын сіздерге қалжыны араласқан ғылыми теория айтып берейін. Екі дос бір бірінене сұрапты:Оқушылар кішкене білмей қалса, мұғалімдер «су мисың» деп ұрсады, сол дұрыс па? . Сонда екіншісі: Дегенмен дұрыс сұрақ, жауап беруге болады. Адам организміндегі затттардың ең көбі су. Ол қанның 79,3%-ын, сүйектің 22%-ын, бұлшық еттің 76%-ын құрайды. Ал, есептеп қарасақ, мидың 83,3%-ы судан тұрады. Сондықтан оқушылар, мұғалім сендерге су мисың деп ұрысса, оған ренжімей-ақ қойыңдар, ол ғылыми дәлелденген. Айта берсек мұндай мысалдар көп, енді сайысымыздың әділ-қазылар алқасымен танысайық...
____________________________________________ _________________тобы: Жетекшісі:_______________________________тобы: Жетекшісі:______________Топ командирлері яғни менің көмекшілері өз топтарындағы оқушыларды жекелеп таныстырады және топтың аты мен ұранын айтады.Сайыстың барысы:І. Сырлы сауалдар.ІІ. Ғажайып сандықша.ІІІ. Мақал мәтелдер. (Сәйкестендіру).ІV.Тұлғалар. (Ғалымдардың аты жасырылады)V.Тіліңмен жүгірме,біліміңмен жүгір.(Жұмбақтардың шешуін тауып,физика тілімен түсіндірілуі керек) VI. Не? Қайда? Қашан? (математика және физика,информатика бойынша түрліше сұрақтар қойылады.)VII. «Cөз тапқанға» сайыскерлерге әріптер беріледі,сұрақтарға сол әріптерден басталатын сөзбен жауап берулері қажет.І тур.Ойла ,ойла тереңнен,Жақсы емес көп бөгелген,Сауалдарды білмесеңӨте алмайсың көпірден. «Сырлы сауалдар» туры.
Түсіріп аспан заңын жұмыр жерге,Бақтырып жұлдыздарды өскен желге. Жансызға жан бітіріп, қолға салып,Физика кереметті көрсетті елге.Бірі өшіп, кітаптардың бірі тозған.Қай жүйрік Архимедті басып озған,Жалынды патриот, батыр ғалымҒасырлар түпкірінен қолын созған.ІV.Тұлғалар. (Тұлғалардың аты жасырылады).Сіздердің топ басшыларыңыз сіздерге түсінікті етіп, ғалымдардың атын жасырады. Сіздер сол ғалымдарды табуларыңыз қажет. Уақыт бір жарым минут. Барлығы он бес тұлға.Бір тұлғаның аты бір балл.
1. Үнділіктер оны "сунья" деп атаған, ал араб математиктері "сифр". Қазір біз ол цифрды қалай атаймыз.(Нөл)2. Дүниежүзілік ғалымдарға математикадан басқа ғылым салаларында қол жеткізген жетістіктері үшін берілетін сыйлықтың аты? (Нобель)3. Бұл сөз латынның "екі рет" және "кесу" деген сөзінен құралған, яғни қазақшаға аударғанда мағынасы "екі бірдей бөлікке бөледі" деп аударылады. Не туралы сөз болып тұр.(Биссектриса)4. Осыдан 5-10 жыл бұрын оларды 286-шы, 386-шы, 486-шы деп нөмірлейтін еді. Ал 586-шы нөмірден бастап оларға жаңа атау енгізілді. Ол не?(пентиум)5. Бұл ұлы математиктің қабіріндегі құлпытасқа шардың және оған сырттай сызылған цилиндрдің суреті салынған. Осы сызулар бойынша 2 ғасырдан кейін әлгі кісінің қабірін анықталған болатын-ды. Бұл математик кім?(Архимед)6. Бұрындары бұл терминнің аты болған жоқ-ты. Ол терминнің атын XVII ғасырда француз математигі Франсуа Виет енгізді. Латыншадан аударғанда бұл сөз "доңғалақтың сымы" деп аударылады.(радиус)7. Қара жәшікте жатқан зат грек тілінен аударғанда "ойын сүйегі" деп аталады. Оның атын Пифагордың шәкірттері енгізген болатын, қазір бұл зат балаладрың ойындарында кеңінен пайдаланылады. Қара жәшікте жатқан не?(Кубик)8. Бұл фигураның аты грек тілінен аударғанда "тартылған садақтың жібі" дегенді білдіреді. Бұл не?(Гипотенуза)9. Венгриядағы осы нүктеден бастап арақашықтықты есептеу бекітілген. Будапештің дәл орталығында осы нүктеге байланысты ескерткіш қойылған. Бұндай марапатқа ие болған кім немесе не?(Нөл)10. Рим елшісі Марцеллдің әскері Сиракуз қаласының түбінде көп кідірді. Оларды кідірткен өз қаласын жаулардан қорғауға ойлап шығарған ұлы оқымысты Архимедтің қуатты катапультті машиналары еді. Қара жәшікте осы күнге дейін тұрмыста қолданылатын Архимедтің тағы бір ойлап тапқан заты жатыр. Қара жәшікте жатқан не?(Архимед винті, осы күнгі еттурағыштада қолданылады)1 жүргізуші: Сайысымыздың соңғы бөлімі «Сөз тапқанға...». Бұл бөлім бойынша сайыскерлеріміз өздеріне қойылған сұрақтарға таратылған әріптен басталатын сөз арқылы жауап қайтаруы тиіс. Ұпай саны топтардың ұшқыр ойларына, тапқырлығына байланысты қойылады. ____________тобына қойылатын сұрақтар (М,Ж,Е,О,Д) 1.Қыстыкүні пеш тұтанбай қалса, не істейсің? 2.Тонның жылуы несінен? 3.Жаздыкүні қандай киім киген дұрыс? 4.Қаз судан неге құрғақ шығады? 5.Газды су неліктен жабық ыдыста тыныш, ал тығынын ашқанда көпіршіп тасиды? 6.Физика сабағында неге тыныш отырасың?7. Булану дегеніміз не?8.Қатты денеде диффузия неге жай жүреді?9. Физика саб
- Оқушының алған білімін нақтылап, оны өз дәрежесінде көрсете білу.
- Мақал мәтелдер мен жұмбақтарды пайдалануға,қызықты логикалық сұрақтарға жауап бере білуге,ойлау қабілетін дамыту.
- Оқушының ой өрісін кеңіте отырып,тәртіпке,ұқыптылыққа,адамгаршілікке,өз ойын ашып айтуға, достыққа тәрбиелеу.
Сайысымызды бастамас бұрын сіздерге қалжыны араласқан ғылыми теория айтып берейін. Екі дос бір бірінене сұрапты:Оқушылар кішкене білмей қалса, мұғалімдер «су мисың» деп ұрсады, сол дұрыс па? . Сонда екіншісі: Дегенмен дұрыс сұрақ, жауап беруге болады. Адам организміндегі затттардың ең көбі су. Ол қанның 79,3%-ын, сүйектің 22%-ын, бұлшық еттің 76%-ын құрайды. Ал, есептеп қарасақ, мидың 83,3%-ы судан тұрады. Сондықтан оқушылар, мұғалім сендерге су мисың деп ұрысса, оған ренжімей-ақ қойыңдар, ол ғылыми дәлелденген. Айта берсек мұндай мысалдар көп, енді сайысымыздың әділ-қазылар алқасымен танысайық...
____________________________________________ _________________тобы: Жетекшісі:_______________________________тобы: Жетекшісі:______________Топ командирлері яғни менің көмекшілері өз топтарындағы оқушыларды жекелеп таныстырады және топтың аты мен ұранын айтады.Сайыстың барысы:І. Сырлы сауалдар.ІІ. Ғажайып сандықша.ІІІ. Мақал мәтелдер. (Сәйкестендіру).ІV.Тұлғалар. (Ғалымдардың аты жасырылады)V.Тіліңмен жүгірме,біліміңмен жүгір.(Жұмбақтардың шешуін тауып,физика тілімен түсіндірілуі керек) VI. Не? Қайда? Қашан? (математика және физика,информатика бойынша түрліше сұрақтар қойылады.)VII. «Cөз тапқанға» сайыскерлерге әріптер беріледі,сұрақтарға сол әріптерден басталатын сөзбен жауап берулері қажет.І тур.Ойла ,ойла тереңнен,Жақсы емес көп бөгелген,Сауалдарды білмесеңӨте алмайсың көпірден. «Сырлы сауалдар» туры.
- Кім барлық тілде сөйлейді? (жаңғырық)
- Қандай жолмен еш уақытта адам жүрмейді? (құс жолымен)
- Теңізде қандай тастар табылмайды? (құрғақ)
- Елеуішпен су әкелуге бола ма? (болады, қар мен мұзды)
- Көзіңмен көресің, бірақ қолыңмен ұстай алмайсың? (көлеңке)
- Қандай ыдыстарға су құйылмайды? (су толы ыдысқа)
- Стакандағы суды ішіп қойса ішінде не қалады? (ауа, бу)
- Ашық ыдыстағы су неге азаяды? (буланады)
- Неліктен су отты сөндіреді? (су ауа жібермейді, от ауасыз жанбайды)
- Ыстық суда қандай стакан көбірек жарылып сынады? Қалыңы ма? Жұқасы ма? (қалыңы, ішкі қабаты бірден жылымайды)
Мақал –мәтел | Физикалық мағынасы. |
Жұпарды жасырғанмен иісі білдіреді. | Диффузия. |
Аяқ сүрінсе , басқа салмақ түсер. | Инерция. |
Тонның жылуы терісінен емес, жүнінен | Жылуөткізгіштік. |
Отқа салса, темірде балқиды. | Заттың күйлері. |
Мақал –мәтел | Физикалық мағынасы. |
Тау мен тасты су бұзар, Адамзатты сөз бұзар. | Заттың күйі |
Бір құмалақ, бір қарын майды шірітеді. | Диффузия |
Алты қадам алдын көрмеген, алысқа ұзап кете алмас. | Механикалық қозғалыс. |
Жел соқпаса шөптің басы қозғалмайды. | Ньютонның бірінші заңы. |
- Бүкіләлемдік тартылыс заңын ашқан ғалым. (Ньютон)
- Рычаг ережесін тағайындаған кім? (Архимед)
- Қысымның өлшем бірлігі қай ғалымның құрметіне берілген? (Блез Паскаль)
- Ұлы Александр патшаның тәрбиешісі, ұстазы болған Грециядан шыққан ұлы данышпан ғалым. (Аристотель)
- Алғаш Нобель сыйлығын алған физик ғалым. (Рентген)
- Киноны ойлап тапқан француз ғалымдары (ағайынды Льюмерлер)
- Білім министрі. (Бақытжан Жұмаділов)
- Мектеп директоры. (Е.Д. Алипбаев)
- Жылу мөлшері,энергия,жұмыс өлшем бірліктеріне аты берілген ағылшыни ғалымы (Джоуль)
- Француз физигі және математигі, электр және магниттік құбылыстар арасының байланыс заңын, теориясын жасаған. Магнитизм табиғаты жөнінде гипотеза ұсынған. Физикаға «Электр тоғы» ұғымын енгізген. (Андре Мари Ампер)
- Итальян физигі, электр тогы туралы ғылымға жол салушы. Бірінші гальвани элементін жасаушы. (Александро Вольта)
- Неміс физигі, тізбектің бөлігіндегі ток күші, кернеу, кедергі арасындағы заңды теория жүзінде ашқан, тәжірибе жүзінде дәлелденген. (Георг Ом)
- Қазақтан шыққан тұңғыш ғарышкер? (Тоқтар Әубәкіров)
- Қазақ қыздарына арналған тұңғыш мектеп ашқан қазақтан шыққан тұңғыш ағартушы (Ыбыра Алтынсарин)
- Лондон Олимпиадасында бокстан «алтын медаль» қазақ жігіті: (Серік Сапиев)
- Б.э.д. 287-212 жылдары өмір сүрген ертедегі грек ғалымы, физик және математик. Рычаг ережесін тағайындаған, гидростатика заңын ашқан. (Архимед)
- Орыс ғалымы, 1711-1765 жылдар аралығында өмір сүрген.Жылу табиғаты туралы корпускулалық теорияның дамуына үлес қосқан.(М.В.Ломоносов)
- Француз ғалымы.Ол сұйықтармен газдардың бірқатар маңызды қасиеттерін ашып зерттеген.Атмосфералық қысымның бар екенін қызықты әрі нанымды тәжірибелермен дәлелдеген.( Б.Паскаль)
- Рентген сәулесін ашқан ғалым? (Рентген)
- Қ.Р. Примьер министрі (Серік Ахметов)
- Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: (Наврузбаева Алшагүл Мақтанбайқызы)
- 1643-1727 жылдары өмір сүрген ағылшын физигі және математигі. Жарықтың көптеген қасиеттерін ашып, зерттеген. Жоғары математиканың маңызды салаларын талдап дамытқан. Ол денелер қозғалысының негізгі заңдарын және тартылыс заңын ашқан. (Исаак Ньютон)
- Нүктелік зарядтардың өзара әрекеттесуін анықтаған франциз ғалымы: (Ш. Кулон)
- Адамзаттың тұңғыш ғарышкері кім? (Ю.Гагарин)
- Екінші ұстаз атанған ұлы ғалым: (Әл –Фараби)
- Электромагнитттік индукция құбылысын ашқан ағылшын ғалымы: (Фарадей)
- Қазақтың ұлы ақыны: (Абай)
- Лондан олимпиадасында екі дүркін олимпиада чемпионы атанған қазақ зілтермішісі: (Илья Илин)
- Серпімділік күшін ашқан ғалым: (Гук)
- Шу ауданының әкімі: І.Ә.Тортаев
- Алтын теңге кетеді, Күміс теңге келеді. (Күн мен ай - табиғи жарық)
- Отқа жанбас суға батпас (Мұз - заттың қатты күйі)
- Жылт-жылт етеді, жылғадан өтеді. (су – сұйық күй)
- Табаныма байладым, қос таяқпен айдадым. (Шаңғы - сырғанау үйкелісі, қысым)
- Жүйрік өзі тұлпардан,Ұшқыр өзі сұңқардан.Күні түні жүйіткейді,Кең далада бір тарлан. (жел - конвекция)
- Бұлтты аспанның жүзінде, Ойнайтын бұл немене? (найзағай - оң, теріс заряд, табиғи жарық)
- Өзі затты құрайды, теңесуге таразы сұрайды. (масса – физикалық шама)
- Жерде туып көкте өледі . (түтін –конвекция.)
- Тұмсығымен қозғалар, соңында аппақ із қалар. (бор – жұғу құбылысы)
- Көк лағым көген сүйреді. (ұршық – шеңбер бойымен қозғалыс)
1. Үнділіктер оны "сунья" деп атаған, ал араб математиктері "сифр". Қазір біз ол цифрды қалай атаймыз.(Нөл)2. Дүниежүзілік ғалымдарға математикадан басқа ғылым салаларында қол жеткізген жетістіктері үшін берілетін сыйлықтың аты? (Нобель)3. Бұл сөз латынның "екі рет" және "кесу" деген сөзінен құралған, яғни қазақшаға аударғанда мағынасы "екі бірдей бөлікке бөледі" деп аударылады. Не туралы сөз болып тұр.(Биссектриса)4. Осыдан 5-10 жыл бұрын оларды 286-шы, 386-шы, 486-шы деп нөмірлейтін еді. Ал 586-шы нөмірден бастап оларға жаңа атау енгізілді. Ол не?(пентиум)5. Бұл ұлы математиктің қабіріндегі құлпытасқа шардың және оған сырттай сызылған цилиндрдің суреті салынған. Осы сызулар бойынша 2 ғасырдан кейін әлгі кісінің қабірін анықталған болатын-ды. Бұл математик кім?(Архимед)6. Бұрындары бұл терминнің аты болған жоқ-ты. Ол терминнің атын XVII ғасырда француз математигі Франсуа Виет енгізді. Латыншадан аударғанда бұл сөз "доңғалақтың сымы" деп аударылады.(радиус)7. Қара жәшікте жатқан зат грек тілінен аударғанда "ойын сүйегі" деп аталады. Оның атын Пифагордың шәкірттері енгізген болатын, қазір бұл зат балаладрың ойындарында кеңінен пайдаланылады. Қара жәшікте жатқан не?(Кубик)8. Бұл фигураның аты грек тілінен аударғанда "тартылған садақтың жібі" дегенді білдіреді. Бұл не?(Гипотенуза)9. Венгриядағы осы нүктеден бастап арақашықтықты есептеу бекітілген. Будапештің дәл орталығында осы нүктеге байланысты ескерткіш қойылған. Бұндай марапатқа ие болған кім немесе не?(Нөл)10. Рим елшісі Марцеллдің әскері Сиракуз қаласының түбінде көп кідірді. Оларды кідірткен өз қаласын жаулардан қорғауға ойлап шығарған ұлы оқымысты Архимедтің қуатты катапультті машиналары еді. Қара жәшікте осы күнге дейін тұрмыста қолданылатын Архимедтің тағы бір ойлап тапқан заты жатыр. Қара жәшікте жатқан не?(Архимед винті, осы күнгі еттурағыштада қолданылады)1 жүргізуші: Сайысымыздың соңғы бөлімі «Сөз тапқанға...». Бұл бөлім бойынша сайыскерлеріміз өздеріне қойылған сұрақтарға таратылған әріптен басталатын сөз арқылы жауап қайтаруы тиіс. Ұпай саны топтардың ұшқыр ойларына, тапқырлығына байланысты қойылады. ____________тобына қойылатын сұрақтар (М,Ж,Е,О,Д) 1.Қыстыкүні пеш тұтанбай қалса, не істейсің? 2.Тонның жылуы несінен? 3.Жаздыкүні қандай киім киген дұрыс? 4.Қаз судан неге құрғақ шығады? 5.Газды су неліктен жабық ыдыста тыныш, ал тығынын ашқанда көпіршіп тасиды? 6.Физика сабағында неге тыныш отырасың?7. Булану дегеніміз не?8.Қатты денеде диффузия неге жай жүреді?9. Физика саб
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)