Материалдар / Сыныптан тыс сабақ "Өнерлінің өзегі талмас"

Сыныптан тыс сабақ "Өнерлінің өзегі талмас"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер мен жас мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2018
616
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: «Өнерлінің өзегі талмас»Сабақтың мақсаты: а)білімділік: оқушыларға өнер туралы түсінік беру, оның түрлерімен таныстыру, оларды жасау технологияларымен таныстыру.ә) дамытушылық: оқушылардың ұлттық өнер туралы білімдерін бір жүйеге түсіріп, шығармашылық қиялын дамыту. Бедер технологиясын шебер қолдана білуге үйрету.б) тәрбиелік: оқушылардың қолөнерге деген қызығушылығын оятып, ұқыптылыққа, талғамға сай жұмыс жасай білуге тәрбиелеу. Сабақтың типі: Қорытынды сабақ, пәнаралық байланысСабақтын әдісі: түсіндірмелі, сұрақ-жауап, бедер жұмысы. Сабақтың көрнекілігі: Интербелсенді тақта, Power paint, кестелер, суреттер, тұзды қамыр,қасық,жүн,түрлі-түсті қағаздар,трубочка,тері т.б

Сабақтың кезеңдеріУақыты Мұғалімнің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекетіНегізгі деректер, ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі



































2 минСаламатсыңдарма құрметті ұстаздар мен оқушылар!Құрметті қонақтар біздің мектепке,»Ұлттық бейнелеу өнері» үйірмесіне қош келдіңіздер! Үйірмеде 64 бала қамтылған. Үш топпен жұмыс істейміз. «Бояулар әлемі» кіші топ, «Қылқалам шеберлері» орта топ, «Ә.Қастеев ұрпақтары» жоғарғы топ.Бүгін ерекше күн. Бүгінгі сабақта оқушылардың шығармашылық жұмыстарының куәсі боласыздар.Қорытынды сабақ Сабақта екі топ қатысып отыр.»Боялар әлемі», «Қылқалам шеберлері» топтары қатысып отыр.Сабақ бастамас бұрын екі топ бір-бірімізе көтеріңкі көңіл-күй,жылы лебіз білдірейік.1.«Шаттық шеңбері» жаттығуы. (Оқушылардың арасында сенімділікті арттырып, бір-біріне деген жылы сөздерін айту арқылы достықтарын арттыру үшін айналамызға жылу сыйлайық деген ұсыныспен бір-бірлеріне жылы лебіз айту)

2. «Бояулар әлемі», »Қылқалам шеберлері» арқылы оқушыларды 2 топқа бөлу. 1 топ сары бантик,2 топ жасыл бантик тағады.

Алдымен бір-бірімізбен амандасып алған соң, , сыныптасына жылы лебіз білдіреді.





Оқушылар өз тобын табады.

Интербелсенді тақта





Өнер түрлерінің суреттері



Интербелсенді тақтада жанрлар,боу үйлесімі
Қызығушылықты ояту2 мин





2. «Сұрақтар бұрқасыны» жаттығуы. Оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында қызықты сұрақтар беру1.Бейнелеу өнерінің түрлерін ата?2.Бейнелеу өнерінің жанрын ата?3.Негізгі түс қаншау?4.Түссіз бояуды ата?5.Жұмысты бастау үшін қандай заңдылықтарды білуіміз керек?
Әр топ таңдау әдісі арқылы үй тапсырманың орындалуының ретін анықтайды (интербелсенді тақтада әр топтың тапсырмасы беріледі) жауаптарын бағалайды





Интербелсенді тақтада берілген сұрақтарға жылдамдатып жауап береді.

Интербелсенді тақта, дәптер, суреттер,























Интербелсенді тақта, сұрақтар


Мағынаны тану


5 мин


1. Сұрақ жауап арқылы өтілетін сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. (интербелсенді тақтада сабақтың тақырыбы мен мақсаты берілген) Әр топ өз ойларын топтасып , ортаға салады.



2. Жаңа сабақ. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:«Өнерлінің өзегі талмас» Өнер бізді әдемілікке,айналамыздың сұлулығын байқауға,әдептілікке, талғампаздыққа үйретеді. Өнер-жұтамайтын қазына, .Сондықтан да біз бүгін өнердің әртүріне тоқталамыз. Бұл жұмыстар 9 сағатқа берілген.Сабағымыз қорытынды . Тұзды қамырмен жұмыс,қасықпен жұмыс,квиллинг,торцевания,трубочкамен жұмыс,жүнмен жұмыс,графикамен,кескіндемемен жұмыс,терімен жұмыс жасаймыз. Әр жұмыс жасалу жолдары және қиындығы бар. Жұмыс жасағанда техникалық қауіпсіздікті сақтаймыз.







Оқушылар интербелсенді тақтада, өнердің түрлерімен жасалынған жұмыстардың жасалу жолдары көрсетіледі.

Интербелсенді тақтада жұмыстың жасалу жолы беріледі , соған сүйене отырып оқушылар өз жұмыстарын аяқтайды.


Интербелсенді тақта, суреттер, қима қағаздар, бағдаршам көздері













Интербелсенді тақта, өнердің түрлеріне жұмыстар, бор,
Сергіту сәті1минСергіту сәті: Оқушылар интербелсенді тақтада берілген сергіту сәтін қимыл іс-әрекеттерімен көрсетеді.Интербелсенді тақта, суреттер, өлең


Ой қозғау


20 мин


1.« Бейнелейік, көрсетейік, бөлісейік» Әр оқушы өз жұмыс аяқтайды. әртүрлі өнердің түрлерімен жұмыс жасайды.Оқушы жеке жұмыс орындайды...Қандай техниканы қолданса да шек қойылмайды.1. «Галереяға саяхат » Құрметті қонақтар сіздер оқушылардың шығармашылық жұмыстарына көз жеткізіп көрулерінізге болады.





Әр оқушы өз жұмысын қорғайды.Өзара бағдаршаммен бағалайды.





Түрлі-түсті қағаздар, қарындаштар, интербелсенді тақта, плакат, маркер, қайшы желім,





Ой толғаныс 3 мин«Бағалай білейік» Өз жұмыстарын қорғайды.Оқушыларды марапаттау.«Рефлексия» жүргізу. (мұғалімдерге алдарына таратылған парақшаларға бүгінгі сабақтың ұнаған, ұнамағанын , сабақ соңындағы көңіл-күйін білу мақсатында алынады

Мұғалімдергепарақшалар таратылып, өз ойларын жазып, сабақтың соңындағы көңіл-күйлерін білдіреді.







Плакат, стикер, маркер











Интербелсенді тақта, парақшалар, қалам,
Үйге тапсырма беру2 минКомпозицияӨз ойларын ортаға саладыИнтербелсенді тақта




Күтілетін нәтиже: Оқушылар өз шығармашылық жұмыстарының мазмұнын ашады, жеке жұмыс жасап, сауаттылығын көрсетеді















Сабақтың тақырыбы: «Өнерлінің өзегі талмас»Сабақтың мақсаты: а)білімділік: оқушыларға өнер туралы түсінік беру, оның түрлерімен таныстыру, оларды жасау технологияларымен таныстыру.ә) дамытушылық: оқушылардың ұлттық өнер туралы білімдерін бір жүйеге түсіріп, шығармашылық қиялын дамыту. Бедер технологиясын шебер қолдана білуге үйрету.б) тәрбиелік: оқушылардың қолөнерге деген қызығушылығын оятып, ұқыптылыққа, талғамға сай жұмыс жасай білуге тәрбиелеу. Сабақтың типі: Қорытынды сабақ, пәнаралық байланысСабақтын әдісі: түсіндірмелі, сұрақ-жауап, шығармашылық жұмысы. Сабақтың көрнекілігі: Интербелсенді тақта, Power paint, кестелер, суреттер, тұзды қамыр,қасық,жүн,түрлі-түсті қағаздар,трубочка,тері т.б І Cабақтың жоспары:1.Ұйымдастыру кезеңі -2мин2.Өткен сабақты пысықтау – 3 мин3.Жаңа сабақты түсіндіру -10 мин4.Жаңа сабақты бекіту- 2 мин5. Тәжірибелік жұмыс – 15 мин6. Сабақты қорыту – 3 мин1.«Шаттық шеңбері» жаттығуы. (Оқушылардың арасында сенімділікті арттырып, бір-біріне деген жылы сөздерін айту арқылы достықтарын арттыру үшін шаттық шеңберге тұрып, айналамызға жылу сыйлайық деген ұсыныспен бір-бірлеріне жылы сөздер айтқызу)2.«Сен маған , мен саған» оқушылардың үй тапсырмасының орындалуын тексеру.Бейнелеу өнерінің түрлерін ата?





Бейнелеу өнерінің түрлерін атап,оқушылар жауап береді. Бейнелеу өнерінің түрлерін жинағанда пейзаж жанры шығады. Міне, балалар,бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы Пейзаж жанры.Табиғат сұлулығын бейнелеу. Сендер әр топқа пейзаж жанрының түрімен бөліндіңдер.Пейзаж жанрының түрлерін атаңдаршы.

2. «Сұрақтар бұрқасыны» жаттығуы. Оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында қызықты сұрақтар беру1.Бейнелеу өнерінің түрлерін ата?2.Бейнелеу өнерінің жанрын ата?3.Негізгі түс ата?4.Ахраматикалық түс (Түссіз бояуды ата?)







Түстер екіге бөлінеді. Суық түс,жылы түс.ҚР Президентінің жолдауынан : «Біз өз мәдениетіміздің құндылықтарын сақтай отырып, байыпен алға жылжи беретін боламыз.» «Бағалай білейік» Жаңа сабақ:Сәндік қолданбалы өнер деп тек қана тәжірибелік жағынан емес, эстетикалық мәні жағынан да маңызы көркем жасалған өндірістік немесе қолөнер арқылы өмірге келген көркем туындыны айтады. Қазіргі кездегідей бұрынғы өткен заманда да адамдар өз тұрмысын өздері әсемдеуге ұмтылған. Адам өмірінде сәндік қолданбалы өнер шығармалары үлкен орын алады. Қазақ жерінде ХV ғасырда қолөнер қолөнер ұлттық дәстүр тұрғысынан дамыған.Сәндік – қолданбалы өнерге: алаша, тоқыма бұйымдар, ағаштан жасалған бұйымдар, темірден түйілген бұйымдар, барлық адам қолынан шыққан қолөнер бұйымдарын жатқызамыз.Содан кейін жемісімізді көреміз.

Түсінбегенім көп



Сабақты түсіндім





«Рефлексия» жүргізу. (мұғалімдер бүгінгі сабақ ұнады ма,қандай әсер алды, көңіл-күйін білу мақсатында алынады )







Сабақты қорытындылау: Оқушылар өнердің түрлерінің мазмұнын ашады, топтық жұмыс жасап, сауаттылығын көрсетеді.Үйге тапсырма: Пейзаж жанрын бейнелеп келу.

































































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ