|
Аты-жөні |
Тулепова Гулмира Набидоллаевна Бастауыш сынып мұғалімі, оқу ісі жөніндегі орынбасары Батыс Қазақстан облысы Жаңақала ауданы Жаңақала ЖОББМ |
|
Сыныбы |
4 – сынып |
|
Пәні |
математика |
|
Сабақтың тақырыбы |
Жұлдызды сәт |
|
Құзіреттілікке жеткізетін сабқтың мақсат- міндеттері: А) ақпараттық Ә) комуникативтік Б) проблеманы шешу |
Оқушыларды білімді, жан – жақты, озық ойлы, болуға үйрету. Оқушылардың ойлау қабілеттерін , үйренуге деген қызығушылықтарын дамыту. Оқушыларды сабақ барысында уақыттарын тиімді пайдаланып, топпен және жеке жұмыс жасауға үйретіп, шығармашылық қабілеттерін дамыту. |
|
Сабақтың түрі |
Ойын, жарыс түрінде |
|
Сабақтың әдісі |
Аралас сабақ |
|
Сабақта қолданылатын педагогикалық материялдар. |
Ұжымдық оқыту технологиялары: проблемалық ойын, логикалық есеп. Дидактикалық бірліктерді ірлендіру. |
|
Пәнаралық байланыс. |
Математика, бейнелеу өнері, қазақ тілі. |
|
Сабақтың барысы |
Мұғалімнің қызметі |
Оқушының қызметі |
Күтілетін нәтиже |
|
Ұйымдастыру бөлімі. |
Шын жүйрік шабысынан танылады, Нақты білім, терең ой сыналыды. Баға берер төрешілер ортамызда Сіздерге құрметпен қол соғылады. Әділ қазылар алқасы сайланады және сынып оқушылары топтарға бөлінеді. |
Топтарға бөлініп, капитан командаларын сайлайды. |
Оқушы мен мұғалім арасында қатынас орнайды. |
|
Бәйге |
|
|
Оқушылардың уақытпен жұмыс жасайды және ойлау қабілеттері артады. |
|
Ойлан тап. |
Жаман аттан аяғым артық, жаман ............. таяғым артық.
Адам болмас ............... кісіменен несі бар
Жалқаудың жаны .........
|
|
Оқушылардың танымдық қабілеттері артады. |
|
Пантамимо |
Жұлды, әнші, сөмке, айна, есік, музыка, телефон, құс, шаш, шопыр(шофер), қар, бөбек (бөпе), бантик, қолғап, жаңалытар, жастық(көпшік) |
Әр топтан бір бір оқушыдан шығып, өзіне берілген затты қимылмен көрсетеді. Оның тобындағы оқушылар оның не екенін табу керек. |
Оқушылар сергіп, көңіл күйлері көтеріледі. |
|
Өлең есептер |
Дүкеннен кеп сабын алдым, Оның және қабын алдым. Екі дәптер бір қарындаш Тіс ысқышты тағы да алдым. Есептеші сонда бәрі Қанша бол ды қолда бәрі. ******* Бақшаға жақсы аға Көп – көп ойыншық келді алып Бір балық, екі есек Үш үйрек төрт түлкі Бес бүркіт алты арғымақ Жеті жарғанат сегіз саулық Тоғыз тауық он торпақ Болма сен есепке шорқақ Ауызша, жазбаша қосып шық Бақшаға жақсы аға қаншама Әкелді ойыншық ***** Мынау да бір санамақ Өздерің көр саралап Төбеден төрт бөктері Аңдыпты қос кептерді Шыңқылдаса көп қарға Секем ап бір дауыстан Безектеп бес сауысқан Алты белден асыпты Тым тырақай қашыпты Үш үкі үркіп ұшыпты Тасқа құлап түсіпті Жарда жеті жапалақ Отырғанда қаталап Топ – топ тоғыз тоқылдақ Қарғып кеткен топырлап Бүйтіп қызық іс болды Бәрі қанша құс болды. |
( 6 ) ( 55 ) ( 31 ) |
Оқушылар тез есптеуге және мұқияттылыққа машықтанады |
|
Кім білгіш |
Келешекте үмітіміз талапты Атақ даңққа бөленеміз қарап тұр Сегіз қырлы ойшыл болып тұрғандар Оза шауып бәйге атындай жарап тұр
|
Бірінші – 2 рет құяды сонда 6 л болады сосын тағы бір рет құяд, сыймаған 2 л құяды сосын тағы 3 л құяды. Әр қайсысын үш үштен өлшейді, сонда қай жағы жеңілдеу болса сол бөлікте жасанды теңге бар. 48 басқышты басу керек. |
Оқушылардың ойлау қабілеттері артады және де уақыттарын тиімді пайдалануға үйренеді. |
|
Сабақты қорытындылау |
Оқушылардың жарыс басында жинаған балдары жинақталып, сол жинаған балдары бойынша қорытынды шығарылады. Сонымен қатар сайыстың жеңімпаздары анықталады. |
Марапатталады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сыныптан тыс шара "Жұлдызды сәт" математика пәнінен
Сыныптан тыс шара "Жұлдызды сәт" математика пәнінен
|
Аты-жөні |
Тулепова Гулмира Набидоллаевна Бастауыш сынып мұғалімі, оқу ісі жөніндегі орынбасары Батыс Қазақстан облысы Жаңақала ауданы Жаңақала ЖОББМ |
|
Сыныбы |
4 – сынып |
|
Пәні |
математика |
|
Сабақтың тақырыбы |
Жұлдызды сәт |
|
Құзіреттілікке жеткізетін сабқтың мақсат- міндеттері: А) ақпараттық Ә) комуникативтік Б) проблеманы шешу |
Оқушыларды білімді, жан – жақты, озық ойлы, болуға үйрету. Оқушылардың ойлау қабілеттерін , үйренуге деген қызығушылықтарын дамыту. Оқушыларды сабақ барысында уақыттарын тиімді пайдаланып, топпен және жеке жұмыс жасауға үйретіп, шығармашылық қабілеттерін дамыту. |
|
Сабақтың түрі |
Ойын, жарыс түрінде |
|
Сабақтың әдісі |
Аралас сабақ |
|
Сабақта қолданылатын педагогикалық материялдар. |
Ұжымдық оқыту технологиялары: проблемалық ойын, логикалық есеп. Дидактикалық бірліктерді ірлендіру. |
|
Пәнаралық байланыс. |
Математика, бейнелеу өнері, қазақ тілі. |
|
Сабақтың барысы |
Мұғалімнің қызметі |
Оқушының қызметі |
Күтілетін нәтиже |
|
Ұйымдастыру бөлімі. |
Шын жүйрік шабысынан танылады, Нақты білім, терең ой сыналыды. Баға берер төрешілер ортамызда Сіздерге құрметпен қол соғылады. Әділ қазылар алқасы сайланады және сынып оқушылары топтарға бөлінеді. |
Топтарға бөлініп, капитан командаларын сайлайды. |
Оқушы мен мұғалім арасында қатынас орнайды. |
|
Бәйге |
|
|
Оқушылардың уақытпен жұмыс жасайды және ойлау қабілеттері артады. |
|
Ойлан тап. |
Жаман аттан аяғым артық, жаман ............. таяғым артық.
Адам болмас ............... кісіменен несі бар
Жалқаудың жаны .........
|
|
Оқушылардың танымдық қабілеттері артады. |
|
Пантамимо |
Жұлды, әнші, сөмке, айна, есік, музыка, телефон, құс, шаш, шопыр(шофер), қар, бөбек (бөпе), бантик, қолғап, жаңалытар, жастық(көпшік) |
Әр топтан бір бір оқушыдан шығып, өзіне берілген затты қимылмен көрсетеді. Оның тобындағы оқушылар оның не екенін табу керек. |
Оқушылар сергіп, көңіл күйлері көтеріледі. |
|
Өлең есептер |
Дүкеннен кеп сабын алдым, Оның және қабын алдым. Екі дәптер бір қарындаш Тіс ысқышты тағы да алдым. Есептеші сонда бәрі Қанша бол ды қолда бәрі. ******* Бақшаға жақсы аға Көп – көп ойыншық келді алып Бір балық, екі есек Үш үйрек төрт түлкі Бес бүркіт алты арғымақ Жеті жарғанат сегіз саулық Тоғыз тауық он торпақ Болма сен есепке шорқақ Ауызша, жазбаша қосып шық Бақшаға жақсы аға қаншама Әкелді ойыншық ***** Мынау да бір санамақ Өздерің көр саралап Төбеден төрт бөктері Аңдыпты қос кептерді Шыңқылдаса көп қарға Секем ап бір дауыстан Безектеп бес сауысқан Алты белден асыпты Тым тырақай қашыпты Үш үкі үркіп ұшыпты Тасқа құлап түсіпті Жарда жеті жапалақ Отырғанда қаталап Топ – топ тоғыз тоқылдақ Қарғып кеткен топырлап Бүйтіп қызық іс болды Бәрі қанша құс болды. |
( 6 ) ( 55 ) ( 31 ) |
Оқушылар тез есптеуге және мұқияттылыққа машықтанады |
|
Кім білгіш |
Келешекте үмітіміз талапты Атақ даңққа бөленеміз қарап тұр Сегіз қырлы ойшыл болып тұрғандар Оза шауып бәйге атындай жарап тұр
|
Бірінші – 2 рет құяды сонда 6 л болады сосын тағы бір рет құяд, сыймаған 2 л құяды сосын тағы 3 л құяды. Әр қайсысын үш үштен өлшейді, сонда қай жағы жеңілдеу болса сол бөлікте жасанды теңге бар. 48 басқышты басу керек. |
Оқушылардың ойлау қабілеттері артады және де уақыттарын тиімді пайдалануға үйренеді. |
|
Сабақты қорытындылау |
Оқушылардың жарыс басында жинаған балдары жинақталып, сол жинаған балдары бойынша қорытынды шығарылады. Сонымен қатар сайыстың жеңімпаздары анықталады. |
Марапатталады. |
|
шағым қалдыра аласыз













