|
Педагогтің аты-жөні |
Нартаева Казина Жаксылыковна |
||||
|
Күні: 28.10.2020ж |
|
||||
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны: 13 |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сыныптан тыс уақытта. Ш дыбысы мен әрпі. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. Күніміз ашық болсын! Суымыз тұңық болсын! Ауамыз таза болсын! Еліміз тыныш болсын! Бәріміз бақытты болайық, Бәріміз де дос болайық! Қайырлы күн балалар! Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Мұғалім сұрақтары: -Өткен сабақта қандай әріппен таныстық? - Ол қандай дыбыс? -Неліктен ол кейде дауысты немесе кейде дауыссыз болады? Ендеше «Сөздер жаңбыры» ойыны арқылы мысалдар келтірейік. Мұғалім параққа «мысалы, жалқау, уық) сөздерін жазып, оқушыларға лақтырады.Қағып алған оқушы сөзді оқып, дауысты немесе дауыссыз екенін ажыратады, көк немесе қызыл түспен белгілейді, кері қасындағы оқушыға басқа сөз жазып, кері лақтырады. Осылайша оқушалар өткен дыбыстарға мысал келтіріп, өзара сұрақ қояды. Дескриптор: -сөздерді дұрыс оқиды. - у дыбысы бар сөздерге мысал келтіреді. Жұмбақ шешу: а) Ол өсіп әуре, ел кесіп әуре. (ШАШ) ә) Қызыл, жасыл домалақ, әуеде ұшар домалап. (ШАР) б) Тікен тікен тік пісте, қысы жазы бір түсте. (ШЫРША) Осы сөздердегі бірінші дыбысты атайықшы, Ш Ш Ш дыбысының артикуляциясын меңгерту. в) Ш әрпін айтсақ жасырмай, Үш аша айыр басындай. (Ш) |
Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды . |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары. Шаш, шар, шырша, ш әрпінің суреттері |
|
|
Ортасы Аудио тыңдау тыңдалым дағдысы Дәптермен жұмыс. Тақтамен жұмыс Сергіту сәті Кітаппен жұмыс |
Ш дыбысы мен әрпі бар сөздермен таныстыру. Тапсырмаларды орындату. Шар сөзіне талдау жасау. Ш дыбысының әріп таңбасымен таныстыру. Хормен оқыту. Жеке-жеке оқыту. Сөздерді буынға бөлу. Шор-тан, ша-ян, ша-ға-ла, ша-на Дәптерден «Ш» әрпін бастырып жазу және «Ш» әрпі кездесетін сөздерді бастырып, соған қарап жазу. Ширату тапсырмасы.
Шора Шараға тосынсый жасамақшы. Ол әр түсті шар сатып алды. Олардың әрқайсысына құттықтау сөздерін жазды. Шарларды үрлей бастады. Соңғы үрленген шарын жіппен байлап үлгермеді. Қолынан шығып кеткен шар ыш деген дыбыс шығарып, жерге жалп етті.
Дескриптор:
Тереңдет ойыңды, Тiк ұста бойыңды. Құстарға ұсайық, Қалықтап ұшайық. Шық алға оң қанат, Шық алға сол қанат, Шаршаған кездерде Қонайық жорғалап. /Б.Бөрiбаев/
Сызбаның және сөздердің көмегімен оқы. Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою. Шара 6 ------ -----.Шора шар --- ---.Ол шар ---. Шар ыш --- --- ---. --- --- ----. Дескриптор. -Тыңдаған мәтін бойынша сөз сызбаларын оқиды; -Сөйлем бас әріптен бастап жазылатынын, соңына нүсте қойылатын біледі; №4 тапсырма Шағала, ұшақ, шана сөзіне дыбыстық талдау жасау. -Шора, шана ал. – Шара, шашу шаш. №5 тапсырма Сен шарларға қандай құттықтау сөздерін жазар едің? |
Белсенді оқу тапсырмалары (топта, ұжымда) «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды. |
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. «Бағдаршам» әдісі. |
Электрондық Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
|
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану « Шашу» ойыны арқылы кеспе буындар үлестіріледі. 1 – тапсырма.Сөздерді оқы. *Оқудың түрлерін ( буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. Аш ал ар ша шу Шаш ал ша ар ша ша шу шу ла -Шо ра, шана ал. Шара, шашу шаш. Дескриптор: -Сөздерді буындап немесе тұтас оқиды.
|
|
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
|
кеспе буындар |
|
|
Кері байланыс |
«Бес саусақ» кері байланыс.
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Бес саусақ» |
Кері байланыс тақтай шасы. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сыныптан тыс уақытта. Ш дыбысы мен әрпі.
Сыныптан тыс уақытта. Ш дыбысы мен әрпі.
|
Педагогтің аты-жөні |
Нартаева Казина Жаксылыковна |
||||
|
Күні: 28.10.2020ж |
|
||||
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны: 13 |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сыныптан тыс уақытта. Ш дыбысы мен әрпі. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. Күніміз ашық болсын! Суымыз тұңық болсын! Ауамыз таза болсын! Еліміз тыныш болсын! Бәріміз бақытты болайық, Бәріміз де дос болайық! Қайырлы күн балалар! Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Мұғалім сұрақтары: -Өткен сабақта қандай әріппен таныстық? - Ол қандай дыбыс? -Неліктен ол кейде дауысты немесе кейде дауыссыз болады? Ендеше «Сөздер жаңбыры» ойыны арқылы мысалдар келтірейік. Мұғалім параққа «мысалы, жалқау, уық) сөздерін жазып, оқушыларға лақтырады.Қағып алған оқушы сөзді оқып, дауысты немесе дауыссыз екенін ажыратады, көк немесе қызыл түспен белгілейді, кері қасындағы оқушыға басқа сөз жазып, кері лақтырады. Осылайша оқушалар өткен дыбыстарға мысал келтіріп, өзара сұрақ қояды. Дескриптор: -сөздерді дұрыс оқиды. - у дыбысы бар сөздерге мысал келтіреді. Жұмбақ шешу: а) Ол өсіп әуре, ел кесіп әуре. (ШАШ) ә) Қызыл, жасыл домалақ, әуеде ұшар домалап. (ШАР) б) Тікен тікен тік пісте, қысы жазы бір түсте. (ШЫРША) Осы сөздердегі бірінші дыбысты атайықшы, Ш Ш Ш дыбысының артикуляциясын меңгерту. в) Ш әрпін айтсақ жасырмай, Үш аша айыр басындай. (Ш) |
Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды . |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары. Шаш, шар, шырша, ш әрпінің суреттері |
|
|
Ортасы Аудио тыңдау тыңдалым дағдысы Дәптермен жұмыс. Тақтамен жұмыс Сергіту сәті Кітаппен жұмыс |
Ш дыбысы мен әрпі бар сөздермен таныстыру. Тапсырмаларды орындату. Шар сөзіне талдау жасау. Ш дыбысының әріп таңбасымен таныстыру. Хормен оқыту. Жеке-жеке оқыту. Сөздерді буынға бөлу. Шор-тан, ша-ян, ша-ға-ла, ша-на Дәптерден «Ш» әрпін бастырып жазу және «Ш» әрпі кездесетін сөздерді бастырып, соған қарап жазу. Ширату тапсырмасы.
Шора Шараға тосынсый жасамақшы. Ол әр түсті шар сатып алды. Олардың әрқайсысына құттықтау сөздерін жазды. Шарларды үрлей бастады. Соңғы үрленген шарын жіппен байлап үлгермеді. Қолынан шығып кеткен шар ыш деген дыбыс шығарып, жерге жалп етті.
Дескриптор:
Тереңдет ойыңды, Тiк ұста бойыңды. Құстарға ұсайық, Қалықтап ұшайық. Шық алға оң қанат, Шық алға сол қанат, Шаршаған кездерде Қонайық жорғалап. /Б.Бөрiбаев/
Сызбаның және сөздердің көмегімен оқы. Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою. Шара 6 ------ -----.Шора шар --- ---.Ол шар ---. Шар ыш --- --- ---. --- --- ----. Дескриптор. -Тыңдаған мәтін бойынша сөз сызбаларын оқиды; -Сөйлем бас әріптен бастап жазылатынын, соңына нүсте қойылатын біледі; №4 тапсырма Шағала, ұшақ, шана сөзіне дыбыстық талдау жасау. -Шора, шана ал. – Шара, шашу шаш. №5 тапсырма Сен шарларға қандай құттықтау сөздерін жазар едің? |
Белсенді оқу тапсырмалары (топта, ұжымда) «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды. |
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. «Бағдаршам» әдісі. |
Электрондық Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
|
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану « Шашу» ойыны арқылы кеспе буындар үлестіріледі. 1 – тапсырма.Сөздерді оқы. *Оқудың түрлерін ( буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. Аш ал ар ша шу Шаш ал ша ар ша ша шу шу ла -Шо ра, шана ал. Шара, шашу шаш. Дескриптор: -Сөздерді буындап немесе тұтас оқиды.
|
|
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
|
кеспе буындар |
|
|
Кері байланыс |
«Бес саусақ» кері байланыс.
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Бес саусақ» |
Кері байланыс тақтай шасы. |
|
шағым қалдыра аласыз
















