Шынықсаң шымыр боларсың

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шынықсаң шымыр боларсың

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 5-сынып мұғалімдері үшін пайдалы.Әдіс-тәсілдер қолданылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақтың тақырыбы:

«Шынықсаң шымыр боларсың»

Мектеп: №47 ЖООБМ

Күні: 14.12.18ж

Мұғалімнің аты – жөні: Кудайбергенова Б.Е

Сынып: 5«З»

Қатысқандар:25

Қатыспағандар:0

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:


5.Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтерді(ән мәтіні,жарнама, хабарландыру)көтерілген мәселені түсіндіру.

5.О6.Оқылым стратегияларын қолдану; жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу.

Күтілетін нәтижелер

Ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениеті мен сөздік қорын молайтады.

Сабақтың түрі

Жаңа материалды меңгерту сабағы.

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті

Қажетті құрал-жабдықтар

А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, парақ.

Оқыту әдістері

Cөздік,көрнекілік, «Сақина салмақ» әдісі, «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі, «Шығармашылық сағат» әдісі, «Кинометафора»әдісі, «Тазалық» әдісі,«Жұмыс үстелі» әдісі.

Дереккөздері

Қазақ тілі 5 – сынып.

Тапсырмалар

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

Тапсырма

Мұғалімнің қызметі:

Оқушының қызметі:

Дерек

көздер/ ресурс

тар







Үй тапсырмасын сұрау

















Қызығушылықты ояту










Сабақтың басы.




























Сабақтың ортасы














































Сабақтың ортасы














































Сабақтың соңы








Бағалау





Үй тапсырмасы







Рефлексия


Ұйымдастыру бөлімі.

Оқушылармен амандасады,түгендейді.

Назарларын сабаққа аудартады. Кезекшімен сұхбат жүргізеді.

Үй тапсырмасын тексеру. «Сақина салмақ» әдісі.

Мұғалім бірнеше сұрақ қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып алады.

«Ынтымақ тарелкасы» әдісі.Оқушылар доп,шахмат және күрес белдігі,коньки суреттерді таңдау арқылы 4топқа бөлінеді.

1-топ:«Жүйріктер»

2-топ:«Алғырлар»

3-топ:«Тапқыр»

4-топ:«Қайсар»


«Суретті сұрақ» әдісі.

Оқушылар берілген суреттер бойынша сұрақтарға жауап береді.

-Саған қай спорт түрі ұнайды?

-Бұл спорттың қай түрі?

-Бокстан жүлдегер кімдерді білесіңдер?

1-тапсырма.«Ойлан, жұптас,бөліс»әдісі.

Оқулықтағы 5-тапсырма. Мәтінді рөлге бөліп оқиды.

Әшірбек Сығай:

-Сізді самбоның шебері деп естідік.

Кәкімбек Салықов:

-Ауылда өстік.Ауылда не бар?Доп ойнаймыз.Онда резеңке доп та жоқ.Жүннен домалақтап-домалақтап өзіміз жасап аламыз. Сосын күрес,ауланы ала шаң қылып күн-түн демей күш сынасамыз.Басқа ермек жоқ.КСРО құрамында болған сол шақта Мәскеуде жүрміз.Бір күні өзен жағасында демалып отырсам бір жігіт келді. «Күресесің бе?»-деді. Күрестік.Алып ұрдым.Күлді де,«қайта күресейік»деді. Тағы жығып кеттім.Тағы деп тұр.Мен:«Қазақ бір-ақ рет күреседі.Енді сенімен күреспеймін»,-дедім. Сөйтсем ол-қырғыз жігіті. Мәскеудің чемпионы, бірінші разряды бар екен. Ол:«Қалай жығып кеттің?» дейді.Мен қайдан білейін.

Кешке үйге келді.Тағы күресейік деп тұр.Төсекке алып ұрдым да:«Енді сен күрескенді қой»,-дедім. Самбодан Мәскеудің маңдайына басқан чемпионы.Ертеңіне мені институттың дене шынықтыру кабинетіне шақырды.«Дәулетовті жеңгенің рас па?»-дейді. Сосын менің степендияма он бес пайыз үстеме төледі.

1-топ:Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді:

-Диалогке түскен кімдер? К.Салықовтың кім екенін біліп алыңдар.

-Самбо қандай спорттық ойын?

-К.Салықовтың танылуына қандай жағдай әсер етті?

2-топ:

Маңызды төрт ақпаратты жазады.

3-топ:

Көтерілген мәселені анықтайды.

4-топ:

Негізгі ақпаратты анықтайды.

Дескритор:

-Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.

-Маңызды 4 ақпаратты іріктейді.

-Көтерілген мәселені анықтайды.

-Негізгі ақпаратты анықтайды.

ҚБ:«Теңге алу» әдісі.

2-тапсырма.

«Кинометафора» әдісі арқылы К.Салықов туралы бейнеролик көрсетіледі. «Т»кестесі.

Білдім

Қостым








3-тапсырма. «Жұмыс үстелі»әдісі.Тілдік бағдар.

Тілдік бағдарды «Класстер» арқылы түсіндіреді. Мәтіннен күрделі сөздерді табады.

1-топ:Біріккен сөздер;

2-топ:Қос сөздер;

3-топ:Тіркескен сөздер;

4-топ:Қысқарған сөздер.

Дескриптор:

-тілдік бағдарды түсіндіреді;

-мәтіннен күрделі сөздерді табады.

ҚБ:«Мөр» әдісі.

4-тапсырма. «Шығармашылық сағат» Шетелдік досыңа қазақтың ұлттық ойыны өтетіні туралы хабарлама жаз. Онда ойынның ережелері қамтылсын.Сөз көлемі-30 сөз.

1-топ:Тоғызқұмалақ;

2-топ:Асық;

3-топ:Аламан бәйге;

4-топ:Теңге алу.

Дескриптор:

-хабарлама жазады;

-тақырыпты ашады;

-ойынның шарты мен ережелері жазылады;

-сөз көлемін сақтайды.

ҚБ:«Теңге алу» әдісі.

«1 минуттық әңгіме» әдісі.

-Біздің елімізде спорттың қай түрі дамыған? Өздерің спорттың қай түріне қатысатындарыңды айтып,ой бөлісіңдер.

ҚБ:«Теңге алу» әдісі


«Теңге алу» әдісі.Әр тапсырмаға белсене қатысқан оқушыларға теңге суреті таратылады.Сабақ соңында бағаланады.

9-тапсырма.Таныстарың немесе өзің қандай ұлттық ойындар ойнайсың? Олардың қызықтары жайлы әңгіме жаз.


«Тазалық» рефлексиясы.

Оқушы өзінің бүгінгі сабақта түсінгенін,қаншалықты бағалайтынын конверттерге салады

Амандасады, сабақ құралдарын шығарып, кезекші өз міндетін атқарады.




Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, үй тапсырмасын талдайды, барлық оқушылар қатысады.

«Ынтымақ тарелкасы» әдісі арқылы оқушылар 4 топқа бөлінеді.








«Суретті сұрақ» әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді.


-Бокс, күрес, көркем гимнастика.

-Бокс.

-Д.Елеусінов,

Г.Головкин,Б.Артаев

1-тапсырма.

1-топ:Диалог:

Ә.Сығай мен К.Салықов арасындағы сұхбат.

-Самбо

2-топ:

К.Салықовтың ойламаған жерден танылуы.Балалық шақтағы хоббиі. Степендиясының өсуі

3-топ:

Ауылдық елді мекендерде көбіне спорттық үйірмелерге жағдай жасалмаған.

4-топ:Жетістікке жету уақыт талғамайды.




Оқушылар мұқият тыңдайды.Мысалдар келтіреді.Дәптерлеріңе жазып алады.








































Оқушылар мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді. Маңызды 4 ақпаратты анықтайды.





Білдім: К.Салықов студенттік шағында спортпен шұғылданған.

Қостым:Ақын, сазгер, 1932 жылы 22 қаңтарда Еңбек ауылында дүниеге келген.Кенші, экономика саласының басшысы.




3-тапсырма.

К.Салықов-күрделі, туынды, жалқы, деректі зат есім.

1-топ: дене шынықтыру;

2-топ:домалақтап- домалақтап,күн-түн;

3-топ:өзен жағасы, жығып кеттім,он бес, Мәскеу чемпионы.




Оқушылар ұлттық ойындардың атауы мен шартын жазады.
















«1 минуттық әңгіме» әдісі арқылы оқушылар сұрақтарға жауап беріп,өз ойларымен бөліседі.




Оқушылар «Теңге алу» әдісі арқылы бағаланады.



Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.




«Тазалық» рефлексиясы орындалады.









Сақина




Суреттер











Суреттер








Оқулық, дәптер
















































Үлестірме қағаздар


























https://youtu.be/FauWU8CSNz8



Оқулық, дәптер






















Оқулық, дәптер




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.12.2018
616
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі