Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Педагогтің аты-жөні

    Алтынбекова

    Күні:3.03.2021

    Пәні: Математика

    Сынып: 1

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы

    Белгісіз қосылғышы бар теңдеуді шешу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.1.3 қосынды және қалдықты табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есеп құрастыру және шығару

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    ҚАМАЛДЫ ҚОРҒА - ОЙЫНЫ

    Ойнаушылар үлкен шеңбердің қатарына тұрады. Шеңбердің ортасына «Қамал», яғни мосы немесе орындық қояды да, бір ойыншы қорғаушы болады. Шеңбер бойында тұрған ойыншылар доппен қамалды атқылай бастайды, ал қорғаушы болса допты қамалға тигізбеуге тырысады. Кімде кім допты қамалға (орындыққа) тигізсе, сол бала қорғаушымен орнын алмастырады. Ойын осылайша жалғаса береді.

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.





    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


    ҚБ: Балмұздықтар арқылы бір-бірін бағалау.





    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.


    Ортасы

    Ширату тапсырмасы.

    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

    Ширату тапсырмасы.

    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)


    Дескриптор:

    • есептерді шығару әдісін түсіндіреді.

    • септеудің жазбаша тәсілдерін пайдаланады.

    • оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды.

    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау






    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау






    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау


    ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.



    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.






    Оқылым, жазылым тапсырмалары.






    Соңы

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

    Зерттеудің алты қадамы

    1.Тапсырманы анықтау: Мен нені анықтауым керек? Мен не істеймін? Мен қазір не білемін? Мен өз жұмысымды қалай таныстырамын?

    2.Ақпараттың орналасқан орны: Мен ақпаратты қайдан таба аламын? Маған кім көмектесе алады?

    3.Тиісті ресурстарды таңдау: Бұл ақпарат пайдалы ма?

    Мен нені сақтауым керек?

    4.Ақпаратты ұйымдастыру: Мен жазбаларды өз сөзіммен жаза аламын ба? Мен оларды қалай ұйымдастырамын? Мен ақпараттың қайдан алынғанын белгіледім бе? Мен жеткілікті ақпарат алдым ба?

    5.Идеяларды ұсыну: Менен өз жұмысымды қалай таныстыру талап етіледі? Мен оны қалай құрылымдауым керек? Мен өз жұмысымды кімдерге таныстыратын боламын? Мен тез тіл табыса аламын ба?

    6.Дайын болған өнімді бағамдау: Мен бір нəрсені қалдырып кеттім бе?

    Мен өз жұмысымды оқыған адамның алдында мақтаныш

    сезіне аламын ба? Мен не үйрендім?






    Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау..

    ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.



    Топтық тапсырмалар.


    Кері байланыс

    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    О қушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.















    Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.

    «Білім сандығы»

    Кері байланыс парағы.















    Педагогтің аты-жөні

    Алтынбекова

    Күні:3.03.2021

    Пәні: Сауат ашу

    Сынып: 1

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Ұлттық ойындар туралы не білемін? В дыбысы мен әрпі.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Әсерлерімізбен бөлісейік» жылулық шеңбері

    Педагог балаларға 1-2 минут көздерін жұмып,өздерін тағы да табиғат аясында,көк майса шалғында жатып,көк аспан,аппақ бұлттарды көріп,құстардың сайраған әнін,судың сыбдырын естіген кездерін елестетуді ұсынады.

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару.


    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

    Ортасы

    Ширату тапсырмасы.

    Дескриптор:

    • тақырыпты анықтай алады, негізгі ойды табады.

    • шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

    • берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау


    Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.


    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)



    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау






    Форматив

    ті бағалау.





    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.






    Оқылым, жазылым тапсырмалары.

    Соңы

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

    «Ойлан, Жұптас, Пікірлес»

    Оқушыларға қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады.


    Shape3

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Әбіш Әсел Маратқызы
    10 Наурыз 2021
    579
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сурет өнері – ұлт тәрбиесінің өзегі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сурет өнері – ұлт тәрбиесінің өзегі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    суретшілерге
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Педагогтің аты-жөні

    Алтынбекова

    Күні:3.03.2021

    Пәні: Математика

    Сынып: 1

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы

    Белгісіз қосылғышы бар теңдеуді шешу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.1.3 қосынды және қалдықты табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есеп құрастыру және шығару

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    ҚАМАЛДЫ ҚОРҒА - ОЙЫНЫ

    Ойнаушылар үлкен шеңбердің қатарына тұрады. Шеңбердің ортасына «Қамал», яғни мосы немесе орындық қояды да, бір ойыншы қорғаушы болады. Шеңбер бойында тұрған ойыншылар доппен қамалды атқылай бастайды, ал қорғаушы болса допты қамалға тигізбеуге тырысады. Кімде кім допты қамалға (орындыққа) тигізсе, сол бала қорғаушымен орнын алмастырады. Ойын осылайша жалғаса береді.

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.





    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


    ҚБ: Балмұздықтар арқылы бір-бірін бағалау.





    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.


    Ортасы

    Ширату тапсырмасы.

    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

    Ширату тапсырмасы.

    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)


    Дескриптор:

    • есептерді шығару әдісін түсіндіреді.

    • септеудің жазбаша тәсілдерін пайдаланады.

    • оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды.

    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау






    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау






    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау


    ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.



    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.






    Оқылым, жазылым тапсырмалары.






    Соңы

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

    Зерттеудің алты қадамы

    1.Тапсырманы анықтау: Мен нені анықтауым керек? Мен не істеймін? Мен қазір не білемін? Мен өз жұмысымды қалай таныстырамын?

    2.Ақпараттың орналасқан орны: Мен ақпаратты қайдан таба аламын? Маған кім көмектесе алады?

    3.Тиісті ресурстарды таңдау: Бұл ақпарат пайдалы ма?

    Мен нені сақтауым керек?

    4.Ақпаратты ұйымдастыру: Мен жазбаларды өз сөзіммен жаза аламын ба? Мен оларды қалай ұйымдастырамын? Мен ақпараттың қайдан алынғанын белгіледім бе? Мен жеткілікті ақпарат алдым ба?

    5.Идеяларды ұсыну: Менен өз жұмысымды қалай таныстыру талап етіледі? Мен оны қалай құрылымдауым керек? Мен өз жұмысымды кімдерге таныстыратын боламын? Мен тез тіл табыса аламын ба?

    6.Дайын болған өнімді бағамдау: Мен бір нəрсені қалдырып кеттім бе?

    Мен өз жұмысымды оқыған адамның алдында мақтаныш

    сезіне аламын ба? Мен не үйрендім?






    Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау..

    ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.



    Топтық тапсырмалар.


    Кері байланыс

    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    О қушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.















    Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.

    «Білім сандығы»

    Кері байланыс парағы.















    Педагогтің аты-жөні

    Алтынбекова

    Күні:3.03.2021

    Пәні: Сауат ашу

    Сынып: 1

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Ұлттық ойындар туралы не білемін? В дыбысы мен әрпі.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Әсерлерімізбен бөлісейік» жылулық шеңбері

    Педагог балаларға 1-2 минут көздерін жұмып,өздерін тағы да табиғат аясында,көк майса шалғында жатып,көк аспан,аппақ бұлттарды көріп,құстардың сайраған әнін,судың сыбдырын естіген кездерін елестетуді ұсынады.

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару.


    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

    Ортасы

    Ширату тапсырмасы.

    Дескриптор:

    • тақырыпты анықтай алады, негізгі ойды табады.

    • шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

    • берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау


    Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.


    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)



    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау






    Форматив

    ті бағалау.





    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.






    Оқылым, жазылым тапсырмалары.

    Соңы

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

    «Ойлан, Жұптас, Пікірлес»

    Оқушыларға қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады.


    Shape3

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Сурет Мақала Басқа
    10.03.2021
    579
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Әбіш Әсел Маратқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации