Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Әсерлерімізбен
бөлісейік» жылулық
шеңбері
Педагог балаларға 1-2 минут
көздерін жұмып,өздерін тағы да табиғат аясында,көк майса шалғында
жатып,көк аспан,аппақ бұлттарды көріп,құстардың сайраған әнін,судың
сыбдырын естіген кездерін елестетуді
ұсынады.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта
бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене
қатысып, жақсы бағааламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру
(ұжымда)
|
Психологиялық
ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа
сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|

ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.

Дескриптор:
-
тақырыпты анықтай
алады, негізгі ойды табады.
-
шығармашылыққа
негізделген сұрақтар қояды.
-
берілген тақырып
бойынша ой қорыту жасай
алады.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта, ұжымда)
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
|
Форматив
ті
бағалау.
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
«Ойлан, Жұптас,
Пікірлес»
Оқушыларға қандай да болмасын
сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға
бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан
кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт
ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен
жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа
өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына
болады.
|

|
|