Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: «Сурет салу»
Апта тақырыбы: «Табиғат әлемі»
Сабақ тақырыбы: «Жаңа жылдық шырша»
Мақсаты: Қылқалам ұшымен сурет сала алу дағдыларын түсіндіріп, шыршаны салғызу.
Міндеттері:
1. Балалар көркем шығарманы эмоционалды түрде қабылдауға үйрету;
2. техникалық дағдыларын бекіте отырып, ағаш, бұтақтар ын сала алуды жаттықтыру.
3. Төзімділікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің әдіс –тәсілі: Түсінік беру, сұрақ – жауап, суретпен жұмыс, дидак. ойын, артикуляциялық жұмыс Сөздік жұмыс: Табиғат әлемі, шырша
Билингвалды компонент: Шырша- елка, табиғат- природа
Инновациялық технологиялар:
Пән аралық байланыс: аппликация
Көрнекіліктер: А3 сурет, бастырма, альбом,
сүлгі
Сауықтыру міндеттері: саусақ жаттығулары, дем
алу жаттығулары, көзге арналған жаттығу, сергіту сәті,
ритмика
ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің түрі: Топпен
|
Әрекет кезеңдері |
Маман іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Есеп |
||
|
Кіріспе |
|
Балалар шеңбер құрып тәрбиешімен бірге өлең шумақтарын қайталайды.
|
|
||
|
Негізгі бөлім
|
- Балалар, сендерге Жаңа жыл мейрамындағы шырша ұнады ма? Ал сол мейрамдағы ойыншықтар ұнады ма? Міне, сол сендерге ұнаған ойыншықтар ойын бұрышында Жаңа жыл мерекесін өткіземіз деп шешіпті. Аққала орманда жүріп, Жаңа жыл мерекесіне кешігіп қалыпты. Жарқыраған шамдары мен ойыншықтары бар шыршаны тамашалай алмай қалыпты. Сол әдемі шыршаны көргісі келеді, сондықтан сендерден мына жасыл шыршаны әдемі ойыншықтармен безендіріп беруді сұрайды. Көмектесеміз бе, балалар?
- Сендер Жаңа жылдың қандай ойыншықтарды жақсы көресіңдер? Аққала да өзінің шыршасын әдемі ойыншықтармен безендіргісі келеді. Алдарыңдағы қағазда әдемі Жаңа жыл шыршасы бейнеленген. Саусақты, таяқшаға оралған мақтаны (бастырма, поролон) әртүрлі бояуларға батырып алып, осы шыршаға арналған ойыншықтарды бейнелейміз. Әркім өзіне ұнаған түстерін пайдалануына болады. Оқу іс-әрекеті барысында қиналған балаларға бағыт-бағдар беріп отыру, балалардан қандай ойыншық салып отырғанын сұрау қажет. Жұмыс соңында суреттерін жинап алып, Аққалаға беріп жібереді. Балалар суреттерін салып болған соң мынадай өлең жолдарымен аяқтайды: Тамаша, тамаша! Шыршамыз тұр жараса. Басында әсем жұлдызы, Көз тоймайды қараса.
-Аққаланың балалар салған суреттерге қатты қуанып, өзін Жаңа жыл кешінде жүргендей сезінетінін айтты. |
Балалар Жаңа жыл мейрамында не көргендері, не ұнағандары жайлы әңгімелеп береді.
- Көмектесеміз.
Балалар өздері жақсы көретін ойыншықтары жайлы айтады.
Педагогтің көрсетуі бойынша саусақ, поролон, әртүрлі бастырма арқылы ойыншықтар бейнесін шыршаға салады.
Салған ойыншықтары жайлы әңгімелейді.
Балалар өлең жолдарын естеріне түсіріп, бірге айтады.
Балалар жұмыстарының сәтті шыққанына қуанады.
|
|
||
|
Қортындылау
|
Бүгінгі сабақта не салдық? -шыршаны қандай түспен боядындар? Шыршаны немен қалай безендірдіндер? |
Сабақты қорытындылап, сұрақтарға жауапберу |
|
Күтілетін нәтиже:.
Білуі тиіс: қыс мезгілінде Жаңа жыл мейрамының болатынын.
Түсінігі: ойыншықтармен шыршаны безендіруге болатындығын.
Көрсете білуі: Шыршаны өз беттерінше бастырма арқылы безендіре білу.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сурет салу сабағы: "Жаңа жылдық шырша"
Сурет салу сабағы: "Жаңа жылдық шырша"
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: «Сурет салу»
Апта тақырыбы: «Табиғат әлемі»
Сабақ тақырыбы: «Жаңа жылдық шырша»
Мақсаты: Қылқалам ұшымен сурет сала алу дағдыларын түсіндіріп, шыршаны салғызу.
Міндеттері:
1. Балалар көркем шығарманы эмоционалды түрде қабылдауға үйрету;
2. техникалық дағдыларын бекіте отырып, ағаш, бұтақтар ын сала алуды жаттықтыру.
3. Төзімділікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің әдіс –тәсілі: Түсінік беру, сұрақ – жауап, суретпен жұмыс, дидак. ойын, артикуляциялық жұмыс Сөздік жұмыс: Табиғат әлемі, шырша
Билингвалды компонент: Шырша- елка, табиғат- природа
Инновациялық технологиялар:
Пән аралық байланыс: аппликация
Көрнекіліктер: А3 сурет, бастырма, альбом,
сүлгі
Сауықтыру міндеттері: саусақ жаттығулары, дем
алу жаттығулары, көзге арналған жаттығу, сергіту сәті,
ритмика
ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің түрі: Топпен
|
Әрекет кезеңдері |
Маман іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Есеп |
||
|
Кіріспе |
|
Балалар шеңбер құрып тәрбиешімен бірге өлең шумақтарын қайталайды.
|
|
||
|
Негізгі бөлім
|
- Балалар, сендерге Жаңа жыл мейрамындағы шырша ұнады ма? Ал сол мейрамдағы ойыншықтар ұнады ма? Міне, сол сендерге ұнаған ойыншықтар ойын бұрышында Жаңа жыл мерекесін өткіземіз деп шешіпті. Аққала орманда жүріп, Жаңа жыл мерекесіне кешігіп қалыпты. Жарқыраған шамдары мен ойыншықтары бар шыршаны тамашалай алмай қалыпты. Сол әдемі шыршаны көргісі келеді, сондықтан сендерден мына жасыл шыршаны әдемі ойыншықтармен безендіріп беруді сұрайды. Көмектесеміз бе, балалар?
- Сендер Жаңа жылдың қандай ойыншықтарды жақсы көресіңдер? Аққала да өзінің шыршасын әдемі ойыншықтармен безендіргісі келеді. Алдарыңдағы қағазда әдемі Жаңа жыл шыршасы бейнеленген. Саусақты, таяқшаға оралған мақтаны (бастырма, поролон) әртүрлі бояуларға батырып алып, осы шыршаға арналған ойыншықтарды бейнелейміз. Әркім өзіне ұнаған түстерін пайдалануына болады. Оқу іс-әрекеті барысында қиналған балаларға бағыт-бағдар беріп отыру, балалардан қандай ойыншық салып отырғанын сұрау қажет. Жұмыс соңында суреттерін жинап алып, Аққалаға беріп жібереді. Балалар суреттерін салып болған соң мынадай өлең жолдарымен аяқтайды: Тамаша, тамаша! Шыршамыз тұр жараса. Басында әсем жұлдызы, Көз тоймайды қараса.
-Аққаланың балалар салған суреттерге қатты қуанып, өзін Жаңа жыл кешінде жүргендей сезінетінін айтты. |
Балалар Жаңа жыл мейрамында не көргендері, не ұнағандары жайлы әңгімелеп береді.
- Көмектесеміз.
Балалар өздері жақсы көретін ойыншықтары жайлы айтады.
Педагогтің көрсетуі бойынша саусақ, поролон, әртүрлі бастырма арқылы ойыншықтар бейнесін шыршаға салады.
Салған ойыншықтары жайлы әңгімелейді.
Балалар өлең жолдарын естеріне түсіріп, бірге айтады.
Балалар жұмыстарының сәтті шыққанына қуанады.
|
|
||
|
Қортындылау
|
Бүгінгі сабақта не салдық? -шыршаны қандай түспен боядындар? Шыршаны немен қалай безендірдіндер? |
Сабақты қорытындылап, сұрақтарға жауапберу |
|
Күтілетін нәтиже:.
Білуі тиіс: қыс мезгілінде Жаңа жыл мейрамының болатынын.
Түсінігі: ойыншықтармен шыршаны безендіруге болатындығын.
Көрсете білуі: Шыршаны өз беттерінше бастырма арқылы безендіре білу.
шағым қалдыра аласыз













