Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сырғанау үйкеліс коэффициентін анықтау
Материал туралы қысқаша түсінік
зертханалық жұмыс жүргізу үшін қажетті сабақ жоспары мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
28 Қырқүйек 2018
2778
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары: 9 сынып. 49-50 сабақ. Лабораторная работа №6 « Әр түрлі әдістермен сырғанау үйкеліс коэффициентін анықтау»Есептер шығару.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | Мектеп: НЗМ Орал қ. | |
9.2 А бөлім Динамика: деформация, күштер және Ньютонның қозғалыс заңдары | Мұғалімнің аты-жөні: Сатова Ж.М | |
Сынып: 9 | Қатысқандар саны:10Қатыспағандар саны: | |
Сабақ тақырыбы | Лабораторная работа №6 « Әр түрлі әдістермен сырғанау үйкеліс коэффициентін анықтау»; Есептер шығару. | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | Дененің көлбеу жазықтық бойымен сырғанаған кездегі үйкеліс коэффициентін анықтау | |
Сабақ мақсаттары | 1.түрлі әдістер арқылы үйкеліс коэффициенттерін анықтай білу2.қажетті мәліметтерді сауатты жинақтай білу3.кесте арқылы график тұрғыза білу4.градиентті тауып, қортынды жасап,талдай білу.Зертханалық жұиыс барысында алған білімдерін пайдалану үшін оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру.Зертханалық жұиыс барысында физикалық шамаларды өлшеу, мәліметтерді өңдеу , қорытынды жасау білігін дамыту. Тәжірибе жасау мәдениетін тәрбиелеу | |
Жетістік крите йте рийлері | ||
Тілдік мақсат | Пәнге тән лексика мен терминология: Инерция- inertiaСанақ жүйесі-система отсчета- reference systemИнерциялды санақ жүйесі- инерциальная системе отсчета- inertial reference systemКүш-сила- force Масса- mass Ауырлық күші- сила тяжести- gravity forceСила упругости - elastic forceСила трения- friction forceДене салмағы - вес тела- body weightСила реакции - normal reaction forceРезультирующая сила - the resultant forceДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: | |
Құндылықты дарыту | ||
Пәнаралық байланыстар | Химия,математика | |
АКТ қолдану дағдылары | Презентациямен, электронды оқулықпен және сайттармен жұмыстану | |
Бастапқы білім | Ауырлық күші; серпімділік күші. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы | Ұйымдастыру кезеңіСабақ мақсатымен таныстыру Сабақта күтілетін нәтижемен таныстыру | |
Сабақтың ортасы | Мақсат: Үйкеліс күшін зерттеу. Сырғанау үйкеліс коэффициентін өлшеу.Тапсырма: Жұмыстың орындалу тәртібі. Сабаққа қатысқан оқушыларды бағалау. | Электронды оқулық 9 класс Экспресс подготовка к экзамену 9-11 класс электронный учебник |
Сабақтың соңы | Үйге тапсырма: Есептер: | |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады | Оқушылра жұмысын бақылауРефлексия | = қауіпсіздікті сақтау бойынша кеңесТермометрмен және шыны ыдыстамен жұмыс істеу қаупісіздігі |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)