Материалдар / Сырғанау үйкеліс коэффициентін анықтау

Сырғанау үйкеліс коэффициентін анықтау

Материал туралы қысқаша түсінік
зертханалық жұмыс жүргізу үшін қажетті сабақ жоспары мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қырқүйек 2018
2778
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары: 9 сынып. 49-50 сабақ. Лабораторная работа №6 « Әр түрлі әдістермен сырғанау үйкеліс коэффициентін анықтау»Есептер шығару.







Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: НЗМ Орал қ.
9.2 А бөлім Динамика: деформация, күштер және Ньютонның қозғалыс заңдарыМұғалімнің аты-жөні: Сатова Ж.М
Сынып: 9Қатысқандар саны:10Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбыЛабораторная работа №6 « Әр түрлі әдістермен сырғанау үйкеліс коэффициентін анықтау»; Есептер шығару.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Дененің көлбеу жазықтық бойымен сырғанаған кездегі үйкеліс коэффициентін анықтау

Сабақ мақсаттары1.түрлі әдістер арқылы үйкеліс коэффициенттерін анықтай білу2.қажетті мәліметтерді сауатты жинақтай білу3.кесте арқылы график тұрғыза білу4.градиентті тауып, қортынды жасап,талдай білу.Зертханалық жұиыс барысында алған білімдерін пайдалану үшін оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру.Зертханалық жұиыс барысында физикалық шамаларды өлшеу, мәліметтерді өңдеу , қорытынды жасау білігін дамыту. Тәжірибе жасау мәдениетін тәрбиелеу

Жетістік крите йте рийлері

Тілдік мақсат

Пәнге тән лексика мен терминология: Инерция- inertiaСанақ жүйесі-система отсчета- reference systemИнерциялды санақ жүйесі- инерциальная системе отсчета- inertial reference systemКүш-сила- force Масса- mass Ауырлық күші- сила тяжести- gravity forceСила упругости - elastic forceСила трения- friction forceДене салмағы - вес тела- body weightСила реакции - normal reaction forceРезультирующая сила - the resultant forceДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:



Құндылықты дарыту



  • Топта жұмыс істей білуге, сондай-ақ рольдік ойындарды жүргізе білуге көмектесетін дағдыларды дамыту. Сынды құрметпен және байсалды қабылдай отырып, басқалардың жұмысын сынай білу қабілеті.: Ойлау қабілетін дамытып, еңбекке, ұқыптылыққа, байқағыштық бейімдеу
  • Физиканың тарихын, әртүрлі физикалық теориялардың дамуын бағалау.
  • Пәнаралық байланыстарХимия,математика
    АКТ қолдану дағдылары Презентациямен, электронды оқулықпен және сайттармен жұмыстану
    Бастапқы білім

    Ауырлық күші; серпімділік күші.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңіСабақ мақсатымен таныстыру Сабақта күтілетін нәтижемен таныстыру

    Сабақтың ортасы

    Мақсат: Үйкеліс күшін зерттеу. Сырғанау үйкеліс коэффициентін өлшеу.Тапсырма:
  • Жүктің үстел үстінде қозғалғандағы үйкеліс коэффициентін анықтау.
  • Үйкеліс күшінің дененің ауырлық күшіне тәуелділік графигін және үйкеліс коэффициентінің дененің ауырлық күшіне тәуелділік графигін сызу.
  • Үйкеліс коэффициент үшін қателікті анықтау.
  • Басқа беттер үшін үйкеліс коэффициентін анықтау.
  • Құрал-жабдақтар:1) Динамометр, 2) Жүктер 100гр. (3).3) ағаш денеҚысқаша теорияҮйкеліс күшінің үш түрі бар. Тыныштық үйкеліс күші, сырғанау үйкеліс күші, шайқалу үйкеліс күші. Тыныштық үйкеліс күші денеге сыртқы күштер әрекеті нәтижесіенде дене тыныштықты сақған кезде пайда болады. Сырғанау үйкеліс күші дене басқа денеге қатысты сырғанаған кезде пайда болады. Сырғанау үйкеліс күші дененің қозғалу бағытына қарама-қарсы.Үйкеліс коэффициентін анықтау үшін (1) формуланы қолданады. Үйкеліс күші (3), ал тіректің реакция күші (2) бойынша анықталады.



    Жұмыстың орындалу тәртібі.
  • Кесте сызыңдар.
  • Динамометрдің көмегімен ағаш дененің салмағын анықтап, тіректің реакция күшін кестеге толтырыңдар.
  • Ағаш денені үстелдің үстімен бірқалыпты қозғау арқылы динамометрдің көмегімен тарту күшін анықтаңдар.
  • (3) формула негізінде үйкеліс күшінің мәнін кестеге толтырыңдар.
  • 1-ші тәжірибе бойынша үйкеліс коэффициентін анықтап, кесетеге толтыр.
  • Ағаш денеге 100 г жүк қосып, тәжірибені қайталап, анықталған мәндерді кестеге толтыр.
  • Тәжірибені қосымша 2 рет қайталаңдар. 100 г қосуды ұмытпаңдар.
  • Үйкеліс коэффициентінің орташа мәнін, абсолют және салыстырмалы қателіктерін есептеңдер.
  • Үйкеліс күшінің дененің ауырлық күшіне тәуелділік графигін және үйкеліс коэффициентінің дененің ауырлық күшіне тәуелділік графигін сызу.
  • Дененің массасын 300 г-ға арттырып, немесе сырғанау бетті ауыстырып тәжірибені қайталаңдар.
  • Үйкеліс күшті анықтаңдар.
  • Үстел - Fүйкеліс=….ЖерFүйкеліс=….
  • Үйкеліс күші қандай шамаларға тәуелді екенің анықтап, қорытынды жазыңдар.






  • Сабаққа қатысқан оқушыларды бағалау.







    Электронды оқулық 9 класс

    Экспресс подготовка к экзамену 9-11 класс электронный учебник



    Сабақтың соңыҮйге тапсырма: Есептер:

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла аладыОқушылра жұмысын бақылауРефлексия = қауіпсіздікті сақтау бойынша кеңесТермометрмен және шыны ыдыстамен жұмыс істеу қаупісіздігі
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға



    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ