Ұйымдастырған оқу іс әрекеттерінің
Технологиялық картасы
|
Білім беру саласы |
Шығармашылық |
|
Бөлімі |
Музыка |
|
Тақырыбы |
Шырша әні |
|
Мақсаты |
Шырша әнін үйрету Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу Музыка үні арқылы табиғат құбылыстарымен танысу |
|
Іс әрекет кезеңдері |
Музыка жетекшісінің іс әрекеті |
Балалардың іс әрекеті |
|
Мотиватциалық қозғаушылық |
Музыка жетекшісі әуен ырғағы бойынша балалармен амандасады
Марш ырғағы ойналады |
Музыка жетекшісімен амандасады
Марыш ырғағымен шеңбер бойында жүріп, қолдарын бірге қойып, аяқтарының ұшымен, біріеің артынан бірі жүреді. |
|
Ұйымдастыру іздестіру |
Балалар , шыршаға қараңдаршы , ол неге көңілсіз боп тұр . Оның көңілін қалай көтерсек екен Музыка тыңдау Шыршаға арнап ән айтып , би билеп берейік (әр тапсырмадан кейін балалар шыршаны безендіреді . «Парабоз Г.Эрнестакс Дауыс жаттығуы Лю лю лю лю лю жаттығуын айтып, Дауыстарын жаттықтырыды. Тау басындағы шыршалар мен музыка залындағы әшекейленген шыршаның суретін көрсетеді . Ән айту Шырша әнінің (әні мен сөзі Ж. Мұхамеджанова . Шумағын үйретеді. Ырғақты қимыл Мереке ән мен би әніне қимылдарды жасатады |
Орындарына барып отырады . Шыршаны әшекейлеуге қуана келіседі .
Әуен тыңдайды. Дауыстарын жаттықтырады . Сурет бойынша әңгімелейді . Әнді үйренеді , қосылып айтады . Қимылдар жасайды . |
|
Рефлексивті түзетушілік |
Марш ырғағы ойналады. |
Музыка жетекшісімен қоштасып, марш ырғағымен шығып кетеді. |
Күтілген нәтиже
|
Нені білу керек |
Қолдарын белге қойып , аяқтың ұшымен , бірінің артынан бірі жүреді |
|
Нені игереді |
Шырша әнінің сөзі мен әуенін. |
|
Нені біледі |
Әннің сөзін анық айту . |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Шырша әні» Ұйымдастырған оқу іс әрекеттерінің Технологиялық картасы
«Шырша әні» Ұйымдастырған оқу іс әрекеттерінің Технологиялық картасы
Ұйымдастырған оқу іс әрекеттерінің
Технологиялық картасы
|
Білім беру саласы |
Шығармашылық |
|
Бөлімі |
Музыка |
|
Тақырыбы |
Шырша әні |
|
Мақсаты |
Шырша әнін үйрету Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу Музыка үні арқылы табиғат құбылыстарымен танысу |
|
Іс әрекет кезеңдері |
Музыка жетекшісінің іс әрекеті |
Балалардың іс әрекеті |
|
Мотиватциалық қозғаушылық |
Музыка жетекшісі әуен ырғағы бойынша балалармен амандасады
Марш ырғағы ойналады |
Музыка жетекшісімен амандасады
Марыш ырғағымен шеңбер бойында жүріп, қолдарын бірге қойып, аяқтарының ұшымен, біріеің артынан бірі жүреді. |
|
Ұйымдастыру іздестіру |
Балалар , шыршаға қараңдаршы , ол неге көңілсіз боп тұр . Оның көңілін қалай көтерсек екен Музыка тыңдау Шыршаға арнап ән айтып , би билеп берейік (әр тапсырмадан кейін балалар шыршаны безендіреді . «Парабоз Г.Эрнестакс Дауыс жаттығуы Лю лю лю лю лю жаттығуын айтып, Дауыстарын жаттықтырыды. Тау басындағы шыршалар мен музыка залындағы әшекейленген шыршаның суретін көрсетеді . Ән айту Шырша әнінің (әні мен сөзі Ж. Мұхамеджанова . Шумағын үйретеді. Ырғақты қимыл Мереке ән мен би әніне қимылдарды жасатады |
Орындарына барып отырады . Шыршаны әшекейлеуге қуана келіседі .
Әуен тыңдайды. Дауыстарын жаттықтырады . Сурет бойынша әңгімелейді . Әнді үйренеді , қосылып айтады . Қимылдар жасайды . |
|
Рефлексивті түзетушілік |
Марш ырғағы ойналады. |
Музыка жетекшісімен қоштасып, марш ырғағымен шығып кетеді. |
Күтілген нәтиже
|
Нені білу керек |
Қолдарын белге қойып , аяқтың ұшымен , бірінің артынан бірі жүреді |
|
Нені игереді |
Шырша әнінің сөзі мен әуенін. |
|
Нені біледі |
Әннің сөзін анық айту . |
шағым қалдыра аласыз













