Күні: 29.01.2018 жыл
Білім беру саласы: «Таным»
Ұйымдастырылғын оқу қызметі: «Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру»
Тақырыбы: «Шырша ойыншықтары»
Мақсаты: Теңдікті кем топқа үстемелей отырып немесе артық топтан бір затты алып тастай отырып, екі тәсілмен орнатуға, «Қанша еді?», «Қаншасы қалды?» сұрақтарына жауап беруді қалыптастыр. Топтарды салыстыру негізінде сандық мәндерді дұрыс талдап қорыта білуді дамыту..
Көрнекілігі: үстел үсті ойындары, АКТ, үнтаспадағы дыбыс, таратпа материалдар, қимылды ойын
Әдіс-тәсілдері: ой тастау, ойын, суретпен жұмыс,ғажайып сәт, әңгімелесу , сұрақ-жауап, суретпен жұмыс,
Билингвалды компонент: шырша ойыншықтары –
елочные украшения
Барысы:
Балалар келген қонақтармен үш тілде сәлемдеседі.
Кенет боранның, қыртылдаған қардың дыбысы шығады.(дыбыстарға сәйкес балалар қимыл жасайды.)
Тәрбиеші: балалар бұл дыбыстар қай мезгілінде кездеседі.
Балалар: Қыс мезгілінде (экраннан қыс мезгілінің суреті шығады.)
Тәрбиеші:Балалар қараңдаршы қыс мезгілі қандай керемет. Айнала аппақ. Ой, балалар қараңдаршы, мұнда үкі тұр екен? Ол жәй үкі емес Білімпаз үкі сияқты.Мұнда үкі не үшін жүр екен? Өзінен сұрап көрейік.
Үкі: Сәлеметсіңдер ме балалар!.Аяз ата келесі мерекеге ойыншықтарды санап, шыршаны безендіру үшін менен көмек сұрады. Ол үшін алдымен маған көмекшілер сайлап алуым керек. Сондықтан мен өзімнің тапсырмаларым арқылы балалардың білімдерін тексеріп жүрмін. Сол үшін Кім де кім тапсырмаларымды жақсы орындаса менің білімпаз қалпақтарым арқылы ақылды көмекшілерім боласыңдар. Және тапсырмалардың соңында Аяз атаның да сыйлықтарына ие боласындар.
Тәрбиеші:Үкінің тапсырмасын орындауға дайынбыз ба?
-
Үкінің тапсырмаларын орындау үшін менің де сұрағыма жауап беріңдер.
Бірінші сұрағым:Аяз атаның сиқырлы таяғы нешеу?
Балалар: Аяз атаның сиқырлы таяғы біреу.
Тәрбиеші: Олай болса бір санын іздеп көріңдер.
(Балалар тақтаның жоғарғы жағында ілінгенін айтады)
Тәрбиеші: Алғашқы тапсырмасы біздің сиқырлы тақтамызда екен. Ал көрейік.
1- тапсырма
«Аңдарға көмектесейік»
Шарты: Қағазда берілген 5-ке дейінгі сандар сәйкес бірліктер мен суреттерді сәйкестендіріп ұяшықтарына сәйкестіндіру.
Балаларды математика және үстел үсті ойыны бұрыштарына белгілер бойынша бөлу.
Тәрбиеші: Алғашқы тапсырманы орындадық. Енді екінші тапсырманы орындау үшін екінші сұрағыма жауап беріңдер.
-Аяз атаның неше қолғабы бар?
Әриене, екі. Қане екі санын іздейік
(Балалар 2 саны үстел үстінде екенін көрсетеді.)
Үшінші сұрағымды да бірден қояйын?
- Аққаланы жасау үшін қанша домалақ жасаймыз?
Тәрбиеші: Екі тапсырмамыз да үстел үстінде екен яғни, «Сиқырлы сандар» бұрышында «Санды бірліктермен және суреттермен сәйкестендіру.» ойыны.
Шарты: Берілген санға сәйкес келетін бірліктер мен суреттерді ұяшықтар сәкестендір.
. (Тақтаға бір баланы шығарып үлгісін көрсету)
3-тапсырманы орындау үшін «Дьенештің» суретті жұмбақтарын еске түсірейік. Тақтаға назар аударайық.
жауабы:
т.с.с
-Үстел үсті ойыны бұрышында берілетін тапсырма:
«Шыршаны безендіру»
Шарты: Шырша суретінің бетінде Дьенеш фигураларының жұмбақтары берілген. Балалар фигурадағы жұмбақты шеше отырып тиісті фигураны орналастыру.
Тәрбиеші: Балалар үстел үстіндегі тапсырмамыз аяқталды. Келесі сұрағыма жауап беріңдер.
-Ал 4 санын тапсақ орындығымызды жинап, 4 санының жанына жиналайық.
Бұл сан серуенге бару жолды бағыттайды екен.
Ал жолда берілген әр жолақшадан өткен сайын алдымыздан кездескен санамақ бірліктерін қосып шығайық.
(Балалар жолда кезтескен бірліктерді қосып шығады)
Әр бірлікті қосып шыққанда 5 бірлік болды. Ал алдымызда 5 саны да кездесті. Демек 5 санында 5 бірлік бар екен.
Серуендегі ойынымыз қимылды ойын екен. Ойынымыздың тақырыбы:
«Шыршаны безендіру»
Шарты:
«Балалар бұл сендерге берілетін соңғы тапсырма. Өздерің көргендей ортада шырша және айналада көк түсті шеңберлер және бір ғана қызыл түсті шеңбер бар. Музыка әуенімен айнала билей жүріп, әуен тоқтағанда әр шеңберде қатып қаласындар. Тек қызыл шеңберде тұрған бала шыршаға ойыншықтардың әр түсінен 5 санына сәйкес келетіндей етіп іледі»
Балалар мен де сендерге көмектесейін. Мен шыршаға жұлдызшасын ілейін.
Шырша шамдары жанады.
-Ең алдымен Білімпаз үкімен қайта байланысқа шығайық.
Ол үшін жинаған санамақ бірліктерін бір-бірден азайта жүріп топқа оралайық.
(Жинаған санамақ бірліктерін әр жіптен өткен сайын бірліктерді азайтып топқа келеді)
-Ой , балалар, үкі өзінің сыйлығын бізге тастап кетіпті. Барлығымыз да сыйлыққа ие болып білімпаз бала атандық. Ал енді үкінің де сөзің білейік. Және алғысымызды айтайық.
Балаларға білімпаз қалпағын ұсыну. Мадақтау.
Үкі: -Жарайсыңдар, балалар менің білімпаз қалпақтарымды барлығын кигендеріне қуаныштымын. Енді сендерді өзімнің білімпаз көмекшілерім деп есептеймін.
Және шыршаны безендіруге көмектескендерің үшін Аяз ата алғысын айтып, өз сыйлықтарын ұсынады..
Балаларға сыйлықтарын таратып, қонақтармен қоштасу.
Күтілетін нәтиже:
Түсінеді: сандардың құрамы бірліктерден құралатынын:
Қайталайды: бірліктерді қосу және алу арқалы есеп шешуін табуды.
Қолданады: «қанша еді?» «қаншасы қалды?» сұрақтарды сөздік қорведа қолданады.
«Айналайын бөбекжай-бақшасы КМҰҚ»
«Шырша ойыншықтары»
«
2018-2019 оқу жылы
1 ұяшықтағы тапсырма
«Артық, кем, тең белгілерін орналастыр»
Шарты: Берілген суреттерден қайсысы артақ немесе кем екенін белгілерді тауып орналастыру керек.
2 ұяшықтағы тапсырма
«Есептерді шығар»
Шарты: Берілген есептерді шығарып, жануарларды үйлеріне орналастыру керек.
3-ші ұяшықтағы тапсырма
«Сергіту»
4-ші ұяшықтағы тапсырма
«Логикалық есептер»
Шарты: Айтылған есептерді тезірек ойланып жауабын айту керек.
5-ші ұяшықтағы тапсырма
«Суретті санмен сәйкестендір»
Шарты: Берілген суреттерді санмен сәйкестендіру керек.
Қорытынды:
Екі топтың ұпайларын санап, мақтап ,мадақталу.
Күтілетін нәтиже:
Қайталайды: заттарды салыстыруды
Түсінеді: артық, кем, тең таңбаларын
Қолдана алады: заттарды салыстырып, жұмыс жасауды
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Шырша ойыншықтары" қарапайым математика ұғымын қалыптастыру
"Шырша ойыншықтары" қарапайым математика ұғымын қалыптастыру
Күні: 29.01.2018 жыл
Білім беру саласы: «Таным»
Ұйымдастырылғын оқу қызметі: «Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру»
Тақырыбы: «Шырша ойыншықтары»
Мақсаты: Теңдікті кем топқа үстемелей отырып немесе артық топтан бір затты алып тастай отырып, екі тәсілмен орнатуға, «Қанша еді?», «Қаншасы қалды?» сұрақтарына жауап беруді қалыптастыр. Топтарды салыстыру негізінде сандық мәндерді дұрыс талдап қорыта білуді дамыту..
Көрнекілігі: үстел үсті ойындары, АКТ, үнтаспадағы дыбыс, таратпа материалдар, қимылды ойын
Әдіс-тәсілдері: ой тастау, ойын, суретпен жұмыс,ғажайып сәт, әңгімелесу , сұрақ-жауап, суретпен жұмыс,
Билингвалды компонент: шырша ойыншықтары –
елочные украшения
Барысы:
Балалар келген қонақтармен үш тілде сәлемдеседі.
Кенет боранның, қыртылдаған қардың дыбысы шығады.(дыбыстарға сәйкес балалар қимыл жасайды.)
Тәрбиеші: балалар бұл дыбыстар қай мезгілінде кездеседі.
Балалар: Қыс мезгілінде (экраннан қыс мезгілінің суреті шығады.)
Тәрбиеші:Балалар қараңдаршы қыс мезгілі қандай керемет. Айнала аппақ. Ой, балалар қараңдаршы, мұнда үкі тұр екен? Ол жәй үкі емес Білімпаз үкі сияқты.Мұнда үкі не үшін жүр екен? Өзінен сұрап көрейік.
Үкі: Сәлеметсіңдер ме балалар!.Аяз ата келесі мерекеге ойыншықтарды санап, шыршаны безендіру үшін менен көмек сұрады. Ол үшін алдымен маған көмекшілер сайлап алуым керек. Сондықтан мен өзімнің тапсырмаларым арқылы балалардың білімдерін тексеріп жүрмін. Сол үшін Кім де кім тапсырмаларымды жақсы орындаса менің білімпаз қалпақтарым арқылы ақылды көмекшілерім боласыңдар. Және тапсырмалардың соңында Аяз атаның да сыйлықтарына ие боласындар.
Тәрбиеші:Үкінің тапсырмасын орындауға дайынбыз ба?
-
Үкінің тапсырмаларын орындау үшін менің де сұрағыма жауап беріңдер.
Бірінші сұрағым:Аяз атаның сиқырлы таяғы нешеу?
Балалар: Аяз атаның сиқырлы таяғы біреу.
Тәрбиеші: Олай болса бір санын іздеп көріңдер.
(Балалар тақтаның жоғарғы жағында ілінгенін айтады)
Тәрбиеші: Алғашқы тапсырмасы біздің сиқырлы тақтамызда екен. Ал көрейік.
1- тапсырма
«Аңдарға көмектесейік»
Шарты: Қағазда берілген 5-ке дейінгі сандар сәйкес бірліктер мен суреттерді сәйкестендіріп ұяшықтарына сәйкестіндіру.
Балаларды математика және үстел үсті ойыны бұрыштарына белгілер бойынша бөлу.
Тәрбиеші: Алғашқы тапсырманы орындадық. Енді екінші тапсырманы орындау үшін екінші сұрағыма жауап беріңдер.
-Аяз атаның неше қолғабы бар?
Әриене, екі. Қане екі санын іздейік
(Балалар 2 саны үстел үстінде екенін көрсетеді.)
Үшінші сұрағымды да бірден қояйын?
- Аққаланы жасау үшін қанша домалақ жасаймыз?
Тәрбиеші: Екі тапсырмамыз да үстел үстінде екен яғни, «Сиқырлы сандар» бұрышында «Санды бірліктермен және суреттермен сәйкестендіру.» ойыны.
Шарты: Берілген санға сәйкес келетін бірліктер мен суреттерді ұяшықтар сәкестендір.
. (Тақтаға бір баланы шығарып үлгісін көрсету)
3-тапсырманы орындау үшін «Дьенештің» суретті жұмбақтарын еске түсірейік. Тақтаға назар аударайық.
жауабы:
т.с.с
-Үстел үсті ойыны бұрышында берілетін тапсырма:
«Шыршаны безендіру»
Шарты: Шырша суретінің бетінде Дьенеш фигураларының жұмбақтары берілген. Балалар фигурадағы жұмбақты шеше отырып тиісті фигураны орналастыру.
Тәрбиеші: Балалар үстел үстіндегі тапсырмамыз аяқталды. Келесі сұрағыма жауап беріңдер.
-Ал 4 санын тапсақ орындығымызды жинап, 4 санының жанына жиналайық.
Бұл сан серуенге бару жолды бағыттайды екен.
Ал жолда берілген әр жолақшадан өткен сайын алдымыздан кездескен санамақ бірліктерін қосып шығайық.
(Балалар жолда кезтескен бірліктерді қосып шығады)
Әр бірлікті қосып шыққанда 5 бірлік болды. Ал алдымызда 5 саны да кездесті. Демек 5 санында 5 бірлік бар екен.
Серуендегі ойынымыз қимылды ойын екен. Ойынымыздың тақырыбы:
«Шыршаны безендіру»
Шарты:
«Балалар бұл сендерге берілетін соңғы тапсырма. Өздерің көргендей ортада шырша және айналада көк түсті шеңберлер және бір ғана қызыл түсті шеңбер бар. Музыка әуенімен айнала билей жүріп, әуен тоқтағанда әр шеңберде қатып қаласындар. Тек қызыл шеңберде тұрған бала шыршаға ойыншықтардың әр түсінен 5 санына сәйкес келетіндей етіп іледі»
Балалар мен де сендерге көмектесейін. Мен шыршаға жұлдызшасын ілейін.
Шырша шамдары жанады.
-Ең алдымен Білімпаз үкімен қайта байланысқа шығайық.
Ол үшін жинаған санамақ бірліктерін бір-бірден азайта жүріп топқа оралайық.
(Жинаған санамақ бірліктерін әр жіптен өткен сайын бірліктерді азайтып топқа келеді)
-Ой , балалар, үкі өзінің сыйлығын бізге тастап кетіпті. Барлығымыз да сыйлыққа ие болып білімпаз бала атандық. Ал енді үкінің де сөзің білейік. Және алғысымызды айтайық.
Балаларға білімпаз қалпағын ұсыну. Мадақтау.
Үкі: -Жарайсыңдар, балалар менің білімпаз қалпақтарымды барлығын кигендеріне қуаныштымын. Енді сендерді өзімнің білімпаз көмекшілерім деп есептеймін.
Және шыршаны безендіруге көмектескендерің үшін Аяз ата алғысын айтып, өз сыйлықтарын ұсынады..
Балаларға сыйлықтарын таратып, қонақтармен қоштасу.
Күтілетін нәтиже:
Түсінеді: сандардың құрамы бірліктерден құралатынын:
Қайталайды: бірліктерді қосу және алу арқалы есеп шешуін табуды.
Қолданады: «қанша еді?» «қаншасы қалды?» сұрақтарды сөздік қорведа қолданады.
«Айналайын бөбекжай-бақшасы КМҰҚ»
«Шырша ойыншықтары»
«
2018-2019 оқу жылы
1 ұяшықтағы тапсырма
«Артық, кем, тең белгілерін орналастыр»
Шарты: Берілген суреттерден қайсысы артақ немесе кем екенін белгілерді тауып орналастыру керек.
2 ұяшықтағы тапсырма
«Есептерді шығар»
Шарты: Берілген есептерді шығарып, жануарларды үйлеріне орналастыру керек.
3-ші ұяшықтағы тапсырма
«Сергіту»
4-ші ұяшықтағы тапсырма
«Логикалық есептер»
Шарты: Айтылған есептерді тезірек ойланып жауабын айту керек.
5-ші ұяшықтағы тапсырма
«Суретті санмен сәйкестендір»
Шарты: Берілген суреттерді санмен сәйкестендіру керек.
Қорытынды:
Екі топтың ұпайларын санап, мақтап ,мадақталу.
Күтілетін нәтиже:
Қайталайды: заттарды салыстыруды
Түсінеді: артық, кем, тең таңбаларын
Қолдана алады: заттарды салыстырып, жұмыс жасауды
шағым қалдыра аласыз













