|
САБАҚ: Қазақ тілі |
Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы мектеп-лицейі |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Сабденова З |
|||||||
|
Сынып: 5
Бөлімнің атауы: |
Қатысқан оқушылар саны: Адам сырт келбеті мен мінезі |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сырт келбет және тазалық |
|||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.1.6.8.Коммуникативтік жағдаятка сай эмоционалды сөздерді,дауыс ырғақтары арқылы қыстырма,қаратпа,одағай сөздерді еркін қолданып диалогке даярлықсыз қатысу,өз пікірін білдіру 5.2.4.8.Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын,тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру 5.4.4.8.Сын есімдердің шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану,сын есімді зат есім орнына қолдана білу |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Коммуникативтік жағдаятка сай эмоционалды сөздерді,дауыс ырғақтары арқылы қыстырма,қаратпа,одағай сөздерді еркін қолданып диалогке даярлықсыз қатысу,өз пікірін білдіру |
|||||||
|
Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын,тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру |
||||||||
|
Сын есімдердің шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану,сын есімді зат есім орнына қолдана білу |
||||||||
|
Бағалау критерийі |
Сұрақтарға жауап береді. Ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады. Суреттер желісі бойынша әңгіме құрастырады. |
|||||||
|
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік қормен терминдер:стильі,классикасы,жүрісі,сөйлеу монерасы,т.б. Талқылауға арналған сұрақтар: -Адамның сыртқы келбеті дегенді қалай түсінесіңдер? -Сыртқы келбет пен адамның ішкі дүниесінің байланысы бар ма? -Адамның сыртқы келбеті маңызды ма? |
|||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Адам өзін-өзі сыйлауы керек,тазалықты ұстау тиіс -Тазалық-денсаулық кепілі -
Тазалық – саулық
негізі, |
|||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ноутбук,интерактивті тақта |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
салауаттану,өзін-өзі тан |
|||||||
|
Алдыңғы оқу |
Жол жүру ережелері |
|||||||
|
|
||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 5 минут Ортасы 20 минут 10 минут |
1.Күнделікті шаралар: а)Оқушылармен сәлемдесу ә)Жағымды ахуал қалыптастыру Үй тапсырмасын сұрау:<<Миға шабуыл>>әдісі.Өтілген тақырып бойынша сұрақтар беру арқылы пысықтау. -Жол жүру ережелерін қаншалықты меңгердің? -Жол ережелерін білу қаншалықты маңызды? -Жол ережесін бұзып көрдің бе? ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту. «Конверт – сұрақ» 2-3 сұрақ жазып, конвертке салыңыз (оқу мақсатына қарай). Әрбір оқушыда өзінікі болатындай етіп, бірнеше конверт дайындаңыз. Әрқайсысына екі минут беріңіз: оқушы стикерде атын және жауабын жазады; екі минут өткен соң конверт келесі оқушыға беріледі, осылай бұл 2-3 сұраққа барлығы жауап бергенше жүре береді. Стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап оқыңыз (аттарын атамастан); сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды. ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту. «Иық тірескен шеңбер» Оқушылар шеңберге бір-бірінің иығына қолдарын салып, құшақтасқан түрде тұрып, сабақ туралы өз пікірлерін білдіреді. Мұғалімнің де бұл шеңберден орын алғаны дұрыс. ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту. Оқулықпен жұмыс. 1-тапсырма.<<Ойбөліс>>.Төмендегі сұрақтар бойынша ой бөлісіңдер ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту. 6-тапсырма. Мәтін оқы ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту. Дискриптор Мәтін мазмұнын түсінеді. Жинақы мәтін жазады 8-тапсырма.Мәтінді түсініп оқы,мазмұнын түсіндір. Сюжетті суреттер бойынша әңгіме. ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту.
Дискриптор Суреттер бойынша ойын ойнатады. Суреттерге әңгіме құрастырады ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту. |
Смайликтер Стикерлер Смайликтер Стикерлер |
||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс:«Бас бармақ» Оқушылардың бас бармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз. Бас бармақ жоғарыға қарап тұрса = Мен түсінемін. Бас бармақ көлденең тұрса = Мен түсінгендеймін. Бас бармақ төмен қарап тұрса = Мен түсінбедім. |
стикер |
||||||
|
|
||||||||
|
Саралау – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен
байланыс |
||||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе(оқыту мен оқуға қарсы) 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: |
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сырт келбет және тазалық
Сырт келбет және тазалық
|
САБАҚ: Қазақ тілі |
Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы мектеп-лицейі |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Сабденова З |
|||||||
|
Сынып: 5
Бөлімнің атауы: |
Қатысқан оқушылар саны: Адам сырт келбеті мен мінезі |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сырт келбет және тазалық |
|||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.1.6.8.Коммуникативтік жағдаятка сай эмоционалды сөздерді,дауыс ырғақтары арқылы қыстырма,қаратпа,одағай сөздерді еркін қолданып диалогке даярлықсыз қатысу,өз пікірін білдіру 5.2.4.8.Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын,тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру 5.4.4.8.Сын есімдердің шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану,сын есімді зат есім орнына қолдана білу |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Коммуникативтік жағдаятка сай эмоционалды сөздерді,дауыс ырғақтары арқылы қыстырма,қаратпа,одағай сөздерді еркін қолданып диалогке даярлықсыз қатысу,өз пікірін білдіру |
|||||||
|
Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын,тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру |
||||||||
|
Сын есімдердің шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану,сын есімді зат есім орнына қолдана білу |
||||||||
|
Бағалау критерийі |
Сұрақтарға жауап береді. Ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады. Суреттер желісі бойынша әңгіме құрастырады. |
|||||||
|
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік қормен терминдер:стильі,классикасы,жүрісі,сөйлеу монерасы,т.б. Талқылауға арналған сұрақтар: -Адамның сыртқы келбеті дегенді қалай түсінесіңдер? -Сыртқы келбет пен адамның ішкі дүниесінің байланысы бар ма? -Адамның сыртқы келбеті маңызды ма? |
|||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Адам өзін-өзі сыйлауы керек,тазалықты ұстау тиіс -Тазалық-денсаулық кепілі -
Тазалық – саулық
негізі, |
|||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ноутбук,интерактивті тақта |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
салауаттану,өзін-өзі тан |
|||||||
|
Алдыңғы оқу |
Жол жүру ережелері |
|||||||
|
|
||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 5 минут Ортасы 20 минут 10 минут |
1.Күнделікті шаралар: а)Оқушылармен сәлемдесу ә)Жағымды ахуал қалыптастыру Үй тапсырмасын сұрау:<<Миға шабуыл>>әдісі.Өтілген тақырып бойынша сұрақтар беру арқылы пысықтау. -Жол жүру ережелерін қаншалықты меңгердің? -Жол ережелерін білу қаншалықты маңызды? -Жол ережесін бұзып көрдің бе? ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту. «Конверт – сұрақ» 2-3 сұрақ жазып, конвертке салыңыз (оқу мақсатына қарай). Әрбір оқушыда өзінікі болатындай етіп, бірнеше конверт дайындаңыз. Әрқайсысына екі минут беріңіз: оқушы стикерде атын және жауабын жазады; екі минут өткен соң конверт келесі оқушыға беріледі, осылай бұл 2-3 сұраққа барлығы жауап бергенше жүре береді. Стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап оқыңыз (аттарын атамастан); сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды. ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту. «Иық тірескен шеңбер» Оқушылар шеңберге бір-бірінің иығына қолдарын салып, құшақтасқан түрде тұрып, сабақ туралы өз пікірлерін білдіреді. Мұғалімнің де бұл шеңберден орын алғаны дұрыс. ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту. Оқулықпен жұмыс. 1-тапсырма.<<Ойбөліс>>.Төмендегі сұрақтар бойынша ой бөлісіңдер ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту. 6-тапсырма. Мәтін оқы ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту. Дискриптор Мәтін мазмұнын түсінеді. Жинақы мәтін жазады 8-тапсырма.Мәтінді түсініп оқы,мазмұнын түсіндір. Сюжетті суреттер бойынша әңгіме. ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту.
Дискриптор Суреттер бойынша ойын ойнатады. Суреттерге әңгіме құрастырады ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту. |
Смайликтер Стикерлер Смайликтер Стикерлер |
||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс:«Бас бармақ» Оқушылардың бас бармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз. Бас бармақ жоғарыға қарап тұрса = Мен түсінемін. Бас бармақ көлденең тұрса = Мен түсінгендеймін. Бас бармақ төмен қарап тұрса = Мен түсінбедім. |
стикер |
||||||
|
|
||||||||
|
Саралау – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен
байланыс |
||||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе(оқыту мен оқуға қарсы) 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: |
||||||||
шағым қалдыра аласыз














