|
Сыныбы: 9 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||
|
Тақырып: Сыртқы және ішкі факторлардың транспирацияға әсері. Зертханалық жұмыс №1 «Транспирация үдерісі кезіндегі сыртқы факторларды (температура, ылғалдылық пен су буының қысымы, ауа қозғалысын) зерттеу». |
||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаты: |
9.1.3.2 өсімдіктердегі транспирация үдерісінің мәнін түсіндіру; 9.1.3.3 ішкі және сыртқы факторлардың транспирацияға әсерін зерттеу. |
|||||||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Оқушылар: Транспирация механизміне қажетті терминдерді қолдана алады. Диалогқа қажетті сөздер:
Су тамыр
жасушаларына … арқылы келеді |
|||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Сабақта орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Оқыту ресурстары |
||||||||||
|
Басы Ортасы
|
Ұйымдастру кезеңі: Амандасу -Оқушыларды түгендеу. Үй тапсырма Карточка арқылы Сабақ сұрау сұрақ жауап (T) Транспирация ұғымын талдау, тақырыпты түсіндіру. Видеокөрсетілім
№1 тапсырма Оқулықпен жұмыс. Білу және түсіну Кесте
ҚБ мадақтау
Тапсырма топтық Талдау Өсімдік ылғалын қай кезде жоғалатынын талдау Жауаптарын түсіндіреді.
Жұптық жұмыс\сызба\кластер
«Өсімдіктер тіршілігіндегі транспирацияның маңызы» және «сыртқы және ішкі факторлардың транспирация үдерісіне әсері»
ҚБ мадақтау
қосымша В)Мына ұғымдарға сипаттама беріңіз. Мезофилл- Кутикула- Лептесік- Жасымақшалар- Лигнин- Ксилема- Флоэма- |
Карточка Оқулық
Презентация Транспирация https://www.youtube.com/watch?v=i0cbgP-JYY0
|
||||||||||
|
Соңы
|
Рефлекция: Мен бүгін үйрендім... Мен үшін қызықты болды... Сабақтың барлық мақсатына жету үшін маған...
|
|
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сыртқы және ішкі факторлардың транспирацияға әсері. 9 сынып
Сыртқы және ішкі факторлардың транспирацияға әсері. 9 сынып
|
Сыныбы: 9 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||
|
Тақырып: Сыртқы және ішкі факторлардың транспирацияға әсері. Зертханалық жұмыс №1 «Транспирация үдерісі кезіндегі сыртқы факторларды (температура, ылғалдылық пен су буының қысымы, ауа қозғалысын) зерттеу». |
||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаты: |
9.1.3.2 өсімдіктердегі транспирация үдерісінің мәнін түсіндіру; 9.1.3.3 ішкі және сыртқы факторлардың транспирацияға әсерін зерттеу. |
|||||||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Оқушылар: Транспирация механизміне қажетті терминдерді қолдана алады. Диалогқа қажетті сөздер:
Су тамыр
жасушаларына … арқылы келеді |
|||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Сабақта орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Оқыту ресурстары |
||||||||||
|
Басы Ортасы
|
Ұйымдастру кезеңі: Амандасу -Оқушыларды түгендеу. Үй тапсырма Карточка арқылы Сабақ сұрау сұрақ жауап (T) Транспирация ұғымын талдау, тақырыпты түсіндіру. Видеокөрсетілім
№1 тапсырма Оқулықпен жұмыс. Білу және түсіну Кесте
ҚБ мадақтау
Тапсырма топтық Талдау Өсімдік ылғалын қай кезде жоғалатынын талдау Жауаптарын түсіндіреді.
Жұптық жұмыс\сызба\кластер
«Өсімдіктер тіршілігіндегі транспирацияның маңызы» және «сыртқы және ішкі факторлардың транспирация үдерісіне әсері»
ҚБ мадақтау
қосымша В)Мына ұғымдарға сипаттама беріңіз. Мезофилл- Кутикула- Лептесік- Жасымақшалар- Лигнин- Ксилема- Флоэма- |
Карточка Оқулық
Презентация Транспирация https://www.youtube.com/watch?v=i0cbgP-JYY0
|
||||||||||
|
Соңы
|
Рефлекция: Мен бүгін үйрендім... Мен үшін қызықты болды... Сабақтың барлық мақсатына жету үшін маған...
|
|
||||||||||
шағым қалдыра аласыз















