Сәлем достым! \ қол
алысады\
Сен қалайсың? \арқа
қағады\
Қайда болдың? \алақан
жаяды\
Мен сені сағындым!\жүрегін
ұстайды\
Сен келдің. \құшағын
жаяды\
Жақсы болды!
\құшақтасады\
«Бұл – мен, бұл – сен, бұл
– менің достарым!» ұранын
айтады.
Еліміздің білімді ұрпағы кім?
Отанымыздың қорғаушысы кім?
Ата-анамыздың сүйікті ұл-қыздары кім?
Үздік гимназистер кім?
Бүгін сабақта үздік білім көрсететін
кім?
Қазақстандағы казак-әскери
тобының шығу тарихын
біледі;
1.Казак топтарының атауларын
айтады;
2.Хронологиясын біледі;пайда
болған және орналасқан аумағын кескін картаға белгілеп,атлас
картадан көрсете
алады;
Өзіңді
тексер:
1.Казак әскерлерінің топтары:
Жайық, Орынбор, Сібір және Жетісу
казактары
2. Хронологиясы,пайда болған
және орналасқан
аймақтары:
-Жайық казактары- ХVI ғасырда
қазiргi Қазақстан аумағының солүстiк-батыс бөлiгiнде Жайық өзенінде
пайда болды
-1734 жылы Орынбор казактары
құрылған. Орынбор казак әскерлері Қазақстанның Ресейге қосыла
бастауына байланысты
құрылды.
-1808 жылы Ертіс өзені
бойындағы Казактардан Сібір әскерлері
құрылған.
- Жетісу казак әскерлері 1867
жылы Сiбiр казактарының 9 және 10-полктерiнен
құрылған.
Кері
байланыс.
Ой
шақыру.
Жаңа сабақтың
тақырыбы анықтау.
Патша өкіметінің осы кезеңге
дейін жүргізген отаршылдық саясатының салдарынан қарапайым халық
бұқарасы наразылық ретінде қандай іс -әрекетке баруы
мүмкін?
-Жалпы адамдар
өздерінің наразылығын қалай
көрсетеді?
Талқылаудың
нәтижесінде оқушылар халық наразылығы -көтеріліске ұласуы мүмкін
деген болжамын білдіреді. Мұғалім бұл көтеріліс ұлт-азаттық күреске
ұласқанын және ұлт-азаттық көтеріліс анықтамасын
түсіндіріп,жазғызады.
Ұлт – азаттық
қозғалыс – отар елдерге тән тарихи құбылыс. Халықтардың отарлық
езгіге қарсы жалпы халықтық
күресі.
Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты
мен бағалау критерийлері таныстырылады. Тарихи концепт
пен зерттеу
сұрағына назар
аударылады.
|