Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ашық сабақ


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Отарлау және ұлт-азаттық күрес

    Мектеп:


    Сағат саны: 1 сағат

    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сынып: 7


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс


    Сабақтың түрі

    Зерттеу сабағы

    Зерттеу сұрағы

    Сырым Датұлы Кіші жүз қазақтарының қандай құқықтарын қорғауды көздеді?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


    7.3.1.5 Халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтап,барысын талдайды;


    Тарихи концепт (фокус)

    • Себеп-салдар

    Сабақтың мақсаты

    Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыстың басталуына себеп болған жағдайлар және барысы туралы түсіну

    Сырым Датұлын тарихи портретін зерттеу және баға беру

    Бағалау

    критерийлері




    Саралау тапсыр

    малары


    Ойлау дағдыла рының деңгейі



    Тапсырма мазмұны


    Тапсырма түрі


    Оқушылардың барлығы




    Оқушылардың көпшілігі






    Оқушылардың кейбіреуі


    Білу және түсіну



    Сыни ойлау мен талдау






    Синтез


    Сырым Датұлы көтерілісінің шығу себебін, хронологиясын, қозғаушы күштерін,жеңілу себептерін,тарихи маңызын анықтайды


    -Сырым Датұлы бастаған көтерілістің барысын ,ең маңызды оқиғаларын талдап,нәтижесін қорытындылайды

    -Көтеріліс жетекшісі С.Датұлының тұлғалық қасиеттерін талдайды.


    Сырым Датұлының Кіші жүз қазақтарының құқықтарын қорғауды көздеген кемінде 3 дәлелді сипаттайды


    Бейнематериал көріп,кесте толтыру




    «Балық қаңқасы»,

    «Оқиға желісі»әдісі

    «Уақыт сызығы»


    «Топтастыру»әдісі



    Ой қорытып, жинақтайды

    Тілдік мақсаттар

    Тыңдалым дағдысы- ақпарат түрі бейнематериалды тыңдайды;

    Оқылым дағдысы- қосымша мәтіндерді оқиды;

    Айтылым дағдысы- берілген тапсырмаларды орындап,хабарлайды;

    Жазылым дағдысы- жаңа сөздерді жазып,кесте толтырады;


    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    реформа, шекаралық сот, расправа

    Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері:

    Сырым Датұлы Кіші жүз қазақтарының құқтарын қорғауды көздеді, кемінде үш дәлелді талдап,түсінеді.

    Құндылықтарды дарыту

    Патриоттық рух қалыптастыру ,«Функционалды сауаттылық»

    Пәнаралық байланыстар

    география пәні

    АКТ қолдану дағдылары

    Бейнефильм, интерактивті тақтамен \презентация\жұмыс


    Бастапқы білім

    ХVІІІ ғасырдың басындағы Ресей империясының Қазақстанда жүргізген отаршыл саясатын жүргізуде казак әскерлерінің озбырлығы туралы біледі

    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Ұйымдастыру сәті.





    Психология

    лық қалыпты ахуал туғызу:





    Үй тапсырмасын тексеру

    Сәлем достым! \ қол алысады\

    Сен қалайсың? \арқа қағады\

    Қайда болдың? \алақан жаяды\

    Мен сені сағындым!\жүрегін ұстайды\

    Сен келдің. \құшағын жаяды\

    Жақсы болды! \құшақтасады\

    «Бұл – мен, бұл – сен, бұл – менің достарым!» ұранын айтады.
    Еліміздің білімді ұрпағы кім?
    Отанымыздың қорғаушысы кім?
    Ата-анамыздың сүйікті ұл-қыздары кім?
    Үздік гимназистер кім?
    Бүгін сабақта үздік білім көрсететін кім?


    Қазақстандағы казак-әскери тобының шығу тарихын біледі;

    1.Казак топтарының атауларын айтады;

    2.Хронологиясын біледі;пайда болған және орналасқан аумағын кескін картаға белгілеп,атлас картадан көрсете алады;


    Өзіңді тексер:

    1.Казак әскерлерінің топтары: Жайық, Орынбор, Сібір және Жетісу казактары

    2. Хронологиясы,пайда болған және орналасқан аймақтары:

    -Жайық казактары- ХVI ғасырда қазiргi Қазақстан аумағының солүстiк-батыс бөлiгiнде Жайық өзенінде пайда болды

    -1734 жылы Орынбор казактары құрылған. Орынбор казак әскерлері Қазақстанның Ресейге қосыла бастауына байланысты құрылды.

    -1808 жылы Ертіс өзені бойындағы Казактардан Сібір әскерлері құрылған.

    - Жетісу казак әскерлері 1867 жылы Сiбiр казактарының 9 және 10-полктерiнен құрылған.

    Кері байланыс.


    Ой шақыру.

    Жаңа сабақтың тақырыбы анықтау. Патша өкіметінің осы кезеңге дейін жүргізген отаршылдық саясатының салдарынан қарапайым халық бұқарасы наразылық ретінде қандай іс -әрекетке баруы мүмкін?

    -Жалпы адамдар өздерінің наразылығын қалай көрсетеді?


    Талқылаудың нәтижесінде оқушылар халық наразылығы -көтеріліске ұласуы мүмкін деген болжамын білдіреді. Мұғалім бұл көтеріліс ұлт-азаттық күреске ұласқанын және ұлт-азаттық көтеріліс анықтамасын түсіндіріп,жазғызады.


    Ұлт – азаттық қозғалыс – отар елдерге тән тарихи құбылыс. Халықтардың отарлық езгіге қарсы жалпы халықтық күресі.


    Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.


    Слайд 1






    Слайд 2








    Слайд 3







    Слайд 4










    Слайд 5



    Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)

    3-том. – Алматы, 2010.

    Бейнемате риалмен жұмыс.

    1-қадам. Тыңдалым, айтылым, жазылым (Бейнемате риалды тыңдау, өзара талқылау, кестені толтыру)












    Сыни ойлау мен талдау















    Білімді жинақтау, ойды түйіндеу.












    Үйге тапсырма:






    Зерттеу мен талдау

    Жұптық жұмыс. Тапсырма шарты бойынша жұптағы оқушылар бейнематериал мазмұнын тыңдай отырып, қосымша мәтін қолданып кестені толтырады. Бейнематериалмен жұмыс аяқталып болғаннан кейін, мұғалім интерактивті тақтадан дұрыс жауаптар бар кестені көрсетеді, әр жұп өздерінің жұмыстарының «дұрыс/бұрысын тексереді.Мазмұнын түсіну үшін талқылау жүргізеді.



    Дескриптор:

    -Кіші жүздегі ұлт-азаттық көтерілістің болған уақытын біледі;

    -Кіші жүздегі ұлт-азаттық көтерілістің себібі мен сылтауын атайды;

    -Кіші жүздегі ұлт-азаттық көтерілістің мақсатын анықтайды;

    - Кіші жүздегі ұлт-азаттық көтерілістің қозғаушы күштерін анықтайды;

    Кіші жүздегі ұлт-азаттық көтерілістің жеңілу себептерін анықтайды;

    Кері байланыс. Өзін-өзі бағалау (жұптық)


    -Бейнематериалдан алынған ақпараттан қандай нәтиже шығаруға болады?

    (Патшалы Ресейдің отаршылдық саясатына қарсы алғашқы көтеріліс, оның басшысы С.Датұлы т.б)


    «Балық қаңқасы»әдісі

    Мәселе сұрақ:

    1.Бұқаралық қозғалыс ұлт-азаттық күреске ұласты

    2.Нұралы ханның беделі төмендеді

    Себебі

    Факт,дәлел

    Қ

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Миродбеков Азамат Алиасхарулы
    28 Қараша 2020
    709
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сырым Датұлы бастаған ұлт азаттық қозғалыс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сырым Датұлы бастаған ұлт азаттық қозғалыс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    бұл материал 7-8-9 сынып оқушыларына арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ашық сабақ


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Отарлау және ұлт-азаттық күрес

    Мектеп:


    Сағат саны: 1 сағат

    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сынып: 7


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс


    Сабақтың түрі

    Зерттеу сабағы

    Зерттеу сұрағы

    Сырым Датұлы Кіші жүз қазақтарының қандай құқықтарын қорғауды көздеді?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


    7.3.1.5 Халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтап,барысын талдайды;


    Тарихи концепт (фокус)

    • Себеп-салдар

    Сабақтың мақсаты

    Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыстың басталуына себеп болған жағдайлар және барысы туралы түсіну

    Сырым Датұлын тарихи портретін зерттеу және баға беру

    Бағалау

    критерийлері




    Саралау тапсыр

    малары


    Ойлау дағдыла рының деңгейі



    Тапсырма мазмұны


    Тапсырма түрі


    Оқушылардың барлығы




    Оқушылардың көпшілігі






    Оқушылардың кейбіреуі


    Білу және түсіну



    Сыни ойлау мен талдау






    Синтез


    Сырым Датұлы көтерілісінің шығу себебін, хронологиясын, қозғаушы күштерін,жеңілу себептерін,тарихи маңызын анықтайды


    -Сырым Датұлы бастаған көтерілістің барысын ,ең маңызды оқиғаларын талдап,нәтижесін қорытындылайды

    -Көтеріліс жетекшісі С.Датұлының тұлғалық қасиеттерін талдайды.


    Сырым Датұлының Кіші жүз қазақтарының құқықтарын қорғауды көздеген кемінде 3 дәлелді сипаттайды


    Бейнематериал көріп,кесте толтыру




    «Балық қаңқасы»,

    «Оқиға желісі»әдісі

    «Уақыт сызығы»


    «Топтастыру»әдісі



    Ой қорытып, жинақтайды

    Тілдік мақсаттар

    Тыңдалым дағдысы- ақпарат түрі бейнематериалды тыңдайды;

    Оқылым дағдысы- қосымша мәтіндерді оқиды;

    Айтылым дағдысы- берілген тапсырмаларды орындап,хабарлайды;

    Жазылым дағдысы- жаңа сөздерді жазып,кесте толтырады;


    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    реформа, шекаралық сот, расправа

    Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері:

    Сырым Датұлы Кіші жүз қазақтарының құқтарын қорғауды көздеді, кемінде үш дәлелді талдап,түсінеді.

    Құндылықтарды дарыту

    Патриоттық рух қалыптастыру ,«Функционалды сауаттылық»

    Пәнаралық байланыстар

    география пәні

    АКТ қолдану дағдылары

    Бейнефильм, интерактивті тақтамен \презентация\жұмыс


    Бастапқы білім

    ХVІІІ ғасырдың басындағы Ресей империясының Қазақстанда жүргізген отаршыл саясатын жүргізуде казак әскерлерінің озбырлығы туралы біледі

    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Ұйымдастыру сәті.





    Психология

    лық қалыпты ахуал туғызу:





    Үй тапсырмасын тексеру

    Сәлем достым! \ қол алысады\

    Сен қалайсың? \арқа қағады\

    Қайда болдың? \алақан жаяды\

    Мен сені сағындым!\жүрегін ұстайды\

    Сен келдің. \құшағын жаяды\

    Жақсы болды! \құшақтасады\

    «Бұл – мен, бұл – сен, бұл – менің достарым!» ұранын айтады.
    Еліміздің білімді ұрпағы кім?
    Отанымыздың қорғаушысы кім?
    Ата-анамыздың сүйікті ұл-қыздары кім?
    Үздік гимназистер кім?
    Бүгін сабақта үздік білім көрсететін кім?


    Қазақстандағы казак-әскери тобының шығу тарихын біледі;

    1.Казак топтарының атауларын айтады;

    2.Хронологиясын біледі;пайда болған және орналасқан аумағын кескін картаға белгілеп,атлас картадан көрсете алады;


    Өзіңді тексер:

    1.Казак әскерлерінің топтары: Жайық, Орынбор, Сібір және Жетісу казактары

    2. Хронологиясы,пайда болған және орналасқан аймақтары:

    -Жайық казактары- ХVI ғасырда қазiргi Қазақстан аумағының солүстiк-батыс бөлiгiнде Жайық өзенінде пайда болды

    -1734 жылы Орынбор казактары құрылған. Орынбор казак әскерлері Қазақстанның Ресейге қосыла бастауына байланысты құрылды.

    -1808 жылы Ертіс өзені бойындағы Казактардан Сібір әскерлері құрылған.

    - Жетісу казак әскерлері 1867 жылы Сiбiр казактарының 9 және 10-полктерiнен құрылған.

    Кері байланыс.


    Ой шақыру.

    Жаңа сабақтың тақырыбы анықтау. Патша өкіметінің осы кезеңге дейін жүргізген отаршылдық саясатының салдарынан қарапайым халық бұқарасы наразылық ретінде қандай іс -әрекетке баруы мүмкін?

    -Жалпы адамдар өздерінің наразылығын қалай көрсетеді?


    Талқылаудың нәтижесінде оқушылар халық наразылығы -көтеріліске ұласуы мүмкін деген болжамын білдіреді. Мұғалім бұл көтеріліс ұлт-азаттық күреске ұласқанын және ұлт-азаттық көтеріліс анықтамасын түсіндіріп,жазғызады.


    Ұлт – азаттық қозғалыс – отар елдерге тән тарихи құбылыс. Халықтардың отарлық езгіге қарсы жалпы халықтық күресі.


    Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.


    Слайд 1






    Слайд 2








    Слайд 3







    Слайд 4










    Слайд 5



    Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)

    3-том. – Алматы, 2010.

    Бейнемате риалмен жұмыс.

    1-қадам. Тыңдалым, айтылым, жазылым (Бейнемате риалды тыңдау, өзара талқылау, кестені толтыру)












    Сыни ойлау мен талдау















    Білімді жинақтау, ойды түйіндеу.












    Үйге тапсырма:






    Зерттеу мен талдау

    Жұптық жұмыс. Тапсырма шарты бойынша жұптағы оқушылар бейнематериал мазмұнын тыңдай отырып, қосымша мәтін қолданып кестені толтырады. Бейнематериалмен жұмыс аяқталып болғаннан кейін, мұғалім интерактивті тақтадан дұрыс жауаптар бар кестені көрсетеді, әр жұп өздерінің жұмыстарының «дұрыс/бұрысын тексереді.Мазмұнын түсіну үшін талқылау жүргізеді.



    Дескриптор:

    -Кіші жүздегі ұлт-азаттық көтерілістің болған уақытын біледі;

    -Кіші жүздегі ұлт-азаттық көтерілістің себібі мен сылтауын атайды;

    -Кіші жүздегі ұлт-азаттық көтерілістің мақсатын анықтайды;

    - Кіші жүздегі ұлт-азаттық көтерілістің қозғаушы күштерін анықтайды;

    Кіші жүздегі ұлт-азаттық көтерілістің жеңілу себептерін анықтайды;

    Кері байланыс. Өзін-өзі бағалау (жұптық)


    -Бейнематериалдан алынған ақпараттан қандай нәтиже шығаруға болады?

    (Патшалы Ресейдің отаршылдық саясатына қарсы алғашқы көтеріліс, оның басшысы С.Датұлы т.б)


    «Балық қаңқасы»әдісі

    Мәселе сұрақ:

    1.Бұқаралық қозғалыс ұлт-азаттық күреске ұласты

    2.Нұралы ханның беделі төмендеді

    Себебі

    Факт,дәлел

    Қ

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Сабақ жоспары 7 сынып
    28.11.2020
    709
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Миродбеков Азамат Алиасхарулы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации