Материалдар / Су.Табиғатта су айналымы. ашық сабағы

Су.Табиғатта су айналымы. ашық сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Су.Табиғатта су айналымы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
508
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пәні : дуніетану

Сыныбы: 4


Тақырыбы: Су.Табиғатта су айналымы.


Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:“Сөздер банкасы” әдісі, ”Мағынаны ажырату” әдісі

Кіріктірілген модулдер: 1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.2. СТО,3.ОүБ4. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.5. Оқытуды басқару және көшбасшылық .


Мақсаты:

Оқушыларда табиғат , бізді қоршап тұрған әлем , судың табиғаттағы айналымы туралы ұғым қалыптастыру.Өз бетінше қорытынды жасай білуге машықтандыру.


Міндеті :

Оқушылар берілген тапсырманы өз бетінше орындауға және алған білімдерін өмірде қолдануға үйрену

Күтілетін нәтіже:

Оқушылар табиғаттағы су айналымы тұралы схема жасайды. Өз мекен жайымыздың табиғаттағы су айналымын күзету арқылы схемамен салыстырады. Алған білімін өмірмен байланыстырады. Пікірін ашып айтады.


Табыс критерийсы:

1.Су табиғатта тынымсыз айналыста болуын біледі. 2. Картадан судың орнын анықтай алады.


Сабақтың бөлімдері

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Ресурстар



Ұйымдастыру кезең. Психалогиялық дайындық.




3 мин

Оқушыларға қолдарын ұстату.Көңіл-күйін көтеру.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Оқушылар қолдарын ұстап тұрады,бірге қолдарын ұстап өлең айтады.

«Күн шуағы»-Қол ұстасып бәріміз,

Жылылықты сезейік.

Шуақ шашқан күндей боп,

Күлімсіреп жүрейік.

«Күн шуағы» олеңі

2 мин

Оқушыларды топтарға бөлу

Оқушылар сезгі мүшелері арқылы 4 топқа бөлінеді,

Сезгі мүшелерін ұстап, бөлу

Таныстырылым





7 мин

Үй тапсырмасын сұрау: “Сөздер банкасы” әдісі арқылы пайдалы қазблар тұралы өз түсініктерін қайталау, сұрақ-жауап өткізу

Оқушылар “Сөздер банкасы” ден әр топтан бір оқушы сұрақ карточчкасын алып, топпен бірге талқылай отырып, жауап береді.

карточкалар

Қызығушылықты ояту

6 мин

«Жер бетінің үштен екі бөлігін су қабаты алып жатыр»

Көрсетілген көрнекілік және мәлімет арқылы оқушылар табиғатта су айналымы тұралы топпен бірге өз түсінігін айтады. электронды оқулық арқылы су айналымын көру

электронды оқулық

Негізгі бөлім

10 мин

Жаңа сабақ: Оқушылар ”Мағынаны ажырату” әдісі арықылы мәтінді тізбектей оқып, табиғаттағы су айналымы түралы тақырыпты өз бетінше ашады


Оқушылар тақырыпті мәнін ашып, табиғатта су айналымын өмірмен байланыстыра отырып түсіндіреді.

Оқулық ,жұмыс дәптері

9 мин

Пысықтау:Постермен жұмыс: табиғатта су айналымын схемасын сызу

Оқушылар топпен бірге табиғатта су айналымын схемасын сызып, әр топтан бір оқушы түсіндіре отырып қорғайды

Постер , маркер, стикер, оқулық






3 мин


2 мин


3мин

Формативті бағалау,

критериалды бағалау,

Жиынтық бағалау.



«Табиғатта су айналымы»


Кері байланыс

Күнделікке бағаларын қойғызады


Үй тапсырмасын түсініп алады, күнделікке үй тапсырмасын жазады.


Сабақ жайлы өз пікірін жазады

Смаиликтер



Күнделік дәптер


Стикер





80 «Машат» негізгі орта мектебінің бастауыш

сынып мұғалімі Гульчехра Хамракулова

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ