|
Таңдау пәні: Қазақ тілі Атауы: Сөз және тіл мәдениеті Мерзімі: |
Мектеп: Сыныбы: 4 Пән мұғалімі: |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сызба бойынша сөйлем құрау |
||||||||||
|
Сабақтың жалпы мақсаты |
|
||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Сөз және тіл мәдениеті қалыптасады. |
||||||||||
|
Көрнекіліктер |
Моноблок,кестелер,тақырыптық суреттер |
||||||||||
|
Сабақтың ұйымдастырылу барысы: Оқушыларды ұйымдастыру Сабақ барысында жасалған мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеті |
|||||||||||
|
Миға шабуыл Өзім сөзден тұрамын Біткен ойды құрамын (Сөйлем) Сөзді құрап, доп тіземін. Қоя салсаң бір тары Жаңалықты жеткіземін. (Хабарлы сөйлем) Ойды аяқтап орақ тұрады, Жауап сөз қалап тұрады. (Сұраулы сөйлем) Ұранды, шаттықты Өкініш аптықты Білдіріп ойын талайдың Шарға ине қадаймын. (Лепті сөйлем) |
|||||||||||
|
Мағынаны тану
Шарты: сызба бойынша ауызша сөйлемдер құрау. Өзіндік жұмыс Берілген сұраулы сөйлемдерді хабарлы сөйлемдерге айналдырып жаз. Қуаныштың анасы қайда жұмыс істейді? Көгершін қалай ұшты? Бір жылда неше ай бар? Асқарпаздар қандай шыңға шықты? «Салыстыру» стратегиясы
|
|||||||||||
|
Рефлексия -сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру Оқушылардың ойларын сұрап, сыныппен ақылдасып, жасаған жұмысты қорытындылап, сабақты тұжырымдау |
|||||||||||
|
Бағалау |
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау
|
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сызба бойынша әңгіме құрау
Сызба бойынша әңгіме құрау
|
Таңдау пәні: Қазақ тілі Атауы: Сөз және тіл мәдениеті Мерзімі: |
Мектеп: Сыныбы: 4 Пән мұғалімі: |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сызба бойынша сөйлем құрау |
||||||||||
|
Сабақтың жалпы мақсаты |
|
||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Сөз және тіл мәдениеті қалыптасады. |
||||||||||
|
Көрнекіліктер |
Моноблок,кестелер,тақырыптық суреттер |
||||||||||
|
Сабақтың ұйымдастырылу барысы: Оқушыларды ұйымдастыру Сабақ барысында жасалған мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеті |
|||||||||||
|
Миға шабуыл Өзім сөзден тұрамын Біткен ойды құрамын (Сөйлем) Сөзді құрап, доп тіземін. Қоя салсаң бір тары Жаңалықты жеткіземін. (Хабарлы сөйлем) Ойды аяқтап орақ тұрады, Жауап сөз қалап тұрады. (Сұраулы сөйлем) Ұранды, шаттықты Өкініш аптықты Білдіріп ойын талайдың Шарға ине қадаймын. (Лепті сөйлем) |
|||||||||||
|
Мағынаны тану
Шарты: сызба бойынша ауызша сөйлемдер құрау. Өзіндік жұмыс Берілген сұраулы сөйлемдерді хабарлы сөйлемдерге айналдырып жаз. Қуаныштың анасы қайда жұмыс істейді? Көгершін қалай ұшты? Бір жылда неше ай бар? Асқарпаздар қандай шыңға шықты? «Салыстыру» стратегиясы
|
|||||||||||
|
Рефлексия -сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру Оқушылардың ойларын сұрап, сыныппен ақылдасып, жасаған жұмысты қорытындылап, сабақты тұжырымдау |
|||||||||||
|
Бағалау |
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау
|
||||||||||
шағым қалдыра аласыз














