Сабақтың басы
3 мин
5 мин
5
мин
|
1.Оқушылармен амандасу.
«3-ке дейін
санау» тренинг арқылы
ұйымдастыру кезеңін жүргізу.
2.Үй
тапсырмасын сұрау gimkit.com , арқылы өткен сабаққа
шолу жасау.
Әрбір
кезеңнен өткен сайын , пайтон программалау тілінің орындалу
командаларына байланысты сұрақтар шығады.
Шыққан
сұрақтарға жауап береді.
3.Жаңа
тақырыпқа шолу.
Берілген есепке программа құрып
көрсету.
a=int(input("a="))
b=int(input("b="))
y=2*a+b
print("y=",y)
Жаңа тақырыпты
анықтайды.
Сабақ мақсатымен
танысады.
Сызықтық
алгоритмдер бойынша программаны қалай құрастыруға
болады? Сол туралы бүгін
үйренеміз.
|
1.Мұғаліммен амандасады.
Оқушылар шеңбер бойында 3-ке дейін санап, кері санау
жүргізеді.
gimkit.com платформасы арқылы тест сұрақтарына
жауап береді. Сұрақ ішінде жазылған пайтон командаларының атқару
қызметтерін белгілеп шығады.
Оқушылар жаңа тақырыпты табады.
Қанша айнымалы бар екенін анықтап, сызықтық алгоритм
бойынша программасын құрып, нәтижесін
шығарады.
|
10 балдық жүйе бойынша
бағалау
Дескриптор
60-100 балл жинаған
оқушыларға
1-балл
|
Тренинг
https://www.gimkit.com/report/643bbb0e03eba30035918bb3
геймификация
Қосымша материал
|
Сабақтың
ортасы
12 мин
5
мин
5 мин
|
Жаңа
тақырыпты түсіндіру.
Сызықтық алгоритм деп-
әрекеттердің бірінен соң бірі тізбектей орындалатын алгоритм
түрі.
Жеке
жұмыс.
1-тапсырма.
Функциональдық сауаттық
тапсырмасы.
Қызметкердің айлық жалақысын
есептеу программасын құр.
(d – жұмыс күндері, z – бір
күндік еңбекақы).
d=int(input("d="))
z=int(input("z="))
r=d*z
print('менин енбек акым',r)
d=5
z=5500
менин
енбек акым 27500
2-тапсырма
Егер 1 сағатта
бірінші оқушы М шелек алма
терсе,
екінші бала К шелек
және
үшіншісі L
шелек
терсе,
балалар t сағатта неше шелек алма
тереді?
m=int(input("m="))
k=int(input("k="))
l=int(input("l="))
t=int(input("t="))
c=(m+k+l)*t
p rint('балалар',t,'сагатта',c,'шелек алма терди',)
Жұптық жұмыс
Әр жұпқа математикалық түрінде
жазылған есептер беріледі. Берілген есепті пайтон тілінде жазып
шығулары керек.
Топтық
жұмыс:
1-топқа
тапсырма.
Сызықтық
программаның құрылымы.
a,b,c және
d бүтін сандары
берілген, a
және b
сандарының
қосындысы мен c
және d
сандары
айырмсының соңғы цифрларының көбейтінісін табатын программа
құрастыр.
Оқулық § 3.8, 98-бет,
1-кесте.
Құрастырып көрсету.
2-топқа
тапсырма.
Төмендегі программа кодының синтаксисіндегі қателерді анықтаңдар.
Бұл программа нені есептейді?
Өз ұсыныстарыңды айтыңдар.
a = int(input())
b = int(input))
c = int(input())
v: = a * bc S = 2 (a * b + b * c +
ac)
print( V, ,
S)
|
Мұғалімді
тыңдайды
Сызықтық құрылымдағы
программаны құру қадамдарын дәптерге жазады
Берілген фунциональдық
сауаттылық тапсырмасын орындайды.
Мәселе есепке программа
құрады.
Деңгейлеріне қарай берілген
уақыт ішінде екінші тапсырманы орындайды.
Математикалық түрде берілген есепті пайтон тілінде жазып,
келесі жұппен алмастырып,
бір-бірін тексереді.
Pyhton
программалау тілінде оқулықта берілген тапсырманы топ бойынша
талқылап, түсіндіріп береді.
Оқулықта
берілген тапсырманы орындайды, топпен талқылайды.
|
Дескриптор:
Айнымалыларды
анықтайды:
1-балл.
Программа кодын құрып,
нәтижесін шығарады:
1-балл
Жалпы : 2-балл
Дескриптор:
Айнымалыларды анықтайды:
1-балл.
Программа кодын құрып, есептің
нәтижесін шығарады:
1-балл
Жалпы: 2-балл
Әр тапсырманың Python тілінде
дұрыс жазылуына
1-балдан беріледі.
2-тапсырма толық дұрыс
орындалса 2-балл
Критерии
бойынша бағалау:
Тапсырманың кодының орындалу
жолын түсіндіреді :
1-балл
Блок сызба бойынша
жеткізеді:
1-балл
Жалпы 2 балл
Дескриптор:
Программа кодының
синтаксисіндегі қателерді анықтайды :
1 балл
Программа нені есептейтінін
айтады :
1 балл
|
Жұмыс дәптері
Қосымша өмірмен
байланыстырылған есептер
Қосымша
математикалық есептер
6-сынып, информатика
оқулығы
6-сынып информатика оқулығы
|
Сабақтың соңы
5 мин
|
«Таза
тақта» әдісі арқылы сабақты
қорытындылау.
Тап-таза тақтаны сұрақ қою
арқылы толтыру.
Ө здері қойған
сұрақтар оқушылардың өздеріне қайта қойылады. Әрбір жауап берілген
сұрақтар тақтадан өшіріліп отырады, тақта қайтадан тап-таза күйіне
келеді.
Кері
байланыс
|
Математикалық есептер
жазады.
Бүгінгі тақырып бойынша
сұрақтар қояды.
Өздері
қойған сұраққа қайта жауап береді.
Маған қиын болды.
Мен үйрендім
Маған қызық
болды
|
Әрбір тапсырмаға 1-бал
беліледі.
|
Тақта
Рефлексия суреттері
|