Материалдар / Сызықтық функция және оның графигі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сызықтық функция және оның графигі

Материал туралы қысқаша түсінік
1-топқа Оқушы х дәптер мен альбом сатып алмақшы. Егер бір дәптер 50 теңге тұрса , ал альбом 300 теңге тұрса, ол барлық сатып алатын заттар қанша ақша төлеу керек. 2-топқа Қоймада 5 тонна картоп болды.Күнде 3 тонна картоп әкелініп тұрды. Қоймада қанша тонна картоп болады? 3-топқа Турист А пунктен В пункіне дейін 40 км жол жүрді.В пункітінен сол бағытқа қарай автобуспен 1 сағатта 65 км жол жүрді. А пункітінен 2,4,5 сағаттан кейін арақашықтығы қанша болады? 4-топқа Дүкенде 450 метр мата бар еді. Оған күніне 230 метр мата әкелініп тұрды.Дүкенге х күн мата әкелінді онда неше метр мата болды?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қырқүйек 2022
311
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алгебра 7сынып Сабақ № 6

Күні:


Сабақтың тақырыбы:

Сызықтық функция және оның графигі


Сынып:7

Сабаққа қатысқандар саны:

Сынып:7

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.4.1.4 функциясының анықтамасын білу, графигін салу, k коэффициентінеқатысты орналасуын анықтау;

7.4.1.5 түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттерінеқатысты орналасуын анықтау;

7.4.1.6 сызықтық функция графигінің координата осьтерімен қиылысу нүктелерін графикті салмай табу;

7.4.1.7 у = kx + b сызықтық функциясының графигінен k және b таңбаларын анықтау;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Сызықтық функция жәнеоның  графигін сала білуге, сызықтықфункцияныңграфигібойынша оны формуламен жазуды үйрету



Оқушылардың басым бөлігі:

Сабақта үйренген сөздер қатарын өзара тілдесу кезінде еркін қолдана алады,үйренген сөздерге сұрақты дұрыс қоя алады



Кейбір оқушылар:

Білімдерін тереңдете отырып топпен жұмыс жасау арқылы білімдері тереңдейді

-графигін сала алады.

-график бойынша формула жаза алады

-коэффициентін анықтайды, таба алады.

 Сабақтың тақырыбы:

Кезең

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, олардың назарын сабаққа аудару

Қайталау сұрақтары:

.     Функция дегеніміз не?

2.     Аргумент  дегеніміз не?

3.     Сызықтық функция дегеніміз не?


Сызықтықфункцияныңграфигі не болыптабылады

  1. Сызықтық функцияның графигі қандай сызық болады?

  2. У=кх+l функциясының графигі қалай салынады?

  3. y=3x+5 функциясының графигінен l-дің мәні неге тең?

  4. Координаталары берілген нүктенің түзуге тиісті (тиісті емес) екені қалай тексереміз?




2. сабақтың ортасы

  1. Тәуелсіз айнымалының әрбір мәніне тәуелді айнымалының бір ғана мәні сәйкес келетін тәуелділікті функция деп аталады

  2. Тәуелсіз айнымалы аргумент деп аталады.

  3. Тәуелді айнымалы функция деп аталады.

  4. Функцияның берілуі тәсілдері формуламен кестемен н/е графиктен беріледі.

  5. Тәуелсіз айнымалының қабылдайтын мәндерінің жиыны функцияның анықталу аймағы деп аталады.

  6. Функцияның мәндер жиыны функцияның мәндерінің аймағы деп аталады.

1-топқа

Оқушы х дәптер мен альбом сатып алмақшы. Егер бір дәптер 50 теңге тұрса , ал альбом 300 теңге тұрса, ол барлық сатып алатын заттар қанша ақша төлеу керек.

2-топқа

Қоймада 5 тонна картоп болды.Күнде 3 тонна картоп әкелініп тұрды. Қоймада қанша тонна картоп болады?


3-топқа


Турист А пунктен В пункіне дейін 40 км жол жүрді.В пункітінен сол бағытқа қарай автобуспен 1 сағатта 65 км жол жүрді. А пункітінен 2,4,5 сағаттан кейін арақашықтығы қанша болады?


4-топқа


Дүкенде 450 метр мата бар еді. Оған күніне 230 метр мата әкелініп тұрды.Дүкенге х күн мата әкелінді онда неше метр мата болды?


Тапсырма: Сызықтық фунция графиктерін салу және айырмашылықтарын түсіндіру

1-топ





2 топ











3 топ








4 топ



ж/е


функцияларының графиктерін координаталық жазықтықта салу. Графиктердің өзара қиылысу нүктесін табу.


Дене қимыл жаттығуларын жасау.

Логикалық есеп



Кітаптан есеп шығару

1344 . №1345,




Н үктелерін тап

1 топ




2 топ







3 топ







4 топ






Оқулық: Алгебра 7 сынып



3. сабақтың соңы

Cөзжұмбақ “Шартараптан”

  1. P=2(a+b), S=ab түрінде берілген теңдіктерді қалай атаймыз?

  2. Тәуелсіз айнымалы қалай аталады?

  3. Жазықтағы нүктенің орнын табу үшін нені білуіміз керек?

  4. Екі нүктемен шектелген түзудің бір бөлігі

  5. Шеңбер сызуға арналған құрал қалай аталады?

  6. Координаталық жазықтықтағы горизонталь ось қалай аталады?

  7. Координаталық жазықтықты құрайтын өзара қалай орналасады?



Әр топ өзін-өзі формативті бағалайды, бүкіл сабақ бойы көрсеткен білімдеріне сәйкес жинақтау бағасын шығарады . Жеке-жеке оқушының бағасы қойылды. Сабақ соңында стикер жазып жабыстырады


Оқулық: Алгебра 7 сынып «





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!