Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сызықтық функция және оның графигі
Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға және жас мамандарға керек. Қысқа мерзімді жоспар жасағанда,ашық сабақ өткізгенде, күнделікті сабақ жоспар жасағанда көмегі бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
27 Маусым 2018
710
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.4 | Мектеп | |
Мұғалімнің аты-жөні: Алдабергенова Айнур Досмуханбетовна | ||
Сынып: 7 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Сызықтық функция және оның графигі | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.4.1.4 функциясының анықтамасын білу, графигін салу, k коэффициентіне қатысты орналасуын анықтау; 7.4.1.5 түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау; | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: , у = kx функцияларының анықтамаларын біледі, графиктерінің орналасуын біледі. Оқушылырдың басым бөлігі: функциясы мен у = kx функция графиктерінің ерекшіліктерін анықтай алады.Кейбір оқушылар: у = kx + b функциясы мен у = kx сызықтық функциядағы k мен b коэффициенттеріне қатысты функция графиктерін қай ширекте орналасқанын ажырата алады. функциясы мен у = kx функция графиктерінің ортақ қасиеттері мен айырмашылықтарын салыстыра отырып сыза алады. | |
Бағалау критерийлері | у= кх + b мен функцияларының анықтамасын білуі,графиктерінің орналасуын білуі; у = kx + b мен у = kx функцияларының графигін салуы; у = kx + b сызықтық функцияның k мен b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтауы. | |
Тілдік мақсаттар | Пәнге тән лексика мен терминология:Нүкте , түзу, функция, аргумент, формула, абсциссалар, ординаталар, тура пропорционал, оң, теріс, параллель, тиісті және тиісті емес нүктелер, өсу және кему аралықтары, анықталу облысы, функция мәндері. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: ... аргумент деп атайды.Сызықтық функцияның графигін салу үшін қанша нүктежеткілікті?Сызықтық функцияның графигі қандай сызық?Сызықтық функцияның графигі ОХ осіне параллель болады, егер ... . Сызықтық функцияның графигі ОХ осі мен беттеседі, егер ... . | |
Құндылықтарға баулу | Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы бойынша топтық жұмыста бір-біріне көмектесу, достық қарым-қатынаста болу, адамгершілік, жауапкершілік , бір-біріне құрмет көрсету дағдыларын бойларына сіңіру. Өзгенің көзқкарасына құрметпен қарау құндылығы қалыптасады. | |
Пәнаралық байланыс | Бұл тақырып кейбір тәуелділіктердің, мысалы физика пәнінде, арасындағы байланыстарды модельдеуге керектігін көрсетеді және сол тәуелділіктердің графиктерін салуға көмектеседі. | |
Бастапқы білім | Тура және кері пропорционалдықты түсіну, тура пропорционалдықтың графигін сала білу. Формулаларды қолдануын білу. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы5 мин | Сәлемдесу түгендеу, ұйымдастыру. Үй жұмысын тексеру. Топқа бөлу. «Ой қорыту» стратегиясы бойынша өткен сабақтарды пысықтау. «Көпір» тапсырмасы арқылы өткен тақырыпқа шолу.Сұрақтар: 1.Функция дегеніміз не?2. Аргумент деген не?3.Тәуелді,тәуелсіз айнымалы дегеніміз не?4.Мәндер облысы дегеніміз не?5. Бұрыштық коэффициент дегеніміз не? | Графиктер |
Сабақтың ортасы10 мин 20 мин 2 мин | «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі бойынша Жаңа білімді меңгерту. Жалпы сұрақ: Қаладан 25 км қашықтықтағы елді мекеннен шыққан автобус қаладан 50 км/сағ жылдамдықпен қашықтады. Автобус t сағаттан соң қаладан s км қашықтықта болады. Автобустың қаладан қашықтығы s-тің оның жүру уақыты t- ға тәуелділік функциясын формуламен жазыңдар. Оқушылар өз жауаптарын А3 қағазына жазып көрсетеді. Дұрыс жауабын бірге талдайды.Мұғалім презентация арқылы сызықтық функцияның анықтамасын айтады. Анықтама. 1)Сызықтық функциялардың графиктерін салу дағдыларын дамыту үшін оқушыларға жұптық жұмысты ұсынамыз. Оқушылар жұпқа бөлініп, тапсырма орындайды. Жұптар бірін –бірі бағалайды. 1- тапсырма Берілген функциялардың графиктерін салыңдар «Джигсо» әдісі бойынша:2) Топтық жұмыс. Топтық жұмыстың мақсаты: Сызықтық функциялардың орналасуын түсіну. Құндылықтарды дарыту: топта бір-бірінін пікірін тындай білу;Оқушылар кестеде көрсетілген таңбаларға сәйкес келетін коэффициенттері кез келген сызықтық функцияларды жазып және олардың графиктерін салу керек. Содан соң оқушылар өздері салған графиктерді көрсетеді және басқа оқушылардың графиктерімен салыстырады. Оқушылар салыстыру нәтижелерін талдайды. Мұғалім топтардың жұмысын бағалап, сыни сұрақтар қойып, оқушылардың зерттеушілік қабілетін оятады. Сонында оқушылар ұстаздарымен бірге қорытынды жасайды Жұптық жұмыс. Бір оқушы берілген функция графигінің Оу осімен, екіншісі Ох осімен қиылысу нүктесін табады. Оқушылар бір-біріне өз шешімдерін түсіндіреді. Берілген фунциялардың графиктерін салмай олардың Ох осімен және Оу осімен қиылысу нүктесін табыңдар. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар Жеке жұмысТапсырма 1. «график – формула» сәйкестігін орнатыңыз:А) Б) В) Г) Д) 1) у = х; 2) у = - х + 2; 3) у = - х – 2; 4) у = х – 2; 5) у = х + 2; 6) у = - х Тапсырма 2. у = -3х + 4 сызықтық функцияның графигін салыңдар және анықталу облысы мен мәндер облысын табыңдар Сергіту сәті Төртбұрыштың бір бұрышын қырыққанда қанша бұрыш пайда болады. | Слайд А3 қағаз,маркер слайд слайд |
Сабақтың соңы 3 мин 2 мин | Сабақты аяқтау.Суреттегі түзулер графигі болатын сызықтық функцияларды формуламен жазыңдар. Бағалау критерийлері. РефлексияНе білдік? Не үйрендік? Нені білгім келеді?деген сұрақтарға жауап алу. Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім. Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналамын. Сабақ маған түсініксіз. Үйге тапсырма: № 3.60 | Слайд |
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау. Оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыруға бағытталған саралау тәсілдері. Олар “«Ой толғаныс» топтағы оқушылардың жеке қабілеттерін ескеріп саралап, кеспе қағаздарын таратамын . Түсінбеген оқушыларға саралаудың “диалог “ тәсілдерді қолданып , оқушыға қолдау көрсетемін Қабілетті оқушыларға саралаудың “қарқынды” тәсілі арқылы есептер беремін. | Бағалау :Оқушылардың білім нәтижесін жақсартуға ықпал ететін , қалыптастырушы бағалаудың мына түрлерін қолдандым.Оқушылардың топтық және жеке жұмыстарға қатысуын бақылау, үшін “Ойлан жұптас бөліс ”әдісін пайдаландым, дұрыс бағыт беру үшін кері байланыс жасау және қалыптастырушы бағалау жұмыстарын беру арқылы жеке оқудағы жетістіктеріне көздерін жеткіздім.«Дұрыс , дұрыс емес » әдісін қолдандым. | Оқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Психологиялық жағымды ахуал туғызу, сергіту сәтін ұйымдастыру; Сабақ алдында бөлмені желдетіп алу |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Оқу мақсаты бағдарламадан алынды, ал сабақ мақсаты оқушылардың жаңа ұғымдарды меңгеруіне, сабақ барысында зерттеу жүргізу, бұрынғы алған білімдерін қолдана отырып пікірін дәлелдей алуға бағытталды. | ||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)