Сабақта оқушылар
білетін ұғымдар қолданылады және жаңа ұғымдар енгізіледі. Сондықтан
материалмен танысу барысында сөздікке жаңа терминдер
енгізіледі.
Әртүрлі
іс-әрекеттер жасау барысында оқушылар бағалау парағын толтырады.
Сабақтың соңында қорытынды жасалады және мұғалімнің жұрналында
белгіленеді.
-
Ой
қозғау – 4 мин.
Бұл
кезеңде оқушыларда өмір бойы білім алуға
бейімделу және
сабақтарда көпмәдениеттілікті және
басқалардың пікірін сыйлау білу құндылықтар дамиды.
Презентация бойынша ауызша
жұмыс:
-
Функциялардың
қайсылары сызықтық болатынын
анықтаңыз:


-
Қандай суретте
сызықтық функцияның графигі
көрсетілген?

-
функциясының k
және
b коэффициенттерінің таңбалары
қандай?

1-сурет
2-сурет
3-сурет

4-сурет 5-сурет
6-сурет
Критерийлер бойынша
өзін-өзі бағалау:
1. Сызықтық функцияның формуласын
біледі – 1
б;
2. Сызықтық функцияның графикті
анықтай алады – 1
б;
3. Функцияның графигі
бойынша k
және
b коэффициенттерінің таңбаларын
анықтайды -
1б.
3 балл –
100%
2 балл – 67
%
1 балл –
33%
0 балл –
0%
-
Жаңа материалмен
жұмыс – 15 мин:
Бұл кезеңде
оқушыларда өмір бойы білім
алуға бейімделу құндылығы
дамиды. Сонымен қатар жұптасып
бекітуге тапсырмаларды орындау барысында оқушыларда
оқуға бейімділігі, ақпаратты өзбетінше
табу, жағдайды талдау дағдылары
дамиды.
Оқушылар «GeoGebra», «Математический
конструктор» немесе «Рисование графиков онлайн»
бағдарламалрында келесі
функциялардың графиктерін салады
, , , және салынған түзулердің өзара
орналасуын сипаттайды (егер мұндай мүмкіндік болмаса,
салуларды постерлерде
орындайды):
1) және функциялардың
графиктері параллель;
2) және қиылысады және
т.с.с.
Содан соң оқушылар
графиктердің өзара орналасуын коэффициенттерге тәуелділігін
талдайды және қорытынды
жасайды.
Қорытынды: k-ның бірдей мәндерінде
сызықтық функциялардың графиктері параллель түзулер болады, ал
әртүрлі мәндерінде – графиктер
қиылысады.
Мұғалім: Қарастырылған мысалдар
негізінде қорытындыларды дәлелдейік. Екі сызықтық функция
берілсін және Олар
координаталары С нүктесінде қиылысады деп
ұйғарайық. Бұл кезде нүкте әрбір түзудің бойында жатады және оның
координаталары әрбір түзудің теңдеуін қанағаттандырады. Сондықтан
теңдеуге және |