Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 7.2А Функция. Функцияның графигі. |
Мектеп: |
||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||
Сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатысқандар саны: |
|||||||
Сабақтың тақырыбы |
Cызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы |
||||||||
Сабақтың түрі |
Жаңа тақырыпты оқып білу |
||||||||
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.5.1.8 сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың қоэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу; |
||||||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуын зерттей алады |
||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Тілдік оқыту мақсаттары: Оқушылар:
Пәндік лексика және терминология: – функция графигі; – сызықтық функция; – сызықтық функцияның бұрыштық коэффициенті; – түзулер параллель; – түзулер қиылысады – түзулер қиылыспайды
|
||||||||
Құндылықтарды дарыту
|
Оқуға ептілігін, өзбетінше ақпаратты жинау дағдыларын арттыру, жағдайды талдау және жаңа ситуацияға бейімделу, мәселелерді қою және шешім қабылдау, өз және топтың жұмысының сапасына жауапты болу, өз уақытын тиімді ұйымдастыру, сабақтарда көпмәдениеттілікті және басқалардың пікірін сыйлау білу. Құндылықтарды дарыту сабақта барлық жоспарлаған іс- әрекеттердің кезеңдері арқылы жүзеге асырылады. |
||||||||
Пәнаралық байланыстар |
|
||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ тиімді қолдану үшін оқуға қажет пайдаланушылардың дағдылары. «GeoGebra», «Математический конструктор» немесе «Рисование графиков онлайн» бағдарламалық жасақтамаларды қолдану. |
||||||||
Бастапқы білім |
Шамалар арасындағы тәуелділіктерді білу; тура және кері пропорционалдық ұғымдарын білу; тура пропорционалдық тәуелділіктің графигін сала алу. Айнымалылары бар өрнектерді түрлендірулерді орындай алу. Формулалармен жұмыс істей алу. |
||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурс тар |
|||||||
Сабақтың басы 3 мин
|
Сабақтың басында мұғалім ерекше көңіл аударады: - оқушылардың зейін қоюына - оқушылармен бірге сабақтың мақсаттарын анықтайды - оқушылардың «жақын даму аймағын» анықтайды - деңгейлер бойынша (А, В және С) өзіндік және үй жұмысын орындау - сабақтың аяғындағы күтілетін нәтижелер |
|
|||||||
Сабақтың ортасы 40 мин |
Сабақта оқушылар білетін ұғымдар қолданылады және жаңа ұғымдар енгізіледі. Сондықтан материалмен танысу барысында сөздікке жаңа терминдер енгізіледі. Әртүрлі іс-әрекеттер жасау барысында оқушылар бағалау парағын толтырады. Сабақтың соңында қорытынды жасалады және мұғалімнің жұрналында белгіленеді.
Бұл кезеңде оқушыларда өмір бойы білім алуға бейімделу және сабақтарда көпмәдениеттілікті және басқалардың пікірін сыйлау білу құндылықтар дамиды. Презентация бойынша ауызша жұмыс:
1-сурет 2-сурет 3-сурет 4-сурет 5-сурет 6-сурет Критерийлер бойынша өзін-өзі бағалау: 1. Сызықтық функцияның формуласын біледі – 1 б; 2. Сызықтық функцияның графикті анықтай алады – 1 б; 3. Функцияның графигі бойынша k және b коэффициенттерінің таңбаларын анықтайды - 1б. 3 балл – 100% 2 балл – 67 % 1 балл – 33% 0 балл – 0%
Бұл кезеңде оқушыларда өмір бойы білім алуға бейімделу құндылығы дамиды. Сонымен қатар жұптасып бекітуге тапсырмаларды орындау барысында оқушыларда оқуға бейімділігі, ақпаратты өзбетінше табу, жағдайды талдау дағдылары дамиды. Оқушылар «GeoGebra», «Математический конструктор» немесе «Рисование графиков онлайн» бағдарламалрында келесі функциялардың графиктерін салады , , , және салынған түзулердің өзара орналасуын сипаттайды (егер мұндай мүмкіндік болмаса, салуларды постерлерде орындайды): 1) және функциялардың графиктері параллель; 2) және қиылысады және т.с.с. Содан соң оқушылар графиктердің өзара орналасуын коэффициенттерге тәуелділігін талдайды және қорытынды жасайды. Қорытынды: k-ның бірдей мәндерінде сызықтық функциялардың графиктері параллель түзулер болады, ал әртүрлі мәндерінде – графиктер қиылысады.
Мұғалім: Қарастырылған мысалдар
негізінде қорытындыларды дәлелдейік. Екі сызықтық функция
берілсін және Олар
координаталары С нүктесінде қиылысады деп
ұйғарайық. Бұл кезде нүкте әрбір түзудің бойында жатады және оның
координаталары әрбір түзудің теңдеуін қанағаттандырады. Сондықтан
теңдеуге және Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |