Материалдар / Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы

Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған бағдарлама бойынша жасалған.Оқушыларға сызықтық функциялардың графиктерінің орналасуын үйрету,егер коэфицциенттері тең болса,параллель болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2021
328
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

7.2А Функция. Функцияның графигі.

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатысқандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Cызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы

Сабақтың түрі

Жаңа тақырыпты оқып білу

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.5.1.8 сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың қоэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу;


Сабақтың мақсаты

Оқушылар сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуын зерттей алады

Бағалау критерийі

Оқушы:

Білу және түсіну

k мен b-ға байланысты сызықтық функциялардың графиктері қалай орналасатынын біледі (параллель, қиылысады, қиылыспайды)

Жоғары деңгейдегі дағдылар

Координаталық жазықтықта екі түзудің салыстырмалық орналасуын зерттейді


Тілдік мақсаттар


Тілдік оқыту мақсаттары:

Оқушылар:

  • сызықтық функциялардың графиктерін салу алгоритмін сипаттайды;

  • сызықтық функциялардың коэффициенттердің арасындағы тәуелділікке және олардың графиктерінің өзара орналасуының ерекшеліктеріне түсінік береді;

Пәндік лексика және терминология:

функция графигі;

сызықтық функция;

сызықтық функцияның бұрыштық коэффициенті;

түзулер параллель;

түзулер қиылысады

түзулер қиылыспайды


Құндылықтарды дарыту


Оқуға ептілігін, өзбетінше ақпаратты жинау дағдыларын арттыру, жағдайды талдау және жаңа ситуацияға бейімделу, мәселелерді қою және шешім қабылдау, өз және топтың жұмысының сапасына жауапты болу, өз уақытын тиімді ұйымдастыру, сабақтарда көпмәдениеттілікті және басқалардың пікірін сыйлау білу.

Құндылықтарды дарыту сабақта барлық жоспарлаған іс- әрекеттердің кезеңдері арқылы жүзеге асырылады.

Пәнаралық байланыстар


АКТ қолдану дағдылары

АКТ тиімді қолдану үшін оқуға қажет пайдаланушылардың дағдылары. «GeoGebra», «Математический конструктор» немесе «Рисование графиков онлайн» бағдарламалық жасақтамаларды қолдану.

Бастапқы білім

Шамалар арасындағы тәуелділіктерді білу; тура және кері пропорционалдық ұғымдарын білу; тура пропорционалдық тәуелділіктің графигін сала алу. Айнымалылары бар өрнектерді түрлендірулерді орындай алу. Формулалармен жұмыс істей алу.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурс

тар

Сабақтың басы

3 мин


Сабақтың басында мұғалім ерекше көңіл аударады:

- оқушылардың зейін қоюына

- оқушылармен бірге сабақтың мақсаттарын анықтайды

- оқушылардың «жақын даму аймағын» анықтайды - деңгейлер бойынша (А, В және С) өзіндік және үй жұмысын орындау

- сабақтың аяғындағы күтілетін нәтижелер


Сабақтың ортасы

40 мин

Сабақта оқушылар білетін ұғымдар қолданылады және жаңа ұғымдар енгізіледі. Сондықтан материалмен танысу барысында сөздікке жаңа терминдер енгізіледі.

Әртүрлі іс-әрекеттер жасау барысында оқушылар бағалау парағын толтырады. Сабақтың соңында қорытынды жасалады және мұғалімнің жұрналында белгіленеді.


  1. Ой қозғау – 4 мин.

Бұл кезеңде оқушыларда өмір бойы білім алуға бейімделу және сабақтарда көпмәдениеттілікті және басқалардың пікірін сыйлау білу құндылықтар дамиды.

Презентация бойынша ауызша жұмыс:

  1. Функциялардың қайсылары сызықтық болатынын анықтаңыз:

  1. Қандай суретте сызықтық функцияның графигі көрсетілген?

  1. функциясының k және b коэффициенттерінің таңбалары қандай?

Shape1 Shape2 Shape3










1-сурет 2-сурет 3-сурет


Shape4








4-сурет 5-сурет 6-сурет

Критерийлер бойынша өзін-өзі бағалау:

1. Сызықтық функцияның формуласын біледі – 1 б;

2. Сызықтық функцияның графикті анықтай алады – 1 б;

3. Функцияның графигі бойынша k және b коэффициенттерінің таңбаларын анықтайды - 1б.

3 балл – 100%

2 балл – 67 %

1 балл – 33%

0 балл – 0%

  1. Жаңа материалмен жұмыс – 15 мин:

Бұл кезеңде оқушыларда өмір бойы білім алуға бейімделу құндылығы дамиды. Сонымен қатар жұптасып бекітуге тапсырмаларды орындау барысында оқушыларда оқуға бейімділігі, ақпаратты өзбетінше табу, жағдайды талдау дағдылары дамиды.

Оқушылар «GeoGebra», «Математический конструктор» немесе «Рисование графиков онлайн» бағдарламалрында келесі функциялардың графиктерін салады , , , және салынған түзулердің өзара орналасуын сипаттайды (егер мұндай мүмкіндік болмаса, салуларды постерлерде орындайды):

1) және функциялардың графиктері параллель;

2) және қиылысады және т.с.с.

Содан соң оқушылар графиктердің өзара орналасуын коэффициенттерге тәуелділігін талдайды және қорытынды жасайды.

Қорытынды: k-ның бірдей мәндерінде сызықтық функциялардың графиктері параллель түзулер болады, ал әртүрлі мәндерінде – графиктер қиылысады.

Мұғалім: Қарастырылған мысалдар негізінде қорытындыларды дәлелдейік. Екі сызықтық функция берілсін және Олар координаталары С нүктесінде қиылысады деп ұйғарайық. Бұл кезде нүкте әрбір түзудің бойында жатады және оның координаталары әрбір түзудің теңдеуін қанағаттандырады. Сондықтан теңдеуге және

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!