Материалдар / "Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы" Ашық сабақ 7 сынып

"Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы" Ашық сабақ 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
математка пән мұғалімдеріне көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2019
730
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады









Ашық сабақ





Сынып: 7 «в»Пәні: АлгебраТақырыбы: Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуыМұғалім: Молдабекова Гүлдана











































Тақырыбы: Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы (есептер шығару)
Күні,айы: 22.11.2018Мұғалімнің аты-жөні: Молдабекова Гүлдана
Сынып: 7 «В»Пәні: Алгебра Сабаққа қатысқан оқушылар саны: 17Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: 0
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты7.4.1.8сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу7.4.1.9графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу;;
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар:Сызықты функцияларды  және графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелділігі туралы біледі.


Оқушылардың басым бөлігі:Сызықты функциялардың графиктерінің өзара орналасуы жайлы есеп шығара алады.


Кейбір оқушылар:Сызықтық функцияның графигін сала алады.
Бағалау критерийі1.Сызықты функцияларды түсінеді. 2.Сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелділігін біледі.3. Сызықты функция графиктерінің тәуелділіктерін есеп шығаруда қолданады
Тілдік мақсаттарПəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Координата,ордината осы , абссица осы, график, кесте, функция, тұра сызық, параллель. Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:Сызықты функция дегеніміз не ?... х осы деп аталады.K1=K2,болғанда... ...коэффициенттеріне тәуелді болады k₁≠k₂ болғанда...
Бастапқы білімФункцияны , координата,ордината осы , абссица осы, тұра сызық, паралель түзуді,график салуды, кесте құруды біледі.
АКТ қолдану дағдыларыИнтерактивті тақта
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған жұмысРесурстар
Сабақтың басы (15 минут)

1)Ұйымдастыру 2минОқушылармен амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу. Үйге берілген тапсырманы пысықтау, топқа бөлу.I. ”Топқа бөлу” II. ”Сиқырлы қалтаIII. ”Кім жылдам?” IV. ”Тест тапсырмалары” V. ” РефлексияVI. ” Бағалау” VII. ”Үйге тапсырма”VIII. ”Қорытынды”





I.”Топқа бөлу” (параллель, қиылысу, беттесу тобы) 3минТоптың аттарын әр параққа жазып, оқушыларға таңдатамыз. Кімге қай топтың аты түссе, сол топтың мүшесі болады. II. ”Сиқырлы қалта (ТЖ) 10мин 23.6. Функция графиктерінің қиылысатынын дәлелдеңдер:















Сабақтың ортасы (14минут)III. ”Кім жылдам?” (ЖЖ) 8мину=9х-5; у=3-8х; у=4+9х; у=2х-7; у=12х+4; у=5х+3; у=9х+6; у=6х+3; у=10х-5 сызықтық функциясының а) графигіне параллель; ә) графигімен қиылысатын; б) графигімен беттесетін сызықтық функцияларды теріп жазыңыздар. Жауабы:

IV. ”Тест тапсырмалары” (ӨЖ) 6 мин 1-нұсқа1) x = –2 болғандағы y = 3x – 4 функциясының мәнін тап.А) -10 +В) -1С) -22) у=kx+b формуласымен беруге болатын функция не деп аталады?А) ФункцияВ) Анықталу аймағыС) Сызықтық функция + 2-нұсқа1) x = 4 болғандағы y = 7   функциясының мәнін тап.А) - 15В) -1С) 15 +2) Сызықтық функцияның графигі қандай болады?А) ПараллельВ) Түзу +С) Парабола









Сабақтың соңы(11 мин)” Рефлексия” 3мин
  • Не білдім?
  • Не білгім келеді?
  • Не білемін?
  • Осы бойынша балалар стикерге өз ойларын жазып, тақтада тұрған плакатқа жабыстырады.VI. ” Бағалау” 2минӘр дұрыс жауап сайын 1 жұлдызша беріп отыру. Оқушыларды жинаған жұлдызшаларының санына сәйкес бағалау. VII. ”Үйге тапсырма” 2мин№ 23.14 есепті шығырып келу.Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасу тақырыбын қайталап келу.VIII. ”Қорытынды” 4мин1) Сызықтық функция дегеніміз не?2) Сызықтық функцияның графигі қандай болады? 3) у=kx+b формуласымен берілген сызықтық функциялардың графиктері қандай жағдайда қиылысады, беттеседі және параллель болады?



    Қосымша ақпарат
    ҚорытындылауТөмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
    1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ