Тақырыбы: | Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы (есептер шығару) |
Күні,айы: 22.11.2018 | Мұғалімнің аты-жөні: Молдабекова Гүлдана |
Сынып: 7 «В»Пәні: Алгебра | Сабаққа қатысқан оқушылар саны: 17 | Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 7.4.1.8сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу7.4.1.9графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу;; |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар:Сызықты функцияларды және графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелділігі туралы біледі. |
| Оқушылардың басым бөлігі:Сызықты функциялардың графиктерінің өзара орналасуы жайлы есеп шығара алады. |
| Кейбір оқушылар:Сызықтық функцияның графигін сала алады. |
Бағалау критерийі | 1.Сызықты функцияларды түсінеді. 2.Сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелділігін біледі.3. Сызықты функция графиктерінің тәуелділіктерін есеп шығаруда қолданады |
Тілдік мақсаттар | Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Координата,ордината осы , абссица осы, график, кесте, функция, тұра сызық, параллель. Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:Сызықты функция дегеніміз не ?... х осы деп аталады.K1=K2,болғанда... ...коэффициенттеріне тәуелді болады k₁≠k₂ болғанда... |
Бастапқы білім | Функцияны , координата,ордината осы , абссица осы, тұра сызық, паралель түзуді,график салуды, кесте құруды біледі. |
АКТ қолдану дағдылары | Интерактивті тақта |
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңдері | Жоспарланған жұмыс | Ресурстар |
Сабақтың басы (15 минут)
| 1)Ұйымдастыру 2минОқушылармен амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу. Үйге берілген тапсырманы пысықтау, топқа бөлу.I. ”Топқа бөлу” II. ”Сиқырлы қалта”III. ”Кім жылдам?” IV. ”Тест тапсырмалары” V. ” Рефлексия” VI. ” Бағалау” VII. ”Үйге тапсырма”VIII. ”Қорытынды”
I.”Топқа бөлу” (параллель, қиылысу, беттесу тобы) 3минТоптың аттарын әр параққа жазып, оқушыларға таңдатамыз. Кімге қай топтың аты түссе, сол топтың мүшесі болады. II. ”Сиқырлы қалта” (ТЖ) 10мин№ 23.6. Функция графиктерінің қиылысатынын дәлелдеңдер:
|
|
Сабақтың ортасы (14минут) | III. ”Кім жылдам?” (ЖЖ) 8мину=9х-5; у=3-8х; у=4+9х; у=2х-7; у=12х+4; у=5х+3; у=9х+6; у=6х+3; у=10х-5 сызықтық функциясының а) графигіне параллель; ә) графигімен қиылысатын; б) графигімен беттесетін сызықтық функцияларды теріп жазыңыздар. Жауабы:
IV. ”Тест тапсырмалары” (ӨЖ) 6 мин 1-нұсқа1) x = –2 болғандағы y = 3x – 4 функциясының мәнін тап.А) -10 +В) -1С) -22) у=kx+b формуласымен беруге болатын функция не деп аталады?А) ФункцияВ) Анықталу аймағыС) Сызықтық функция + 2-нұсқа1) x = –4 болғандағы y = 7 – 2х функциясының мәнін тап.А) - 15В) -1С) 15 +2) Сызықтық функцияның графигі қандай болады?А) ПараллельВ) Түзу +С) Парабола
|
|
Сабақтың соңы(11 мин) | ” Рефлексия” 3минНе білдім?Не білгім келеді?Не білемін?Осы бойынша балалар стикерге өз ойларын жазып, тақтада тұрған плакатқа жабыстырады.VI. ” Бағалау” 2минӘр дұрыс жауап сайын 1 жұлдызша беріп отыру. Оқушыларды жинаған жұлдызшаларының санына сәйкес бағалау. VII. ”Үйге тапсырма” 2мин№ 23.14 есепті шығырып келу.Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасу тақырыбын қайталап келу.VIII. ”Қорытынды” 4мин1) Сызықтық функция дегеніміз не?2) Сызықтық функцияның графигі қандай болады? 3) у=kx+b формуласымен берілген сызықтық функциялардың графиктері қандай жағдайда қиылысады, беттеседі және параллель болады?
|
|
Қосымша ақпарат |
Қорытындылау | Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
|
|
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2. |