Сабақ жоспары
|
Сабақ: |
Мектеп №40 |
|||||||||||||||
|
Күні: 6.04.2017ж |
Мұғалімнің есімі: Адилханова Д.А |
|||||||||||||||
|
Сынып : 6а |
Қатысқандар саны: 24 |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Сызықтық функция және оның графигі |
|||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты : Сызықтық функция графигін салады, график бойынша оның формуласын жазады, оны есеп шығаруда қолданады. |
Барлық оқушылар: функция ұғымын меңгерген, оның берілу тәсілдерін ажырата біледі |
|||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||
|
Кесте толтыра алады, формула жаза алады, нүктені координаталық жазықтықта белгілей алады. |
||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||
|
Функция ұғымын толық меңгеру керек, дарынды оқушылар барін меңгере отырып график сала алады. |
||||||||||||||||
|
График салуды үйренеді, графикті қолданып функция формуласын жазуды үйренеді |
||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар : Есептерді шығара алады.Функцияның берілу тәсілдерін ажырата алады. |
|||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||||||||||||
|
Сызықтық функция графигі, координаталық жазықтық, бірлік кесінді, қадам, нүкте, график |
||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||||||||||||||
|
Кесінді- part |
||||||||||||||||
|
Қадам – шаг - step |
||||||||||||||||
|
Нүкте- точка - point |
||||||||||||||||
|
График- qraph |
||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
|
Алдыңғы тақырып: Функцияның графикпен берілуі |
||||||||||||||||
|
Жоспар Сабақ жоспары |
||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
ресурстар |
||||||||||||||
|
І. Басталуы. |
Шаттық шеңберін құру арқылы оқушылар бүгінгі сабақта бір- біріне тілек айтады.
|
Түрлі түсті қағаздар |
||||||||||||||
|
ІV |
Даярлық тапсырмасы арқылы оқушылар әр сұраққа жауаптар береді 1-топ У=1,5х +6 формуласымен берілген кесте толтырады 2- топ У= 1.5х+6 формуласымен берілген функция графигін салады. График қандай сызық? 3-топ Функция графигі оу осін ординатасы қандай нүктеде қияды? Оның формуласын қалай белгілеуге болады? 4- топ у=kx +l формуласымен берілсе оның ОУ осін ординатасы қандай нүктеде қияды? |
АКТ Презентация смайликтер |
||||||||||||||
|
V ортасы |
Карусель стратегиясы арқылы жаңа сабақты түсіндіремін. У = kx+ l формуласымен берілген функция сызықтық функция деп аталады. (Мұндағы х- тәуелсіз айнымалы. K және l – қандайда бір сандар) Жұптық әңгіме стротегиясы арқылы оқушыларға жаңа сабақты меңгертемін |
Презентация слайд№1 |
||||||||||||||
|
|
1-топ У= 1.5х-2 . Сызықтық функция графигін салады. Ол үшін х пен у –тің сәйкес мәндерінің кестесін құру керек.
Координаталық жазықтықта координаталары кестеде көрсетілген нүктелерді белгілейміз. Белгіленген нүктелерді қоссақ түзу сызылады. Ол түзу сызықтық функция графигі болады. Сызықтық функция графигі түзу болғандықтан, түзуді салу үшін екі нүктенің координаталарын тапса жеткілікті Сызықтық функциясының графигі оу ординаталар осін (о; l) нүктесінде қияды. 2- топ График бойынша функция формуласын жазуды үйретеді. Сайт №2 8.16 сурет арқылы берілген функция ны формуламен жазады.Түзу Оу ординаталар осін А(0; 3) нүктесінде қияды х=0; у=3 мәндерін У = kx+ l формуласына қойсақ 3= k*0+l . l=3 . к табу үшін түзудің ОХ абсцисалар осімен қиылысу В(4;0) х=4; у =0 мәндерін және l=3- ті формулаға қою керек. 0= k.4+3 , осыдан к = -3/4 яғни у = -3/4х +3 формуласын аламыз. 3-топ Берілген нүктенің түзуге тиісті немесе тиісті болмауын қарастырады. Берілген нүктенің абсциссасы функцияның аргументі, ал ординатасы оған сәйкес функцияның мәні болғанда ғана нүкте функцияның графигіне тиісті болады. У= 3х-1 функциясының графигіне А(2;5) нүктесі тиісті себебі х=2 болғанда у=5 болады. В(1;-2) нүктесі тиісті емес себебі х=1 болғанда у –тің мәні 2 ге тең. Яғни В(1;-2) функция графигіне тиісті емес. |
|
||||||||||||||
|
VІ |
Джексо әдісі Оқулықпен жұмыс. №1328-1330 |
оқулық |
||||||||||||||
|
VІІ |
Ойлдан –жұптас- бөліс әдісі арқылы сабақты бекітемін. Әр топқа сұрақтар беріледі. Ойланады, жұптасады, топпен бөліседі . содан кейн топтың бір мүшесі нақты жауапты айтады. Сұрақтар:
|
Үлестірмелі қағаздар Бағдар шам көздері |
||||||||||||||
|
VІІІ аяқталуы |
Рефлекция БББ
|
|
||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сызықтық функцияның графигі
Сызықтық функцияның графигі
Сабақ жоспары
|
Сабақ: |
Мектеп №40 |
|||||||||||||||
|
Күні: 6.04.2017ж |
Мұғалімнің есімі: Адилханова Д.А |
|||||||||||||||
|
Сынып : 6а |
Қатысқандар саны: 24 |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Сызықтық функция және оның графигі |
|||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты : Сызықтық функция графигін салады, график бойынша оның формуласын жазады, оны есеп шығаруда қолданады. |
Барлық оқушылар: функция ұғымын меңгерген, оның берілу тәсілдерін ажырата біледі |
|||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||
|
Кесте толтыра алады, формула жаза алады, нүктені координаталық жазықтықта белгілей алады. |
||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||
|
Функция ұғымын толық меңгеру керек, дарынды оқушылар барін меңгере отырып график сала алады. |
||||||||||||||||
|
График салуды үйренеді, графикті қолданып функция формуласын жазуды үйренеді |
||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар : Есептерді шығара алады.Функцияның берілу тәсілдерін ажырата алады. |
|||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||||||||||||
|
Сызықтық функция графигі, координаталық жазықтық, бірлік кесінді, қадам, нүкте, график |
||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||||||||||||||
|
Кесінді- part |
||||||||||||||||
|
Қадам – шаг - step |
||||||||||||||||
|
Нүкте- точка - point |
||||||||||||||||
|
График- qraph |
||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
|
Алдыңғы тақырып: Функцияның графикпен берілуі |
||||||||||||||||
|
Жоспар Сабақ жоспары |
||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
ресурстар |
||||||||||||||
|
І. Басталуы. |
Шаттық шеңберін құру арқылы оқушылар бүгінгі сабақта бір- біріне тілек айтады.
|
Түрлі түсті қағаздар |
||||||||||||||
|
ІV |
Даярлық тапсырмасы арқылы оқушылар әр сұраққа жауаптар береді 1-топ У=1,5х +6 формуласымен берілген кесте толтырады 2- топ У= 1.5х+6 формуласымен берілген функция графигін салады. График қандай сызық? 3-топ Функция графигі оу осін ординатасы қандай нүктеде қияды? Оның формуласын қалай белгілеуге болады? 4- топ у=kx +l формуласымен берілсе оның ОУ осін ординатасы қандай нүктеде қияды? |
АКТ Презентация смайликтер |
||||||||||||||
|
V ортасы |
Карусель стратегиясы арқылы жаңа сабақты түсіндіремін. У = kx+ l формуласымен берілген функция сызықтық функция деп аталады. (Мұндағы х- тәуелсіз айнымалы. K және l – қандайда бір сандар) Жұптық әңгіме стротегиясы арқылы оқушыларға жаңа сабақты меңгертемін |
Презентация слайд№1 |
||||||||||||||
|
|
1-топ У= 1.5х-2 . Сызықтық функция графигін салады. Ол үшін х пен у –тің сәйкес мәндерінің кестесін құру керек.
Координаталық жазықтықта координаталары кестеде көрсетілген нүктелерді белгілейміз. Белгіленген нүктелерді қоссақ түзу сызылады. Ол түзу сызықтық функция графигі болады. Сызықтық функция графигі түзу болғандықтан, түзуді салу үшін екі нүктенің координаталарын тапса жеткілікті Сызықтық функциясының графигі оу ординаталар осін (о; l) нүктесінде қияды. 2- топ График бойынша функция формуласын жазуды үйретеді. Сайт №2 8.16 сурет арқылы берілген функция ны формуламен жазады.Түзу Оу ординаталар осін А(0; 3) нүктесінде қияды х=0; у=3 мәндерін У = kx+ l формуласына қойсақ 3= k*0+l . l=3 . к табу үшін түзудің ОХ абсцисалар осімен қиылысу В(4;0) х=4; у =0 мәндерін және l=3- ті формулаға қою керек. 0= k.4+3 , осыдан к = -3/4 яғни у = -3/4х +3 формуласын аламыз. 3-топ Берілген нүктенің түзуге тиісті немесе тиісті болмауын қарастырады. Берілген нүктенің абсциссасы функцияның аргументі, ал ординатасы оған сәйкес функцияның мәні болғанда ғана нүкте функцияның графигіне тиісті болады. У= 3х-1 функциясының графигіне А(2;5) нүктесі тиісті себебі х=2 болғанда у=5 болады. В(1;-2) нүктесі тиісті емес себебі х=1 болғанда у –тің мәні 2 ге тең. Яғни В(1;-2) функция графигіне тиісті емес. |
|
||||||||||||||
|
VІ |
Джексо әдісі Оқулықпен жұмыс. №1328-1330 |
оқулық |
||||||||||||||
|
VІІ |
Ойлдан –жұптас- бөліс әдісі арқылы сабақты бекітемін. Әр топқа сұрақтар беріледі. Ойланады, жұптасады, топпен бөліседі . содан кейн топтың бір мүшесі нақты жауапты айтады. Сұрақтар:
|
Үлестірмелі қағаздар Бағдар шам көздері |
||||||||||||||
|
VІІІ аяқталуы |
Рефлекция БББ
|
|
||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













