Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Мұғалімнің аты-жөні: Шыршыкбаева Д.А

    Күні:

    СЫНЫП: 9

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағаноқушылар саны:

    Сабақтың тақырыбы:


    Сызықтық және бұрыштық жылдамдықтар


    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    9.2.1.14 сызықтық және бұрыштық жылдамдықты байланыстыратын өрнекті есептер шығаруда қолдану

    Сабақ мақсаты

    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

    Сызықтық және бұрыштық жылдамдықтар жайлы мағлұмат алады

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Сызықтық және бұрыштық жылдамдықтар формулаларын есеп шығаруда қолдана білуге үйрету

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Бағалау критерийі

    Сызықтық және бұрыштық жылдамдықтар жайлы мағлұмат алады

    Сызықтық және бұрыштық жылдамдықтар формулаларын есеп шығаруда қолдана білуге үйренеді


    Тілдік мақсаттар


    Оқушылыр орындай алады:

    өздерінің практикалық жұмыс нәтижелерін ауызша жинақтай алады

    Пәндік лексика және терминология

    Сызықтық бұрыш, үдеу,

    Тілдесу үшін пайдалы лебіздердің легі/жазылым:

    Центрге тартқыш үдеу дегеніміз не?

    Центрге тартқыш үдеу формуласын жаз?

    Дененің түзусызықты қозғалыс кезіндегі үдеуі мен центрге тартқыш үдеуді салыстыр?

    • Центрге тартқыш үдеуге мысал келтір Осылайша біз анықтадық, оның …

    • Қорытындылай келе, біз түсіндік, оның …

    Құндылықтарды дарыту


    «Мәңгілік ел» құндылықтарын іске асыру .Топтық және жұптық жұмыстарды орындауда бір-біріне құрмет көрсету .

    Оқушылар бір – бірінің ойын тыңдайды, өзара сыйластықты қалыптастырады. Жұпта, топта, топпен жұмыс істей білу. Оқушылар белсене қозғала отырып, сымбаттылықтарын сақтауға жаттығу жасайды. Бір-бірінің іс-қимылдарын түсіне білу.

    Пәнаралық байланыс

    География мен геометрия

    АКТ қолдану дағдылары

    Аудиожазба , таныстырылым.

    Алдыңғы оқу

    Үдеу

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланғануақыт

    Сабақ барысы :

    Бағалау түрлері

    Басталуы

    5 минут

    Сәлемдесу.

    Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би

    Сынып реттілігін қадағалау.

    Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

    Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)

    Жылдамдық дегеніміз не?

    Жылдамдықтың қандай түрлерін білесіңдер?

    Бұрыштық жылдамдық дегенді қалай түсінесіңдер?

    І. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)

    1. Үдеудің қандай түрлерін білеміз?

    2. Дененің шеңбер бойымен қозғалысы барысында центрге тартқыш үдеу болады деп ойлайсыңдар ма?

    3. Олай болса центрге тартқыш үдеу дегенді қалай түсінесіңдер?


    1-топ:

    «Бақыт» вагоны

    2-топ:

    «Сүйіспеншілік» вагоны

    3-топ:

    «Жарқын өмір» вагоны

    «Қызыл гүлім-ай» би билету.

    Жаңа білім

    10 минут












    Білу және түсіну

    Мағананы ашу арқылы Аквариум әдісін қолдану

    А)3 топқа Термодинамиканың ІІ заңын «Кезбе тілші» әдісі арқылы топтық жұмыс жасайды

    І топ, ІІ топ тақарыпшалар,

    ІІІ топ тілші ретінде тақырыпқа байланысты сұрақтар дайындайды

    Оқушылар алдымен тақырыпты жеке жеке оқып, дәптерлеріне керекті материалды жаздыру, одан кейін жұп бойынша талқылап, кейіннен топ бойынша талқылап, таныстырылым жасату. «Елші» әдісі бойынша топтан 2 оқушы әр топқа барып жаңа мәліметтер әкеліп, өздерінің топтарына таныстарады          (Бағалау парақшалары арқылы)

    Механикада бұрылу бұрышын радионмен өлшеу келісілген.

    Радиан- lдоғасының ұзындығы R радиусқа тең болатын φ центрлік бұрыш.

    Бұрылу бұрышының уақыт өтумен өзгеруін бұрыштық жылдамдық арқылы сипаттайды.

    Бұрыштық жылдамдық деп дененің бұрылу бұрышының осы бұрылуға кеткен уақытқа қатынасымен өлшенетін шаманы айтады. Бұрылу бұрышы φ рпімен белгіленеді.

    Дененің бірқалыпты айналысы кезіндегі бұрыштық жылдамдығы.

    ɷ=φ/t Дененің бірқалыпты айналысы кезіндегі бұрыштық жылдамдығы

    [ɷ]=1рад/1с=1 рад/с

    Шеңбер бойымен толық бір айналым 2П радианды құрайды. Нүктенің толық бір айналым кезіндегі уақыт t=T болғандықтан бұрыштық жылдамдықты мына өрнектермен де анықтауға болады.

    ɷ=φ/t=2π/Τ=2πν

    υ=ɷR Сызықтық жылдамдық

    Шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалатын дененің үдеуі шеңбердің кез келген нүктесінде радиус боиымен оның центріне қарай бағытталады. Сондықтанда оны центрге тартқыш үдеу деп атайды.

    ац.т. = υ2 /R














    Оқулық,

    мәтіндер.

    Ортасы

    10 минут












    Қолдану

    Топтық жұмыс

    Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

    Топ пікірлерін тыңдау.

    Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут)

    (Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)

    Берілген суретті түсіндіру, яғни штурман айтып отырады, пилот қағаз бетіне түсіріп отырады.

    1) 2)





    С ызықтық және бұрыштық жылдамдық дегеніміз не?

    Сызықтық және бұрыштық жылдамдық формуласын жаз?

    Велосипед доңғалығының радиусы 40 см. Айналу периоды 4с. Доңғалақтың айналу кезінде сызықтық жылдамдығы неге тең болды?

    Сызықтық және бұрыштық жылдамдықды салыстыр?

    Машина доңғалағының жүрісіндегі сызықтық және бұрыштық жылдамдықты сипаттап бер?

    Дене қозғалысындағы сызықтық және бұрыштық жылдамдықтың маңыздылығы қаншама?

    Жұптық жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)

    1

    Білу

    Центрге тартқыш үдеу дегеніміз не?


    2

    Түсіну

    Центрге тартқыш үдеу формуласын жаз?


    3

    Қолдану

    Радиусы 40 м айналма жолмен автомобиль 20 м/с жылдамдықпен жүреді.Осы кезде центрге тартқыш үдеу неге тең болды?



    4

    Талдау

    Дененің түзусызықты қозғалыс кезіндегі үдеуі мен центрге тартқыш үдеуді салыстыр?



    5

    Жинақтау

    Центрге тартқыш үдеуге мысал келтір?



    6

    Бағалау

    Дененің шеңбер бойымен қозғалысы кезінде центрге тартқыш үдеудің маңыздылығы қаншама?







    Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер


    Топтық жұмысқа арналған ресурстар


    Аяқталуы

    Сабақты бекіту

    10 минут

    Жеке жұмыс.

     1. Хоккейші шайбаға 2 м/с жылдамдық бере отырып, жайлап клюшкамен соқты. Егер шайба мұзға үйкеліс нәтижесінде 0,25 м/с2 үдеумен қозғалса, соққыдан кейін 4 секунд өткеннен кейін шайбаның жылдамдығы қандай болады?

    2. Велосипедші төбешіктен 5 секунд ішінде 0,5 м/с2 үдеумен қозғала отырып түсті. Егер велосипедшінің бастапқы түсу жылдамдығы 18 км/сағ-қа тең болса, төбешіктің ұзындығын анықтаңдар.

    3. Биіктігі 80 см столдан еденге қарындаш құлап түсті. Қарындаштың құлау уақытын табыңдар. (g≈10 м/с2).

    4. Автомобиль түзусызықты қозғалып келеді. Автомобильдің жылдамдық векторының проекциясының уақытқа тәуелділік теңдеуі: υх=10+0,5t. Автомобильдің бастапқы жылдамдығының модулі мен бағытын және үдеуін анықтаңдар. Жылдамдық проекциясының уақытқа тәуелділік графигін салыңдар.

    5. Велосипедші тыныштық күйден 0,2 м/с2 үдеумен қозғалады. Қанша уақыттан кейін велосипедшінің жылдамдығы 2 м/с-қа тең болады?


    Ой қорытыу

    БББ кестесі

    Білгенім

    Білдім

    Білгім келеді










    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шыршыкбаева Дана Алтынбековна
    08 Қараша 2019
    7886
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сызықтық және бұрыштық жылдамдықтар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сызықтық және бұрыштық жылдамдықтар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Мұғалімнің аты-жөні: Шыршыкбаева Д.А

    Күні:

    СЫНЫП: 9

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағаноқушылар саны:

    Сабақтың тақырыбы:


    Сызықтық және бұрыштық жылдамдықтар


    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    9.2.1.14 сызықтық және бұрыштық жылдамдықты байланыстыратын өрнекті есептер шығаруда қолдану

    Сабақ мақсаты

    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

    Сызықтық және бұрыштық жылдамдықтар жайлы мағлұмат алады

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Сызықтық және бұрыштық жылдамдықтар формулаларын есеп шығаруда қолдана білуге үйрету

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Бағалау критерийі

    Сызықтық және бұрыштық жылдамдықтар жайлы мағлұмат алады

    Сызықтық және бұрыштық жылдамдықтар формулаларын есеп шығаруда қолдана білуге үйренеді


    Тілдік мақсаттар


    Оқушылыр орындай алады:

    өздерінің практикалық жұмыс нәтижелерін ауызша жинақтай алады

    Пәндік лексика және терминология

    Сызықтық бұрыш, үдеу,

    Тілдесу үшін пайдалы лебіздердің легі/жазылым:

    Центрге тартқыш үдеу дегеніміз не?

    Центрге тартқыш үдеу формуласын жаз?

    Дененің түзусызықты қозғалыс кезіндегі үдеуі мен центрге тартқыш үдеуді салыстыр?

    • Центрге тартқыш үдеуге мысал келтір Осылайша біз анықтадық, оның …

    • Қорытындылай келе, біз түсіндік, оның …

    Құндылықтарды дарыту


    «Мәңгілік ел» құндылықтарын іске асыру .Топтық және жұптық жұмыстарды орындауда бір-біріне құрмет көрсету .

    Оқушылар бір – бірінің ойын тыңдайды, өзара сыйластықты қалыптастырады. Жұпта, топта, топпен жұмыс істей білу. Оқушылар белсене қозғала отырып, сымбаттылықтарын сақтауға жаттығу жасайды. Бір-бірінің іс-қимылдарын түсіне білу.

    Пәнаралық байланыс

    География мен геометрия

    АКТ қолдану дағдылары

    Аудиожазба , таныстырылым.

    Алдыңғы оқу

    Үдеу

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланғануақыт

    Сабақ барысы :

    Бағалау түрлері

    Басталуы

    5 минут

    Сәлемдесу.

    Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би

    Сынып реттілігін қадағалау.

    Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

    Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)

    Жылдамдық дегеніміз не?

    Жылдамдықтың қандай түрлерін білесіңдер?

    Бұрыштық жылдамдық дегенді қалай түсінесіңдер?

    І. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)

    1. Үдеудің қандай түрлерін білеміз?

    2. Дененің шеңбер бойымен қозғалысы барысында центрге тартқыш үдеу болады деп ойлайсыңдар ма?

    3. Олай болса центрге тартқыш үдеу дегенді қалай түсінесіңдер?


    1-топ:

    «Бақыт» вагоны

    2-топ:

    «Сүйіспеншілік» вагоны

    3-топ:

    «Жарқын өмір» вагоны

    «Қызыл гүлім-ай» би билету.

    Жаңа білім

    10 минут












    Білу және түсіну

    Мағананы ашу арқылы Аквариум әдісін қолдану

    А)3 топқа Термодинамиканың ІІ заңын «Кезбе тілші» әдісі арқылы топтық жұмыс жасайды

    І топ, ІІ топ тақарыпшалар,

    ІІІ топ тілші ретінде тақырыпқа байланысты сұрақтар дайындайды

    Оқушылар алдымен тақырыпты жеке жеке оқып, дәптерлеріне керекті материалды жаздыру, одан кейін жұп бойынша талқылап, кейіннен топ бойынша талқылап, таныстырылым жасату. «Елші» әдісі бойынша топтан 2 оқушы әр топқа барып жаңа мәліметтер әкеліп, өздерінің топтарына таныстарады          (Бағалау парақшалары арқылы)

    Механикада бұрылу бұрышын радионмен өлшеу келісілген.

    Радиан- lдоғасының ұзындығы R радиусқа тең болатын φ центрлік бұрыш.

    Бұрылу бұрышының уақыт өтумен өзгеруін бұрыштық жылдамдық арқылы сипаттайды.

    Бұрыштық жылдамдық деп дененің бұрылу бұрышының осы бұрылуға кеткен уақытқа қатынасымен өлшенетін шаманы айтады. Бұрылу бұрышы φ рпімен белгіленеді.

    Дененің бірқалыпты айналысы кезіндегі бұрыштық жылдамдығы.

    ɷ=φ/t Дененің бірқалыпты айналысы кезіндегі бұрыштық жылдамдығы

    [ɷ]=1рад/1с=1 рад/с

    Шеңбер бойымен толық бір айналым 2П радианды құрайды. Нүктенің толық бір айналым кезіндегі уақыт t=T болғандықтан бұрыштық жылдамдықты мына өрнектермен де анықтауға болады.

    ɷ=φ/t=2π/Τ=2πν

    υ=ɷR Сызықтық жылдамдық

    Шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалатын дененің үдеуі шеңбердің кез келген нүктесінде радиус боиымен оның центріне қарай бағытталады. Сондықтанда оны центрге тартқыш үдеу деп атайды.

    ац.т. = υ2 /R














    Оқулық,

    мәтіндер.

    Ортасы

    10 минут












    Қолдану

    Топтық жұмыс

    Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

    Топ пікірлерін тыңдау.

    Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут)

    (Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)

    Берілген суретті түсіндіру, яғни штурман айтып отырады, пилот қағаз бетіне түсіріп отырады.

    1) 2)





    С ызықтық және бұрыштық жылдамдық дегеніміз не?

    Сызықтық және бұрыштық жылдамдық формуласын жаз?

    Велосипед доңғалығының радиусы 40 см. Айналу периоды 4с. Доңғалақтың айналу кезінде сызықтық жылдамдығы неге тең болды?

    Сызықтық және бұрыштық жылдамдықды салыстыр?

    Машина доңғалағының жүрісіндегі сызықтық және бұрыштық жылдамдықты сипаттап бер?

    Дене қозғалысындағы сызықтық және бұрыштық жылдамдықтың маңыздылығы қаншама?

    Жұптық жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)

    1

    Білу

    Центрге тартқыш үдеу дегеніміз не?


    2

    Түсіну

    Центрге тартқыш үдеу формуласын жаз?


    3

    Қолдану

    Радиусы 40 м айналма жолмен автомобиль 20 м/с жылдамдықпен жүреді.Осы кезде центрге тартқыш үдеу неге тең болды?



    4

    Талдау

    Дененің түзусызықты қозғалыс кезіндегі үдеуі мен центрге тартқыш үдеуді салыстыр?



    5

    Жинақтау

    Центрге тартқыш үдеуге мысал келтір?



    6

    Бағалау

    Дененің шеңбер бойымен қозғалысы кезінде центрге тартқыш үдеудің маңыздылығы қаншама?







    Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер


    Топтық жұмысқа арналған ресурстар


    Аяқталуы

    Сабақты бекіту

    10 минут

    Жеке жұмыс.

     1. Хоккейші шайбаға 2 м/с жылдамдық бере отырып, жайлап клюшкамен соқты. Егер шайба мұзға үйкеліс нәтижесінде 0,25 м/с2 үдеумен қозғалса, соққыдан кейін 4 секунд өткеннен кейін шайбаның жылдамдығы қандай болады?

    2. Велосипедші төбешіктен 5 секунд ішінде 0,5 м/с2 үдеумен қозғала отырып түсті. Егер велосипедшінің бастапқы түсу жылдамдығы 18 км/сағ-қа тең болса, төбешіктің ұзындығын анықтаңдар.

    3. Биіктігі 80 см столдан еденге қарындаш құлап түсті. Қарындаштың құлау уақытын табыңдар. (g≈10 м/с2).

    4. Автомобиль түзусызықты қозғалып келеді. Автомобильдің жылдамдық векторының проекциясының уақытқа тәуелділік теңдеуі: υх=10+0,5t. Автомобильдің бастапқы жылдамдығының модулі мен бағытын және үдеуін анықтаңдар. Жылдамдық проекциясының уақытқа тәуелділік графигін салыңдар.

    5. Велосипедші тыныштық күйден 0,2 м/с2 үдеумен қозғалады. Қанша уақыттан кейін велосипедшінің жылдамдығы 2 м/с-қа тең болады?


    Ой қорытыу

    БББ кестесі

    Білгенім

    Білдім

    Білгім келеді










    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Сабақ жоспары 9 сынып
    08.11.2019
    7886
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шыршыкбаева Дана Алтынбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации