Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушыларды түгендеп,
назарын сабаққа аудару.
Жағымды
психологиялық ахуал.
ІІ. Қызығушылықты
ояту:
-
Астрономия ғылымы мен
астрология ғылымының зерттеу обьектілері бір
ме?
-
Көшпелі алтын тұжырымы
қайдан шықты деп ойлайсыз?
-
Қазақ әдебиетінде қиялгер шығармалардың аз болуына не
себеп?
«Егер мен сыншы
болсам...» әдісі
Оқушылар қалауы ойынша
«Егер мен сыншы болсам...» деп басталатын ойын
жеткізеді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
анықтау.
|
Оқушыларды түгендеп,
назарын сабаққа аудару.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
анықтайды.
|
ҚБ
Жасыл
– топ
жұмысының ұтымды тұсы.
Қызыл
– тілек,
ұсыныс, толықтыру.
|
|
Сабақтың ортасы
|
ІІІ. Мағынаны тану.
Сұраққа жұп болып жауап
береді.
Сын дегенімз
не?
Төменде берілген ойды
қалай түсіндіңіз?
Әдеби сын жазуда нені
ескеру керексіз?
«Сын, егер ол шын мәніндегі әдеби – көркем
сын болса, шығарма туралы ғана болмау керек, бұның үстіне, сол
шығарманың тууына себеп болған қоғамдық, әлеуметтік жағдайлар
туралы болуы керек. Көркем шығарманы түсіндірудің қажеті жоқ, сол
шығармада айтылған ойлардың әлеуметтік астарына мән беру керек.
Сонда ғана сын белгілі бір әдеби құбылыс туралы қоғамдық ой
қорытады.»
Тапсырма.
Мәтіндік
зерттеу
Шыңғайдың Галактикаға саяхаты мен Мәкейдің
табақша туралы
тұжырымы.
Күн
жүйесінің суретін
көрсету.

Оқушылар сурет пен әңгіме арасындағы
байланысты анықтайды.
Мәтіннен негізгі
ойды табыңыз.
|
|
Тосын
жағдай (Мәтінде қандай тосын
ойға кездестіңіз?)
|
|
Мәтіннен шығар
заманауи қағида. Әңгімедегі таңғажайып
жаңалыққа деген ұмтылыстың берілу сипаты, құштарлық пен
жігер.
|
|
Белгісіз және
белгілі мәліметтер. Мәтіннен сізге бұрыннан
таныс және таныс емес ақпараттарды белгілеңіз.
|
|
Ойыңызды суретпен
бейнелеңіз.
|
|
Тәрбиелік мәні бар
қорытынды. Оқыған мәтіннен өз
болашағыңызға, іс-әрекетіңізге септігін тигізер қандай қорытынды
жасадыңыз?
|
|
Талдауды қажет
ететін тақырыптар. Мәтінге сүйене отырып,
осында көтерілген тағы қандай мәселені талдар
едіңіз?
|
|
Дескрипторлар
ҚБ
Тапсырма. 3-тапсырма.
Ж. Екі түрлі
түсініктеме күнделігі.
Оқушылардан дәптердің бетін ортасынан тік сызықпен бөлу сұралады.
Мәтінді оқу барысында олар бөліктің оң жағына мәтіндегі қатты
әсер еткен тұстарды, үзінділерді, сол жағына әсер еткен
үзінділері жайлы пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары
қандай, қандай сұрақ бар, т.б.)
Екі түрлі түсініктеме
күнделігі
Әсер еткен
үзінділер
|
Үзінді жайлы
пікір
|
|
|
Дескриптор:
-
Бөліктің оң жағына мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды,
үзінділерді жазады;
-
Әсер еткен үзінділері жайлы пікір
жазады.
ҚБ
Тапсырма. OVISA моделімен жұмыс
жүргізеді. Шығармаға әдеби сын
жазады.
Object – шығарма
идеясына байланысты туындаған
мақсат.
Value – мақсатына жету
жолындағы автордың құндылықтарының қатары
қандай?
Intention – бұл мақсатты
алға қоюдағы автордың ниетіне қандай? Баға
бер.
Sensibleness
– бұл мақсатқа
жетудегі автор тәсілдемесін оқырмандар қаншалықты
қолдайды?
Action
– автор көрсеткен
нақты қандай іс-әрекеттерді
құптайсыз?Неліктен?
Дескриптор:
-
шығарма идеясына
байланысты туындаған мақсатты
анықтайды;
-
мақсатына жету
жолындағы автордың құндылықтарының қатарын
анықтайды;
-
бұл мақсатты алға
қоюдағы автордың ниетіне баға
береді;
-
бұл мақсатқа жетудегі
автор тәсілдемесін оқырмандардың қолдауын
анықтайды;
-
автор көрсеткен нақты
іс-әрекеттерді құптайтындығын
анықтайды.
ҚБ
|
Сұраққа жұп болып жауап
береді.
Оқушылар сурет пен
әңгіме арасындағы байланысты анықтайды. Мәтінге талдау жұмысын
жүргізеді.
Шығарманың ғылыми
негізін айқындайды;
Кесте бойынша шығармаға
талдау жасайды.
Оқушылардан дәптердің
бетін ортасынан тік сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында
олар бөліктің оң жағына мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды,
үзінділерді, сол жағына әсер еткен үзінділері жайлы пікір
жазады.
OVISA моделімен жұмыс
жүргізеді. Шығармаға әдеби сын
жазады.
|
ҚБ
Жасыл – топ жұмысының ұтымды
тұсы.
Қызыл – тілек, ұсыныс,
толықтыру.
ҚБ
Жасыл – топ жұмысының ұтымды
тұсы.
Қызыл – тілек, ұсыныс,
толықтыру.
ҚБ
Жасыл – топ жұмысының ұтымды
тұсы.
Қызыл – тілек, ұсыныс,
толықтыру.
|
10-сынып «Қазақ әдебиеті»
Т. Сұлтанбеков «Көшпелі
алтын»
http://kitap.kz/audiobook/2386-bot_kowpeli/2386-bot_kowpeli
|