Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Табиғат -ана
Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
26 Қараша 2018
1495
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ересектер тобыБілім саласы: «Қатынас», «Таным», «Шығармашылық».Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:Тіл дамыту,қоршаған ортамен таныстыру,бейнелеу,жапсыру,құрастыру.Ұ.О.І.Ә.түрі: Кіріктірілген оқу іс-әрекеті.Тақырыбы:Табиғат-Ана.Мақсаты:Білімділік:Табиғат құндылығының маңыздылығы туралы түсінік беру, табиғат пен адамдар арасындағы байланысты түсіндіру.Табиғаттың әсемдігін сезінуді,адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру,табиғатқа деген танымдық қызығушылығын арттыру,табиғаттың сұлулығын,әдемілігін,көре білуге тәрбиелеу.Дамытушылық:Табиғат құбылыстарын тануда олардың көру,сезу,есту қабілеттерін, зейінділік пен тапқырлықтарын дамыту.Тәрбиелік:Табиғатқа қамқорлықпен қарауға,мейірімділікке,адамгершілік пен ізеттілікке тәрбиелеу.Балалардың бойында өлі-тірі табиғатқа деген сүйіспеншілік және сыйластық сияқты адамгершілік сапаларын қалыптастыру.Міндеті:Балалардың «табиғат» туралы түсініктерін кеңейту,сүйіспеншіліктерін арттыру.Балаларды тақпақтарды өз еркімен айтуға үйрету.Қолдың майда моторикасын дамыту мақсатында жұмыс жасау.Әдіс-тәсілдер:Көрсету,түсіндіру,әңгімелеу,сұрақ-жауап,сергіту сәті,ойын,сұлбамен сурет салғызу, таңқаларлық сәт, саусақ жаттығуы.Көрнекіліктер:Табиғаттың суреті,ойыншықтар,атрибуттар.Қажетті құралдар:Топырақ,құм,тас,жануарлардың мүсіндері,құстар.Билингвизм:Табиғат-природа,ауа-воздух,аққу-лебедь,қорғау-беречь.Инклюзивтік әлеумет:Тұйық бала Арманмен жұмыс.Алдын-ала жұмыс:тақпақ,мақал.
Күтілетін нәтиже:Біледі:Табиғат туралы біледі.Түсінеді:Табиғатты қорғау керектігін түсінеді.Қолданады:Шығармашылық жұмыстарда қолданады.Жеке-жұмыс:Алдиярмен сұлбамен жұмыс жасау.Технологиялық картаны толтырған тәрбиеші: В.И.Момынжанова.
Іс-әрекет кезеңдері: | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті: |
Мотивациялық қозғаушы | Сәлемдесу.Ұйымдастыру кезеңі.Балалар,бүгін бәрің күндегіден де әдемі болып кетіпсіңдер.«Жұлдыз»атты бақшаныңӘдепті біз баласыАлдыменен үлкенменАмандасып алады. Үлкенге де СІЗКішіге деСІЗБаршаңызды құрметтепБас иеміз біз Балалар біз бір-бірімізге жылы тілектеріміздібілдірейік. Жарайсыңдар балалар,тілектерің қабыл болсын. Ойын: «Кім көп біледі?» Қазір жылдың қай мезгілі?Күз мезгілінде неше ай бар?Күз айларын кім атап береді?Күз мезгілінде құстар қайда ұшып кетеді?Қандай құстар қыстап қалады? | Қимылмен көрсетді. -Мен жарқырап атқан таңмын.Таңдарың әрқашан ашық болсын.-Мен нәзік гүлмін,мен сияқты нәзік болыңдар.-Мен күнмін.Күн сияқты мейірімді болыңдар.-Мен арамын,ара сияқты еңбекқор болыңдар.-Мен сумын,су сияқты мөлдір болыңдар.-Мен өзенмін,өзен сияқты тұнық болыңдар.-Мен ағашпын,ағаш сияқты мықты болыңдар.-Мен таумын,тау сияқты мығым болыңдар.-Мен көбелекпін,мен сияқты сұлу болыңдар.-Мен жұлдызбын,мен сияқты жарқырап тұра беріңдер.-Мен аққумын,мен сияқты пәк,әдемі болыңдар.-Мен жермін,жер сияқты кең болыңдар.-Мен ауамын,ауа сияқты таза болыңдар.-Мен көлмін,көл сияқты тұнық болыңдар.-Мен барыспын,мен сияқты ақылды болыңдар.-Мен құспын,құс сияқты биікке самғаңдар. Қызыға орындайды. КҮЗ мезгілі.3 ай бар.Қыркүйек,қазан, қараша.Жыл құстары.Торғай, кептер,қарға, сауысқан. |
Іздену шілік-ұйымдастырушы | Күндей күлімдеп,айдай арайлап,жұлдыздай жарқырап,судай мөлдір таза көңілмен бүгінгі іс-әрекетімізді бастаймыз.Бүгінгі әңгімеміз табиғат туралы болады.Айналамыздағы тау,тас,топырақ,жануарлар құстар ,жәндіктер барлығы табиғаттың бір бөлігі.Табиғат- ол бізді қоршаған орта.Табиғат екіге бөлінеді:тірі табиғат,өлі табиғат.Тірі табиғат өседі,көбейеді,қоректенеді.Өлі табиғат өспейді,көбеймейді,қоректен-бейді.Үнтаспадан құстардың,сылдырлап аққан судың, тербелген ағаштардың сыбдыры,табиғаттың әр түрлі құбылыстардың дауысы естіледі.Балалар біз табиғат не екенін білдік.Енді осы табиғатқа елестету арқылы саяхатқа шыққыларың келе ме? Онда көзімізді жұмып,саяхатқа шығайық.(музыка ойнап тұрады)Балалар,алдарыңда биік тау,таудың етегінде мөлдір бұлақ,жайқалған ағаштар,құстардың сайраған дауысы қандай керемет.Балалар жайлап көзімізді ашайық.(Балалардың алдында мазмұнды сурет пайда болады.)Қараңдаршы,қандай керемет.Сендер шын көңілмен елестеткенекенсіңдер,ғажайып іс жасадыңдар.Суретпен жұмыс.Балалар сендер нені көріп тұрсыңдар? Күн бізге не береді? Ағаштың пайдасы бар ма? Гүлдің пайдасы бар ма? Көбелектер ше? Таңқаларлық сәт.Есік тақылдайды.Балалар тыңдаңдаршы.Бізге қонақ келген сияқты. Табиғат-Ана келеді.Сәлеметсіңдер ме, балалар.Мені таныдыңдар ма?Мен Табиғат-Анамын.Сендердің білімдеріңді көрейін деп келдім. Төрлетіңіз, Табиғат-Ана.Сендерге көктем мезгілінен сәлемдеме алып келдім.Гүлдің иісі қандай керемет!Тыныс алу жаттығуы.Қане бәріміз гүлді иіскейікші.Терең тыныс аламыз.Ал енді мен сендерге «Жақсылық пен жамандық»әңгімесін айтып берейін.Дыбыстық жаттығу.ді-ді-ді-жел уледіса-са-са-ызыңдайды масаАғаш болар таса.Балалар, маса қандай дыбыс шығарады?Балалар, қане біраз бойымызды сергітіп алайық.Сергіту сәті:Күн шықты,Ағаш өсті.Жел соқты,Бұтақтар қозғалды,Көбелек болып ұшайық,Гүлге келіп қонайықҚане,балалар тұрайықҚұс болып қанат қағайықОрнымызды табайық. Ойын: «Жер,су,ауа»Балалар,Табиғат-Анаға тақпақтарымызды айтып берейік. Ойын: «Аялы алақан»Шарты:балаларға Аялы алақан таратылады.Онда табиғатқа байланысты суреттер бейнеленген.Қандай қамқорлық жасайтынын айтады.Шығармашылық жұмыс.Төс белгілерге қарап орталықтарға бөлу.1-орталық:Ағаштың сұлбасын бояу.2-орталық:Жапсыру.Балалар,табиғат пен адам бір-бірімен тығыз байланыста дедік.Енді мына суреттердің жұбын тауып жапсырамыз(гүл-көбелек,су-аққу,т.б.)3-орталық:Геометриялық пішіндерден көбелек құрастыру.Саусақ жаттығуы:Шынашағым орманға бар,Шылдыр шүмек саңырауқұлақ терОртан терек тазалап ал,Балаң үйрек қуыра салБас бармағым барлығын жеп,Өзің қалыпсың толып.Іске сәт,балалар.Қауіпсіздік ережесін сақтау. | -Балалар мұқият тыңдайды. -Иә. Балалар таң қалады. Күнді,гүлді,ағаштарды,т.б.-Жылу,жарық,мейірім шашады.-Ағаш көлеңке, таза ауа береді.-Әдемілік ,таза ауа береді.-Гүлден шырын алады,тозаңдандырады -Сәлеметсіз бе? Гүлді иіскеп, терең тыныс алады. Қайталайды. з-з-з-з-з Балалар қимыл-қозғалыста болады. МедетТабиғат ол анамыз,Табиғатқа баламыз,Құшағында ойнаймызШаттық әнге саламыз. АйшаТабиғат,табиғат,Тамаша ғой табиғат.Табиғатта ойнаймыз,Гүлдей өсіп жайнаймыз. Қызыға ойнады. -Мен өз елімнің,туған жерімнің табиғатын жақсы көремін,қорғаймын. Қызығып,қарайды.Тыңдайды. Көрсете отырып,саусақ жаттығуын қайталап айтып,жасайды. Балалар әрекеттенді . |
Рефлексивтік-түзету. | Балалар біз не туралы білдік?Табиғат дегеніміз не?Табиғат нешеге бөлінеді?Балаларды мадақтау.«Жүректен жүрекке»Күн, сәулең үшін рахмет!Ағаш,көлеңкең үшін рахмет!Табиғат,сұлулығың үшін рахмет! Табиғаттан нәр алған ғойЖанымыз.Ұсынайық жүрек нұрын бәріміз.Табиғат-Анамен қоштасу. | Табиғат туралы.Бізді қоршаған орта.2-ге бөлінеді. Жүрекшелерді қонақтарға сыйлау. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)