Материалдар / Табиғат аясында.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Табиғат аясында.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сурет салу. Тақырыбы: Табиғат аясында. Мақсаты: Көрініс, көкжиек, кеңістік туралы түсініктерін бекіту. Сөздік жұмыс: көкжиек, кеңістік, мамық, фон, дымқыл, гүлзар Педагог суреттегі жыл мезгілі туралы сұрақ қойып, әр жыл мезгілінің ерекшелігі туралы әңгімелейді. «Қай мезгіл?» дидактикалық ойыны. Педагог жыл мезгілдерін сипаттап айтып береді. «Қай мезгіл жоқ?» ойыны. (Педагог бір жыл мезгілінің суретін жасырып қояды). Қай мезгіл жақындап келе жатқанын сұрайды. (Жаз мезгілі). Бүгінгі сабақта жаз мезгілі суретін салатындарын хабарлап, дымқыл қағазға табиғат көрінісін салуды ұсынады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2020
3219
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сурет салу.

Тақырыбы: Табиғат аясында.

Мақсаты: Көрініс, көкжиек, кеңістік туралы түсініктерін бекіту.

Сөздік жұмыс: көкжиек, кеңістік, мамық, фон, дымқыл, гүлзар

Педагог суреттегі жыл мезгілі туралы сұрақ қойып, әр жыл мезгілінің ерекшелігі туралы әңгімелейді.

«Қай мезгіл?» дидактикалық ойыны. Педагог жыл мезгілдерін сипаттап айтып береді. «Қай мезгіл жоқ?» ойыны. (Педагог бір жыл мезгілінің суретін жасырып қояды). Қай мезгіл жақындап келе жатқанын сұрайды. (Жаз мезгілі). Бүгінгі сабақта жаз мезгілі суретін салатындарын хабарлап, дымқыл қағазға табиғат көрінісін салуды ұсынады.

Сұрақ-жауап әдісі арқылы балалармен әңгіме жүргізеді.

Сергіту сәті (саусақ жаттығуы):

Оң қолымда бес саусақ,

Сол қолымда бес саусақ.

Бәрін, бәрін қосқанда,

Болады екен он саусақ.

(Онға дейін санау.)

Педагог пейзаж салу кезінде, табиғат аясын бейнелегенде бояудың қандай түстері пайдаланылатынын айтады. Акварель бояуымен жұмыс істеуді пысықтайды.

Гуашь - мөлдір бояу. Ол суда жақсы ериді, оның осы жақсы қасиетін пайдаланып, қағаз бетіне фон түсіреміз. Қылқаламды қағаздың жоғарғы жағынан бастап бір бағытта жүргізу керек. Содан соң қылқаламды аздап құрғату керек, қағаз бетіндегі дымқылдап жайылып жағылған бояу қабатының үстіне табиғат аясын саламыз. Күн, бұлт, ағып жатқан су, шөптер, ағаштар т.б. (қайталап, бекіту). Бояу ақырын жайылып, нәзік, жеңіл көрініс пайда болады.

Педагог балалардың жұмысына талдау жасайды, сұрақ-жауап арқылы мақтап, мадақтайды.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!