ТАҚЫРЫБЫ: Табиғат бұрышындағы жануарларға
қамқорлық
Мектеп/ МҰ:
Педагогнің аты-жөні:
Сынып/ топ Қатысқандар саны: Болмағандар:
ҰОҚ оқытылу мақсаты 0.1.2.1.Табиғат бұрышындағы жануарларға күтім жасау
Болжамды нəтиже Барлық балалар істей алады:
«Күтім жасау » деген ұғымды түсіндіре алады
Көпшілік балалар істей алады:
Жануарларға пайдалы іс-əрекеттерді атауды.
Жанарлардың өміріне зиян келтіруі мүмкін іс-əркеттерді білуі.
Кейбір балалар істей алады:
Жануарларға не үшін күтім керектігін айтып бере алады.
Жануарлардың адам өміріндегі пайдасын айтып бере алады.
Тілдік мақсат Дағдыларды дамыту.
«4 бұрыштың стратегиясы (сыни тұрғыдан ойлауды дамыту)» технологиялық
тəсілі шегінде болжамдар ұсыну.
Болжамдар ұсыну үшін тіректер пайдалану.
Жануарларға пайдалы іс-əрекеттер мен
зиян келтіруі ықтимал жағдаяттардың маңыздылығы туралы əңгіме.
Көптілділік
күтім жасау –уход –care
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:
Табиғат бұрышы, жануарлар күтімі, пайдалы іс-əрекеттер.
Ұйымдастырылған оқу қызметінде диалог/хат үшін қолданылатын тіл:
Талқылауға арналған сұрақтар.
«Жануарларға күтім жасау» - дегенді қалай түсінесіңдер?
Сен жануарларға қандай көмек көрсеттің ?
Өткен ұйымдастырылған оқу
қызметінде алған білім
Табиғат туралы қарапайым түсініктер; табиғатты сақтап қалу, табиғатта зиянды
əрекет жасамауға жəне пайдалы іс-əрекеттерге біршама тəуелділігі.
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-əрекет Ресуртар
IV. Дұрыс əсерлі көңіл күй орнату.
0–2 мин.
II. Өмірлік тəжірибені маңыздандыру. Мақсатты
болжам.
3-5 мин
(Ұ) Шаттық шеңбері
Қол ұстасып, кəне, біз,
Достасайық бəріміз.
Айтарым бар сендерге,
Тез тұрыңдар шеңберге!
Табиғатым тамаша,
Көз тоймайды қараса.
Табиғатты аялап,
Жүрейікші жараса.
Ұсынылатын мəтін (мысал ретінде):
– Табиғат бұрышы – балабақшада, мектепте тірі
жануарлар орналастырылған бұрыш. Табиғат
бұрышында аквариумде балықтар, торда үй
қояндары, тотықұстарды ұстайды. Оларды
күтіп-баптайды.
(Ұ) Педагог балаларға бүкіл топ ішінде
жайылып қойылған суреттерді жинауды жəне
онда бейнеленгендерді бір сөзбен атап берулерін
сұрайды. (Жануарлар). Педагог балалардың
жануарларға күтім жасау жайында не білетінін
анықтап, бүгінгі ҰОҚ-да не білгілері келетінін,
неге үйренгілері келетінін сұрайды (Балалардың
Жануарлар күтіміне
байланысты бейнеленген
суреттер.
пікірлері тыңдалады).
Болжамдар:
– Жануарларға күтім жасау, оларды
тамақтандыру деп түсіндіреді.
– Жануарларға зиян келтіру деген,
уақытында тамақ бермеу.
Қандай дереккөзден біз мұны біле аламыз?
Кітаптардан.
III. ҰОҚ тақырыбы бойынша жұмыс
6 – 27мин.
(Т) «Бұрыштар» сыни тұрғыдан ойлау
стратегиясы. Жануарларға күтім жасау керек
пе, керек емес пе? Топтарда түсіндіріңдер: 1-
топ – керек, 2-топ – керек емес (Не үшін? Неге?).
Педагогтер балалардың назарын болжамдар
ұсынуды үйренуіне аударады. Балалар бұл кезде
осы тіректі пайдалануына болатындығын
ескертеміз:
ықтимал
болжамдайық
мүмкін
солай дейік
ал, егер…
(Ұ) Өзекті мəселе.
Балық немен қоректенеді? Күніне қанша уақыт
тамақ бересіңдер? БОЛЖАМДАР. Ойланшы,
шамадан тыс қоректендіру зиян ба?
(Ұ)Сергіту сəті.
(Ұ, Т) Бақылау.
Педагог балаларға табиғат бұрышындағы
жануарлардың пайдасы туралы БОЛЖАМДАР
Жануарлар суреті
ұсынуды сұрайды? Сонымен жануарларды
аялап, сақтауға тырысу табиғатты қорғауға
жатады ма? Жануарларды қорғау керек пе?
(Жарық, судың суреттері бейнеленген
карточкалар тақтаға бекітіледі).
Тəжірибелік-зертханалық жұмыс іс-
əрекеті«Ақ тышқандардың дамуындағы
қоршаған ортаға тигізетін əсері»
1. Ақ тышқандардың дамуын,қоректенуін
анықтау;
1. Ақ тышқандардың дамуын, қоректенуін
анықтау;
2. Ақ тышқандардың іс-əрекеті мен қоректену
ерекшеліктерін бақылау.
Əр топ бір жануар туралы дайындалады. Олар
жануарлардың қорегі туралы, оларға суды,
қоректі қай уақыттта беру керектігін бір-бірімен
тəжіребие соңында бөліседі.
Ұйымдастырылған __________оқу қызметін
қорытындылап, осы ұғымдармен балалар жетік
танысу керек.
Табиғат – күн, ауа, жер-су, өсімдіктер,
жануарлар.
Жануарларға күтім жасау – əр жануарды
өзінің ерекшелігіне қарай, қоректендіру,
тіршілік етуіне керекті жағдай жасау.
(Ө) Əліппе-дəптермен жұмыс.
1. Сурет бойынша жұмыс. Табиғат
бұрышындағы жануарға күтім жасау
жұмыстарының түрлерін ата (су – жем беру,
Əліппе-дəптер
Тотықұстың дауысымен
жазылған аудиотаспа.
Тотықұстың суреті.
тазалық жұмыстары).
2. Суреттен табиғат бұрышын мекендемейтін
жануарларды белгілету, себебін айтқызу.
3. Тотықұстың басқа құстардан қандай
ерекшелігін білесің? Балалар тотықұс туралы
білгендерін айтады. Содан соң аудиодан тотықұс
туралы мəлімет тыңдатылады.
Мен – жануарлардың ішіндегі
ең ақылды тотықұспын. Сендерге біраз өзім
жайлы айтып берейін. Тотықұстар 350-гежуық
түрі бар. Адамдарға еліктеп сөйлей аламыз.
Кейбіреулеріміз сөйлем де құрай аламыз. Өмір
жасымыз да ұзақ. 70 жыл өмір сүреміз. Ұзақ
жыл өмір сүріп, адамдармен де жақсы қарым-
қатынас құра аламыз. Жалпы тропиктік
аймақтарда, табиғи жаңбырлы орманды
жерлерде мекендейміз. Кейбір түрлеріміз
дүниенің барлық өлкесінде тордың ішінде де
өмір сүре алады. Біздітануөтеоңай.
4. Тотықұстың суретін бояу.
IV. ҰОҚ қорытындысы. Рефлексия.
28-30 мин.
(Ұ, Ө)Педагог балаларды қорытынды жасауға
əкеледі: Жануарларға тіршілік үшін жылу,
тамақ, су жəне ауа керек. Жануарлар мен
өсімдіктерді қорғау арқылы, біз табиғатты
қорғаймыз. Сондықтан жануарлар мен
өсімдіктер əлемін қорғау біздің парызымыз.
Рефлексивті бағалау. Аквариумді бояйды.
1-деңгей – ештеңе түсінбедім – қоңыр.
2-деңгей – түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын –
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Табиғат бұрышындағы жануарларға қамқорлық
Табиғат бұрышындағы жануарларға қамқорлық
ТАҚЫРЫБЫ: Табиғат бұрышындағы жануарларға
қамқорлық
Мектеп/ МҰ:
Педагогнің аты-жөні:
Сынып/ топ Қатысқандар саны: Болмағандар:
ҰОҚ оқытылу мақсаты 0.1.2.1.Табиғат бұрышындағы жануарларға күтім жасау
Болжамды нəтиже Барлық балалар істей алады:
«Күтім жасау » деген ұғымды түсіндіре алады
Көпшілік балалар істей алады:
Жануарларға пайдалы іс-əрекеттерді атауды.
Жанарлардың өміріне зиян келтіруі мүмкін іс-əркеттерді білуі.
Кейбір балалар істей алады:
Жануарларға не үшін күтім керектігін айтып бере алады.
Жануарлардың адам өміріндегі пайдасын айтып бере алады.
Тілдік мақсат Дағдыларды дамыту.
«4 бұрыштың стратегиясы (сыни тұрғыдан ойлауды дамыту)» технологиялық
тəсілі шегінде болжамдар ұсыну.
Болжамдар ұсыну үшін тіректер пайдалану.
Жануарларға пайдалы іс-əрекеттер мен
зиян келтіруі ықтимал жағдаяттардың маңыздылығы туралы əңгіме.
Көптілділік
күтім жасау –уход –care
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:
Табиғат бұрышы, жануарлар күтімі, пайдалы іс-əрекеттер.
Ұйымдастырылған оқу қызметінде диалог/хат үшін қолданылатын тіл:
Талқылауға арналған сұрақтар.
«Жануарларға күтім жасау» - дегенді қалай түсінесіңдер?
Сен жануарларға қандай көмек көрсеттің ?
Өткен ұйымдастырылған оқу
қызметінде алған білім
Табиғат туралы қарапайым түсініктер; табиғатты сақтап қалу, табиғатта зиянды
əрекет жасамауға жəне пайдалы іс-əрекеттерге біршама тəуелділігі.
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-əрекет Ресуртар
IV. Дұрыс əсерлі көңіл күй орнату.
0–2 мин.
II. Өмірлік тəжірибені маңыздандыру. Мақсатты
болжам.
3-5 мин
(Ұ) Шаттық шеңбері
Қол ұстасып, кəне, біз,
Достасайық бəріміз.
Айтарым бар сендерге,
Тез тұрыңдар шеңберге!
Табиғатым тамаша,
Көз тоймайды қараса.
Табиғатты аялап,
Жүрейікші жараса.
Ұсынылатын мəтін (мысал ретінде):
– Табиғат бұрышы – балабақшада, мектепте тірі
жануарлар орналастырылған бұрыш. Табиғат
бұрышында аквариумде балықтар, торда үй
қояндары, тотықұстарды ұстайды. Оларды
күтіп-баптайды.
(Ұ) Педагог балаларға бүкіл топ ішінде
жайылып қойылған суреттерді жинауды жəне
онда бейнеленгендерді бір сөзбен атап берулерін
сұрайды. (Жануарлар). Педагог балалардың
жануарларға күтім жасау жайында не білетінін
анықтап, бүгінгі ҰОҚ-да не білгілері келетінін,
неге үйренгілері келетінін сұрайды (Балалардың
Жануарлар күтіміне
байланысты бейнеленген
суреттер.
пікірлері тыңдалады).
Болжамдар:
– Жануарларға күтім жасау, оларды
тамақтандыру деп түсіндіреді.
– Жануарларға зиян келтіру деген,
уақытында тамақ бермеу.
Қандай дереккөзден біз мұны біле аламыз?
Кітаптардан.
III. ҰОҚ тақырыбы бойынша жұмыс
6 – 27мин.
(Т) «Бұрыштар» сыни тұрғыдан ойлау
стратегиясы. Жануарларға күтім жасау керек
пе, керек емес пе? Топтарда түсіндіріңдер: 1-
топ – керек, 2-топ – керек емес (Не үшін? Неге?).
Педагогтер балалардың назарын болжамдар
ұсынуды үйренуіне аударады. Балалар бұл кезде
осы тіректі пайдалануына болатындығын
ескертеміз:
ықтимал
болжамдайық
мүмкін
солай дейік
ал, егер…
(Ұ) Өзекті мəселе.
Балық немен қоректенеді? Күніне қанша уақыт
тамақ бересіңдер? БОЛЖАМДАР. Ойланшы,
шамадан тыс қоректендіру зиян ба?
(Ұ)Сергіту сəті.
(Ұ, Т) Бақылау.
Педагог балаларға табиғат бұрышындағы
жануарлардың пайдасы туралы БОЛЖАМДАР
Жануарлар суреті
ұсынуды сұрайды? Сонымен жануарларды
аялап, сақтауға тырысу табиғатты қорғауға
жатады ма? Жануарларды қорғау керек пе?
(Жарық, судың суреттері бейнеленген
карточкалар тақтаға бекітіледі).
Тəжірибелік-зертханалық жұмыс іс-
əрекеті«Ақ тышқандардың дамуындағы
қоршаған ортаға тигізетін əсері»
1. Ақ тышқандардың дамуын,қоректенуін
анықтау;
1. Ақ тышқандардың дамуын, қоректенуін
анықтау;
2. Ақ тышқандардың іс-əрекеті мен қоректену
ерекшеліктерін бақылау.
Əр топ бір жануар туралы дайындалады. Олар
жануарлардың қорегі туралы, оларға суды,
қоректі қай уақыттта беру керектігін бір-бірімен
тəжіребие соңында бөліседі.
Ұйымдастырылған __________оқу қызметін
қорытындылап, осы ұғымдармен балалар жетік
танысу керек.
Табиғат – күн, ауа, жер-су, өсімдіктер,
жануарлар.
Жануарларға күтім жасау – əр жануарды
өзінің ерекшелігіне қарай, қоректендіру,
тіршілік етуіне керекті жағдай жасау.
(Ө) Əліппе-дəптермен жұмыс.
1. Сурет бойынша жұмыс. Табиғат
бұрышындағы жануарға күтім жасау
жұмыстарының түрлерін ата (су – жем беру,
Əліппе-дəптер
Тотықұстың дауысымен
жазылған аудиотаспа.
Тотықұстың суреті.
тазалық жұмыстары).
2. Суреттен табиғат бұрышын мекендемейтін
жануарларды белгілету, себебін айтқызу.
3. Тотықұстың басқа құстардан қандай
ерекшелігін білесің? Балалар тотықұс туралы
білгендерін айтады. Содан соң аудиодан тотықұс
туралы мəлімет тыңдатылады.
Мен – жануарлардың ішіндегі
ең ақылды тотықұспын. Сендерге біраз өзім
жайлы айтып берейін. Тотықұстар 350-гежуық
түрі бар. Адамдарға еліктеп сөйлей аламыз.
Кейбіреулеріміз сөйлем де құрай аламыз. Өмір
жасымыз да ұзақ. 70 жыл өмір сүреміз. Ұзақ
жыл өмір сүріп, адамдармен де жақсы қарым-
қатынас құра аламыз. Жалпы тропиктік
аймақтарда, табиғи жаңбырлы орманды
жерлерде мекендейміз. Кейбір түрлеріміз
дүниенің барлық өлкесінде тордың ішінде де
өмір сүре алады. Біздітануөтеоңай.
4. Тотықұстың суретін бояу.
IV. ҰОҚ қорытындысы. Рефлексия.
28-30 мин.
(Ұ, Ө)Педагог балаларды қорытынды жасауға
əкеледі: Жануарларға тіршілік үшін жылу,
тамақ, су жəне ауа керек. Жануарлар мен
өсімдіктерді қорғау арқылы, біз табиғатты
қорғаймыз. Сондықтан жануарлар мен
өсімдіктер əлемін қорғау біздің парызымыз.
Рефлексивті бағалау. Аквариумді бояйды.
1-деңгей – ештеңе түсінбедім – қоңыр.
2-деңгей – түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын –
шағым қалдыра аласыз













