Материалдар / Табиғат физикасы бөлімі. Электр. 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Табиғат физикасы бөлімі. Электр. 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәні бойынша 1- сыныптарға арналған. Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша құрылған сабақтың жоспары, бастауыш сынып мұғалімдеріне көмегі тиеді деген ойдамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2018
792
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ЖАРАТЫЛЫСТАНУ. «ТАБИҒАТ ФИЗИКАСЫ»БӨЛІМІ БОЙЫНША

ЭЛЕКТР


Бейбитова Тулпан Мараткызы

Бастауыш сынып мұғалімі, ІІІ деңгей бойынша сертификатталған

Подстепный қазақ жалпы орта білім беретін мектебі

Батыс Қазақстан облысы, Теректі ауданы, Подстепный ауылы

Beybitova.tulpan@mail.ru


Қысқа мерзімді сабақ жоспары. Пәні: жаратылыстану. 1-сынып.

Сабақ тақырыбы:

Электр

Мектеп: Подстепный қазақ ЖОББМ

Күні :


Мұғалімнің есімі: Т.М.Бейбитова

СЫНЫП: 1-сынып

Қатысқандар саны: 29

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаты:

1.5.5.1 адамдардың күнделікті өміріндегі электр энергиясының маңызын түсіндіру

Ресурстар:

ұялы телефон; батареялы ойыншықтар; батареялар;

ток көзі. Интернет-ресурстар: электрдің адам өміріндегі маңызы туралы, батареямен жүретін тікұшақ жұмысы жайлы бейнефильм, мысалы, http://youtu.be/AyeAPBDn-eo



Күтілетін нәтижелер:

Оқушылар:

  1. адамдардың күнделікті өміріндегі электрдің маңызын білетін болады;

  2. электр энергиясын басқа да құралдардан алуға болатынын түсінеді.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: адамдардың күнделікті өміріндегі электрдің маңызын түсіндіреді;

Оқушылардың басым бөлігі: қоршаған әлемнің құбылыстарын, үдерістерін және нысандарын зерттеу қажеттілігін біліп, әңгімелейді.

Кейбір оқушылар: шығармашылық тапсырмаларды орындап, құнды деректер айта алады, өз беттерімен зерттеу жұмыстарын жүргізе алады.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар

Сабақтың басы


І.Ұйымдастыру кезеңі. Ынтымақтастық атмосфера.

Тренинг: «Сәттілік тілеймін!»


Ұжымдық жұмыс. (ҰЖ) Кіріспе тапсырма.

Жұмбақтар шешу.

1.Ән салады чемодан,

Ішінде тұр көп адам.

Естімейді сөзіңді,

Сөйлесең де сен оған. (Теледидар)

2.Адам емес, тілі бар,

Әрбір үйден табылар.

Үй емес жалғыз тұрағы

Көшеде де тұрады. (Радио)

3.Әлсін-әлсін шыр-шыр еткен бөпесін,

Бір қолымен көтереді көкешім. (Телефон)

4. Әрбір үйде бар бір білгішің,

Бойына жиып алған ілім-күшін.

Көп біледі, есте сақтау қабілеті жоғары,

Ұмытпайды жазып қойған нәрсеңді. (Компьютер)


Оқушыларды шеңберге тұрғызып, техникалық құралдар түрлері арқылы топтарға бөлу.

Компьютер Теледидар Телефон Радио


  • Осы техникалық құралдар қалай іске қосылады?

Әр электр құралы не үшін қажет?

Бөлмеде неше шам бар?

Жарықты қалай жағу керек?

Көңілді әуен қосып қою



Жұмбақтар


техникалық құралдар түрлері жазылған парақшалар



Сабақтың ортасы


Оқулықпен жұмыс.

1. Ұжымдық жұмыс. Алау маңында.

  • Ерте кездегі адамдар қандай жағдайда өмір сүрген, үйлерін қалай жылыт­қан?

  • Ежелгі адамдар жылыну үшін алау жақты.

  • Ерте кезде адамдар­ алаудың отын тағы не үшін пайдаланып еді?” .

(Ас әзірледі, киімдерін кептірді, оттың көмегімен жыртқыш аңдардан қорғанды, баспаналарының ішін жарықтандырды.)


Электр жарығы. Венн диаграммасы.

Екі суретті салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын табу. Жұпта екінші сурет бойынша әңгіме немесе диалог құруы мүмкін.


2.Жұптық жұмыс.

Жұпта талқыла. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі бойынша


Ерте кезде адамдар майшамның және ошақтың жарығымен оқып, жазған. Осының барлығы олардың көз жанарына кері әсерін тигізген. Қазіргі кезде біз үйді жарықтандыру және жылыту үшін түрлі электр құралдарын пайда­ланамыз.



Ойланып жауап бер! Кешке үйде электр энергиясы сөніп қалды деп елестет.

Электр энергиясынсыз нені істеуге болады, ал нені істей алмаймыз?


Электр — ол жарыққа немесе жылуға айнала алатын энергияның пайдалы түрі. Ол электр желісі арқылы беріледі.


Электр — электр тогын, өткізгіштердің немесе зарядталған денелердің маңайында электр өрісін түзуге қабілетті. Ежелгі грек философы Фалес, егер кәріптасты жүнге үйкесе, ол басқа жеңіл заттарды өзіне тартатын қасиетке ие болатынын байқаған. “Электр” сөзі гректің “электрон” — “кәріптас” деген сөзінен шыққан.


Тапсырма: Ток көздері мен ток қосқыштарды көрсет.

Ток көздеріне компьютерді, теледидарды қосады. Зауыттар мен фабрикалар, көптеген медициналық құралдар электр арқылы жұмыс істей­ді.


Қауіпсіздік техникасы!

  • Электр тогының қауіп­тілігі туралы не айтуға болады?

Ең бастысы: қауіпсіздік техникасын сақтау, үлкендерсіз еш уақытта электр құралдарын қосуға болмайды.


Бейнефильм: батареямен жүретін тікұшақ жұмысы жайлы бейнефильм.


Зерттейік. Жұмысты ұйымдастыру үшін оқушыларға: пульт ар­қылы басқарылатын ойыншық мәшинелер, ұшақтар, тікұшақтар, сондай-ақ пульттің батареялары, ұялы телефон, бөлек розеткалар мен қосқыштар (электр желісіне қосылмаған), электр шәйнегі көрсетіледі.

  • Қандай электр құралдары ток көзіне жалғанбай жұмыс істей алады?

Сен білесің бе?

  • Электромобильдер туралы не білесіңдер?

  • Олар неге осылай аталады?

  • Олар қалай зарядталады?

Мұндай мәшинелердің өте қымбат тұратындығы, бірақ айналаны ластамайтыны, эко­логиялық тұрғыдан таза екендігі туралы айту. Электро­мобильдердегі энергия тез таусылып қалады, ал қала сыртында зарядтауға әрдайым мүмкіндік бола бермейді.

Сергіту сәті.

Ток көзіне қосылатын құралдарды атағанда 3 рет қол шапалақтау; (Компьютер, шаш кептіргіш (фен), үтік, теледидар;)

Батарея арқылы жұмыс істейтін құралдарды айтқанда, 2 рет отырып тұру. (Қолшам, ойыншық тікұшақ, телефон;)

Дәптермен жұмыс. Орындап көр. (ӨЖ)

Тапсырмаларды орындату. 44-45 жұмыс парағы. Ток көзі.

Жеке жұмыс. Оқушылар ток көзіне қосылатын құрал­дардың суреттерін бояйды, батарея арқылы жұмыс істейтін құралдардың суреттерін қоршап қояды.

Жауабы: Қысқатолқынды пешті, шаш кептіргішті (фен), үтікті, теледидарды бояйды.

Қолшамды, ойыншық тікұшақты, телефонды қоршап сызады.

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор


Білім алушы

Ток көзіне қосылатын құрал­дардың суреттерін бояйды.

1

Ток көзіне қосылатын бірінші құралды бояйды. (Қысқатолқынды пеш);



екінші құралды белгілейді (шаш кептіргішті (фен));



үтікті



теледидарды бояйды.


Батарея арқылы жұмыс істейтін құралдардың суреттерін қоршап қояды.

2

Қолшамды қоршап қояды;



ойыншық тікұшақты;



телефонды қоршап сызады.





Сөзжұмбақты шеш. Әріп­терді кестенің нөмірленген бағанына орналастыру­ арқылы оқушылар жасырылған сөзді таба алады. Жасырылған сөз: электр.

Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру»

І. ХХІ ғасыр

дағы ұлттық сана туралы, 4. Білімнің салтанат құруы: Білімді, көзі ашық, көкірегі ояу болуға ұмтылу – біздің қанымызда бар қасиет. Білім әрдайым бірінші орында тұруы шарт.

Мәңгілік ел болу үшін жастарымыз білімді болу керек.


Топтық тапсырмалар. «Адасқан әріптер»

І топ: А Ш Ң О Р Ғ Ш Ы С

ІІ топ: О Ң Т З Ы Т Қ А Ш Ы

ІІІ топ: Ә Ш Н Е Й К

ІV топ: И Р П Т Н Е Р


АКТ, слайдтар


Оқулық



Топшама, кесте, қима суреттер






Қол шапалақтау






«Басбармақ»



















































жұмыс дәптері

Дескриптор:

1.






































Топтық тапсырма

Сабақтың соңы

«Сөздер банкісі» әдісі

Ток көзі, электр, батарея, жер, ғарыш, телескоп, жылытқыш құрал.

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:



Плюс

Минус

Қызықты

Сабақта барлығы ұнады: сабақ мазмұны, жұмыс түрлері

Ұнамады, түсініксіз болып қалды

Барлық деректер мен әдістер қызықты







КPicture 72 ері байланыс орнату «Бағдаршам»әдісі бойынша




Бағалау.

Бағдаршам


Оқушылар адамдардың өміріндегі электрдің маңызын біледі.



Пайдаланылған әдебиеттер:

  1. Жаратылыстану оқулығы. «Назарбаев зияткерлік мектептері»ДББҰ, 2016. «Мектеп» баспасы, 2016.

  2. Жаратылыстану: Жұмыс дәптері. «Назарбаев зияткерлік мектептері»ДББҰ, 2016. «Мектеп» баспасы, 2016.

  3. Интернет-ресурстар: http://youtu.be/AyeAPBDn-eo

  4. Рефлексия жасауды дамыту әдістері. Әдістемелік құрал. Автор-құрастырушылар: Мулдағалиева Р.Б. Шамұратова Қ.Ш. Орал, 2014.

  5. Оқыту мен оқудың белсенді әдістері. «Назарбаев зияткерлік мектептері»ДББҰ,Астана, 2013.






Топтық жұмыс тапсырмасы Бағалау: «Бағдаршам»

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!