Материалдар / Табиғат. Мектепалды даярлық тобы

Табиғат. Мектепалды даярлық тобы

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспарлары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2018
592
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тәрбиеші: Усенов Гулшат«Қызыл таң» жалпы орта мектебікоммуналдық мемлекеттік мекемесі

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Апта 4Күн дүйсенбі. Сабақ математикаКүні: 23.09.2016
Сабақ тақырыбыФигуралар
Жалпы мақсаты Балаларға тіктөртбұрыш,төртбұрыш, үшбұрыш, шаршы, доңгелек, сопақша секілді геометриялық пішіндерді ажыратуға, дұрыс айтуға заттардан өздеріне таныс фигураларды таба білуге үйрету.
Оқу нәтижелеріСабақ соңында оқушылар:Балалар сабақ соңында геометриялық пішіндерді таныпжәне ажыратып, заттардың арасынан таба білуге үйренеді.

УАҚЫТЫМҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ ОҚУШЫЛАР ӘРЕКЕТІ

БАҒАЛАУ



РЕСУРСТАР

2мин3мин









2мин

3мин



3мин





5мин







5мин















7мин
І.Ұйымдастыру бөлімі.1.Сәлемдесу.Сәлем саған Жер-ана!Сәлем саған Нұрлы күн!Аман-есен болайық,Бейбітшілік қалайық.

  • Сергіту сәті «Қара жорға»


  • Балаларды топқа бөлу.




  • Ой қозғау: әр топқа әртүрлі пішіндегі кубиктер беріледі, пішіндер туралы оз ойларын айту.


  • 4. Балаларға геометриялық пішіндер туралы түсіндіру






  • Әр топтың балаларына әртүрлі пішіндер беріледі. Сол пішіндерден бір нәрсенің бейнесін постерге жапсыру арқылы құрастыру сұралады.








  • 6. Әр топ өз постерлерін шығып қорғау.(Қандай пішіндерден құралды? Қандай түстерден? Не үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек т.б.?)


  • Оқушылар амандасады.









  • «Қара жорға» биін билейді.
  • Балалар пішіндер бойынша топқа бөлінеді.
  • Балалар пішіндер туралы оз ойларын айтады.




  • Балалар пішіндер туралы түсінік алады.түсінгендерін қайталап


  • Әр топтың балаларына әртүрлі пішіндер алады. Сол пішіндерден бір нәрсенің бейнесін постерге жапсыру арқылы құрастырады.


  • Әр топ өз постерлерін шығып қорғайды.(Қандай пішіндерден құралды? Қандай түстерден? Не үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек т.б.?)














  • Өзін-өзі бағалау







    Өзін-өзі бағалау







    Өзін-өзі бағалау







    «Смайлик»















    «Бағдаршам»


















    Пішіндер



    Пішіндер
    Үй тапсырмасы2минБалалар үйде әртүрлі геометриялық пішідерді түрлі түсті қатты қағаздан қиып жасап әкелу.





    Өзіндік бағалау:Оқушылар күтілетін нәтижелерге жеттіме? Балалар күтілетін нәтижеге жетті, себебі топпен жұмыс жасағандықтан барлығы қызығып сабаққа қатысып отырды. Не сәтті болды? Топтық жұмыста балаларға әрқайсысына жауапты рөл бөліп бергенімде бала жауапкершілікпен қатысып отырды.Не сәтсіз болды?Уақыттын тығыздығы.Неліктен?Себебі МАД тобының балалары жәй жұмыстанады.Нені өзгертуге болады? Неліктен? Келесіде мен маркермен сурет салып жұмыстануды берер едім. Себебі балалардың қолы жазуғажылдам үйреніп икемделуі үшін.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ