Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қызылорда облысы. Қызылорда қаласы. Қызылжарма ауылы, Сақтапберген Әлжіков атындағы №144 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Найзатай Нұргүл Тыныштыққызы

    Пәні:

    Бөлім:

    Ана тілі

    Сөз және оның мағынасы

    Педагогтың аты-жөні

    Найзатай Нұргүл

    Күні:

    22 .04.2022

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Табиғат құбылыстары. Заттың қимылын білдіретін сөздер.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.2.1.2 оқу түрлерін (тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану;

    1.4.2.1* заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану;

    1.4.1.2.мұғалімнің қолдауымен сөзді дұрыс тасымалдауды, тасымалданбайтын сөздерді білу;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады. Бас әріппен жазылатын сөздерді (кісі аттары, жер-су атаулары, жануарларға арнайы қойылған аттар) анықтайды.

    Басым бөлігі: мәтінді буындап, түсініп оқи алады. Сұрақтарға жауап береді.Заттың қимылын білдіретін сөздердің тиістісін қойып жазады. Сөздердің тасымалдау жолын көрсетеді.

    Кейбір оқушылар: мәтінді жүргізіп оқи алады. Сөздердің тасымалдану ережесін айта алады. Сөздерден сөйлем құрайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    5мин

    Психологиялық ахуал қалыптастыру

    -Сабаққа сәттілік тілеу.

    - Сабақ алдындағы көңіл-күйлерін сұрау.

    Үй тапсырмасы мен жаңа сабақтың байланысы

    3-жаттығу

    Бұл-Құлагер. Құлагер (не қылады?)

    Бұл-Сырттан. Сырттан (не қылады?)үреді.

    Бұл – Аймүйіз. Аймүйіз (не қылады?) мөңірейді.

    Жаңа сабаққа назар аудару.




    Жаңа сабақ

















    Сабақтың ортасы


    30мин

    *Ой қозғау / Заттардың қимылын түрлі іс-әрекетпен көрсету.

    Доп (не қылды?) - домалады.

    Оқушы (не істеді?) секірді.

    Телефон (не қылды?) шырылдады.


    Қызығушылын ояту: Аудио тыңдату


    «Дыбысты анықта» әдісі. Дыбыс арқылы қандай табиғат құбылыстарын естіп тұрғандарын табады.

    Жауабын тапқандарға смайликтер беріледі.

    Дұрыс жауабы интербелсенді тақтада шығады.


    Кб:

    • Б-р, ненің дыбыстарын естідік?

    • Олар қалай аталады?

    М: Мұның барлығы табиғат құбылыстары деп аталады.


    ***ЕРЕЖЕ

    Заттың қимылын білдіретін сөздерге Не істеді?, Не қылды?, Қайтті? деген сұрақтар қойылады. ұшты, жүргізді, барды.


    Оқулықпен жұмыс:

    1-жаттығу.

    1. Мұғалім оқушылардың назарын өзіне аударады.

    2. Мұғалім өзі оқып береді.

    3. Мәтінді оқушыларға тізбектей оқытады.

    КБ:

    - Табиғатта қандай өзгерістер болады?

    - Табиғат құбылыстарына нелер жатады?


    Сөздік жұмыс

    найзағай, жаңбыр, қар, бұршақ, жел.

    Берілген сөздерді партаның үстінен алып, тақтадағы суретінің жанына іледі.

    • Осы сөздерде тасымалданатын сөздер бар ма?


    Ұжымдық жұмыс: «Найзағай» сөзін тасымалда. / Балалар буындар арқылы сөзді тасымалдау жолдарын көрсетеді, мысалы, най – зағай, найза – ғай.жаң-быр, бұр-шақ.


    Ережені еске түсірейік! /Тасымал Бейнежазбамен.



    Тақтамен жұмыс. / Жазылым

    2-жаттығу. Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып жазғызады. Жеке оқушылар тақтаға орындайды. Жазған сөйлемдерін оқытады.

    Жазған сөздеріне сұрақ қойғызады. Ол сөздер нені білдіретінін сұрайды.



    Сергіту сәті: «Бас, иық, тізе, аяқ» ойыны.



    Топтық жұмыс. /Айтылым

    3-жаттығу.

    Сөйлемдерді тиісті сөздермен толықтырып айтқызады. Қазақ тілінде қимылды білдіретін сөздер сөйлемнің соңында тұратынын түсіндіреді.

    1-топ: Тиін жаңғақ жейді.

    Қар ериді.

    2-топ: Піл тышқаннан қорқады.

    Мұз ериді

    3-топ: Түлкі арыстаннан қорқады.

    Су тасиды.

    КБ:

    • Балалар, біз не байқадық?

    • Қазақ тілінде қимылды білдіретін сөздер сөйлемнің соңында тұрады екен.

    • Жеке жұмыс. Сараланған тапсырма.

    Үш топқа бөлініп беріледі.

    -Берілген сөздердің тасымалдану жолын көрсет.

    Жауады, қатады, тасиды.

    -Сөздерден сөйлем құрастыр.


    КБ. –Балалар, бұл сөздер неше буынды сөздер?

    - Олар неше жолмен тасымалданды?








    Табиғат құбылыстарын

    дыбысына қарап

    ажыратады.











    Мәтінді тізбектей оқиды.

    Сұрақтарға жауап береді.




    Сөздердің мағынасын

    түсініп,суретінің жанына іледі.




    Сөздердің тасымал жолын көрсетеді.


    Ережені еске түсіреді.


    Көркем жазу.

    Құбылыс, ериді сөздерін көркем жазады. Әріптерді байланыстырып жазу.

    2-жаттығу

    Жаттығуды жазбаша орындайды.


    Сергіту сәтін жасайды.


    3-жаттығу.

    Топтық жұмыста сөйлемді тиісті сөздермен толықтырып жазады.








    -Берілген сөздердің тасымалдану жолын көрсетеді.

    - Сөздерден сөйлем құрастырады.


    ҚБ. «Шапалақ» арқылы бір-бірін бағалау.




















    ҚБ. Смайликтер













    Мұғалімнің мадақтауы







    Мұғалімнің мадақтауы











    Баллдық бағалау












    ҚБ. Жұлдызша арқылы








    Табиғат құбылыстарының дыбысымен аудиожазба.


















    Суреттер,

    Сөздер













    дәптер





    интертақта







    А3, суреттер

    Сабақтың соңы

    5мин









    Рефлексия


    Кері байланыс: «Серпілген доп» әдісі

    Балалар, осымен сабағымызды қорытындылайтын кез келді.

    – Бүгін қандай тақырыппен таныстық?

    – Бүгінгі сабағымыз сендерге ұнады ма?

    – Бүгінгі сабақтан қандай мағлұмат алдыңдар?


    Рефлексия

    Бүгінгі сабақ ұнады ма?

    Сабақ ұнаса-жасыл түс

    Сабақ орташа өтсе-сары түс

    сабақ ұнамаса-қызыл түсті стикерді жапсырады.









    Сабақтан алған әсерлерін стикер арқылы көрсетеді.


    ҚБ.

    «Бағдаршам» арқылы бір-бірін бағалау.







    Кері байланыс

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Найзатай Нұргүл Тыныштыққызы
    01 Ақпан 2024
    578
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Табиғат құбылыстары. Заттың қимылын білдіретін сөздер.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Табиғат құбылыстары. Заттың қимылын білдіретін сөздер.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Лессон стадиге құрылған сабақтар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қызылорда облысы. Қызылорда қаласы. Қызылжарма ауылы, Сақтапберген Әлжіков атындағы №144 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Найзатай Нұргүл Тыныштыққызы

    Пәні:

    Бөлім:

    Ана тілі

    Сөз және оның мағынасы

    Педагогтың аты-жөні

    Найзатай Нұргүл

    Күні:

    22 .04.2022

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Табиғат құбылыстары. Заттың қимылын білдіретін сөздер.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.2.1.2 оқу түрлерін (тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану;

    1.4.2.1* заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану;

    1.4.1.2.мұғалімнің қолдауымен сөзді дұрыс тасымалдауды, тасымалданбайтын сөздерді білу;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады. Бас әріппен жазылатын сөздерді (кісі аттары, жер-су атаулары, жануарларға арнайы қойылған аттар) анықтайды.

    Басым бөлігі: мәтінді буындап, түсініп оқи алады. Сұрақтарға жауап береді.Заттың қимылын білдіретін сөздердің тиістісін қойып жазады. Сөздердің тасымалдау жолын көрсетеді.

    Кейбір оқушылар: мәтінді жүргізіп оқи алады. Сөздердің тасымалдану ережесін айта алады. Сөздерден сөйлем құрайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    5мин

    Психологиялық ахуал қалыптастыру

    -Сабаққа сәттілік тілеу.

    - Сабақ алдындағы көңіл-күйлерін сұрау.

    Үй тапсырмасы мен жаңа сабақтың байланысы

    3-жаттығу

    Бұл-Құлагер. Құлагер (не қылады?)

    Бұл-Сырттан. Сырттан (не қылады?)үреді.

    Бұл – Аймүйіз. Аймүйіз (не қылады?) мөңірейді.

    Жаңа сабаққа назар аудару.




    Жаңа сабақ

















    Сабақтың ортасы


    30мин

    *Ой қозғау / Заттардың қимылын түрлі іс-әрекетпен көрсету.

    Доп (не қылды?) - домалады.

    Оқушы (не істеді?) секірді.

    Телефон (не қылды?) шырылдады.


    Қызығушылын ояту: Аудио тыңдату


    «Дыбысты анықта» әдісі. Дыбыс арқылы қандай табиғат құбылыстарын естіп тұрғандарын табады.

    Жауабын тапқандарға смайликтер беріледі.

    Дұрыс жауабы интербелсенді тақтада шығады.


    Кб:

    • Б-р, ненің дыбыстарын естідік?

    • Олар қалай аталады?

    М: Мұның барлығы табиғат құбылыстары деп аталады.


    ***ЕРЕЖЕ

    Заттың қимылын білдіретін сөздерге Не істеді?, Не қылды?, Қайтті? деген сұрақтар қойылады. ұшты, жүргізді, барды.


    Оқулықпен жұмыс:

    1-жаттығу.

    1. Мұғалім оқушылардың назарын өзіне аударады.

    2. Мұғалім өзі оқып береді.

    3. Мәтінді оқушыларға тізбектей оқытады.

    КБ:

    - Табиғатта қандай өзгерістер болады?

    - Табиғат құбылыстарына нелер жатады?


    Сөздік жұмыс

    найзағай, жаңбыр, қар, бұршақ, жел.

    Берілген сөздерді партаның үстінен алып, тақтадағы суретінің жанына іледі.

    • Осы сөздерде тасымалданатын сөздер бар ма?


    Ұжымдық жұмыс: «Найзағай» сөзін тасымалда. / Балалар буындар арқылы сөзді тасымалдау жолдарын көрсетеді, мысалы, най – зағай, найза – ғай.жаң-быр, бұр-шақ.


    Ережені еске түсірейік! /Тасымал Бейнежазбамен.



    Тақтамен жұмыс. / Жазылым

    2-жаттығу. Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып жазғызады. Жеке оқушылар тақтаға орындайды. Жазған сөйлемдерін оқытады.

    Жазған сөздеріне сұрақ қойғызады. Ол сөздер нені білдіретінін сұрайды.



    Сергіту сәті: «Бас, иық, тізе, аяқ» ойыны.



    Топтық жұмыс. /Айтылым

    3-жаттығу.

    Сөйлемдерді тиісті сөздермен толықтырып айтқызады. Қазақ тілінде қимылды білдіретін сөздер сөйлемнің соңында тұратынын түсіндіреді.

    1-топ: Тиін жаңғақ жейді.

    Қар ериді.

    2-топ: Піл тышқаннан қорқады.

    Мұз ериді

    3-топ: Түлкі арыстаннан қорқады.

    Су тасиды.

    КБ:

    • Балалар, біз не байқадық?

    • Қазақ тілінде қимылды білдіретін сөздер сөйлемнің соңында тұрады екен.

    • Жеке жұмыс. Сараланған тапсырма.

    Үш топқа бөлініп беріледі.

    -Берілген сөздердің тасымалдану жолын көрсет.

    Жауады, қатады, тасиды.

    -Сөздерден сөйлем құрастыр.


    КБ. –Балалар, бұл сөздер неше буынды сөздер?

    - Олар неше жолмен тасымалданды?








    Табиғат құбылыстарын

    дыбысына қарап

    ажыратады.











    Мәтінді тізбектей оқиды.

    Сұрақтарға жауап береді.




    Сөздердің мағынасын

    түсініп,суретінің жанына іледі.




    Сөздердің тасымал жолын көрсетеді.


    Ережені еске түсіреді.


    Көркем жазу.

    Құбылыс, ериді сөздерін көркем жазады. Әріптерді байланыстырып жазу.

    2-жаттығу

    Жаттығуды жазбаша орындайды.


    Сергіту сәтін жасайды.


    3-жаттығу.

    Топтық жұмыста сөйлемді тиісті сөздермен толықтырып жазады.








    -Берілген сөздердің тасымалдану жолын көрсетеді.

    - Сөздерден сөйлем құрастырады.


    ҚБ. «Шапалақ» арқылы бір-бірін бағалау.




















    ҚБ. Смайликтер













    Мұғалімнің мадақтауы







    Мұғалімнің мадақтауы











    Баллдық бағалау












    ҚБ. Жұлдызша арқылы








    Табиғат құбылыстарының дыбысымен аудиожазба.


















    Суреттер,

    Сөздер













    дәптер





    интертақта







    А3, суреттер

    Сабақтың соңы

    5мин









    Рефлексия


    Кері байланыс: «Серпілген доп» әдісі

    Балалар, осымен сабағымызды қорытындылайтын кез келді.

    – Бүгін қандай тақырыппен таныстық?

    – Бүгінгі сабағымыз сендерге ұнады ма?

    – Бүгінгі сабақтан қандай мағлұмат алдыңдар?


    Рефлексия

    Бүгінгі сабақ ұнады ма?

    Сабақ ұнаса-жасыл түс

    Сабақ орташа өтсе-сары түс

    сабақ ұнамаса-қызыл түсті стикерді жапсырады.









    Сабақтан алған әсерлерін стикер арқылы көрсетеді.


    ҚБ.

    «Бағдаршам» арқылы бір-бірін бағалау.







    Кері байланыс

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 1 сынып
    01.02.2024
    578
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Найзатай Нұргүл Тыныштыққызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации