Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
1.2.1.2 оқу түрлерін (тұтас оқу, мәнерлеп
оқу, түсініп оқу) қолдану;
1.4.2.1* заттың атын,
қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды
қолдану;
1.4.1.2.мұғалімнің қолдауымен
сөзді дұрыс тасымалдауды, тасымалданбайтын сөздерді
білу;
|
Жаңа
сабақ
Сабақтың
ортасы
30мин
|
*Ой қозғау / Заттардың қимылын түрлі іс-әрекетпен
көрсету.
Доп (не
қылды?) - домалады.
Оқушы
(не істеді?) секірді.
Телефон
(не қылды?) шырылдады.
Қызығушылын ояту: Аудио тыңдату
«Дыбысты
анықта» әдісі. Дыбыс арқылы қандай табиғат құбылыстарын естіп
тұрғандарын табады.
Жауабын
тапқандарға смайликтер беріледі.
Дұрыс
жауабы интербелсенді тақтада шығады.
Кб:
М: Мұның
барлығы табиғат құбылыстары деп аталады.
***ЕРЕЖЕ
Заттың
қимылын білдіретін сөздерге Не істеді?, Не қылды?, Қайтті? деген
сұрақтар қойылады. ұшты, жүргізді, барды.
Оқулықпен жұмыс:
1-жаттығу.
1. Мұғалім
оқушылардың назарын өзіне аударады.
2. Мұғалім
өзі оқып береді.
3. Мәтінді
оқушыларға тізбектей оқытады.
КБ:
- Табиғатта
қандай өзгерістер болады?
- Табиғат
құбылыстарына нелер жатады?
Сөздік жұмыс
найзағай,
жаңбыр, қар, бұршақ, жел.
Берілген
сөздерді партаның үстінен алып, тақтадағы суретінің жанына
іледі.
Ұжымдық жұмыс: «Найзағай» сөзін тасымалда. / Балалар
буындар арқылы сөзді тасымалдау жолдарын көрсетеді, мысалы, най –
зағай, найза – ғай.жаң-быр, бұр-шақ.
Ережені
еске түсірейік! /Тасымал Бейнежазбамен.
Тақтамен жұмыс. /
Жазылым
2-жаттығу. Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып
жазғызады. Жеке оқушылар тақтаға орындайды. Жазған сөйлемдерін
оқытады.
Жазған
сөздеріне сұрақ қойғызады. Ол сөздер нені білдіретінін
сұрайды.
Сергіту
сәті: «Бас, иық,
тізе, аяқ» ойыны.
Топтық
жұмыс. /Айтылым
3-жаттығу.
Сөйлемдерді
тиісті сөздермен толықтырып айтқызады. Қазақ тілінде қимылды
білдіретін сөздер сөйлемнің соңында тұратынын
түсіндіреді.
1-топ: Тиін жаңғақ жейді.
Қар
ериді.
2-топ: Піл тышқаннан қорқады.
Мұз
ериді
3-топ: Түлкі арыстаннан қорқады.
Су
тасиды.
КБ:
Үш
топқа бөлініп беріледі.
-Берілген
сөздердің тасымалдану жолын көрсет.
Жауады,
қатады, тасиды.
-Сөздерден
сөйлем құрастыр.
КБ.
–Балалар, бұл сөздер неше буынды сөздер?
- Олар
неше жолмен тасымалданды?
|
Табиғат
құбылыстарын
дыбысына
қарап
ажыратады.
Мәтінді тізбектей
оқиды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Сөздердің
мағынасын
түсініп,суретінің
жанына іледі.
Сөздердің тасымал
жолын көрсетеді.
Ережені еске
түсіреді.
Көркем
жазу.
Құбылыс, ериді
сөздерін көркем жазады. Әріптерді
байланыстырып жазу.
2-жаттығу
Жаттығуды жазбаша
орындайды.
Сергіту сәтін
жасайды.
3-жаттығу.
Топтық жұмыста
сөйлемді тиісті сөздермен толықтырып
жазады.
-Берілген сөздердің тасымалдану жолын
көрсетеді.
- Сөздерден сөйлем
құрастырады.
|
ҚБ. «Шапалақ» арқылы бір-бірін
бағалау.
ҚБ.
Смайликтер
Мұғалімнің
мадақтауы
Мұғалімнің
мадақтауы
Баллдық
бағалау
ҚБ. Жұлдызша
арқылы
|
Табиғат құбылыстарының
дыбысымен аудиожазба.
Суреттер,
Сөздер
дәптер
интертақта
А3,
суреттер
|
Сабақтың
соңы
5мин
Рефлексия
|
Кері байланыс:
«Серпілген доп» әдісі
Балалар, осымен сабағымызды қорытындылайтын кез
келді.
–
Бүгін қандай тақырыппен
таныстық?
–
Бүгінгі сабағымыз сендерге ұнады
ма?
–
Бүгінгі сабақтан қандай мағлұмат
алдыңдар?
Рефлексия
Бүгінгі сабақ ұнады
ма?
Сабақ ұнаса-жасыл
түс
Сабақ орташа
өтсе-сары түс
сабақ ұнамаса-қызыл
түсті стикерді жапсырады.
|
Сабақтан алған әсерлерін стикер
арқылы көрсетеді.
|
ҚБ.
«Бағдаршам» арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Кері байланыс
|