Басталуы 3минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1)Оқушылармен
сәлемдесу.
2)Оқушыларды
түгелдеу.
3)Оқушылардың
сабаққа дайындығын тексеру.
4) Сабақтың тақырыбы, оқу
мақсаты және бағалау критерийлерімен
таныстыру.
«Комплимент» әдісі арқылы
жағымды ахуал туғызу
Бір-біріне
есімдерінің бас әріптерінен басталатын комплименттер
айтады.
Топқа
парта бойынша бөлу:
І
топ
ІІ
топ
ІІІ
топ
-Құрметті балалар, айналаға
қараңдар! Бізді қандай ғажайып және әдемі табиғат қоршап тұр:
ормандар, өрістер, өзендер, аспан, күн, жануарлар. Табиғаттың
осынау әсем туындыларымен араласа отырып, адам мейірімді, жұмсақ,
рухани бай болады. Бұл біздің төл
табиғатымыз!
Бүгінгі сынып сағатымыз туған
Қазақстанымыздың табиғатының сұлулығына
арнаймыз.
|
Суреттер,
слайд
Бағалау
|
Ортасы 20
минут
|
1-тапсырма.
Ойын - Сипаттамасы бойынша
табу
Көкек. Бұл өте жұмбақ құс. Көру қиын.
Көптеген халықтарда бұл туралы көптеген аңыздар бар. Бұл, ең
алдымен, оның өмірінің ерекше тәсілімен байланысты. Көктемнің
басында бұл құстар Африкадан шығып, Азия мен Еуропаға, ұя салатын
жерлеріне ұшып кетеді. Олар жалғыз өмір сүреді. Еркектер бірнеше
гектарға жететін үлкен аумақтарды алып жатыр. Бірақ аналықтардың
аумағы азырақ. Олар үшін маңызды критерий - жақын жерде басқа
құстардың ұяларының болуы.
Қарлығаш. Барлық құстар қателерді,
құрттарды, дәнді және жидектерді жақсы көрмейді. Олардың
кейбіреулері қорегін басқа құстар мен жануарларды аулау арқылы
алады. Мұндай құстарды «жыртқыш» деп атайды. Ормандар мен өрістерде
бұл құстар ұсақ құстар мен жануарларға қауіп төндіреді. Ұсақ орман
жануарларының ішінде тиіндер көбінесе олардың жеміне айналады. Олар
аң аулау кезінде өзін басқаша ұстайды. Олар төмен деңгейде ұшқанда,
жерді мүмкіндігінше жақын құшақтап, жерде қоректенетін құстар
тобына ұшып, бірден осы үйірге соғылып, олжаны ұстап алуға
тырысады. Аң аулаудың екінші нұсқасы - аспанға жоғары көтерілу және
сол жерден тік төмен сүңгу. Егер лақтыру сәтсіз аяқталса және
құстар жыртқыштан ұшып кетсе, ол әрқашан оларды қуып жете алмауы
мүмкін. Жыртқыш құс тез шаршайды, демалуды қажет етеді. Әдетте, он
шабуылдың біреуі ғана сәтті
болады.
Бұлан. Біздің ормандарда нағыз орман
алыптары тұрады. Орман алыбының бүкіл келбетінде күш пен күшті
сезінуге болады. Оның салмағы 300-400 кг немесе одан да көп,
биіктігі екі метрге жетеді. Оның басы үлкен, ілмек мұрынды. Жылы,
қалың жүні жануарды аяздан сақтайды. Аяқтары ұзын, тұяқтары кең.
Олар терең қар мен батпақтар арқылы жүруге мүмкіндік береді. Олар
сондай-ақ жылдам жүгіреді және жүзеді. Егер ол өзенге тап болса, ол
оны оңай жүзіп өтіп, тіпті бір минут су астына сүңгуі мүмкін.
Сондай-ақ декорация бар - үлкен кең мүйіздер. Және олар орманның
қалың арасынан жүгіріп өтуіне кедергі жасамас үшін, жануар
мүйіздерін арқасына қойғандай басын көтереді. Бірақ кейде мүйіздер
жалықтырады. Ал қараша-желтоқсан айларында төгіп, мамырға дейін
онсыз жүреді. Шөптермен, ағаштардың өркендерімен, бұталармен,
жидектермен, саңырауқұлақтармен
қоректенеді.
Қазақстанның
көптеген тұрғындары жазда әлемнің алыстағы курорттарына демалуға
барады. Бірақ біздің елде туристер баратын, табиғаттың әсемдігін
тамашалауға және тамашалауға болатын әдемі көркем жерлер
бар.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Аяқталуы 10
минут
|
«Қазақстан ғажайыптары»
бейнеролигін көру
-Өзіңіз үшін қандай жаңа
нәрселерді білдіңіз?
- Қандай есімдер есіңізде
қалды? \Көлдердің атауларын басып
шығару\
- Сізді ең таң қалдырғаны
не?
Оқушыларымыздың
көрмесі
суреттері/кітаптары көрмесіне
шолу
Қорытындылау.
- Қандай жаңа нәрселер
есіңізде қалды?
– Қазақстанның қандай таңғажайып
жерлерін аралағыңыз келеді?
- Еліміздің көрікті
жерлеріне кім барды?
-Қайда барар
едің?
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға
белсенділік
пен қатысқан топты
басқа топ оқушылары
бағалайды.
|
Сабақтың
соңы
2 мин
|
Рефлекция «
Аяқталмаған сөйлем» әдісі
Сабақ соңында
оқушылар өз ойларын стикерлерге жазады:
- Мен бүгін
........білдім
- Маған .... қызықты
болды
- Маған....қиын
болды
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
|