Табиғат зоналары мен биіктік белдеулер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Табиғат зоналары мен биіктік белдеулер

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылар табиғат зоналары мен биіктік белдеулерді ажырата талдай алады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары


Тексерілді: _________________ ___ жыл ӘБ жетекшісі:

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

Биосфера

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандарсаны:


Сабақ тақырыбы

Табиғат зоналары мен биіктік белдеулер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3.4.1 табиғат зоналары мен биіктік белдеулерінің қалыптасуын түсіндіреді

Сабақ мақсаттары

Табиғат зоналары туралы біледі

Ендік зоналылық пен биіктік белдеу туралы біледі.

Ендік зоналар мен: биіктік белдеулерді анықтайды

Табиғат зоналары мен биіктік белдеулердің қалыптасуын түсіндіреді.

Жетістік критерийлері

«Жетті» деп есептеледі, егер:

  • Табиғат зоналары туралы білсе;

  • Ендік зоналылық пен биіктік белдеу туралы білсе;

  • Ендік зоналар мен: биіктік белдеулерді картадан анықтай алса;

  • Табиғат зоналары мен биіктік белдеулердің қалыптасуын түсіндіре алса;

Тілдік мақсаттар


Пәнге тән лексика мен терминология:

Ендік зоналар

Зоналық

Азоналық

тропикалық ормандар

тайга

тундра

арктикалық шөл

прерия

пампа

сельва

терая

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Табиғат зоналарының таралуы ... байланысты.

Таулардағы белдеуліктердің қалыптасуының ерекшелігі ... .

Табиғат зоналары мен биіктік белдеулердің ұқсастығы ... болып табылады.

Айырмашылықтары неде?

Немен ерекшеленеді?


Құндылықтарды дарыту

Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады.

Пәнаралық байланыстар

Химия, биология пәндерімен байланыс жасайды.

АКТ қолдану дағдылары

АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және презентация жасау барысында жүзеге асады.

Бастапқы білім


7 сыныптағы биосфера туралы бастапқы білім

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар

Сабақтың басы

0-5мин

  • Сәлемдесу

  • Ынтымақтастық атмосферасын құру, топқа бөлу


Презентация

6-15 минут




15-20 минут




20-30 минут








31-36 минут



  • Бүкіл сыныппен жұмыс

Блиц сұрақтар

Жер бетіндегі табиғат барлық жерде бірдей ме?

Неліктен әртүрлі деп ойлайсыңдар?

Табиғат зоналары деген не?


Жаңа тақырып: табиғат зоналары туралы түсіндіріледі.


Тапсырма 1 мәтінмен жұмыс

оқушылар мәтін арқылы табиғат зоналары мен биіктік белдеулердің қалыптасуын түсінеді; бір біріне түсіндіреді



Оқушыларға ендік және биіктік белдеулердің қалыптасуы жөнінде бейнематериал көрсетеді. Бүкіл сыныппен талқылап, бейнематериал бойынша оқушылар сұрақтарға жауап береді.


табиғат зоналары мен биіктік белдеулердің қалыптасуындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды ВЕНН диаграммасында жазады.






Ендік және биіктік белдеулер

https://www.youtube.com/watch?v=93lSo1BSQxQ




Презентация

Карта





Жоспар, постер, маркер


Сабақтың соңы

37-40

  • Рефлексия:

Не білдім?

Не үйрендім?

Не қиын болды?

  • Бағалау: Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын бағалау критерийлері бойынша бағалай алады.

  • Үйге тапсырма: Әлемдегі табиғат зоналарын кескін картаға белгілеп келу.





Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Қабілеті төмен оқушыларға жеңілдеу тапсырма беруге болады.






Бағалау критерийлері арқылы бағалау;

Өзін-өзі бағалау;

Өзара топтық бағалау

Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2018
3498
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі