×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

ҰБТ-ға дайындық тест кітаптарын сатып, айына 300-400 мың тенге табыс тапқысы келетін белсенді серіктестер іздейміз. Дәл қазір хабрласыңыз: 8776-125-3030
Сайт бойынша сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

"Табиғат зоналары" қысқа мерзімді жоспар

Автор:Кәрібаева Бақтыгүл Тұрғанбайқызы
Бағыты: География
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 8 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-06-11

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

география пәні мұғалімдеріне

Қызылорда облысы, Шиелі ауданы

«№219 Ы.Алтынсарин атындағы қазақ орта мектебі» кмм-ң

георафия пәнінің мұғалімі

Кәрібаева Бақтыгүл Тұрғанбайқызы



Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы

Табиғат зоналары

Сыныбы: 8

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Оқыту

мақсаты

Табиғат зоналары мен биіктік белдеулерінің қалыптасуын талдау, салыстырмалы сипаттама жасау




Сабақтың түрі

Жаңа сабақ

Сабақтың мақсаты

Табиғат зоналары мен биіктік белдеулерінің қалыптасуын талдайды, өзі таңдаған екі табиғат белдеуді салыстырады

Тілдік мақсат

Оқушылар

Таралу аймақтарын ауызша және жазбаша сипаттай алады.

Таралу аймақтарын сипаттай және салыстыра алады.

Диалогқа/

жазылымға қажетті тіркестер

Таралу аймағына сипаттама беріңіз….

Қандай өсімдіктер бар екен?

Осындай ортаны қалыптастыру үшін қандай климат қажет?

Алдымен ортақ ерекшеліктерін сипаттап өтейік.

Ұқсастығы неде?

Айырмашылықтары неде?

Немен ерекшеленеді?

Алдыңғы білім

Географиялық қабықтың заңдылықтары


Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса оқушы оқу мақсатына жетеді

Дағдылар

Жетістік критерийлері

Талдау

Қолдану

Табиғат зоналары мен биіктік белдеулерінің қалыптасуын талдайды

Табиғат зоналарын салыстырады, сипаттама жасайды

Жоспар

Уақытты жоспарлау

Жоспар бойынша орындалуы тиіс тапсырмалар

Ресурстар


















































































































Сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Үй тапсырмасын тексеру.

Сурет арқылы бүгінгі тақырыпқа алып келу

Миға шабуыл сұрақтары:

Неліктен біздің жерімізде банан өспейді?

Климат дегеніміз не?

Дүние жүзінде қанша климаттық белдеулер бар?


Тақырыпты ашу үшін өлі және тірі табиғат арасындағы байланысты сызба түрінде топта оқушыларға сызуды ұсынамын.

топырақ

су

Табиғат зоналары

жануарлар

өсімдік

климат

жел

Ауа райы

Табиғат жағдайлары


Сонымен табиғат зоналары дегеніміз- климат жағдайлары, топырақ, өсімдігі жануарлар дүниесі бірдей ендік өңір.

Жер шарында қандай табиғат зоналары бар?

Табиғат зоналарының аттары көп жағдайда зонаға тән өсімдік жамылғысына сәйкес қойылады.

Аттарын атайық :

Арктикалық және антарктикалық шөлдер

Тунда және орманды тундра

Тайга

Аралас және жалпақжапырақты ормандар

Орманды дала және дала зонасы

Шөлейт және шөл

Саванна және сирек ормандар

Мәңгі жасыл ормандар

Ауыспалы ылғалды ормандар

Ылғалды экваторлық ормандар

Биіктік белдеу аймақтары


Терминдермен жұмыс

Ендік зона- широтная поястность

Өсімдік-растение

Биіктік белдеу- высотная поястность

Тропикалық орман- тропические леса

Шөл- пустыня

Шөлейт-полупустыня

Орман-лес

Орманды дала- лесо-степь

Миға шабуыл : табиғат зоналарының ерекшелігі неде? Табиғат зоналарының ерекшелігі –күн жылуының таралуына (яғни географиялық ендікке) тәуелді.

Биіктік белдеу мен ендік зоналықтың қалай қалыптасқандығын оқушылармен бірге талдаймыз.


Табиғат зоналары картасымен жұмыс

Тапсырма 1. Топпен жұмыс. «Құпия сурет»

1-топқа биіктік белдеуі (Анд тауы)

2-топқа ендік зонасы (Африка материгі)

3-топқа биіктік белдеуі (Джомалунгма тауы )

Берілген схеманы қолдана отырып экватор аймағында орналасқан Анд тауының биіктік белдеуін сипаттап, схемасын қағазға түсіріп, биіктеген сайын өсімдіктер дүниесі, жауын-шашыны, температурасы жайлы 80 сөз шамасында қорытынды жазыңдар . Тапсырманы орындау ережесі. Топта үш оқушы орындайды, бірінші оқушы берілген схеманы сипаттайды, екінші оқушы бірінші оқушының сипаттағаны бойынша әдемілеп суретін салады, үшінші оқушы бірінші оқушының сипаттағаны бойынша 80 сөз шамасында дәптерге қорытынды жазады.

Күтілетін нәтиже. Бірінші оқушы өз ойын дұрыс жеткізе алады, екінші оқушы сурет салу дағдысы артады, үшінші оқушы жазу дағдысы қалыптасады.

Тапсырма 2. Жеке жұмыс

Мен................. зона” ойыны. Оқушылар өздері бір табиғат зонасын таңдап алады. Төмендегі кесте неігізінде ақпарат береді.

Табиғат зонасы

Табиғат жағдайы

Топырағы

Өсімдігі

Жануарлары






Үлгі : Мен Арктикалық зона. Арктикалық белдеудің қиыр солтүстігіндегі аралдарды алып жатырмын. Жазым өте суық және қысқа. Қыста температурам – 40 тан төмен болады. Қарлы борандар мен тұмандар жиі болып тұрады. Аралдарды түгелдей дерлік мұз басып жатыр. Мұздан бос жерлерде мүк, қына, балдырлар өседі. Жануарлардан ақ аю мен ақ түлкі кездеседі. Соңғы кезде ақ аю саны азаюда. \

Сабақты қортындылау. Оқушылар ойланады. Картамен жұмыс жасайды.

Иә/жоқ

ТАПСЫРМА

Ия

жоқ

1

Дүниежүзілік мұхит суларына да зоналық заңдылық тән



2

Антарктикалық мұзды шөлдер қоңыржай белдеуді алып жатыр



3

Прерий – Солтүсті Америкадағы орманды дала зонасы



4.

Орманды тундра – орман мен тундраның арасындағы өтпелі зона



5

Шөл зонасы – экваторлық белдеуде орналасқан



6

Тундра зонасында климат өте қатал, күшті желдер жиі соғады.



7

Тауларда ендік зоналық заңдылығы тән



8

Гилея – субтропиктік дала зонасы




Кері байланыс «Мақсат ағашы»

Үйге тапсырма : Табиғат зоналарын кескін картаға түсіру және ерекшеліктерін сипаттау








Презентация





Twig.kz
















7 сынып оқулық






Топтар бірін-бірі бағалайды





Clil



Әр топқа 10 минут

Рефлексия



50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: