Материалдар / «Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!» сынып сағаты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2024
119
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы: Сынып жетекшісі:

Күні:

Тақырыбы: «Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!» сынып сағаты жоспары

Мақсаты:

  1. Оқушыларға табиғатты қорғаудың маңыздылығын түсіндіру.

  2. Экологиялық мәдениетті қалыптастыру арқылы табиғатқа қамқорлық жасауға шақыру.

  3. Табиғат пен адам арасындағы байланысты көрсету және экологиялық жауапкершілікті арттыру.

Күтілетін нәтиже:

  • Оқушылар табиғатты қорғаудың маңыздылығын түсініп, өз әрекеттерінде оны сақтауға жауапкершілікпен қарауға үйренеді.

  • Экологиялық мәселелер туралы ойлап, табиғатты қорғауға бағытталған нақты әрекеттер жасайды.

Көрнекіліктер:

  • Слайдтар, видеоматериалдар

  • Плакаттар, флипчарт

  • Табиғатты қорғау туралы ұрандар мен ақпараттар

  • Табиғаттың фотосуреттері

Shape1

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)

  1. Оқушылармен сәлемдесу, сыныптың психологиялық дайындығын тексеру.

  2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру: «Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!»

    • Сұрақ: «Табиғат дегенде көз алдарыңа не келеді?» Оқушылардың жауаптарын тыңдап, сабақтың бағытын белгілеу.

ІІ. Таныстыру (10 минут)

  • Оқушылармен бірге «Табиғатқа қамқорлық жасау дегеніміз не?» тақырыбын талқылау.

  • Тірі және өлі табиғаттың байланысын, табиғаттың адам өміріндегі маңызды рөлін түсіндіру.

    • Табиғаттың байлықтары мен ресурстарын қалай тиімді пайдалану керектігі туралы пікірталас ұйымдастыру.

  • «Табиғат пен адам» деген тақырыпта презентация немесе бейнемазмұн көрсету.

ІІІ. Жаңа сабақ (15 минут)

  1. Табиғатқа зиян келтіру және оның салдары

    • Қоқыстардың жиналуы, ауаның ластануы, ормандардың кесілуі, су мен топырақтың ластануы туралы ақпарат беру.

    • Видеоролик көрсету: «Табиғатқа қалай зиян келтіреміз?»

    • Оқушыларға экологиялық мәселелерді талқылауға мүмкіндік беру. Сұрақтар:

      • «Қай жерде табиғатқа ең көп зиян келтіріліп жатыр?»

      • «Табиғаттағы қандай өзгерістер адам өміріне әсер етеді?»

  2. Табиғатты қорғау жолдары

    • Қоршаған ортаны қорғау үшін әркімнің қолданатын қарапайым әдістерін көрсету:

      • Қоқысты дұрыс шығару және қайта өңдеу.

      • Энергияны үнемдеу.

      • Жасыл желектерді қорғау.

      • Су ресурстарын үнемдеу.

    • «Табиғатты қорғаудың 5 қарапайым әдісі» тақырыбында оқушылармен бірге пікір алмасу.

IV. Топтық жұмыс (10 минут)

  • Оқушыларды 3 топқа бөліп, әр топқа «Табиғатты қорғау жобасын» әзірлеуді ұсыну.

  • Әр топ өз жобасын жасап, табиғатты қорғау жолдары бойынша ұсыныстар әзірлейді.

    • Бірінші топ: Қоқыс жинау және оны сұрыптау бойынша ұсыныс жасаңыз.

    • Екінші топ: Энергия үнемдеу мен табиғаттың қорғалуы туралы идеялар ұсыныңыз.

    • Үшінші топ: Табиғатты қорғауға қатысты әлеуметтік кампанияның жоспарын жасаңыз.

V. Қорытындылау (5 минут)

  1. Сабақта өткен негізгі тұжырымдар мен ақпараттарды жинақтау.

    • Табиғатты қорғаудың адам өміріндегі маңызды рөлін атап өту.

    • Оқушылардан сабақты қалай түсінгендерін сұрау. «Табиғатты қорғау үшін не істей аламыз?» деген сұраққа жауап алу.

  2. Үй тапсырмасы:

    • Оқушыларға табиғатты қорғау бойынша өз пікірлерін жазып келуді ұсыну. Мысалы: «Менің табиғатты қорғауға қосқан үлесім» деген тақырыпта эссе жазу.

VI. Рефлексия (5 минут)

  • Оқушыларға сабақтан алған әсерлерін білдіру үшін сұрақтар қою:

    • «Мен табиғатты қорғауға қандай әрекет жасай аламын?»

    • «Менің түсінігімде табиғатқа қамқорлық жасаудың ең басты тәсілі не?»

  • Сабақ соңында «Табиғатқа қамқор болайық!» деген ұранмен сынып сағатын аяқтау.

Shape2

Қосымша ақпараттар:

  • Табиғатты қорғау және экологиялық жауапкершілікті насихаттау барысында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.

  • Сабақта қолданылатын материалдар экологиялық мәселелерді ашып көрсететін болады: мысалы, қоқыстың жиналуы мен қайта өңдеу, орманды қорғау, су тапшылығы сияқты нақты проблемалар.

Бағалау критерийлері:

  • Оқушылардың белсенділігі және топтық жұмыстағы ынтымақтастығы.

  • Табиғатты қорғауға қатысты ұсыныстар мен идеялардың нақтылығы.

  • Оқушылардың табиғатқа қамқорлық жасау туралы түсініктерінің тереңдігі.

Shape3

Бұл сынып сағаты табиғатты қорғауға бағытталған нақты қадамдарды көрсетіп, оқушылардың экологиялық жауапкершілігін арттыруға ықпал етеді.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!