Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Табиғатқа саяхат
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сауат ашу пәні
БЕКІТЕМІН
Оқу ісінің меңгерушісі:
Сабақ: |
Мектеп: |
||||||||||||||||
Күні |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||||||||||||
Сынып: |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Табиғатқа саяхат. Өө дыбысы мен әрпі. |
||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау 1.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен арама-қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату 1.2.5.1 Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен) 1.2.6.1 Мұғалімнің көмегімен әңгімелеу мәтінін ерекшелігіне қарай (мәтін жанрын (өлең, әңгіме, ертегі) стилін (көркем және бейкөркем) ажырату 1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу |
||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушы білуге тиісті: Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжайды. Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя біледі немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап береді (мұғалім көмегімен). Мұғалімнің көмегімен арама-қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажыратады. Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолданады. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады. Оқушылардың көпшілігі білуге тиісті: Мұғалімнің көмегімен әңгімелеу мәтінін ерекшелігіне қарай (мәтін жанрын (өлең, әңгіме, ертегі) стилін (көркем және бейкөркем) ажыратады. Кейбір оқушылар білуге тиісті: Түсініп оқиды, түсінігін баяндайды. |
||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Ішінде Ө дыбысы бар сөздерді қолданады, мағынасын түсінеді. |
||||||||||||||||
Құндылықтар-ды дарыту |
Сүйіспеншілік. Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне, ынтымақтасып жұмыс жасай алуына тәрбиелеу. |
||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Жаратылыстану сабағы |
||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Таныстырылым. |
||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Оқушылардың дыбыс, буын, сөз, сөйлем туралы алғашқы ұғымдары мен түсініктері бар; сызба-үлгілерді қолдана отырып, сөзге дыбыстық талдау жасай алады; дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырата алады; сөздерді буынға бөлу дағдылары қалыптасқан; өтілген дыбыстар мен әріптерді оқу және жазу машықтары бар. |
||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||
Жоспарлан-ған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурс-тар |
Дескрип-тор |
Ұ |
|||||||||||||
Сабақтың басы 1-2 минут |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Ширату: Өсіп ой мен санамыз, Білім қуған баламыз Бақытты елдің құшағында Білім алу ұранымыз. Топтарға бөлу |
Жай музыка Тақпақ |
|
|
|||||||||||||
|
Қызығушылықты ояту |
|
|||||||||||||||
Білу 3-10 минут |
1.2.6.1 (МК; Ө; Ж; Қ) Мәтіннің түрлері мен жанрын, стилін анықтау, дәлелдеулер жасай алу білігін бағалау. Оқулықтағы мәтінді оқу түрлерін қолдану арқылы өздеріне оқытылады. «Оқыған мәтін өлең бе, әлде әңгіме ме?» сұрағына жауап алып, дәлелдеулер жасатылады. Көңілді серуен Көркем мен Серік серуенге шықты. Олар ауыл шетіндегі сырғанаққа келді. Қолдарында шана. Ша-намен сырғанады. Аққала соқты. Серуен көңілді өтті. |
Оқулық |
1. Мәтінді өз бетінше түсініп оқиды.. 2. Мәтіннің жанрын анықтайды. 3. Дәлелдеп түсіндіреді. |
1 1 1 |
|||||||||||||
|
Мағынаны ажырату |
|
|||||||||||||||
Ортасы Түсіну 11-15 минут |
1.2.4.1 (МК; Ө; Т; Қ) Мағынасы қарама-қарсы, мәндес, көп мағыналы сөздерді ажырата алу, қолдану білігін бағалау. Жағылтпаштағы қарамен берілген «көрші» сөзінің екі түрлі мағына білдіретіндігін дәлелдету жұмыстары ұйымдастырылады. Дыбысталуы бірдей, бірақ мағынасы әртүрлі сөздер суреттер арқылы немесе түсіндірме сөздіктер арқылы түсіндіріледі. «Көрші» сөзінің мағынасын түсіндіруді алдымен балалардың өзіне жұптық жұмыс түрінде жүзеге асырылады. Балалар бірінің білмегенін екіншісі толықтыруы мүмкін. Сөздің мағынасын түсінбеген жағдайда суреттер немесе мысалдар келтіру арқылы түсіндіріледі. |
Оқулық https://www. Google.kz сюжетті суреттер |
|
|
|||||||||||||
Қолдану 16-20 минут 21-27 минут |
1.2.4.1 (МК; Ө; Т; Қ) Мағынасы қарама-қарсы, мәндес, көп мағыналы сөздерді ажырата алу, қолдану білігін бағалау. Жаңылтпашты жатқа айту білігі бағаланады. Үйіне көрші Келді ме екен, көрші.
Тапсырма: Суреттердің орнына тиісті сөздерді қойып, сөйлемдерді көшіріп жазыңыз. Менің мен ауылда тұрады. Атамның үлкен бар. маған атқа мінуді үйретті. - ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Дескриптор: Білім алушы 1. Жазу жолының сызықтары мен жоларалық кеңістікті сақтайды. 2. Әріп элементтерін дұрыс байланыстырады. 3. Суретті сөйлеммен дұрыс байланыстырады. 4. Сөйлемдерді сауатты, көркем жазады. |
Оқулық ҚБ Парақша |
1. Көрші сөзінің мағыналарын түсіндіреді. 2. Жатқа айтады.
1. Жазу жолының сызықтары мен жоларалық кеңістікті сақтайды. 2. Әріп элементтерін дұрыс байланыстырады. 3. Суретті сөйлеммен дұрыс байланыстырады. 4. Сөйлем-дерді сауатты, көркем жазады. |
1 1 1 1 1 1 |
|||||||||||||
Талдау 28-32 минут 33-37 минут Сергіту сәті 38 минут |
1.1.9.2 (МК; Ө; Қ) Сөйлемдерге буындық-дыбыстық талдау жасау. Ерасыл мен Нұралы шанамен ойнады. Айару мен Дана көрші тұрады. Т.б. 1.1.4.1 (МК; Ө; Қ) Сурет бойынша болжап, дәлелдеулер жасау білігін бағалау. Тапсырма мұғалімнің көмегімен орындатылады. Бірінші қатардағы суреттерге сәйкес келетін суретті екінші қатардан табу керек. Мысалы: Жаңбыр жауса, қолшатыр керек; қар жауса, қолғап керек екенін оқушы өзі ізденіп табуы керек. Суреттердің жылдың қай мезгілiне байланысты берілгенін оқушыларға анықтатып, дәлелдеулер жасатылады.
Бір, екі, үш, Бойға жинап күш. Қолға қалам алайық, Әдемі етіп жазайық.
|
Оқулық Дәптер Оқулық Сергіту сәтіне арналған жинақ |
1. Сөйлем-дерді қатесіз жазады. 2. Сөздерді буынға дұрыс бөледі. 3. Дыбыстық талдау жасайды.
1. Екі қатардағы суреттерді сәйкестен-діреді. 2. Жыл мезгіліне сәйкестен-діреді. |
1 1 1 1 1 |
|||||||||||||
|
Ой толғаныс |
|
|||||||||||||||
Жинақтау 39-42 минут |
1.3.8.1 (Ө; Қ) Әріп элементтерін дұрыс, көркем жазу білігін бағалау. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтау және әріп элементтерін дұрыс, көркем жазу білігі бағаланады. |
Дәптер- мен жұмыс |
1.Әрін элементтерін дұрыс салады. 2. Сөздерді қатесіз, көркем жазады. |
1 1 |
|||||||||||||
Сабақтың соңы Бағалау 43-45 минут |
Кері байланыс Оқушылардың «Бас бармақ» арқылы өзін-өзі, өзгелерді бағалауы және мұғалімнің бағалау парағы арқылы бағалауы жүргізіледі. |
Мадақтаулар Бағалау парағы |
|||||||||||||||
Дифференциа-ция – оқушы-ларға көбірек қолдау көрсе-туді қалай жос-парлайсыз? Қа-білеті жоғары оқушыларға қандай тапсыр-малар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс. Денсау-лық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы. АКТ. |
|||||||||||||||
Қолдау көрсе-ту. Қабілеті жоғары оқу-шылар айтыл-ған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұ-рыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |