Материалдар / Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі.

Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа оқу бағдарламасына сәйкес жасалынған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2018
332
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбыТабиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.7. Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.9. Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту1.2.2.1 Мәтінде автордың кім (не) туралы айтқысы келгенін түсіну.1.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату.
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі туралы білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: мәтіннің негізгі идеясын айта алады,сұрақтар қоя біледі
Жетістік критерийлеріАйтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларытаныстырылым
Тілдік құзыреттілікАта, дедушка,grandpa ,қар-снег-snow
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру2 минут



































Зейінін тексеруге арналған тапсырма:3 минут

1. Шаттық шеңбері. Амандасу Мейірімді жүрекпенАқ пейілді тілекпенАмандасып алайықБір жадырап қалайық!– Балалар, күнде таңертең сендер ояна салысымен , терезені ашып Табиғат Анаға көз салып қарайсыңдар. Дәл бүгінгі күні табиғат-Ана бізді несімен қуантады, бізге не айтады? Олай болса, мен сендерді Табиғат -Анаға саяхатқа бірге шығуға шақырамын. -Келісесіңдер ме? -Өте керемет!-Себебі біздің өтіп жатқан тарауымыз да Табиғатқа саяхат деп аталады.-Қазір жылдың қай мезгілі?Қар ұшқындары арқылы 4 топқа бөлінемізТопқа бөлу1 - топ: дыбыс2 - топ: буын3 - топ: сөз4 - топ: сөйлем2. Бүгінгі ашық оқу іс-әрекетімізді « Иә-жоқ» ойынынан бастайық. 1. -Әріпті жазамыз және көреміз. Иә2. -Әріптің баспа, жазба және бас әріп, кіші әріп деген түрлері бар Иә3.-Дыбысты жазамыз, көреміз. Жоқ4. -Дыбыстарды дауысты және дауыссыз дыбыстар деп екіге бөлеміз. Иә5. -Дауысты дыбыс қатаң, ұяң, үнді болып бөлінеді? Жоқ 6. -Дауысты дыбыстар кедергісіз, созылып айтылады Иә 6. -Дауыссыз дыбыс 3-ке бөлінеді. Иә(Үшке. Қатаң, ұяң, үнді)7. -Сауат ашу оқу іс- әрекетінде әріптер мен дыбыстарды үйренеміз. Иә7. -Қанша дауысты дыбыс болса, сонша буын болады. Иә8. -Өткен сабақта біз Ә дыбысымен таныстық. ИәШаттық шебері









Сабақтың ортасы25 минут































Сергіту сәті1 минут

Бүгінгі сабақтың мақсатын оқушылармен бірге айтып өту.-Біз бүгін нені білуіміз керек деп ойлайсыңдар? Мақсат құрып көрейікші.
  • Топтық тапсырмалар. Аққала құрау
  • «Дыбыс» тобы -«Ә» дыбысы туралы не білесіңдер? Зерттеу жұмысын жүргізеді.«Буын» тобы -«Ә» дыбысының қай буындарда кездесетінін айтады және дәлелдейді.«Сөз» тобы - «Ә» дыбысы бар сөздерді айтады.«Сөйлем» тобы «Ә» дыбысы бар сөздерден сөйлем құрау.-Саяхат кезінде біз нені жасадық? Аққаламыз қандай болып шықты? -Ендеше бүгін біз «Аққала» мәтінімен танысамыз.

    Оқылым. №1 Мәтінді оқы.-Аққаланы сипаттап айт.Әли мен Айя «Аққала туралы ән» (видеоролик) №2 Ойлан, тап«Ой шақыру»Кәрі-жас. Ұзын-қысқа. Ащы-тұщы Биік-аласа Дәптермен жұмыс: Ә әрпінің баспа және жазба түрі. -Дәптерді жазуда көптеген критерийлерді білеміз. –Осы сабақта дәптерге байланысты критерий құрастырып көрейікші.- ә әрпін ауада жазу.- ә әрпін дәптерге көркем етіп жазу Жұппен жұмыс. «Бағдаршам» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды.
















    Таныстырылым, оқулықпен жұмыс























    Шығармашылық тапсырмалар5 минут

    ТЖ. Топ бір-бірін саусақ ,қолшапалақтау арқылы бағалайды. І топ тапсырмасы Әже туралы эссе жазу ІІ топ тапсырмасы Бес жолды өлең. ӘкеІІІ топ тапсырмасы Сәйкестендір1Y топ тапсырмасы Суреттің орнына тиісті сөз қойып, сөйлем құрастырып жазыңыз. Менің бар.Сенің қайда?Бұл Мәуленнің .Дескриптор:Білім алушы:

  • суреттің орнындағы сөздерді дұрыс тәуелдеп жазады;
  • суреттің орнындағы сөзді дұрыс жіктеп жазады.


  • Топпен жұмыс

    Аяқталуы1 минут











    №3 Жұмбақты оқып,шешуін тап.Таңмен көзін ашады,Әлемге нұрын шашады.Мына суреттердің қайсысы осы жұмбақтың шешуі болады?

    Сабақтың соңы2 минут

    Кері байланыс -«Еркін микрафон» айдарымен мен бір оқушыны тілші етіп шақырғалы тұрмын. Тілші оқушыларға сұрақтар қояды.- Сабақта қандай әріпті қайталадық?-Сабақ сендерге ұнады ма?-Әріп таңбасы неге ұқсас? Ә дыбысына байланысты сөздер айту -Сабақта қай тапсырма қиындық туғызды?-Қайсысы жеңіл болды?-Бастапқыда сабаққа құрған мақсатымызға жеттік пе? Сабақ ұнады ма?

    Рефлексия. Күнге күннің шуақтарын жабыстырады. Әрбір топ өз жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалайды және ұсыныстарын береді.


    Смайликтер
    Бағалау 1 минутБағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін жетекші сұрақтар қоя отырып білімдерін бекітіп мадақтап өту.Кемшілік тұстарында айту.

    Дифференциация – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз? Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорғау
    Сабақ бойынша рефлексияОқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жетпесе неге? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттары сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неге?

    Осы бөлімде сабақ туралы ойланыңыз. Сол жақтағы бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз.




    Жалпы бағалау



    Сабақтың екі көрінісі жақсы өтті (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1:

    2:

    Сабақты жақсартуға ненің әсері тиуі мүмкін (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1:

    2:

    Сабақ барысында мен сыныппен бөлек оқушылар туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек?



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ