Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі.
Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа оқу бағдарламасына сәйкес жасалынған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Ақпан 2018
332
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы | Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі. | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.7. Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.9. Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту1.2.2.1 Мәтінде автордың кім (не) туралы айтқысы келгенін түсіну.1.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату. | |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі туралы білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: мәтіннің негізгі идеясын айта алады,сұрақтар қоя біледі | |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. | |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | |
АКТ қолдану дағдылары | таныстырылым | |
Тілдік құзыреттілік | Ата, дедушка,grandpa ,қар-снег-snow | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру2 минут Зейінін тексеруге арналған тапсырма:3 минут | 1. Шаттық шеңбері. Амандасу Мейірімді жүрекпенАқ пейілді тілекпенАмандасып алайықБір жадырап қалайық!– Балалар, күнде таңертең сендер ояна салысымен , терезені ашып Табиғат Анаға көз салып қарайсыңдар. Дәл бүгінгі күні табиғат-Ана бізді несімен қуантады, бізге не айтады? Олай болса, мен сендерді Табиғат -Анаға саяхатқа бірге шығуға шақырамын. -Келісесіңдер ме? -Өте керемет!-Себебі біздің өтіп жатқан тарауымыз да Табиғатқа саяхат деп аталады.-Қазір жылдың қай мезгілі?Қар ұшқындары арқылы 4 топқа бөлінемізТопқа бөлу1 - топ: дыбыс2 - топ: буын3 - топ: сөз4 - топ: сөйлем2. Бүгінгі ашық оқу іс-әрекетімізді « Иә-жоқ» ойынынан бастайық. 1. -Әріпті жазамыз және көреміз. Иә2. -Әріптің баспа, жазба және бас әріп, кіші әріп деген түрлері бар Иә3.-Дыбысты жазамыз, көреміз. Жоқ4. -Дыбыстарды дауысты және дауыссыз дыбыстар деп екіге бөлеміз. Иә5. -Дауысты дыбыс қатаң, ұяң, үнді болып бөлінеді? Жоқ 6. -Дауысты дыбыстар кедергісіз, созылып айтылады Иә 6. -Дауыссыз дыбыс 3-ке бөлінеді. Иә(Үшке. Қатаң, ұяң, үнді)7. -Сауат ашу оқу іс- әрекетінде әріптер мен дыбыстарды үйренеміз. Иә7. -Қанша дауысты дыбыс болса, сонша буын болады. Иә8. -Өткен сабақта біз Ә дыбысымен таныстық. Иә | Шаттық шебері |
Сабақтың ортасы25 минут Сергіту сәті1 минут | Бүгінгі сабақтың мақсатын оқушылармен бірге айтып өту.-Біз бүгін нені білуіміз керек деп ойлайсыңдар? Мақсат құрып көрейікші. Оқылым. №1 Мәтінді оқы.-Аққаланы сипаттап айт.Әли мен Айя «Аққала туралы ән» (видеоролик) №2 Ойлан, тап«Ой шақыру»Кәрі-жас. Ұзын-қысқа. Ащы-тұщы Биік-аласа Дәптермен жұмыс: Ә әрпінің баспа және жазба түрі. -Дәптерді жазуда көптеген критерийлерді білеміз. –Осы сабақта дәптерге байланысты критерий құрастырып көрейікші.- ә әрпін ауада жазу.- ә әрпін дәптерге көркем етіп жазу Жұппен жұмыс. «Бағдаршам» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды. | Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Шығармашылық тапсырмалар5 минут | ТЖ. Топ бір-бірін саусақ ,қолшапалақтау арқылы бағалайды. І топ тапсырмасы Әже туралы эссе жазу ІІ топ тапсырмасы Бес жолды өлең. ӘкеІІІ топ тапсырмасы Сәйкестендір1Y топ тапсырмасы Суреттің орнына тиісті сөз қойып, сөйлем құрастырып жазыңыз. Менің бар.Сенің қайда?Бұл Мәуленнің .Дескриптор:Білім алушы: | Топпен жұмыс |
Аяқталуы1 минут | №3 Жұмбақты оқып,шешуін тап.Таңмен көзін ашады,Әлемге нұрын шашады.Мына суреттердің қайсысы осы жұмбақтың шешуі болады? | |
Сабақтың соңы2 минут | Кері байланыс -«Еркін микрафон» айдарымен мен бір оқушыны тілші етіп шақырғалы тұрмын. Тілші оқушыларға сұрақтар қояды.- Сабақта қандай әріпті қайталадық?-Сабақ сендерге ұнады ма?-Әріп таңбасы неге ұқсас? Ә дыбысына байланысты сөздер айту -Сабақта қай тапсырма қиындық туғызды?-Қайсысы жеңіл болды?-Бастапқыда сабаққа құрған мақсатымызға жеттік пе? Сабақ ұнады ма? Рефлексия. Күнге күннің шуақтарын жабыстырады. Әрбір топ өз жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалайды және ұсыныстарын береді. | Смайликтер |
Бағалау 1 минут | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін жетекші сұрақтар қоя отырып білімдерін бекітіп мадақтап өту.Кемшілік тұстарында айту. | |
Дифференциация – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз? | Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорғау |
Сабақ бойынша рефлексияОқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жетпесе неге? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттары сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неге? | Осы бөлімде сабақ туралы ойланыңыз. Сол жақтағы бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз. | |
Жалпы бағалау Сабақтың екі көрінісі жақсы өтті (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға ненің әсері тиуі мүмкін (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сыныппен бөлек оқушылар туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)