Сабақтың
тақырыбы:
Табиғатқа
саяхат.
Б дыбысы мен
әрпі.
|
Сауат
ашу
|
Күні:
|
Мұғалімнің
есімі:
Абдикаримова Айгүл
Жарылкасыновна
|
СЫНЫП:
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар:
0
|
Сабақ негізделген
оқу
мақсаты
(мақсаттары)
|
1.9. Сөздерді, дыбыстарды
орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс
айту.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
|
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
|
Кейбір
оқушылар:
|
|
Бағалау критерийі
|
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсете алады
|
Дескрипторлар
|
-
Суретке қарап мәтін
құрайды
-
Суреттегі заттардың
атын атайды
-
Суреттегі заттарды
бір сөзбен көрсетеді
-
Әріптердің мөлшерін,
көлбеулігін сақтап жазады
-
Сөздегі әріптердің байланысын
дұрыс көрсетеді
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
ағылшын,
музыка
|
Тілдік
құзыреттілік
|
қарбыз-
арбуз- watermelon
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
жаттығулар (төменде
жоспарланған
жаттығулармен қатар,
ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
5
минут
|
Қол алысып, қане
біз,
Достасайық
бәріміз.
Айтарым бар
сендерге,
Тез тұрыңдар
шеңберге.
Қандай жақсы бір
тұру,
Достарменен бір
жүру!
Қандай жақсы дос
болу!
–
Балалар,
бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын
сезініп үйренген қандай тамаша, қандай
қуаныш!
Топқа
бөлу
Өтілген әріпке
байланысты ,оқушыларды «Б» әрпінен басталатын жеміс- жидектер
арқылы бөлемін.
|
Шаттық
шеңбері
Топ –«
Бүлдірген»
Топ -
«Банан»
Топ -
«Бұршақ»
|
Алдыңғы
оқу
|
- Өткен сабақта қандай
дыбыспен таныстық?
- Б дыбысы.
- Б – қандай дыбыс?
- Б – дауыссыз, ұяң дыбыс.
- Б дыбысына байланысты буындарды еске түсіріп, сөздер
құрастырайық.
- Оқулықтан « Бор неден жасалады?» мәтінін кезек – кезек оқыту. (95
– бет)
|
Кітаппен
жұмыс
|
Ортасы 20
минут
|
Суретке қарап,
сұрақтардың көмегімен « Әсем табиғат» тақырыбына мәтін
құра.
-
Көл жағасында не
өсіп тұр?
-
Ағаштың айналасында
нелерді көріп тұрсың?
-
Ағаш бұтағынан не
байқадың?
-
Ағаш маңында нелер
ұшып жүр?
Қорытынды
сұрақ:
Бала қандай әрекет жасауда?
Балықтың көлемі қандай?
|
Суретпен жұмыс.А -3
фарматта.
Суретке жасырын заттарды
жапсыру, көрсетілген сұрақтарға жауап беру
.
|
|
Бөлінген 3 топқа
әртүрлі тапсырма беріліп, жауаптары
алынады.
І топ тапсырмасы:
Тиісті әріпті қой
жол..арыс
..алмұздақ
дом..ыра
ІІ топ
тапсырмасы: Артық сөзді
тап
Бала, бәйге, долана,
бесік,бәйтерек.
ІІІ топ
тапсырмасы: Дыбыстық
талдау
б и д а й б а л ы қ
к ө б е л е к б е с
|
Топен жұмыс –А3 форматта
орындалады Үлестірмелі қағаздар,
суреттер
|
Қызықты
тапсырма
8
минут
|
Кітаппен
жұмыс:
Көбелек қонған
заттарды үш тілде айтып бер
асқабақ - тыква –
pumpkin
қарбыз - арбуз-
watermelon
сәбіз- морковь-
carrot
бұрыш- перец-
peppe
Суреттегі сөздерді
бір сөзбен не дейді?
Дәптермен жұмыс: суреттегі
сөздерді жаз
|
Түрлі
тапсырмалар
Оқулық, дәптерлер( 23
бет).
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
«Көңілді
күн»
|
«Көңілді күн»
биі
|
|
«Бірің жаңбыр, бірің
бақбақ болып сөйлес» -сахналық
қойылым
|
Жұптық
жұмыс
|
Аяқталуы
|
«Топтастыру».
1- топ Зат атаулары
-----------------
2- топ Адамның аты
-----------------------------
3- топ Өсімдіктер
--------------------------------
|
Топпен
жұмыс.
Оқушылар «Б» әрпінен
басталатын сөздерді ойлап
табады.
|
Саралау – топпен жұмыстар
жүргіземін
Қабілеті жоғары оқушылармен
дыбыстық талдау жасатамын
|
Бағалау
–
« Смайликтер » әдісі арқылы
бағалайды
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
|
«Менің көңіл-күйім
баспалдағы»
Оқушылар стикерлерге өз
есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған
баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме
сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!»,
«Білмеймін», «Нашар» деп
аталады
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе
табысты болды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
Қандай екі нəрсе
сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
Сабақ барысында мен сынып
немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге
көмектесетін не білдім?
|