Материалдар / Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қол алысып, қане біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2018
804
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы:

Табиғатқа саяхат.

Б дыбысы мен әрпі.

Сауат ашу

Күні:

Мұғалімнің есімі:

Абдикаримова Айгүл Жарылкасыновна

СЫНЫП:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар: 0

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

1.9. Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:

  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийі

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады

Дескрипторлар




  • Суретке қарап мәтін құрайды

  • Суреттегі заттардың атын атайды

  • Суреттегі заттарды бір сөзбен көрсетеді

  • Әріптердің мөлшерін, көлбеулігін сақтап жазады

  • Сөздегі әріптердің байланысын дұрыс көрсетеді

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

ағылшын, музыка

Тілдік құзыреттілік

қарбыз- арбуз- watermelon

Жоспарланған

уақыт


Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Қол алысып, қане біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Топқа бөлу

Өтілген әріпке байланысты ,оқушыларды «Б» әрпінен басталатын жеміс- жидектер арқылы бөлемін.



Шаттық шеңбері






Топ –« Бүлдірген»

Топ - «Банан»

Топ - «Бұршақ»

Алдыңғы оқу




- Өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық?
- Б дыбысы.
- Б – қандай дыбыс?
- Б – дауыссыз, ұяң дыбыс.
- Б дыбысына байланысты буындарды еске түсіріп, сөздер құрастырайық.
- Оқулықтан « Бор неден жасалады?» мәтінін кезек – кезек оқыту. (95 – бет)

Кітаппен жұмыс

Ортасы 20 минут


Суретке қарап, сұрақтардың көмегімен « Әсем табиғат» тақырыбына мәтін құра.

  1. Көл жағасында не өсіп тұр?

  2. Ағаштың айналасында нелерді көріп тұрсың?

  3. Ағаш бұтағынан не байқадың?

  4. Ағаш маңында нелер ұшып жүр?

Қорытынды сұрақ:

Бала қандай әрекет жасауда? Балықтың көлемі қандай?

Суретпен жұмыс.А -3 фарматта.

Суретке жасырын заттарды жапсыру, көрсетілген сұрақтарға жауап беру .


Бөлінген 3 топқа әртүрлі тапсырма беріліп, жауаптары алынады.

І топ тапсырмасы: Тиісті әріпті қой

жол..арыс


..алмұздақ



дом..ыра

ІІ топ тапсырмасы: Артық сөзді тап

Бала, бәйге, долана, бесік,бәйтерек.


ІІІ топ тапсырмасы: Дыбыстық талдау

б и д а й б а л ы қ к ө б е л е к б е с


Топен жұмыс –А3 форматта орындалады Үлестірмелі қағаздар, суреттер

Қызықты тапсырма

8 минут

Кітаппен жұмыс:

Көбелек қонған заттарды үш тілде айтып бер


асқабақ - тыква – pumpkin



қарбыз - арбуз- watermelon



сәбіз- морковь- carrot

бұрыш- перец- peppe

Суреттегі сөздерді бір сөзбен не дейді?

Дәптермен жұмыс: суреттегі сөздерді жаз

Түрлі тапсырмалар

Оқулық, дәптерлер( 23 бет).

Сергіту сәті

2 минут

«Көңілді күн»

«Көңілді күн» биі


«Бірің жаңбыр, бірің бақбақ болып сөйлес» -сахналық қойылым

Рисунок 2

Жұптық жұмыс


Аяқталуы

«Топтастыру».
1- топ Зат атаулары -----------------

2- топ Адамның аты -----------------------------
3- топ Өсімдіктер --------------------------------

Топпен жұмыс.

Оқушылар «Б» әрпінен басталатын сөздерді ойлап табады.

Саралау – топпен жұмыстар жүргіземін

Қабілеті жоғары оқушылармен дыбыстық талдау жасатамын

Бағалау –

« Смайликтер » әдісі арқылы бағалайды

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия


«Менің көңіл-күйім баспалдағы»

Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!