Сабақтың тақырыбы:Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі. | Сауат ашу |
Күні: | Мұғалімнің есімі: Абдикаримова Айгүл Жарылкасыновна |
СЫНЫП: | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: 0 |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | 1.9. Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. |
| Кейбір оқушылар: |
| Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
Бағалау критерийі | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады |
Дескрипторлар
| Суретке қарап мәтін құрайдыСуреттегі заттардың атын атайдыСуреттегі заттарды бір сөзбен көрсетедіӘріптердің мөлшерін, көлбеулігін сақтап жазадыСөздегі әріптердің байланысын дұрыс көрсетеді |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | ағылшын, музыка |
Тілдік құзыреттілік | қарбыз- арбуз- watermelon |
Жоспарланғануақыт
| Жоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Қол алысып, қане біз,Достасайық бәріміз.Айтарым бар сендерге,Тез тұрыңдар шеңберге.Қандай жақсы бір тұру,Достарменен бір жүру!Қандай жақсы дос болу!– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Топқа бөлуӨтілген әріпке байланысты ,оқушыларды «Б» әрпінен басталатын жеміс- жидектер арқылы бөлемін. |
Шаттық шеңбері
Топ –« Бүлдірген» Топ - «Банан» Топ - «Бұршақ» |
Алдыңғы оқу
| - Өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық?- Б дыбысы.- Б – қандай дыбыс?- Б – дауыссыз, ұяң дыбыс.- Б дыбысына байланысты буындарды еске түсіріп, сөздер құрастырайық.- Оқулықтан « Бор неден жасалады?» мәтінін кезек – кезек оқыту. (95 – бет) | Кітаппен жұмыс |
Ортасы 20 минут
| Суретке қарап, сұрақтардың көмегімен « Әсем табиғат» тақырыбына мәтін құра.Көл жағасында не өсіп тұр?Ағаштың айналасында нелерді көріп тұрсың?Ағаш бұтағынан не байқадың?Ағаш маңында нелер ұшып жүр?Қорытынды сұрақ:Бала қандай әрекет жасауда? Балықтың көлемі қандай? | Суретпен жұмыс.А -3 фарматта.Суретке жасырын заттарды жапсыру, көрсетілген сұрақтарға жауап беру . |
| Бөлінген 3 топқа әртүрлі тапсырма беріліп, жауаптары алынады.І топ тапсырмасы: Тиісті әріпті қой жол..арыс
..алмұздақ
дом..ыра ІІ топ тапсырмасы: Артық сөзді тап Бала, бәйге, долана, бесік,бәйтерек.
ІІІ топ тапсырмасы: Дыбыстық талдауб и д а й б а л ы қ к ө б е л е к б е с
| Топен жұмыс –А3 форматта орындалады Үлестірмелі қағаздар, суреттер |
Қызықты тапсырма8 минут | Кітаппен жұмыс: Көбелек қонған заттарды үш тілде айтып бер
асқабақ - тыква – pumpkin
қарбыз - арбуз- watermelon сәбіз- морковь- carrotбұрыш- перец- peppe Суреттегі сөздерді бір сөзбен не дейді?Дәптермен жұмыс: суреттегі сөздерді жаз | Түрлі тапсырмаларОқулық, дәптерлер( 23 бет). |
Сергіту сәті 2 минут | «Көңілді күн» | «Көңілді күн» биі |
| «Бірің жаңбыр, бірің бақбақ болып сөйлес» -сахналық қойылым | Жұптық жұмыс
|
Аяқталуы | «Топтастыру».1- топ Зат атаулары ----------------- 2- топ Адамның аты ----------------------------- 3- топ Өсімдіктер -------------------------------- | Топпен жұмыс.Оқушылар «Б» әрпінен басталатын сөздерді ойлап табады. |
Саралау – топпен жұмыстар жүргіземінҚабілеті жоғары оқушылармен дыбыстық талдау жасатамын | Бағалау – « Смайликтер » әдісі арқылы бағалайды | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
Рефлексия
| «Менің көңіл-күйім баспалдағы»Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |