Материалдар / Табиғаттағы байланыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Табиғаттағы байланыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне көмегі тиер деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2019
1259
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: әдебиеттік оқуМектеп: №185
Сынып: 3Мұғалімнің аты-жөні: Құрманбек Н.Б.
Бөлім:Жанды табиғат
Сабақтың тақырыбы:Табиғаттағы байланыс






Оқу бағдарламасына сілтеме1.3.Шығармадағы оқиғаны болжау.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме)3.1.3.1-шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне,ондағы оқиғаларға сүйеніп,сюжеттің дамуын болжау.
Күтілетін нәтижеБарлық оқушылар: шығарманың мазмұнын түсінеді, ойын жеткізеді.Көптеген оқушылар: шығарманың мазмұнына жоспар құрады.Кейбір оқушылар: шығарманың мазмұнын сахналайды.
ҚұндылықШешім қабылдай алу
Пәнаралық байланыс:Дүниетану. Жаратылыстану. Өзін-өзі тану.
АКТ-ны қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақта,суреттер,слайд.
Алдыңғы білімТ.Молдағалиев. «Туған өлке гүлдері»
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебіЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы:Қызығушылықты ояту.Сыныпты қалыпқа келтіру.Психологиялық дайындық.Топқа бөлу. Жапырақтардың түсіне байланысты.Алдыңғы білімді еске түсіру.«Жапырақ теру»ойыны.Гүлдер өлеңінің негізгі идеясы қандай?Гүлдер өлеңінің авторы кім?Эпитет дегеніміз не?Өлеңдегі көркемсөздерді атап шық?Осы өлеңнен қандай ой түйдің?Құрастырған бес жолды өлеңді оқы?

Видеомузыка





Түрлі-түсті жапырақтардың суреттері
Сабақтың ортасы:Ойқозғау.Жаңа білімге дайындық.1-тапсырма: Сөздер арасындағы байланыс тізбегін құр, әңгімеле.1-топ. Гүл, ара, бал.2-топ. Бидай, тышқан, түлкі.3-топ. Жемістер, адам, денсаулық.4-топ. Ағаштар,ауа, таза.-Балалар қандай байланыс байқап тұрсыңдар?- Сонымен, бүгін қандай тақырыппен танысамыз?Сабақтың тақырыбын айту, мақсатты оқушылармен шығарып алу. Бағалау критерийімен таныстыру.Мағынаны ажырату.Оқылым.2-тапсырма. Мысалды рөлге бөліп, түсініп оқыңдар.( аудио тыңдалым) «Терек пен қабығы» ( мысал)Мысалдағы кейіпкерлер кімдер? ( Терек, қабығы, автор)3-тапсырма.Ұжымдық жұмыс.Рөлге бөліп оқу, мысалды бірігіп талдау.Автормен танысу айдары.Оқулықта берілген мәліметті пайдаланып, мысалдың авторы туралы әңгімеле. (Б.Кірісбайұлы)ҚБ «Бас бармақ» әдісі бойынша бағалайды.4-тапсырма. Шығармашылық тапсырмалар:Жұппен жұмыс.Әр топтағы балалар жұптасып мысалға сүйеніп,кейіпкерлер арасында диалог құрады.Әр топтан бір жұптан оқиды. Құрған диалогты оқушылар ҚБ «Бас бармақ» әдісі бойынша бағалайды.5-тапсырма. Топпен жұмыс.Өлеңнің мазмұны бойынша сұрақтар құрастырып, жауап беру.6-тапсырма. Топтық жұмыс.Ауызбірлік,татулық туралы мақал-мәтелдерді,нақыл сөздерді айтады,оның мағынасын ашып түсіндіреді.Сергіту сәті.Дәптермен жұмыс. Жеке жұмыс.1-тапсырма. Сурет бойынша берілген өлең жолдарының жалғасын тауып, дамытып жаз.2-тапсырма. Қабықтың реніші басылатындай сөздер жазып, терекке қабықпен қауышуға көмектес. Берілген ойды жалғастыр. Сөз көлемі 25-30.Көмекші сөздер: қабық, терек ойланбай сөйлеп,сені ренжітіп алды.

Қима сұрақтар жазылған қағаздар.









































Видео көрсету.Кестемен жұмыс.





















Оқулықпен жұмыс





































Дәптермен жұмыс.
Сабақтың соңы:ҚБ «Бағдаршам»Бүгінгі сабағымыздың мақсатына жеттік пе?Қалай жеттік?Ол үшін не істедік?

Үйге тапсырма:Өлеңді мәнерлеп оқып, мазмұнын айту.Қосымша: Лимон ағашы туралы біліп келу.Кері байланыс: Ауызша.Рефлексия.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!