Сабақтың
басы
5
минут
|
І
Ұйымдастыру:
Оқушылардың сабаққа
қатысуы тексеріледі.
Жағымды
психологиялық ахуал.
«Артығын алып
таста» Кестеден
үйге берілген тапсырманың
артығын алып тастайды,орындаған жұмыстарын
бағалау
|
Қыздар жағымды ахуал
қалыптастырады.
Берілген тапсырмадан
артығын алып тастайды
.
|
Қалыптастырушы бағалау
Жақсы
жауап!
|
Кесте
|
Сабақтың
ортасы
|
Қызығушылықты
ояту.
-
Микро бейнелер дегенді қалай
түсінесіздер?
-
Өмірде көзге көрінбейтін
заттарды мысалға
келтіріңіздерші.
-
Микроскоппен көретін
бейнелердің көрінісі қандай
болады?
-
Қандай пәндер микро әлем туралы қарастырады?
Сіздер қалай ойлайсыздар, осы суреттерді
өнер туындыларына жатқыза аламыз ба?
Оқушыларды оқу
мақсаты және бағалау критерийімен
таныстырамын.
Оқушылар бейнежазбадағы
бейнелерді
қарастырады.
Микроскоптың көмегімен алынған
бейнелерді микросуреттер деп
атайды
«Ой күмбезі»
әдісі
І
тапсырма
Зертте: Эрнст Геккель суретінің
репродукциясында суда тіршілік ететін микроағзалар – асцидиялар
бейнеленген.
Бейне неге
ұқсаған?
Пішіндері
қандай?
Суретте қандай түстер
кездеседі?
ІІ
тапсырма
Өрнектердің нобайын зерттеу альбомыңа салып
көр.
ІІІ
тапсырма
«Сен
білесің бе?»
Ағылшын
микробиологы Александр Флеминг бактерияларды сипаттай келе , оларды
рингтегі спортшылар түрінде
бейнелеген.
Ғылым мен өнердің тоғысатын ортақ тұстары
бар. Өнердегі жаңа бағыт
– бактериография соның айғағы. Бактериографияның басты
ерекшелігі – сурет салуда тірі бактериялар қолданылады.
Кескіндеменің мұндай ерекше түрін микробиолог Закари Копфер ойлап
тапты.
Микропқа арналған
фототехникамен түсірілген фотосуреттерді – МИКРОФОТОСУРЕТТЕР деп
атайды. Бұл туындылардың авторы британдық ғалым, фотосуретші Роб
Кесселер ғылым мен өнерді өте ұтымды
үйлестірді.
«Сұрақтар ағашы»
әдісімен мәтін мазмұнын түсінуге, нақта
ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар
құрастырады.
ІV
тапсырма
Өзі жасаған ою нобайларын
пайдалана отырып «Микросуреттер» атты композиция
құрастыр
|
Сабақтың тақырыбы
мен мақсаты анықтайды.
Оқуышлар
сұрақтарға жауап беріп, бақылау нәтижелері мен пікірлерімен
бөліседі.
.Өрнек нобайын
талқылайды
Альбомға
салады
Оқушылар тақырыпқа
байланысты сұрақтарға жауап беріп, ой
қорытындылайды.
композиция
құрастыр
|
Тамаша
жауап!
Жақсы
жауап!
Бір-бірін «қол
шапалақтау» әдісі арқылы
бағалайды
Өзін-өзі
бағалау
Бір-бірін «қол
шапалақтау» әдісі арқылы
бағалайды
|
Оқулықтың
7 бетіндегі
репродукциялар
Микросппен берілген
бейнелер
Бейнежазбасы
Презинтатция:
Роб Кесселер
(микроскопиялық
фотосуреттер)
https://www.youtube.com/watch?v=k1cngQQ2XSA
«Сұрақтар
ағашы»
|