Материалдар / Табиғаттағы микросуреттер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Табиғаттағы микросуреттер

Материал туралы қысқаша түсінік
Технология пәні мұғалімдеріне қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Наурыз 2023
200
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Визуалды өнер.

Мектеп: №57 Ә.Жанкелдин Күні: 13.09.2022

Мұғалімнің аты-жөні:

Исмаилова Улбейке

Сынып: «А»

Қатысқандар


Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы:

Табиғаттағы микросуреттер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Визуалды өнердің заманауи техникаларымен танысу; Қоршаған ортаның визуалды элементтерін пайдалану тәсілдерін үйрену;

Оқушылардың басым бөлігі:Микроскоп не үлкейтіп көрсететін шыны көмегімен көрген суретті түрлі материалдар және көркем техникалармен бейнелеу.

Кейбір оқушылар:

Дизайнда микросуреттерді қалай қолдануға болатындығы жайында өз жанынан шығармашылық идея құрау.



Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



5 минут

І Ұйымдастыру:

Оқушылардың сабаққа қатысуы тексеріледі.

Жағымды психологиялық ахуал.

«Артығын алып таста» Кестеден үйге берілген тапсырманың артығын алып тастайды,орындаған жұмыстарын бағалау

Қыздар жағымды ахуал қалыптастырады.








Берілген тапсырмадан артығын алып тастайды

.

Қалыптастырушы бағалау




Жақсы жауап!






Кесте







Сабақтың ортасы

Қызығушылықты ояту.

  • Микро бейнелер дегенді қалай түсінесіздер?

  • Өмірде көзге көрінбейтін заттарды мысалға келтіріңіздерші.

  • Микроскоппен көретін бейнелердің көрінісі қандай болады?

  • Қандай пәндер микро әлем туралы қарастырады?

Сіздер қалай ойлайсыздар, осы суреттерді өнер туындыларына жатқыза аламыз ба?

Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын.

Оқушылар бейнежазбадағы бейнелерді қарастырады.

Микроскоптың көмегімен алынған бейнелерді микросуреттер деп атайды

«Ой күмбезі» әдісі

І тапсырма

Зертте: Эрнст Геккель суретінің репродукциясында суда тіршілік ететін микроағзалар – асцидиялар бейнеленген.

Бейне неге ұқсаған?

Пішіндері қандай?

Суретте қандай түстер кездеседі?



ІІ тапсырма

Өрнектердің нобайын зерттеу альбомыңа салып көр.


ІІІ тапсырма

«Сен білесің бе?»

Ағылшын микробиологы Александр Флеминг бактерияларды сипаттай келе , оларды рингтегі спортшылар түрінде бейнелеген.

Ғылым мен өнердің тоғысатын ортақ тұстары бар. Өнердегі жаңа бағыт – бактериография соның айғағы. Бактериографияның басты ерекшелігі – сурет салуда тірі бактериялар қолданылады. Кескіндеменің мұндай ерекше түрін микробиолог Закари Копфер ойлап тапты.

Микропқа арналған фототехникамен түсірілген фотосуреттерді – МИКРОФОТОСУРЕТТЕР деп атайды. Бұл туындылардың авторы британдық ғалым, фотосуретші Роб Кесселер ғылым мен өнерді өте ұтымды үйлестірді.

«Сұрақтар ағашы» әдісімен мәтін мазмұнын түсінуге, нақта ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады.


ІV тапсырма

Өзі жасаған ою нобайларын пайдалана отырып «Микросуреттер» атты композиция құрастыр


Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықтайды.









Оқуышлар сұрақтарға жауап беріп, бақылау нәтижелері мен пікірлерімен бөліседі.




.Өрнек нобайын талқылайды











Альбомға салады












Оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап беріп, ой қорытындылайды.
















композиция құрастыр




Тамаша жауап!







Жақсы жауап!









Бір-бірін «қол шапалақтау» әдісі арқылы бағалайды














Өзін-өзі бағалау
















Бір-бірін «қол шапалақтау» әдісі арқылы бағалайды


Оқулықтың

7 бетіндегі репродукциялар








Микросппен берілген бейнелер

Бейнежазбасы







Презинтатция:

Роб Кесселер (микроскопиялық фотосуреттер)



https://www.youtube.com/watch?v=k1cngQQ2XSA




















«Сұрақтар ағашы»

Сабақтың соңы






Үйге тапсырма:

Кері байланыс.


Микроскоп не үлкейтіп көрсететін шыны көмегімен көрген суретті түрлі материалдар және көркем техникалармен (түрлі тәсілдермен) бейнелеу.





















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!